תוכן Cha0stAlker - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Cha0stAlker

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2545
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Cha0stAlker

  1. כנראה שזו שאלה קצת מצחיקה אחרי 68 עמודים, אבל בכל זאת...

    איך מתחילים? האם זו תוכנה שמורידים, אתר אינטרנט או..?

    יש לי מחשב ישן יחסית עם מעבד Q6600 וכ.מסך (אם זה רלוונטי) HD4890. הוא יושב בצד כבר מעל שנה, ה HDD דפוק, וחשבתי לנצל אותו לכריית bitcoins בלבד - 24/7. איזה חומרה ותוכנה תעזור לי לעשות את זה בצורה אופטימאלית? האם יש עדיפות למערכת הפעלה כזאת או אחרת (כמו למשל, ubuntu על פני חלונות)? האם יהיה רלוונטי? RAM? כ.מסך? מה כדאי לשדרג במסגרת של נניח, 500 שקל?

  2. הבא נחשוב מה אל קאידה יכולים לעשות עם כוח עיבוד שכנראה משתווה לכח של ...

    רמז: הם לא יושבים בבונקרים עם קלאצ'ניקובים ומתפללים לאללה כל היום. אולי הזוטרים, אבל יש masterminds מבריקים שהם אנשים נורמטיביים לחלוטין, אזרחים בריטים, אמריקנים, אוסטרלים, you name it, מהנדסים ואקדמאים בכירים - שיכולים ועוד איך להשתמש בכח עיבוד זמין שכזה. מזכיר שלכל נחש יש גם ראש.

  3. מחזק את דובי זובי. ברגע שנחטף חייל - לחסל את כל צמרת החמאס עד כמה שאפשר - לזעזע את הארגון, גם אם זה יקח 10 שנים. להפסיק מיידית את העברת הכספים אל עזה. ואני לא ממש בקיא בנושא, אבל אני מניח שאנחנו מספקים להם מים. אם כך המצב - אפשר פשוט להפסיק להזרים להם מים עד שהחייל לא יוחזר עם התנצלות.

  4. מי שבעד העסקה פשוט לא מבין שהמשפחות השכולות הן לא הגורם העיקרי להתנגדות לעסקה. הבעיה העיקרית היא ששחרור הרוצחים יעודד חטיפת חיילים נוספים, ונוספים וחוזר חלילה. שוב, זה נכון ש 1000 מחבלים לא יגרמו נזק מי-יודע-מה ביחס ל 20,000 נוספים בעזה, אך עכשיו בכל שני וחמישי יחטפו לנו חיילים. כלומר, גם סיכוי גבוה יותר לאירועי טרור, גם סיכוי הרבה יותר טוב שייחטפו חיילים רבים נוספים.

    אין מה לעשות. צריך להחליט החלטות כואבות ומצערות. ועם כל הצער שבדבר, שחרור חייל (ועוד תמורת כזה מחיר) אינו דבר משתלם.

    הבעיה העיקרית כאן היא העם. לולא העם היה מפעיל כ"כ הרבה לחץ, יכול להיות שהיינו יוצאים בזול ומשחררים 100 מחבלים. אבל כמו שנאמר בסרטון שבחתימה שלי - "היצע וביקוש חביבי".

  5. בפעולה צבאית גלעד שליט היה נהרג, חיילי קומנדו היו נהרגים, הייתה מאבדת הרתעה ונאלצת לנהל משא ומתן על גופות חייליה.

    1) אתה מדבר כאילו הסיכוי להצלחה במבצע שכזה אפסי, ממש לא נכון.

    2) גם במקרה הכי גרוע, מוטב שייהרגו מספר חיילי קומנדו+החייל החטוף מאשר לשחרר 1000 רוצחים ולהוכיח להם שאנחנו אפסים מושתנים, ולהצדיק חטיפות נוספות בעתיד.

    3) מו"מ על הגופות? אתה לא מבין עם מי יש לנו עסק? שיציבו תנאי - "אם הגופות לא יוחזרו תוך 10 שעות לשטח מדינת , תכנס עם טנקים לעזה, תטיל עליהם אש משמיים עד שכל השטח יהפוך לחולות". רבאק, יש לנו בין הצבאות החזקים בעולם, ואיזה ארגון טרור עלוב עושה בנו מה שהוא רוצה. איזה מן דבר זה? לא מתקבל על הדעת. צריך לגרום להם לרעוד מפחד ברגע שהם שומעים את המילה "ישראיל".

