תוכן Tzach_n - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Tzach_n

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1008
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Tzach_n

  1. קיצר נכנסתי ל BTCE בשביל לקנות לי, מוכן להשקיע 2000 דולר, אבל אני לא מצליח להבין איך להפקיד כסף כל השיטות תשלום שם נראות קקיוניות מדי, היחידה שנראית אמינה היא העברה בנקאית.

    מישהו מכיר אתר אחר שאפשר לקנות ממנו במהירות יחסית או שזה האתר הכי אמין?

  2. האם כרייה עם המחשב שלי (מפרט בצד) תהיה משתלמת? ואיך מצטרפים לפול שיניב לי רווח נאה? הבנתי שאם אני כורה לבד הסיכויים שלי לקבל ביטקויינים נמוכים מאוד.

    מעבר לזה, מה דעתכם על קנייה של לייטקויין? תחזיות ברשת אומרות שהוא עולה מהר יותר מהביטקוין וצפוי לעבור אותו

  3. בשלב ראשון תמצא מקום שאין בו אור שמש ישיר אלא צל שהאור מוחזר אליו, אתה יכול לראות בדיוק למה אני מתכוון בתמונה הזו שאני צילמתי:

    mLtMKlX.jpg

    שים לב לאור שמוחזר בדיוק על תופסי הקשיחים בצד ימין, זה מה שאתה צריך לחפש.

  4. חומרה ישנה מארז חדש , מצטער על האיכות אין לי איכותית ...

    מערכת מדהימה! תעשה טובה צא ביום שישי בבוקר וצלם באור יום אפילו עם האייפון כמו שעשיתי ותעלה לנו יפות :) יש כאן עבודה מאוד מאוד איכותית שאני אישית אשמח לראות באיכות גבוהה יותר :)

  5. יכול להיות רעיון לא רע! בינתיים עשיתי עוד קצת כבילה והחבאה של העניינים. עוד מעט מגיע מאוורר 200 מ״מ חרישי של שיחליף את הקורסייר הקדמי הנוראי שמזמזם למוות, וזוג SP120 חדשים עם שליטת PWM ואז המחשב יהיה שקט הרבה יותר... זה הבעיה עם מארז בעל גג פתוח הרעש...

  6. צח, פשוט מנקר עיניים, אין מילים. מה שקצת תאורה עושה למחשב...

    650D הוא אחד המארזים האהובים עליי מבחינת עיצוב פנימי וחיצוני.

    יא תותח! לא האמנתי כשראיתי את התמונות שצילמתי את זה עם האייפון :)

    יש לי עוד קצת עבודה עליו, חדי העין שביניכם שמו לב לכבל מקורי של הספק שמתחבא שם, הוא מספק חשמל ל-H100i, הזמנתי כבל סאטה מאריך מוסלב שיחליף אותו. מעבר לזה אני רוצה להעיף את ה-CD ולמצוא דרך יותר אלגנטית להחביא את כל הכבלים של הג'מפרים והמאווררים שתקועים לי מעליו. יש הצעות? :)

  7. לצבוע את הפס הצהוב זו לא בעיה, הבעיה היא האקסלרו..

    יש עוד אפשרות, מערכת מים עם בלוקים לשני הכרטיסים.

    זו אפשרות מאוד יקרה, ודורשת תחזוק ומודינג רציני למארז במקרה ואתה רוצה לשים את המאגר בתוך במארז. אני מניח שתרצה גם לוותר על האייסברג ולשים בלוק למעבד? המארז שלך מספיק גדול להכיל את הכל?

  8. המחשב שלך קצת בעייתי ממה שראיתי, כבלים מוסלבים יעזרו קצת אבל אני את כל החלקים קניתי בכוונה תחילה בשחור כחול. לא הייתי מתעסק עם צביעה של כרטיס מסך זה נשמע לי קצת יותר מדי עבודת נמלים. מה לגבי למכור אותם ולקנות זוג חדשים שיתאימו לשחור אדום?

  9. תודה, הלוואי ורק היה לי זמן להסליב בעצמי, הזמנתי סט כבלים מוסלבים מאתר MODDIY, מומלץ מאוד, הם מכינים לך את זה לפי הדגם של הספק שלך.

    המאווררים עלו 85 שקלים ב-KSP כל אחד, אבל לצערי קיבלתי אותם בגרסאת 3 פינים מה שאומר שאין תמיכת PWM ואני לא יכול לשלוט להם במהירות דרך Link, לכן נפרדתי מעוד 150 שקלים והזמנתי זוג PWM מאיביי... אפשר עדיין לשלוט בהם דרך הלוח אם או דרך בקר מאווררים של המארז. אחד מהם הוא בשימוש עם המארז אז זה בסדר אבל השניים שמחוברים ל-H100i יוחלפו.

    אם אתה מעוניין בהם הם למכירה, 50 שקלים ליחידה.

  10. אוקיי,

    דבר ראשון, שתהיה תאורה טובה, רצוי לא אור שמש ישיר, אלא שהאור שיגיע למחשב יוחזר מהסביבה (אתה יכול ליצור "רפלקטורים" מבריסטול או קאפה לבן, ולפזר בעזרתם את האור)

    דבר שני, תשתדל שהפלאפון יהיה יציב, מוטב שיהיה שוכב על כיסא או משהו בגובה נכון ביחס למחשב. אם אתה בעלים של חצובה, תוכל בעזרת כמה גומיות משרד לאלתר את המכשיר שלך אל ראש החצובה.

    דבר שלישי ואחרון, תוריד שמאפשרת לך לצלם עם טיימר, ככה שלא תצטרך ללחוץ ולגעת במכשיר בעת הצילום, כך לא יהיו טשטושים בלתי צפוים בתמונה ותוכל לסדר מראש את הפריים.

    נ.ב, כדאי לתת למחשב איזה "ויש" עם ספרי לחץ אוויר ומטלית (יבשה!) כדי שאבק לא יבלוט בתמונה. (המחשב שלך נראה "מלוקק" ככה שתוכל לדלג על הטיפ הזה :D )

    בהצלחה!

    סגור תודה :)

    אין לי חצובה

  11. נראה פיגוז, כמה יפה זה נראה ששומרים על אחידות צבעי הרכיבים. אם ישעמם לך בשלב

    יותר מאוחר תחתוך איזה חתיכת פרספקס שחור ואולי תוסיף איזה פס כחול ותלביש על הספק

    וזה בכלל יראה פצצה.

    חחח רועי לגמרי! חשבתי להדביק על זה משהו, זה הדבר היחיד ששובר לי את המראה. ובנימה זו מישהו יכול להמליץ על איכותית? משהו באיזור ה-1000 ש״ח שמצלם נורמלי? תודה ;)

  12. חחח תודה אחי אני לגמרי איתך בזה במערכת שלי רציתי להשקיע ולא לחסוך. אני ממש רוצה לצלם באור יום אבל אני חוזר כל יום בשבע בעקב מהעבודה וזה הזמן היחיד שיש לי, לגבי המצלמה מדובר במצלמת SLR של קנון והיא הייתה אצלי רק יום אחד לכן יש רק ליליות :) אשתדל לצלם שוב אם היא תגיע אליי מתי שהוא :)

×
  • צור חדש...