תוכן taschi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

taschi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    50
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי taschi

  1. נו באמת, זה סוג השמאלנים שהם מטומטמים כמו הימניים הקיצוניים. אפילו יותר מטומטמים.

    ברור שזאת הסתה, אבל לא נראה לי שבגללו חטפו לנו אנשים :silly:

    נכון מבחינת ההגיון הבריא רוב הסיכוים שלא נחטפו ישראלים בגללו וכנראה שלא הסברתי את עצמי בצורה טובה יותר, הרעיון המרכזי פה היא ההסתה שמשתמעת מדבריובכך שהוא נותן לפלסטיאנים לגיטימציה לחטוף ישראלים שלא חיים בקו הירוק ולהחליף אותם ב"שבויים" של העם האחר לדבריו, זה לכשעצמו דבר דיי לא קביל ומעורר מחלוקת, הוא בכל זאת אזרח ישראלי, השאלה היא אם מותר לאזרח מדינת להתבטא בצורה קיצונית שכזו ולא להיות אחראי קצת לאזרחים שחולקים איתו את אותה המדינה, בכל זאת בתור אזרח מדינה,הוא אמור לגלות אחראיות בצורה מינימאלית לאנשים שחיים איתו.

  2. אני בד"כ לא מתרגש מדעה כזו או אחרת ואני לא אדם פוליטי או פטריוטי בצורה מוגזמת ופוליטיקה לא מעניינת אותי, אבל להפתעתי הרבה גיליתי בעיון בדפי האינטרנט, מאמר שנוטה להסתה שכתב אזרח תל אביבי המכונה גדעון ספירו, במאמר זה הוא מייעץ לאויב הפלסטינאי לחטוף אזרחים וזה אירע כמה ימים לפני שנחטף אליהו אשרי ב25- ליוני, הברנש הזה שירבט את דעותיו ב-18 ליוני .

    אפשר להסיק מכך שהברנש הזה מסית את הציבור הערבי לחטוף אזרחים ישראלים שלא יושבים בקו הירוק, כקלפי מיקוח לשחרור אסירים ביטחוניים, בקריאה מרופרפת, תקנו אותי אם אני טועה אבל מדינה ריבונית עם הנהגה חזקה אמורה לטפל באזרחים שפועלים נגד האינטרסים שלה, לא משנה אם הוא ערבי או יהודי ולפעול נגד המחריבים שלה מבפנים, הנה הקישור למאמר המסית?! בשם חופש הדיבור, זה נחשב להסתה או לא?

    ותודה למאירים או למסבירים את מה שכתוב להלן בכותרת.

    http://www.hagada.org.il/hagada/html/modules.php?name=News&file=article&sid=4641

  3. לא אמרתי שאני לא מצדיק שיהרגו אותו, יותר מכך הם היו חייבים להרוג אותו, הוא רוצח, אבל יש הבדל מפה עד להתעללות בגופה, לא כל היהודים צדיקים היה את המקרה של ההתעללות בגופת המחבל בבית שאן אם אני לא טועה ועוד מקרה של הלינץ בבר מצווה , אצל הערבים זה נורמה להתעלל בגופות של יהודים, מרצח 2 החיילים המילואימניקים, מקרים באינתיפאדה הראשונה השנייה, זה לא היו מעשים בודדים, הם פשוט שונאים אותנו בדם תרתי משמע, אני לא מתווכח אם יש להם סיבה או לא, זה עובדה לצערנו, קל וחומר אם נחשוב שבשבילהם גופה זה דבר קדוש ויש עוד סיבה למה כיסו את הראש שלו בשקית למי שלא הבין ומי שכן שידמיין את הסיבה, אני לא מתכוון לתת תאורים פורנוגרפים של ראש מרוטש, שוב אני לא מצדיק אותו, אבל בשבילי להתעלל בגופה לא משנה של מי של ערבי, יהודי, בעל חיים, מראה כבר רמה מסוימת של מוסר אנושי נמוך ואכזריות ברוטלית.

    בקשר לזה שאני צריך להרגיע ,אז אני נרגע לבד ובכל זאת מי שיכול לפקוד עליי להרגע זה רק אלוקים ואמא שלי, בכל זאת תודה על הדאגה.

  4. ראשית אין לי סיבה להרגיע כי אתה ברוב חוצפתך בה ותוקף אותי בצורה כזו מכוערת בלי סיבה, רק להראות לכולם שאתה "SMART ASS", שנית בתור עורך ראשי אלק אתה אמור לשמור על צורת הדיבור וההתבטאות שלך, מה שאתה לא יודע לעשות, שלישית אתה יורד הכי נמוך שאפשר וטוען בחוצפה שאתה לא, ציטוט: "פשש, כמה זמן לקח לך לכתוב את כל המילים האלה? בוא נתערב שזה יותר מהזמן שייקח לי לתת לך באן" אתה מאיים עליי, אולי אני יכול לדאוג שיקראו לך סדר ע"י מנהל האתר, חוצפן שכמוך.

    ול - GALZOR באיזה מקום רשום שאני כתבתי תמונה מזעזעת? רשמתי כולה תמונה אחרי הלינץ זה הכל.

