תוכן alexbmw - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

alexbmw

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1645
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי alexbmw

  1. כי מה לעשות זו מדינה יהודית של היהודים, אתה יודע איך פותרים את הבעיה הזו, מכירים באותם אנשים כיהודים, אני לא מדבר פה על אותם אנשים שהם נוצרים גמורים אלה על אותם אנשים שהם לא נחשבים יהודים מבחינת ההלכה, אבל בשביל היטלר היו מספיק יהודים, כמו שכבר אמרתי לפניי, ככה נרוויח כמה אלפי אזרחים נאמנים וטובים, שפשוט סובלים מקרע פנימי.

    (אולי דעתי משוחדת כי קרוב משפחה שלי במצב הזה, אבל אני חושב שזה הכיוון הנכון).

  2. לרב רפורמי לא אכפת מי אתה. תשלם כסף ותקבל חתונה.

    ספק רב מאוד אם זה אפשרי, וגם אם כן, זה כל כך אפור, ואתה צריך להכיר כל כך הרהב אנשים מה"תחום" בשביל זה שזה פשוט לא מתאים לאדם חילוני, בטח ובטח לאדם לא מאמין.

    אבל עזוב, לבחור הלא יהודי זה עוד אפשרי לחיות פה, כי תכלס אם הוא מתחתן עם יהודיה אז הסיפור נסגר, והילדים שלו יהודים כשרים :) אבל דמיין וזו בחורה שאמא שלה לא יהודיה, היא פשוט נדפקה מכל הצדדים, ולא משנה מה היא תעשה (חוץ מגיור כמובן, שלא עולה על הפרק של רוב בני האדם המודרניים שחיים במאה הזו), הילדים שלה לא יהודים, וכך בעצם למצא בן זוג לחתונה קשה אפילו יותר.

  3. שום רב לא יעזור לי. אמא שלי לא יהודיה - אני לא יהודי.

    אין חתונה.

    תאמין לי שאני מכיר את המצב, קרוב משפחה שלי נמצא במצב הזה בדיוק, זה פשוט עצוב שבשביל רוב האנטישמים בעולם אתה מספיק יהודי, אבל בשביל המדינה שאתה חי בה ועושה בה שירות צבאי אתה לא מספיק יהודי, ועל כך אני אומר שהמדינה מפסידה כמה מאות אלפי אזרחים נאמנים וטובים.

    card, בארץ אי אפשר להתחתן אזרחי, ומה גם, שבגלל הסטטוס שלו של חסר דת (כך מוגדרים אנשים שאבא שלהם יהודי אבל אמא שלהם לא למשל), הרבה יותר קשה למצוא בת זוג בארץ (לא בקטע של להשיג חברה, זה שטויות, אלה בקטע שמעבר לזה, בלקבל את ההסכמה של המשפחה למשל ושטויות כאלו).

  4. נכון! יהודונים מסריחים! רק לגנוב כסף יודעים.

    דרך אגב, אתה לא חייב להיות סכיזופרן-מדבר-עם-אנשים-בלתי-נראים כדי להתחתן דרך הרבנות. אתה צריך להיות יהודי. אה, אופס... אתה יהודי רק כאשר המשפחה שלך הייתה צריכה לברוח מרוסיה. טעות שלי.

    אנשים מחבר העמים שהם יהודים לכל דבר ושומרים על המסורת אפילו יותר ממספר לא מובטל של "צברים" צריכים לעבור פה השפלה מטורפת ברבנות, שאנשים "צברים" אפילו לא חלמו עלייה, גם אם אין הצדקה אמיתית לכך מלבד שיגעון של הרבנות.

    ובגלל אנשים כמוך lev, המדינה מפסידה כמה מאות אלפי אנשים שרוצים לתרום למדינה, רוצים להישתלב פה ומרגישים יהודים.

