תוכן jcdenton1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

jcdenton1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1127
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

כל דבר שפורסם על-ידי jcdenton1

  1. היי, אני גר בבית דו מפלסי ויש לי כיסוי wifi סביר אבל לא מספיק טוב ברחבי הבית (יש לי 2 ראוטרים בקומה התחתונה שאני מסתמך עליהם). אני רוצה שתהיה לי את האופציה להשתמש ב steam link כדי לחבר את המחשב בקומה למעלה לטלוויזיה בקומה למטה ולשחק עם שלט. יש lag מאוד משמעותי כשאני מנסה לשחק ככה (הכוונה כמובן ללאג בין לחיצה על השלט עד לתזוזת הדמות בטלוויזיה במשחקי single player) אני מניח שהבעיה יכולה לנבוע מכל אחת מהסיבות הבאות: 1. החיבור wifi בין המחשב לטלוויזיה איטי מדי 2. השלט מחובר לבלותות׳ של הטלוויזיה במקום לזה של המחשב ולא עובד מספיק טוב (יש גם בעיות מעצבנות של מיפוי כפתורים) חשבתי לפתור את סעיף 1 ולייצר חיבור יותר מהיר בין הקומות באמצעות אתרנט על חשמל. ראיתי בסרטונים שזה נותן לאנשים מהירות יפה. חשבתי לקנות משהו כזה: https://www.amazon.com/TP-Link-AV1200-Powerline-Ethernet-Adapter/dp/B01EO5A4TI/ref=sr_1_19?crid=LBS6AFQO65B5&keywords=2%2Bport%2Bpowerline%2Badapter&qid=1703505432&sprefix=2%2Bport%2Bpowerline%2Badapte%2Caps%2C247&sr=8-19&th=1 האם יש למישהו ניסיון עם זה? מה עוד אני יכול לעשות כדי לייצר לעצמי setup כזה שעובד בין המחשב לטלוויזיה? הם מאוד רחוקים האחד מהשני ואין לי רצון לקרב אותם או לחבר אותם בכבלים. תודה.
  2. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? יש רצון לא לחרוג מ 2k 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? שימוש ביתי סטנדרטי לזוג מבוגר - גלישה, סרטים, אופיס וכו׳ 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) - 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? במידה ומתאפשר 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא קריטי 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. - 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? השבוע 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? - 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) - 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: - תודה רבה
  3. מדהים שהדיון גלש לויכוח על חרדים. תפסה לי את העין התגובה של QttP ולכן אני אשאיר לינק והמלצה חמה לפודקסט המצוין ״עושים חשבון״, ספציפית לפרק על החרדים אבל כל הפרקים מצוינים: https://www.osimhistoria.com/osim-heshbon/ep20-haredim קצת נתונים למי שלא מתחשק לשמוע: * עשירון עליון משלם כל חודש כ-15,000 שקלים בצורה של מיסים מעבר למה שהוא מקבל מהמדינה (קצבאות, חינוך, בריאות, דיור ציבורי וכו׳). * עשירון תשיעי ושמיני עדיין נותנים ממה שהם מקבלים. * עשירון תחתון מקבל כל חודש כמעט 7000 שקלים מעבר למיסים שהוא משלם (כולל מיסים עקיפים - מע״מ וכו׳). אם מסתכלים על חתך של 3 הקבוצות הבאות: * יהודים לא חרדים: 4 עשירונים עליונים משלמים יותר ממה שהם מקבלים, עשירון עליון משלם כ 18,000 שקלים למדינה יותר ממה שמקבל חזרה, 4 עשירונים תחתונים מקבלים יותר ממה שהם משלמים. * ערבים: 8 עשירונים תחתונים מקבלים יותר ממה שהם נותנים, עשירון עליון נותן יותר ממה שמקבל. עשירון תשיעי בערך מאוזן. * חרדים: עשירון עליון משלם קצת יותר ממה שמקבל (כ 1300 שקלים לחודש), יתר העשירונים כ 90% ממשקי הבית החרדים מקבלים מהמדינה. ארבעת העשירונים התחתונים - כ- 40% ממשקי הבית החרדים מקבלים בממוצע 10,000 שקלים יותר ממה שהם נותנים. הנתונים מבוססים על סקר הוצאות משקי הבית של הלמ״ס בעיבוד של פורום קהלת.
×
  • צור חדש...