תוכן sniff - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sniff

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי sniff

  1. לגבי הבעיה הראשונה שאלתי אם מישהו מכיר כי אני יודע שזה די בלתי אפשרי לאתר

    לגבי הבעיה השניה עשיתי את הבדיקות וההארדדיסק עבר את הבדיקות של כלי ה DOS

    כשלגבי כלי הווינדוס הוא נכשל בבדיקה אחת.

    ה SMART עדיין מדווח שהוא לא תקין וצריך להחליף אותו ;\

  2. ב CPUZ ובווינדוס עצמו המחשב הציג את מהירות הליבות (כל ליבה) כחצי מהמהירות המעשית אחרי ריסט פתאומי. הבעיה נעלמה אחרי הפעלה מחדש מסודרת ולא חוזרת אחרי ריסטים פתאומיים.

    מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

    עוד בעיה, הארדדיסק 7200.11 250 שנקנה מחנות מסויימת (שלא יתבעו אותי - לא אזכיר את שמה) ו"נכשל" לפי מה שהווינדוס דיווח, נכנסתי לראות מה הבעיה שהוא מצא בסמארט הוא אומר שה Seek Error Rate ברמה נמוכה מדי וכושר ההארדדיסק היה על 0 אחוז עלה ל4 ואז גם ל7 וירד ל4 וכו' וכו'.

    חיפשתי בגוגל וכמעט כל הבעיות שקראתי על ה Seek Error Rate קשורות לסיגייט (למיטב זכרוני כולן אבל אולי אני מתבלבל), מישהו יודע מה הקטע עם העניין הזה? ההארדיסקים המהירים של לא יציבים או משהו?

  3. הבעיה אצלו לפני האקספלורר, הוא לא מקבל מסך לוגין ולא כלום. במקרה כזה גם ה userinit והlogon ושאר ירקות(השמות שציינתי רלוונטיים לדור 2000-XP-2003) הboot procedure של ווינדוס לא התחילו בכלל לעלות

    לצורך העניין

    Quick Overview

    Bios > Master Boot Record > Boot Sector > Windows Boot Manager > Read from BCD > Search for hibernation file > Start winload.exe > Start ntoskrnl.exe > Start smss.exe > Start winlogon.exe > start services and login interface

    http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista_startup_process

×
  • צור חדש...