  5. אני רוצה את הסוללות של 2014... :lol:

    יש אמת במה שאתה אומר, אבל זה מצחיק לראות שמעבד אולטרה נייד שלכאורה אמור לצאת השנה, יותר חזק ממעבד של מחשב נייד לכל דבר ועניין, ושוב אני יודע שזה לא אותו סט פקודות, אבל זה רק מראה מה הייתה יכולה לעשות אם היה לה את התמריץ, וכל זה במעטפת הספק מזערית.

  6. נכון נכון, שכחתי...סוף העולם קרב, גוג ומגוג, המוסלמים יעלו עלינו, כל העולם שונא אותנו...בלה בלה בלה.

    לא נמאס לך? עצוב לחיות בראש שלך לדעתי.

    אני לא חושב ככה, אבל בהחלט לא מזיק להיות טיפה יותר מוכן, עדיף שיקראו לך פרנואיד (למדינה שלך), מאשר שתפסקי להתקיים.

    נכון שבתכלס רוב הסיכוים שלא יקרה שום דבר מיוחד, אבל בשביל הסיכוי שכן יקרה משהו.....

  7. Alex-aksd,

    קודם כל לא קראתי לך בשמות, אז אל תקרא לי דפוק. אם אינך יכול לשוחח אתי באופן תרבותי, אני אפסיק להתיחס להודעות שלך.

    אתה מדבר על זה שלא היתה הומניות באותה התקופה. אוקיי. תסביר לי בבקשה למה מצרים לא שחטו את כל היהודים בזמן שבני היו משועבדים להם?

    אבל אוקיי, נתעלם ממה שאמרתי ואולי אתה צודק. כולם היו ברברים. אז הטענה שבני הם העם הנבחר שגוי. מצד אחד אתם אומרים שאנחנו העם הנבחר, שאנחנו יותר טובים מכל הגוים, אבל כשנוח לכם, אתם משווים אותנו לשאר העמים?

    בקשר לדפוק, זו צורת ביטוי (אם כי לא הכי הולמת, היא מתאימה למצב) ולא טענתי שאתה דפוק, אלה זה יותר מדבר על הטענה שלך, אבל שאהיה .

    בקשר למצרים, באמת שאני לא יודע כי אני לא הייתי באותה תקופה (וגם לא אתה), אבל אני חושב שכנראה בגלל רצון לנצל כוח עבודה, ובגלל שהם רצו להפוך להיות אימפריה ולא סתם להגדיל טיפה את השטח שלהם, לכן לא השתלם להם לשחוט סתם ככה בני אדם,גם ככה אין ממי לגבות מסים, לעומת זו בני רצו ליישב את המדינה הזו על ידי העם שלהם, לכן להשאיר פה בני אדם אחרים בשטח כזה קטן זה מתכון לאסון.

    מי אמר שאני טוען שאנחנו טובים מכל הגוים, או שאנחנו עם נבחר, אני אפילו לא נכנסתי לתחומים האלו, מבחנתי זה בכלל לא קטעים רלוונטים בנושא.

  8. קודם כל בשביל כל החרא הזה יש דיון על דת ואמונה.

    ודבר שני, תגיד לי אתה דפוק, אתה מנסה לטעון שעם שהיה פה לפניי 3000 (או לא יודע כמה שנה) שנה היה לא הומני?! ואללה, אתה חושב שאיזה שהוא עם היה הומני בתקופה ההיא.

    הדיון פה על קבוצה שקיימת היום והמרחק בינה להומניות הוא אסטרונומי, ולקבוצה הזות בגדול קוראים מוסלמים.

    אז להתעסק בכמה אנחנו היהודים או הנוצרים היו או לא היו הומניים פעם זה פשוט לא אקטואלי, העובדה עכשיו היא שהמוסלמים אוהבים להתפוצץ לך באוטובוסים ועמים אחרים לא, וזה מה שמשנה.

  9. אתה רוצה להשוות את הרמה של התחזוקה והציוד של הטנקים של המצרים לאלו האמריקאים? זה כמו להגיד שה-F16 של המצרים שקול ל-F16I שלנו. אל תהיה מצחיק.

