תוכן topy11 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

topy11

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    42
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי topy11

  1. תודה על העזרה , לצערי רק עכשיו אני יכול להתעסק ברכישה וכנראה שפספסתי מבצעים. האם במחיר רגיל של 1400 בערך עדיין כדאי? האם הספק מספיק? אשמח לדעת אם יש המלצה לזיכרון חדש גם.
  2. שלום, כרגע משתמש במחשב בעיקר למשחקים ושימוש רגיל (אינטרנט מוזיקה וכו), אבל לאחרונה התחלתי ללמוד ולעסוק בתלת מימד כרגע בבלנדר. בעתיד כנראה שאשתמש בעוד תוכנות כגון מאיה זיבראש חלק מתוכנות של אדובי אנריל יוניטי ועוד . כרגע משמתמש : 5600X RTX 3070 3200 CL 16 16G Crucial Ballistix 750W ANTEC HCG NOCTUA NHD15 את הזיכרון אני די בטוח רוצה לשדרג ל32 3600 אבל אני מתלבט לגבי המעבד. יש ירידות מחירים ומבצעים ואני מתלבט אם לשדרג ל5800X3D או ל5900 השאלה אם כדאי ואם יתאים? או לחכות ובעתיד לשדרג הכל?
  3. רציתי לשאול שאלה לא קשורה - אתה יודע איפה אני יכול לקנות כרטיס רשת ללפטופ שלי ? אני מעוניין להשתדרג לAX210 וגם יש מקום שאני יכול לחפש לגבי פתיחת הלפטופ ושדרוג עצמי?
  4. היא הייתה לחוצה וזה היה נראה לה הכי מתאים בגלל אוסף שיקולים שלה ולחץ הזמן - אם היה זמן הייתי מציע לה בהחלט לקנות משהו יותר טוב ומחול. לפחות להבנתי זמן סוללה רצוף (ללא טעינה) אמור להיות באיזור ה4 שעות אז אני נראה לי שלא יהיה לה כל כך בעיה. נקווה לטוב....
  5. בסוף היא לקחה כנראה לנובו רייזן שהציעו לה, 16 אינץ
  6. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 5500 קנייה באילת 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משרדי מיועד לסטודנטית להוראה לעכשיו וגם לאחר התואר היא כבר בסוף 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)?לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה)לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'?אשמח להצעה בין 14-16 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות?כן 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים.עדיפות אילת אם לא אז לא משנה 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)?אם אפשר מחר אם לא כמה שיותר מהר 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מדובר בסטודנטית להוראה המחשב ישמש ללימודים ולסטאז - עבודה כמורה בבית ספר להבנתי כרגע רק אופיס וכדומה חשוב איכות ואמינות ,איזון בין חוזק לסוללה
×
  • צור חדש...