    ויודע מה? עדיף אפילו שישימו מצבה ללא גופה בתוכה, אם זה משרת את האינטרסים של המדינה. אז פעם אחת תהיה מצבה ללא גופה, במשך שלושים שנה אחרי זה הם לא יעזו לחטוף לנו פרה.

    ואל תתחיל לבלבל לי את המוח על "מה העולם יגיד". "העולם" גאה בישראל על מה שהיא הייתה לפני שלושים+ שנה, לא היום. וגם אם נקבל איזה 'נזיפה' או 'איום בסנקציות' - בסתר "העולם" יעריך ויעריץ אותנו על כך שאנחנו עומדים על האינטרסים שלנו. "העולם" לעולם, אך לעולם לא מתערב במשהו בפעולה שהיא יותר "כבדה" מ'נזיפה'. היטלר כבש את כל אירופה ו"העולם" נזף בו שוב ושוב.

  6. ומה תגיד למתגייסים חדשים שצריכים להחליט אם ללכת לקרבי או לא?

    אם שחררו חייל בשביל מחבלים רבים כל כך, אין סיבה שהם יפסיקו לחטוף חיילים, ואז הייתי מפחד להתגייס לקרבי. אם היו נכנסים לחלץ אותו בעזרת צבאי, סיכוי גדול שלא היו חוטפים פה חיילים בעשרים שנה הקרובות. ואז הייתי יכול להתגייס ברוגע, בידיעה שסביר להניח ולא יחטפו אותי בגלל שהם הבינו שזו לא דרך טובה לשחרר 'לוחמי חופש אציליים'.

  7. מבחינתי ביבי גמר.

    לא הגיוני שבכל פעם שלחלאות יתחשק לחטוף חייל הם יעשו כך, ויקבלו 1000 חיילים "משופרים" שלהם - בעלי תואר ראשון, שני, ורצון עז עוד יותר לפגוע בנו. יש לשחרר רוצח אחד על חייל אחד ולא יותר. אם הדרישה תעלה ליותר מרוצח אחד - מבחינתי שישרפו את כל עזה. איזה מן דבר זה? פתאום נהיינו מדינה של מפונקים? צריך לשבור להם את העצמות ולהראות להם אחת ולתמיד מי חושש ממי. מוטב שיהרגו שבעה לוחמים במבצע חילוץ כושל מאשר לשחרר את הרוצחים המתועבים האלה.

    אבל עדיף להמנע מכך וזהו. מחזק את קרירין - לחוקק חוק 'מוות למחבלים' ולגמור את הסיפור. מה גם שזה יהיה מאוד קל להרשיע, הם מודים בלי להסס, ועוד בגאווה (ראה 'רוצחי משפחת פוגל').

  8. הציטוט שהבאת מתאים לזה [כמובן שצריך גם מקור ]..

    אני יודע שהציטוט שלי דורש מקור, אבל קראתי את זה לפני הרבה זמן באופן אקראי באינטרנט (אולי אפילו ויקיפדיה), כך שאני לא יודע בדיוק מאיפה להביא אותו.

    "אין דבר כזה לדעתך, יש את כתביו" - לפני שנכנסתי ללינק זה היה ממש נשמע כאילו יש כאן דיקטטורה מוחלטת :P

    בעקרון אני מאמין במשהו אשר מניע הכל, תקראו לזה אלוהים, כוח פיסיקלי או צ'אק נוריס, ולדעתי לשלושת האפשרויות האלה - גם אם קיימות - ממש לא אכפת מבני האדם. אם הייתי עילאי כזה הייתי הורג פה ושם בשביל השעשוע וממש לא היה אכפת לי מאף אחד. אבל באמת בואו לא נהפוך את זה לדת ואמונה.

  9. לדת אין קשר ישיר לאינטילגנציה. היא קשורה לחינוך בבית. הקשר העקיף הוא, שאם אדם אינטלקטואל גדל בבית דתי והוא רואה עם הזמן שאלוהים דומה מאוד לשלגיה, יכול להיות שהוא יחזור בתשובה. אבל בעקרון דת זה חינוך, בדיוק כמו ערכים. יש גאונים מאמינים ויש לא מאמינים.

    לדעתי יכול להיות שאינשטיין האמין בכח עליון. קראתי שהוא כבר היה חולה וגסס, הציעו לו ללכת לבית חולים והוא סירב, הוא אמר משהו בסגנון של "הגיע זמני ולא אעשה דבר בנידון, תרמתי את תרומתי לעולם ועכשיו אלך". אולי הוא לא האמין ב"אלוהים" ספציפית אלא בגורל או כל דבר אחר.