    אתה צודק, ואתה גם צודק שמנוע הסילון הזה כלל לא מתאים לתפקוד בתנאי סביבה שכאלו, אבל מפה ועד ללהגיד שהוא לא מסוגל לעבור את סיני....

  10. לא החשש המידי זה 250+ מטוסי F16 ולמעלה מ-1000!!! כן 1000 טנקי M1 אמריקאיים(שרובם כרגע כבר שודרגו לM1A2-S שמיוצרים גם במיצרים' date=' וזה כולל גם שיריון ריאקטיבי שלא מבייש את המרכבה) בידיים של האחים המוסלמים...

    [/quote']

    +1000

    רגע M1 זה לא הטנק הזה שהמנוע סילון שלו מונע ממנו לעבור דרך סיני? :lol: :lol: :lol:

    תגיד את זה לצבא האמריקאי שפעל עד לא מזמן בעירק.....

    ReDanker:

    אני מסכים שהמצב נראה עגום והכיוון הוא ללא ספק בדרך למלחמה, אבל להגיד שישראל תתרסק בגלל שהדור היום מדורדר זה לא נכון.

    כן הנוער היום על הפנים, אבל זה רק על פני השטח, אם תבדוק טוב טוב, יש גם חברה איכותיים, הרבה יותר ממה שהיו פעם, לכן בקטע הצבאי אני רואה עוד תקווה.

    נ.ב: אני רוצה את סיני בחזרה!!!!!! , כי כמו שזה נראה עכשיו החזרנו שטח ענק עם נפט ושליטה על תעלת סואץ בשביל שום דבר.

  11. הבעיה היא שאין דרך להתמודד בצורה מתונה (לפחות לא במצב הנוכחי), ולחכות שהמצב ישתנה רק יתן לצד השני עוד יתרון, כמו שכבר אמרתי, לא משנה מה נעשה, את הסעיף האחרון בסיפור תתן אלימות, עכשיו השאלה היא מי רוצה לנצח יותר, אנחנו או הם, ומה אנחנו מוכנים לעשות בשביל לנצח (או שמה יש לומר לשרוד..).

  12. לא טענתי אחרת, אני בטוח שאני ואתה מסכימים שהאיסלם הוא בעיה (טוב ולמען האמת כל דת אחרת, אבל על זה יש דיון ארוך).

    ההבדל הוא שאני מאמין שאת הסעיף האחרון בסיפור יתן פתרון אלים(גם אם יש עוד דרכים , אותן פעולות הן רק משיכת זמן), עכשיו השאלה היא מי יתחיל ומי אהיה מוכן יותר לאותה מלחמה (אם אפשר לקרוא לזה ככה).

    דרך אגב, השינוי פאזה שאתה מדבר עילו ממש לא באה בראש של הרבה אנשים, כי בשביל הרבה אנשים רב תרבותיות הוא ערך חשוב (בעיקר בשמאל) וכל מעשה כנגד אותה רב תרבותיות (גם אם לא מעשה אלים) נחשב לדעתם לפאשיזם.

  13. אף אחד מאיתנו לא באמת בקיא בנושא (טוב אולי אני על קצה המזלג בגלל טיולים באירופה), אבל לא צריך להיות גאון בשביל לראות שהקהילה המוסלמית לא מעוניינת להיטמע לתוך האוכלוסיה האירופאית אלה לשנות אותה, עם האיסלם זה תמיד כך (ובקטע הזה אני נורא מתחבר עם הכותב של המכתב מעל שכן הוא מסכם את זה נורא יפה).

    לכן הפתרונות שיפים וההומנים שלך (סטייל שיפור החינוך המדעי והכל והנגשה שלו לקהילה המוסלמית) פשוט לא יעבדו שכן הקהילות המוסלמיות לא מעוניינות בפתרונות אלו והן כבר גדולות מדיי בשביל שתוכל להכריך אותם לקחת חלק באותם מוסדות.

