תוכן TM101 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TM101

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    42
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי TM101

  1. הפתרון היחיד לסיגריות זה להעלות את המס ככה שחפיסה תעלה 50+ שקל. מי שמכור כמו רוב מעשני הסיגריות עדין יקנה אבל פחות ומי שיצליח להיגמל אז מעולה אבל הרעיון העיקרי בגישה הזאת זה שזה יפחית באחוז גבוה מאוד את מספר המעשנים לעתיד, לנער קשה להוציא בין 50 ל100 שקל (במקרה הטוב) לשבוע על סיגריות וכשזה עולה ככה אז הרבה מאוד נערים יקשלו טוב טוב אם כדאי לעשן. אני מציע שיעשו אותו דבר בנוגע לטבק של נרגילה ויעלו גם את המס על הנרגילות עצמן ככה שעישון יהיה כמעט בלתי אפשרי למי שאין תקציב מספיק לכך.

  2. לא.

    התרגלנו למנהיגים שמעדיפים להתכופף, לשתוק ולקבל בשקט את כל מה שדוחפים להם רק כדי שלא יגידו שהם פרובוקטורים.

    ליברמן אומר את מה שצריך להגיד ואת מה שרוב העם חושב.

    זה באמת נראה למישהו תקין שאנחנו מלקקים לכל העולם רק כדי שנראה נחמדים ואחרי זה חוטפים הרוגים? זה מזכיר לי את מה שג'ון סטוארט אמר לפני כמה שבועות על המחאה של האמריקאים- בכול העולם כשהממשל עושה משהו שלא מוצא חן בעינייהם, יש הפגנות שביתות ורעש, ובארה"ב מקסימום מה שהאזרחים מוכנים לעשות זה לשלוח מייל עם הרבה אותיות גדולות ומודגשות...

    זה שאנחנו מדברים יפה וחס וחלילה או שוברים את הפרוטוקול של הפוליטיקלי קורקט לא עזר לכמה מאות (או אלפי) הרוגים ב-20 השנה האחרונות. הגי הזמן שמישהו יפסיק לבלבל במוח ויעמיד את המציאות מול הפרצוף של העולם.

    למה לא? זה נראה לי פחות או יותר בדיוק כמו מה שכתבתי.

  3. אני מאוד לא אוהב את ליברמן אבל עם מה שהוא אמר בנאום אני די מסכים חוץ מכמה שטויות ודברים הזוים כמו: ברומא מתנהגים כמו רומאים וכו...

    הוא פרובוקטור אבל אני מקווה שיהיה לו בהצלחה (וגם לנו) ויצליח לישם את מפת הדרכים

    שליברמן אמר "ברומא מתנהגים כמו רומאים" הוא התכוון שכאשר האויבים שלנו אומרים לנו בצורה הברורה ביותר שהמטרה הסופית שלהם זה השמדת מדינת אנחנו לא יכולים לבלבל תשכל על שלום ועלינו להתנהג בהתאם להתנהגות שמפנים כלפינו. אני מקווה שעכשיו הבנת את משמעות האימרה הזאתי.

    ליברמן ממש לא פרובוקטור אבל כנראה שחלקנו התרגלו למנהיגים שלא עומדים במילה שלהם ומתקפלים אחרי כל תגובה מהעולם ועד שמגיע מנהיג שמקיים את ההבטחות שהוא נתן לבוחריו, עומד במילה שלו וממשיך לפי הדרך שהציג לבוחריו על אף כל הקשיים מבית ומחוץ חלקנו תופסים את ההתנהגות שלו כפרובוקציה.

  4. זה טוב מאוד ואני מקווה שהמשבר הזה רק יילך ויחריף. כשיהיה מדובר בבעיה קיומית, אולי מישהו בממשלה יתעורר.

    הרי כל עוד אין משבר, אין טעם להתכונן אליו....

    זה כבר בעיה קיומית אם דברים לא יתחילו להשתנות בחודשים הקרובים לא יזרמו יותר מים בברזים ויקציבו כמות מים יומית לכל משפחה שתחולק לה כל יום או שהמים בכינרת יהפכו למלוחים ואם ימשיכו ככה לא אחרי הרבה זמן גם מי התהום יהיה מלוחים ואז אנחנו בבעיה גדולה.

  5. הסיבה העיקרית שאני מתנגד לזה זה שאנחנו לא צריכים להיות תלויים במים באף מדינה בלי קשר ליחסים שלנו איתה ובמיוחד בגלל שיש לנו יכולת להביא את משק המים שלנו למצב מעולה רק שמשרד התשתיות צריך להתחיל להזיז דברים ואני מאוד מקווה שזה יקרה עכשיו כי קיבלתי רושם שהשרים שהתמנו מישראל ביתנו במשרד החוץ, הקליטה, ביטחון פנים, התיירות והתשתיות הלאומיות באו כדי לעבוד ועכשיו דברים יתחילו להשתפר בנושאים שהם מופקדים עליהם.