  10. יש שתי אופציות: או שמישהו יוריד אותה לשלושה טיולים עד שעה 6 (ואתה תטייל איתה שוב אחרי שתחזור, היא גורה ויש לה הרבה מאוד צרכים), בגיל חצי שנה בערך תשלח אותה לפנסיון שיאלפו אותה קצת (וזה עולה ממש לא מעט) ותקח בחשבון שהיא לא תאהב אותך כמו שהיא אוהבת את השכן לדוגמה, או שתמצא לה בית שאתה יודע שיהיה שם מישהו שיטפל בה 24/7, כמו שצריך. אתה יכול לנסות את האופציה הראשונה שבוע-שבועיים גג, ואם תראה שעדיין היא עושה צרכים בבית ואוכלת כל מה שזז (ומה שלא זז), תמסור אותה...

  11. המשימה הבאה שלי היא ליצור EMBLEM מקורי במיוחד.

    מה לא מובן במילה "מקורי"?

    gman, פשוט נסה לחשוב על רעיונות.. אנחנו לא יכולים לעזור לך חוץ מלתת רעיונות.. אז southpark נשמע נחמד (למרות שלדעתי אין סיכוי שעוד לא עשו). אתה יכול לעשות איזה רכב, חללית, איזה לוגו של , שטר אמריקני או כל דרב שלא עשו (בדוק ביו טיוב אם עשו או לא)..

  12. גם שלוש פעמים ביום זה לא מספיק לכלב כזה. היא בת חודשיים וחצי, לא חצי שנה+. כלב, חוץ מטיולים, לא יכול להיות לבד בבית כל היום. כלבים מתחרפנים מלהיות בבית לבד, וחוץ מזה שבגיל הזה הם דורשים גם אילוף ולא רק טיול 3 פעמים ביום. יש כלבים שפשוט מתים מדכאון כשהם כל היום בבית (ואני לא צוחק).

  13. היי,

    אז ככה הבאתי כלבה הבייתה, הכלבה של חבר המליטה אז לקחתי אחת לתקופת נסיון, לברדור בת חודשיים וחצי.

    העניין הוא שאין לי חצי מושג איך לטפל בכלבים, אף פעם לא היה לי כלב או חתול, היה לי רק אוגרים וגם זה חודשיים בלחץ...

    רציתי לשמוע טיפים כללים למי שיש לו נסיון עם כלבים,

    בנוסף אני בדילמה מאוד גדולה, אני בעבודה כ-9 שעות ביום, כמעט 3 שעות נסעיה הולך וחזור.

    זה אומר שאני 12 שעות מחוץ לבית, זה אומר שהכלבה 12 שעות לבד בבית,

    עכשיו העניין הוא שאני אוהב חיות, אני בחיים לא יפגע בה או יגרום לה נזק בכוונה, והאמת שדי נקשרתי אליה, אבל עם אורח חיים כזה שהיא לבד בבית חצי יום במקום מסוים נראה לי שזה סוג של התעללות כלפי הכלבה.. אז אני בדילמה האם להחיזר את הכלבה לחבר או להשאר אותה...

    בקיצור יש מישהו שנמצא במצב דומה ויכול לתת לי טיפים מהנסיון שלו ?

    תודה מראש.

    וואו.. בנאדם. זו טעות. יש לי כלבים כל החיים, ואני מודיע לך. כלב (ובמיוחד גור!!) חייב שיטפלו בו. לגדל גור(ים) זה אתגר, אתה חייב להיות פנוי הרבה מאוד שעות לאילופים, וגם סתם לחום. לא הגיוני שהכלבה תהיה כל היום בבית, היא בת חודשיים וחצי ובטח יש לה צרכים כל חצי שעה (וסביר להניח שהיא גם לא שולטת בהם). כדי לגדל גורים אתה חייב שיהיה לך נסיון עם כלבים בוגרים יחסים (נגיד בני שמונה חודשים+), אחרת אתה - והכלב - אבודים. הכלב יהיה לא מחונך (אני לא מגיע לרמה של מאולף, זה רק לוקסוס), יקרע לך נעליים, ניירות, יעשה צרכים בכל הבית, ולא משנה כמה הוא חמוד בסוף תיאלץ למסור אותו. זה כמו ילד - לא היית מביא ילד בידיעה שהוא יהיה כל היום לבד בבית כשהוא בן שנתיים-שלוש בערך, נכון? המלצה שלי - תמסור את הכלבה למשפחה קרובה (משפחה, חברים וכו') שאתה יודע שיש להם נסיון עם כלבים ושהם לא יתנו לה לשתות מיץ תפוזים ולאכול שוקולד "כי זה טעים לה". כמה שתשאר איתה יותר ככה אתה יותר תיקשר אליה, וככה יהיה לך יותר קשה למסור אותה בסוף (ולצערך/י, זה מה שבסוף יקרה). אם אין לך מישהו שאתה מכיר ויכול לקבל את הכלבה - לפחות תן אותה למישהו שלפי רושם ראשוני לא נראה כאילו הוא הולך להתעלל בה ולמכור אותה. אישית - אני מעדיף למסור כלב מאשר למכור אותו, אבל אתה תעשה את השיקולים שלך..

