תוכן shiow yaanu - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shiow yaanu

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    13
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי shiow yaanu

  1. סליחה על העיכוב בתשובה, vic07.

    אז רק להבהיר כמה דברים:

    א. מה שהיה לי מוזר מלכתחילה בהתנהלות זה שלא קיבלתי את הקופסא של כרטיס המסך. כפי שציינתי, הם אמרו לי שהם מרכיבים 10 מחשבים ביום ולא יכולים לשמור את כל הקופסאות לכן הם נותנים רק קופסא של מארז ולוח אם, לא של כרטיס מסך. זה כשלעצמו היה לי מוזר, ובנוסף לא קיבלתי דיסק של כרטיס המסך בתוך קופסת לוח האם. לדעתי זו לא התנהגות מקצועית. זה שלא מצאו לו דיסק היה צריך להעלות את חשדם שאולי התבלבלו ברכיב.

    ב. לא הוצע לי לבטל את הזמנת המחשב, מה שמגיע לי על פי חוק אך לא רציתי בגלל הטרטור, אך אבירן הוציא לי זיכוי של 1550 ש"ח עבור הכרטיס שהזמנתי. לאחר מכן נמסר לי שיש כרטיס מאותו הדגם אבל של GIGABYTE, שעולה 1750 ש"ח ואני הוספתי 200 ש"ח עבור הזיכוי ורכשתי את הכרטיס שהפעם הגיע עם קופסא מן הסתם, כמו שמגיע לי לכל הדעות כי רכשתי את המוצר ומגיע לי קופסא וחוברת ודיסק ומוצרים שהגיעו עם המוצר.

    ג. אבירן אמר את הדבר הבא: "אם אתה רוצה לחכות למחר, אני יכול לשאול את ההנהלה אם הם מוכנים לעשות לך מחווה כלשהיא כגון הנחה, אבל אנחנו עובדים קשה מאוד על עשיית המחירים שלנו הזולים ביותר, כך שאני בספק שתקבל הטבה משמעותית". מכיוון שלא רציתי להגיע עוד פעם במונית, ורציתי כבר לגמור עם זה לקחתי את הכרטיס ושתקתי.

    ד. הוא התנצל על הטרטור שעברתי, והוא אמנם מנהל הסניף, אך זו היתה יותר כמו התנצלות אישית, ולדעתי הוא יכל לעשות יותר. מדובר ברכישת מחשב שעולה כ10000 ש"ח, בתוספת של 280 ש"ח עקב בלבול שכלל אינו קשור אלי. למרות היותי לקוח "פראייר" ואחד שלא צועק ועומד על זכויותי לפיצוי, הוא היה צריך להתעקש אם הם בעניין של שינוי התדמית ממערכת מפלצתית שהאחריות בה היא סיוט לרשת ידידותי למשתמש.

    ה. באופן כללי, איפה כל מה שהזמנתי?? מה עם המאוורר המקורי של המעבד?? לא קיבלתי אותו והוא שלי על פי חוק. תעודת האחריות והקופסא של של הזכרונות? של הSSD של corsair? איך הם מחליטים עבורי שאני לא צריך את הדברים האלו. מצידי שימרו אותם על הגג!

    כשקניתי מחשב בTMS הם הרכיבו אותו בחיפה, שלחו לתל אביב בUPS חינם וקיבלתי את כל הקופסאות והרכיבים עד הכבל הכי לא ברור. כך צריך.

    ו. אינני מבין בחומרה כמו החבר'ה כאן אבל אני לא בטוח שהשארתי עליהם רושם כזה כי שקדתי רבות כדי להרכיב את המפרט, ולצרף יחד את הרכיבים שמתאימים אחד לשני בצורה הטובה ביותר. בכל מקרה זה לא אמור להשפיע כלל וכלל על השירות. זה מחשב high end ולדעתי הרשת מעוניינת לשמר ולזכות באמונם של לקוחות שמזמינים מחשב כזה, וכותבים בקהילות הפורומים.

    ז. לאיפה נעלם אדון Hunter או נציגות הרשת?? אני עשיתי מה שהוא רצה ועדכנתי את הכותרת והפוסט הראשון אבל הוא לא ענה על סוגיית הטרטור והקופסאות והפאדיחה שהם עשו שהוא בעצמו אמר שהיא חמורה.

    לדעתי ששואפת להפסקת ה"הפחדות" וה"השמצות" עליה צריכה להיות יותר קשובה בפורומים מסוג זה ולספק לנו תשובות!!

    אשמח לשמוע את דעתכם..

  2. אופס, כנראה התבלבלתי או לא שמעתי טוב את השם.. אכן הוא מנהל הסניף, אחלה של בחור.

    כפי שכתבתי, הכרטיס המקורי שהזמנתי לא היה במלאי יותר, מה שלא כל כך ברור כי איפה הכרטיס שהיה אמור להיות שם בקופסא שבה היה הכרטיס שנתנו לי?