  6. כמו כן גם אולי לייבא מחברינו הטורקים (אולי גם יחמם את היחסים בינינו)

    וזה נראה לך תקין שניהיה תלויים בייבוא מים ממדינה אחרת? (ובמיוחד כזאת שהיחסים איתה מיתדרדרים מיום ליום?)

    אני מקווה ששר התשתיות החדש יפעל לפיתרון מהיר של משבר המים והדברים הראשונים שצריך לעשות זה להקים עוד מכונים לטיהור שפכים באיכות גבוהה שישמשו לחקלאות עד שנגיע לרמה שמטהרים 90% ויותר מהשפכים (כיום רק 64% מטוהרים) ולדעתי צריך להגביל את החקלאים להשתמש רק במים המטוהרים אפילו אם זה לא יספיק לכל צרכיהם כי מצב משק המים הוא קריטי ועדיף לייבא ירקות ופירות מאשר מים שהם צורך בסיסי לקיום חיים. בנוסף צריך להשתמש בטפטפות במקום בממטרות כי בממטרות יכול לקרות שאפילו 30% מהמים יתאדו ובשימוש בטפטפות המים מגיעים כמעט ישירות לשורשי הצמח, וגם לתת קנסות גבוהים לרשויות שגורמות לאיבוד של הרבה מים בגלל מצב תשתיות גרוע או שלא פועלות מספיק לניקוז טוב של מים.

    עוד דבר שאנחנו צריכים לעשות באופן מיידי זה לנתק את רצועת עזה ממים אין סיבה שהכנרת תתיבש ואנחנו נסבול בגלל שאנחנו מזרימים מים למעל למיליון טרוריסטים ברצועת עזה.

    בשלב יותר מאוחר אנחנו צריכים לפעול בשיתוף פעולה עם ירדן כדי להגיע למצב שהיא תוכל להתפיל בעצמה מים סוף את כמות המים שישראל מחוייבת להעביר לה לפי הסכמי השלום (50 מליון מ"ק בשנה מהכנרת ועוד 3/4 מהירמוך) ובעקבות זאת להפסיק להעביר לה מים ולהקל על משק המים שלנו.

  7. לא עושים משא ומתן עם ארגוני טרור ברגע שאנחנו עושים איתם משא ומתן זה כאילו אנחנו מכירים בקיומם וגם אם חייל נחטף אסור לנו לעשות משא ומתן הדבר היחיד שיכולים לעשות זה לחלץ אותו וזה רק במקרה שמיקומו ידוע ואני מקווה שהממשלה החדשה תקבל את הדרישות של ליברמן שאחת מהם היא לא לנהל משא ומתן עם טרוריסטים. הפתרון למחבלים שנמצאים בבתי הכלא בארץ וחיים ברמה יותר גבוהה מרוב האוכלוסיה זה עונש מוות אנחנו לא צריכים לשלם מכיסינו כדי לספק רמת חיים כזאת לטרוריסטים ואסור לנו להראות רחמים או פחד אנחנו צריכים להראות לערבים שאנחנו לא פוחדים לפגוע בהם ובמקרה שהם יתקפו אותנו ננהג בדיוק כמו כל מדינה אחרת בעולם, אם נגלה חולשה הם לא יהססו לפגוע בנו וזה בדיוק מה שהם עושים בשנים האחרונות.

  8. לא הבנתי למה אתה טוען שברור שליברמן לא ייבחר הרבה אנשים הבינו ועוד הרבה ממשיכים להבין שליברמן וישראל ביתנו הם היחידים שמסוגלים להנהיג את המדינה והליכוד עם ביבי לא ישפר את המצב בכלום אם הליכוד יבחר חוסר המעש ימשך לדעתי ליברמן הולך להיות ראש הממשלה הבא והסיכויים לכך גבוהים

  9. אולי אתה צריך לעשות סיור קטן בארץ באיזורים כמו : איזור המשולש, מזרח ירושלים, לוד, רמלה, הגליל, הנגב. . . :bash:

    לצערי הרב, אני לא רואה אף בן אדם קיים על פני כדור הארץ הזה, שיוכל להיות בתפקיד ראש הממשלה ויהיה לו את האומץ לטפל בבעיה הזאת. (לכול הפחות לבצע חילופי אוכלוסיות - פיתרון שהוכיח את עצמו במספר מקרים בעולם)

    דווקא יש בן אדם כזה

    http://www.beytenu.org.il/83/588/article.html

×
  • צור חדש...