    להזכירך/ם, בערך 10 שנה אני חי עם כלבים (אני בן 16) וכל מילה שיוצאת לי מהפה(מקלדת) נכונה. אני מדבר מנסיון רב.

    סליחה על החפירה :P

    דרך אגב.. אני די בטוח שלוח שנה היה סרקיסטי ולא דיבר ברצינות... הוא רק ביקר את חוסר האחריות של פותח הדיון..

  14. לא הבנתי כל כך מהפאצ' הבא כל פגיע של צפלים עם משתיק גם אם זה ברגל יחשב כONE SHOT KILL HEAD SHOT?! :facepalm:

    לא... מכפלת הנזק בראש תעלה, כך שלא יהיה מצב שתפגע בראש עם רובה צלפים מושתק וזה לא יהיה One Shot Kill... כל יריה בראש = הריגה, גם עם משתיק. תודה לאל, זה ממש מחרפן לעשות HS עם רובה צלפים מושתק ולא להרוג.

  15. אלוהים אדירים. החוצפנים האלה מבקשים 20-25 ש"ח לחודש על גיימר! עלות של חצי מנוי 10 מ"ב.

    אני גם בזבל, ולי הם אמרו שזה עולה 60 או 70 (לא זוכר בדיוק). מפגרים, נראה להם? אני מתקשר "שלום, יש לי ניתוקים בבאטלפילד ואני לא רוצה שיהיו לי ניתוקים"

    "אתה צריך גיימר"

    "לא, אני צריך שעובד. אני לא משלם כדי לקבל חצי , התשלום הוא על תקינות האינטרנט."

    "אבל חבילת הגיימר מרחיבה לך את רוחב הפס"

    "לא מעניין אותי, אם עוד 5 שעות האינטרנט שלי לא עובד אני אאלץ להתחיל בפעולה משפטית נגדכם."

    זהו, זה מה שצריך להיות. כדאי בצעקות או לפחות בטון גבוה ומאיים כי ככה הם מבינים שאתה רציני. אני מקווה שיהיה לי ניתוק אחד בשביל להגיד להם את זה.

    "איאפשר לשחק בכלל בפינג של 300 אז כל שכן של 500 + facepalm

    אממ מאה ואחד פעם -הפינג במשחק הוא לא אמיתי!. גם אם עוזר -אז זה סתם משהו מזערי."

    לא נכון, טכנית אפשרי. אתה לא תעוף מהשרת בפינג של 450+ (אלא אם הם הגבילו את זה בהגדרות). עובדה ששיחקתי ככה, אבל כמו שאמרתי אפילו ללכת לא היה אפשר, הייתי קופץ מנקודה לנקודה עד שהעיפו אותי כי הפינג שלי היה בלתי שחיק ממילא.

  16. כן רובם בשרתים הישראלים הם "צ'יטרים"..., איזה אימרות טיפשיות .

    מעולם זה לא קרה לי וכן גם אם זה נמצא -אז במיעוט.

    :xyxthumbs:

    בשרתים ישראליים יש לי K/D הרבה יותר גבוה משרתים בחו"ל.

    כנ"ל. ב RAMBO יש לי פינג 110-120 והיום עשיתי 26-4 עם ה engineer (הרובה הראשון ואח"כ UMP), אתמול שיחקתי בשרתים מחו"ל והפינג מזעזע. היה לי מינימום של 350 ומקסימום של מעל 450, כל מקום שהלכתי קפצתי מצד לצד והרגשתי קושי ללכת בקו ישר או לנסוע (או לטוס). יעזור לי? כמובן שאני לא אשלם עליו גרוש.

×
  • צור חדש...