תוכן Nyromith - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nyromith

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    676
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Nyromith

  1. אני לא מבין מה יש לאנשים נגד קנייה דיגיטלית :\ אתם באמת שומרים את הקופסא וכל זה?

    בטח. אני קונה את כל המשחקים שלי בעותק פיזי. זה המינימום שאני מבקש עבור משהו שאני משלם עליו 200 ש"ח או יותר. כשאין לי מה לעשות אני לפעמים עובר על הקופסאות ונזכר בכל החוויות שהמשחק העניק לי. במיוחד קופסת ה-WoW הראשון, בלי ההרחבות - כ"כ התרגשתי לפתוח אותה בפעם הראשונה, ולגלות שמשחק ה-WC3 האהוב עלי מתעורר לחיים. כל קופסה והזכרון שלה.

    לעומת זאת עד לא מזמן הייתי פיראט די מרושע - יש לי מאות משחקים בתור קבצי ISO, וזה פשוט לא זה - הקבצים האלה לא שווים כלום מבחינה רגשית, למרות שיש גם שם משחקים אהובים (כמו אותו WC3). לא מזמן כשהייתי בחנות משחקים נדהמתי לגלות ש-WC3 עדיין נמכר, ואם היה לי קצת יותר כסף הייתי קונה אותו בלי לחשוב פעמיים. לעומת זאת לדעת שהוא נמכר באתר של בליז - ממש לא אכפת לי, כבר יש לי אותו בתור קובץ.

    בטח תגידו שלשלם לחברה שפיתחה את המשחק יותר חשוב מפיסת פלסטיק, אבל בשבילי הערך הסנטימנטלי של חפץ פיזי שמכיל את המשחק יותר חשוב מטיפת כסף באוקיינוס של חברה מיליארדרית.

  2. בקניות קבוצתיות של fanboys המחיר תמיד נוטה להיות גבוה יותר מקניות קבוצתיות רגילות. חוץ מהסיבה הברורה שמעריצים להוטים להשיג את המשחק בכל מחיר יש גם את הסיבה הפסיכולוגית הנסתרת - בתת מודע כל מעריץ רוצה שהמשחק יהיה כמה שיותר יקר, מכיוון שמחיר זול יותר פוגע בתדמית של המשחק כלפיו. זאת גם הסיבה שקיימות גסאות אספנים (שימו לב לכמות האסטרונומית של אנשים שרוצים גרסת אספנים בפורום שלהם - היחס הוא כמעט 1/2).

    אני בכל מקרה כנראה הייתי קונה בארקדיה, אז לא משנה לי כ"כ קנייה קבוצתית או לא. אם המחיר יהיה זול אפילו בשקל - זה עשה את העבודה מבחינתי.

    מה המחיר שאתם הייתם רוצים מקנייה כזו שיהיה הוגן גם כלפי החנות?

  3. עדכון: המכירה הקבוצתית נכנסה לשלב המעשי. הקנייה תתבצע דרך החנות "ארקדיה" בדיזינגוף סנטר.

    המחיר של עותק רגיל הוא 200 ש"ח, ועותק של גרסת האספנים 369 ש"ח.

    הנושא בפורום האתר של דיאבלו:

    http://www.diablo3.co.il/forum/viewtopic.php?f=21&t=1899

    לאלו שרוצים גרסת אספנים - רוצו למלא כמו פסיכים, מס' העותקים מוגבל מאוד (לפי מה ששמעתי).

    Shmonzi - גנבתי לך את התפקיד :P

  4. הלוואי שיהיה בארקדיה - הכי קרוב בשבילי.

    זה מאוד מפתה להזמין את גרסת האספנים, אבל לא שיחקתי בדיאבלו אף פעם, ואני לא יודע אם אני אוהב את המשחק. אני מאוד אוהב את סדרת WC (כולל WOW), אדיש לגמרי ל-SC, ודיאבלו נראה בסגנון שלי מבחינת הסיפור, אבל אין לי מושג לגבי המשחקיות. כנראה שאני אשאר עם הגירסה הרגילה בינתיים. (כבר נרשמתי, אין צורך להוסיף אותי.)

  5. אז מה אתם ממליצים - לקחת Blacksmith או לא?

    קיבלתי את המדריך של Prima, ואני מתכוון לעשות את כל הקווסטים (עד כמה שאפשר), ולחקור את כל המקומות עם דמות אחת.

    האם Blacksmith יהרוס לי את המוטיבציה לחקור כל מערה? אני אוכל למצוא את כל החפצים שיכלתי להכין באמצעות Blacksmith?

  6. כמה דברים :

    א) בסירטון ב quakecon ראיתי שהיה אפשרות להיכנס לתוך פריט ופריט ואפילו לבחון אותו ולסובב אותו , איפה הם החביאו אותו פה

    ב) עוד דבר דפוק שקשור לממשק בתפריטים , נגיד יש לי מגן וגרזן ,במעודפים אם אני מחליף לגרזן נגיד שהיא רק לשני הידיים ואח"כ אני רוצה לחזור לגרזן ולמגן אני לא יכול אני צריך להיכנס עוד פעם דרך טאב - לנשקים - ובחירת הנשק או המגן מחדש .