    אז שילמתי עוד 200 שקל בשביל אותו הדגם אבל של שזה כרטיס טיפה יותר טוב. זאת והעובדה שנסעתי לשם במוניות עם המחשב מעט מעיבה על הקניה באופן כללי, אבל בהחלט החששות שלי לא התממשו.

  3. החבר'ה יצאו תותחים.

    במיוחד בחור בשם אביעד, מנהל הסניף, שישב וחפר במחשב שלהם וגילה בסוף את הבעיה! הכרטיס מדגם 250 שהוכנס למארז שלי נשלח מהסניף בראשון לסניף בדיזינגוף לתיקון או refurbishing, כלומר הוא כרטיס ישן ששופץ, וזה גרם לו לחשוב שאולי אני זה ההוא שלקח את המשופץ ומנסה לעבוד עליו. אבל כאשר הוא עשה חיפוש על מספר הכרטיס הוא ראה שהוא ניתן כביכול לשני לקוחות שונים. עדיין לא הבנתי בדיוק מה זה אומר אבל בסוף הוא צלצל לדיזינגוף והם אמרו לו שהם שלחו לו כרטיס 570 שזה מה שהייתי אמור לקבל, והוא אמר להם שהם שמו את הכרטיס שנשלח אליהם מראשון בקופסא של הכרטיס החדש שהייתי אמור לקבל כלומר הם שמו GTS250 בקופסא של GTX570 ואז שלחו אותה לסניף השלום וכך יצא שנסרק כרטיס 570 והוכנס לי כרטיס 250, תרתי משמע הוכנס לי!

    אחר כך אביעד אמר לי שהם הרשת הכי אמינה בארץ. אמרתי לו שלא כולם מסכימים עם זה, אבל הוא והחבר'ה בסניף השלום בתל אביב באמת נראים לי אמינים למדי.

    מה שהכי מצחיק זה שבסוף יצאתי פראייר טיפוסי כי גם שילמתי עוד 200 שקל על כרטיס של כי מה שהזמנתי במקור לא היה במלאי.. אבל האמת היא שרציתי את הכרטיס הזה מההתחלה...

    תודה רבה TheHunter אבל כפי שאתה רואה כבר אין צורך...

    סוף טוב הכל טוב!

  4. עדכון המצב:

    דיברתי עם הבחור שהזמנתי דרכו וגם אספתי אצלו את המחשב ואצלו שילמתי.

    הוא היה בהלם כשסיפרתי לו ואמר שיחזור אלי תוך כמה דקות. הוא חזר אלי ממש מהר ואמר לבוא אליהם עם כל המחשב היום.

    הוא אמר שהוא עובד 7 שנים בKSP וזה אף פעם לא קרה לו... ידעתי שאני מיוחד אבל לא עד כדי כך!

    מה שהכי מוזר זה שהוא אמר שהפריט שהזמנתי, GTX570 הוא הפריט אשר נסרק ונרשם שהוכנס למחשב!

    אבל לי יש GTS250 במחשב... :screwy:

    יאמר לזכותם ולזכותו שהוא נשמע ממש נכון לעזור ולא גילה ספקות או האשים אותי בכלום. הוא אמר שהוא לא ראה מקרה כזה לעולם וצריך לבדוק איפה בדיוק נפלה טעות ומי צריך 'לקבל על הראש' עבור המקרה הזה.

    מה אתם חושבים?? איך לנהוג היום בערב כשאביא להם את המחשב?

  5. אני ממש מקווה...

    משום מה כאשר אני בודק עכשיו בקטלוג שלהם, שני הדגמים לא מופיעים. מוזר...

    בנוסף הייתי קצת מודאג מזה שלא קיבלתי קופסא (אגב הנציג שצילצלתי אליו אמר לי שהם לא מביאים קופסא של כרטיס מסך עבור מחשב שהורכב, ואמר שהדיסק יהיה בקופסא של לוח האם, אבל הוא לא היה שם ). כל הדברים האלו מעוררים את הפרנואיד שבי...

    וזה שאתה פרנואיד, זה לא אומר שאף אחד לא רודף אחריך.

    אבל תודה רבה Gimmel ו Art Tatum, אתם כנראה מנוסים הרבה יותר ממני, ואולי באמת אני סתם נלחץ.

    אודיע לכם מחר איך היה!!

  6. @קריקין למה התכוונת שבתביעות קטנות צריך הוכחות? כיצד אני יכול להוכיח משהו כזה? הרי אם הייתי יודע באותו רגע הייתי אומר להם...

    האם חובת ההוכחה לא עליהם, כי הם אמורים לתעד את מה שנכנס למחשבים?

    האם מישהו מכיר מקרה דומה? לא ייתכן שאני האדם הייחדי שזה קורה לו!

  7. BlueWater132@ זה מאוד מרגיע לשמוע.

    אני ישר חשבתי על הגרוע מכל, שיאשימו אותי שהחלפתי כרטיס כיוון שהמדבקה הוסרה.

    כיוון שזו בטח אין הבדל ענקי בין הסניפים.

    אלך אליהם מחר ואכתוב לכם את תגובתם.