    ועוד ציטוט מעניין שרק מראה שהשכלה פרושה לא בהכרך החלשה של האיסלם

    המרכז הבריטי לאחדות-חברתית דיווח כי שליש מהסטודנטים המוסלמים בבריטניה הם בעד שלטון הח'ליפות

    ובקשר לאמירה שחוזרת על עצמה כל כך הרבה פעמים "מדרון חלקלק", הראי המוסלמים הם כבר מזמן לא מיעוט (טוב הם אולי מיעוט בהגדרה, אבל ברצינות שהם כבר מזמן לא חלק קטן מהאוכלוסיה), ומה לעשות, שבניגוד לאירופאים הלא מוסלמים, מוסלמים באירופה ברגע שיהפכו לרוב לא יחשבו אפילו שנייה לפני שהם יתחילו לכפות את חוקי שלטון הח'ליפות על האוכלוסיה, ואז אפשר להגיד ביי ביי לזכויות מיעוטים או זכויות אדם בכלל.

    זה למה אני תמיד אומר, שכאשר אתה מתמודד עם אויב שלא מאמין בדמוקרטיה אתה לא יכול לנסות להילחם בו עם דמוקרטיה, שכן אתה תפסיד, משום שהאויב שלך לא מוגבל תחת שום חוק, בעוד אתה מוגבל תחת 1001 מגבלות.

  14. אוקי, ואיך אתה בתור שמאלן מתכוון לפתור את הבעיה (במדיה והיה לך את היכולת)?

    הפתרון הכי הומני שאני יכול לחשוב עילו זה הגבלת ילדוה לאוכלוסיה הזו, וזה עוד הפתרון הכי פחות ראלי שאני יכול לחשוב עילו, כי אם להגיד את האמת, עוד מעט יצטרכו לעובר לפתרון קצת פחות הומני ויפה, אם הגבלת ילודה והגירה לא תעבוד( זה במידה ואתה רוצה שתשאר חברה מודרנית ודמוקרטית באירופה).

  15. מעולה, באמת האירופאים סוף סוף מתעוררים, ובכללי אני מסכים עם כל מילה שהוא אומר פה(עם תיקונים קטנים פה ושם).

    ולפניי שכל השמאל פה קופץ "גזען, נאצי, בלא בלא", תחשבו רגע על מה הוא אומר, שכן כל אותם שמאלנים אשר כל כך מנסים להגן על זכויות האדם והחברה הדמוקרטית, אמורים להיות הראשונים שקופצים ונלחמים כנגד התחזקות האיסלם.

  16. במחשבה שניה , חבל לבזבז כסף על סמרטפון למישהו שאין לא מושג מה הוא עושה :kopfpatsch:

    בדיוק, פשוט עצוב לי לפעמים לראות ילדות בנות 11 או זקנות בנות 70 (בלי העלבה לאף אחת מהאוכלוסיות האלו) שב99 אחוז מהמקרים אפילו לא מגרדות את היכולת של המכשיר, וקונות אותו בשביל להרגיש SMART ולהיראות מודרניות....

  17. על קצה המזלג, למי שלא בראש שלא להתעסק עם רום חלופי ועיברית, שייקח וירגיש smart.

    מי שרוצה להתעסק ולהנות מהמכשיר שלו עד הסוף (ואני מאמין שזה רוב החברה בפורום אשר עוסק בתחום המחשב) שייקח את אחד ממכשירי האנדרואיד למיניהם, המבחר רחב ואיכותי, ושווה בדיקה :)

    מה גם שלקחת sgs זה win win, שכן גם אם אתה לא תהיה ממנו בשמיים, הנזק לכיס קטן מאשר הנזק באייפון (וזה עוד בלי לדבר על תקונים ושיט שבאייפון עולים הון).

×
  • צור חדש...