    א) תצביע על החפץ עם העכבר ותסובב את הגלגלת.

    ב) אם המגן והגרזן לא נמצאים במועדפים אז כן. אני הייתי צריך לבחור רק את הגרזן (ליד אחת), והמגן מתווסף אוטומטית.

  7. שיחקתי קצת והמשחק לא אכזב אותי. אחרי זוועות הסטים שהיו לי אתמול, היום סוף סוף הצלחתי להיכנס ולשחק.

    הגרפיקה נראית לי לא רעה יחסית, למרות שהטקסטורות לא חדות מספיק. אני מרוצה מההחלטה של בת'סדה להשקיע פחות ברזולוציה של הטקסטורות, ויותר בכל מני אפקטים, מכיוון שטקסטורות ברזולוציה גבוהה יותר קל מאוד לעשות, אבל להוסיף אפקטים גרפיים קשה מאוד, מכיוון שהם מקודדים במנוע הגרפי.

    אין לי שום בעיה עם התפריטים, ואהבתי את השיטה החדשה של ה-favorites. מערכת הקסם במשחק פשוט הדהימה אותי. דווקא פחות התלהבתי ממערכת הקרבות הפיזיים - בהשוואה לאובליביון התגובה היא לא מיידית, וקשה לתאם את המהלכים שלך להתנהגות היריב.

    ועדיין אין לי מושג איך אני מגביר את הווליום. הגברתי עד ל-100% גם במחשב וגם במשחק, ועדיין הכל נשמע שקט מדי - כמו על 20%. בימים האחרונים שיחקתי באובליביון, ושם אפילו הייתי צריך להנמיך ל-75%.

  8. סטים נפרץ:

    10 November 2011

    Dear Users and Forum Users:

    Our forums were defaced on the evening of Sunday, November 6. We began investigating and found that the intrusion goes beyond the forums.

    We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

    We don’t have evidence of credit card misuse at this time. Nonetheless you should watch your credit card activity and statements closely.

    While we only know of a few forum accounts that have been compromised, all forum users will be required to change their passwords the next time they login. If you have used your Steam forum password on other accounts you should change those passwords as well.

    We do not know of any compromised Steam accounts, so we are not planning to force a change of Steam account passwords (which are separate from forum passwords). However, it wouldn’t be a bad idea to change that as well, especially if it is the same as your Steam forum account password.

    We will reopen the forums as soon as we can.

    I am truly sorry this happened, and I apologize for the inconvenience.

    Gabe.

  9. טוב, יש לי את המשחק כקובץ iso(מי שמבין מבין),+העדכון,וזה אומר שאני לא חייב לעבוד לפי סטים.לחכות למשלוח(שיגיע רק ביום ראשון :'( ) או לא לחכות?

    לא לחכות. עד שבקושי הצלחתי להתקין את המשחק, הוא מחייב אותי להוריד עדכון של 200 מגה במהירות 20kb/s. מה שכן, הוא במהלך הורדת העדכון הוא מציג לי כפתור "Play", וכשאני לוחץ עליו הוא מבטיח שאני אוכל לשחק אחרי שהעדכון ירד.

    העדכון יורד, אני לוחץ על הכפתור, ו... כלום. עכשיו צריך לחכות להשקה.

    קצת אירוני שהחבר'ה האחרים מסוגלים לשחרר משחק שמותקן בצורה הרבה יותר חלקה, ומתעדכן הרבה יותר בקלות, מתוכנה עם תקציב ענק כמו .

    אני מקווה שאוכל להעיף את הזבל הזה מהמחשב מחר.

  10. קניתי את המשחק. לצערי אפילו להתקין מונע ממני עכשיו.

    בקשר למפה, המפה מבד אמיתי התבררה כמיתוס, אבל המפה שהייתה באריזה היא ללא ספק מפת הפרמיום - היא מודפסת על נייר מט עבה מהרגיל. היא דומה לבד ציור, והשמות של הערים נראים כאילו נכתבו בנוצה אמיתית.

    ארקדיה שיחקו אותה :yelclap:

  11. מה שכן, קשה לי להתייחס ברצינות לביקורת על סקיירים מבן אדם שכותב שהוא שנא את מורווינד ואובליביון ואפילו לא הצליח לסיים אותם.

    הגיון מכירות פשוט: מי שאהב את מורווינד וגם את אובליביון יקנה את המשחק גם בלי הביקורת הזאת. לעומת זאת מי שלא אהב / לא שיחק בהם יתפתה לקנות את המשחק אחרי שקרא ביקורת של מישהו שלא אהב את המשחקים הקודמים, ובכל זאת נהנה מסקיירים.

  12. שההשקה הרשמית תהיה בחמישי בלילה, אבל כדאי לאפשר לקחת את עותקי המשחק לפני.

    בכל מקרה המשחק נפתח ב- בחמישי בלילה, ואי-אפשר יהיה לשחק בו (רשמית לפחות) לפני, אבל אם למישהו לא נוח להגיע לחנות בלילה הוא עדיין יוכל לחוות את ההשקה הפרטית שלו בבית ולהתחיל לשחק ברגע שהמשחק נפתח.

×
  • צור חדש...