    הסתכלתי על הברקוד והוא ללא ספק אומר שזה GTS250

  8. אני לא מפקפק בטענותייך אבל מה מונע מבן אדם להחליף כרטיס מסך במחשב ואז לומר לא קיבלתי מה שמגיע לי?

    אני מסכים ב100 אחוז ולכן אני קופץ לפני שבדקתי... מדובר ברשת וותיקה עם נסיון רב עם הלקוח הישראלי. הם מכסים את עצמם בכל דרך אפשרית.

    בגלל זה אני אומר שחייב להיות איזשהוא רישום כדי למנוע מצב כזה של המילה שלי נגד המילה שלהם...

    אני רק רוצה לדעת, במידה והחששות שלי נכונים והם יעשו לי בעיות, מהן הזכויות שלי...

  9. בנוסף, אין להם תיעוד מסודר של רכיבים שנכנסו למחשבים שהם הרכיבו?

    אני לא מבין למה חובת ההוכחה היא עלי, מדובר ברשת וותיקה עם מוניטין טוב(ברוב המקרים) ו24 סניפים בארץ..

    לדעתי חייב להיות רישום מסודר כלשהו..

  10. העניין הוא שקרעתי את המדבקה עוד במעבדה שלהם כאשר בדקתי את תקינות המוצרים. לאחר מכן הסרתי אותה לגמרי.. המדבקות היו על שני הצדדים, ושתיהן הוסרו כי הייתי בטוח שהכל עובד כשורה.

    הזמנתי GTX 570

    קיבלתי GTS 250

  11. ביום ראשון קח אליהם את את המחשב ותסביר את הבעיה.

    תודה על התגובה המהירה!

    למה לקחת את כל המחשב? מדובר בכרטיס מסך בלבד...

    וגם, כמובן שזה מה שאני מתכוון לעשות, להסביר את הבעיה, אבל אני חושש מהתגובה שלהם. למה שלא יגידו לי שהחלפתי את הכרטיס?

    זוהי כמובן האופציה הגרועה ביותר אבל בכל זאת היא אפשרית, לא?

  12. שלום לכולם.

    תחילה חשוב לי לציין שאין בכוונתי להשמיץ או להגיד שהרשת KSP איננה טובה או שרימתה אותי. בהחלט ייתכן ואפילו סביר שמדובר בטעות אנוש, אך בקריאה בפורומים באתר זה ומחוץ לו אני רואה שישנן לא מעט בעיות בשירות הלקוחות של KSP וסוגיות אחראיות למינהן. יחד עם זאת אני מבקש להמנע מתגובות אשר כל עניינן השמצה והבעת שנאה של הרשת.

    אספתי את המחשב החדש שלי שהוזמן מאתר האינטרנט של KSP השבוע, לאחר שהוא הורכב בחנות. מדובר במחשב שעולה סכום יפה מאוד.

    כיוון שמצויין שם בכתב גדול שהם לא אחראים על נזק חיצוני ושצריך לבדוק טוב טוב את הרכיבים, פתחתי במעבדה את המארז ובדקתי תקינותם החיצונית של הרכיבים. מה שלא בדקתי (אני יודע שהייתי צריך אבל לא האמנתי שזה יקרה) זה שכל המוצרים זהים לחלוטין למה שהזמנתי. בפרט, לא אימתתי את דגם כרטיס המסך אשר קשה לראות אותו כיוון שמספר הדגם והלוגו פונים למטה במארז שהוא צפוף. חשוב גם לציין, שKSP לא נותנים משום מה את קופסת כרטיס המסך לאחר הרכבת מחשב, שזה דבר תמוה כשלעצמו, ואם זה היה קורה אז הייתי מגלה בקלות שזה כרטיס לא נכון.

    אתמול בדקתי יותר לעומק והסתבר לי דבר נורא! כרטיס המסך שקיבלתי הוא דגם שונה לחלוטין, נמוך בהרבה ממה שהזמנתי והבדל המחיר הוא גדול מאוד, כ-1000 ש"ח לרעתי! בדקתי את החשבונית וכמובן רואים בה את הדגם שהזמנתי והוא לא הדגם שקיבלתי.

    כיוון שהיום יום שבת אין לי עם מי לדבר שם, אבל אני חושש שביום ראשון אתקל בבעיות כאשר אדבר איתם.

    בבקשה עיזרו לי... מה עלי לעשות ומהן זכויותי בעניין זה? לפי הבנתי יש בעיה בביטול עיסקה לגבי מחשב שהורכב כי הוא איננו מוצר מדף...

    אני לא מעוניין לבטל את העסקה, רק לקבל את המגיע לי, אך אם לא אקבל זאת אינני מתכוון לוותר ובכוונתי להפעיל את מירב זכויותי על פי חוק.

    מה אתם חושבים?

    תודה רבה לכל המגיבים.

    עדכון: בסופו של דבר הכל הסתדר בצורה די מעניינת, זו אכן היתה טעות אנוש, וקיבלתי שירות לא רע בכלל. קיראו את השרשור ותראו שחשוב לבדוק טוב טוב מה הרכיבים שקיבלתם לפני שעוזבים.

×
  • צור חדש...