  5. אם אני אדיוט, אתה טיפש מטומטם ודביל שלא הבנת בכלל על מה אני מדבר בכלל והראו שם תמונה אחת אז מה, אני קיבלתי באינטרנט אחרות, טיפש מטומטם דביל מפגר וחסר שכל שפחות מגודל של חלקיק של קווארק אטומי, זה מספיק טוב בשבילך, מחבלים ערבים שעשו פיגועי ירי לא התעללו בגופות שלהם בצורה כזו י'דביל, איך נתנו לך בכלל להיות עורך ראשי אני לא יודע

  6. חכמים אומרים "צרת רבים חצי נחמה", אז stRoKeR אני אנחם אותך חלקית , מה שראיתי זעזע אותי, למרות שלי אישית יש קיבה חזקה, זה ממש פורנוגרפיה אלימה >:(, מה לעשות יש יצורים כאלה בעולמנו, לא כולם נוצרו בני אדם לצערנו, אתן לך עצה, אומרים הסקרנות הרגה את החתול והחרמנות הרגה את בחור הישיבה הבתול...עדיף לחפש דברים כיפיים באינטרנט ;D לא זוועות מהסוג הזה! :nono:

  7. חודשים חיכיתי לפיתרון כזה, :pissed: זה יכול לתרום לאנשים דתיים שאין להם טלויזיה בבית ויש להם רק מחשב, לא רק לבעלי מחשבי ואם סמנכ"ל יס לא מבין את הפוטנציאל הריווחי בפריפריות הדתיות המרוחקות, הוא מפספס משהוא בגדול, חוץ מזה אני מחובר ליס ואני רוצה שליטה מוחלטת בהקלטת הערוצים בלי קשר ליס מקס המעפן הזה, במחשב יש יותר אופציות וכל הפתרונות של המכשיר טיבו מינוס הזה מתאימות לשוק האמירקאי, השוק הישראלי יותר מפותח, הצרכן יותר איטיליגנט, יותר דומה לקהל יעד כמו ביפן לדוגמא, וצריך אופציות אחרות חוץ ממכשירי PVR בדרגה הכי פרימיטיבית שיש, אפילו HOT עקפו אותכם עם מכשיר הV.O.D ששווה בהרבה מיס מקס וזה אומר דרשני :kopfpatsch:

  8. שאלה טובה שאלתה אך מצד שני גם דיי תמוה זה כמו שתשאל תולעת אם בני אדם קיימים ותחכה לתשובה :lol: כולנו יודעים שהיא לא מסוגלת לחשוב וכך גם אנו לא יכולים לשאול את השאלות הנכונות...אין לנו את האנרגיה והידע בשביל לדמיין אפילו את קצה קציה של השאלה הנכונה ואפילו את שמו האמיתי של אלוקים...

    התשובה הכי מופשטת ברמה הכי נמוכה אפשר לתאר לך בקצרה הסבר מהקבלה אלוקים לא קיים בשום מימד כמו זמן מרחב עולם מקביל (אלוקים בונה עולמות ומחריבם) הוא נמצא ולא נמצא בכל מקום וישותו חוזרת על עצמה בצורה מעגלית כמו לוף אינסופי קשה לנו לתאר מושגים אלא בתפיסה אנושית אבל זה הכי גבוה שנגיע.

    השאלה מאיפה נוצרנו אם נוצרנו מאין (מכלום) או מישות עליונה היא רטורית כמו שבעבר חשבו שרימות ותולעים נוצרים מכלום מחומר מת כמו בשר (תאוריית אריסטו) ולבסוף גילו שאת הרימות השריצו זבובים, להבדיל אלפי הבדלות , ככה המלאכים עזרו לקב"ה ביצירת האדם (למרות שהוא לא היה זקוק לעזרתם אלא להראות שאפילו הגדול ביותר נועץ בקטנים ממנו כמו שופט שנעזר במושבעים להחליט על פסק הדין), שנית האדם מיחס לעצמו חשיבות גדולה מידיי, ולהאמין באלוהים אפשר גם בלי לקיים את המצוות למרות שעדיף לפי התורה ללכת בדרכה התורה היא נתיב ודרך ואפשר להגיע לסוף הדרך גם בצורה לא הכי קלה ומכובדת את התשלום ממילא כולנו נשלם לפי הקבלה ...מכיוון שכל ערבים זה לזה בגלל זה החרדים מנסים להחזיר בתשובה ;D בשביל שהם לא רוצים לחטוף בגלל אחרים...הדתיים הלאומיים חושבים טיפה אחרת ובעצם כל אחד צודק מכיוון שאמונה היא דבר דו צדדי כמו מטבע אדם יכול להיות חילוני כל חייו ולקבל גן עדן או להיות דתי ולקבל גיהנום הכל תלוי בעיתוי ובזמן הנכון של תבנית נשמתו המנצלת ולומדת כל דבר שקיים ומאיר בעולם הזה ... בתורה לא כתובה מצווה שמחייבת אותך לדון ולשאול האם האלוקים קיים או לא פשוט כתוב שאתה צריך להאמין בו ואם לא ...טוב אנחנו לא מסוגלים לשפוט זה אלוקים יחליט לבסוף אם אתה מאמין או לא דרכך העולם הזה יקבעו את המשך ההתפתחות של הנשמה שלך...כל טוב לך!

×
  • צור חדש...