תוכן R9nald0 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

R9nald0

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    366
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי R9nald0

  1. Microsoft wheel mouse optical 1.1a

    פשוט העכבר שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף מבין כל העכברים היום. מדובר באחד מעכברי הגיימינג הטובים ביותר שיצאו אי פעם ( טוב יותר מה-MX518 וה-DEATHADDER אם תשאל אותי ), ואם התקציב שלך הוא בסה"כ 100 שקל אז קשה לי להמליץ לך על משהו אחר. למעשה גם לאנשים עם תקציב של 500 שקל שמחפשים עכבר לגיימינג הייתי ממליץ על העכבר הזה. בשורה התחתונה מדובר בעכבר נוח מאוד, קליל וזול.

    גם ה-MX518 נשמע טוב לדרישות שלך אבל אני לא חושב שזה הכרחי להוסיף כסף בשביל עוד קצת DPI שלא תרגיש או בשביל עוד כמה פיצ'רים שלא ישמשו אותך..... השאלה היחידה היא אם אתה מרגיש מספיק בטוח לקנות עכבר בן יותר מ-6 שנים על פני עכבר יחסית חדש.

  2. מבחינת מידות הוא בידיוק באותם מידות כמו ה-QCK + רק עבה יותר.

    ההבדל בנוחות משתנה בין אדם לאדם, אישית אני לא אוהב להרגיש את השולחן מתחת לפאד כשאני משחק ומעדיף בהרבה את הרוך של הפאד, עם ה-QCK הרגיל לדפוק את היד בשולחן כל הזמן זה דיי מציק לעומת ה-QCK HEAVY, אבל אני מניח שאם לא תראה את ההבדלים אתה לא תחשוב שהתופעה הזאת ב-QCK הרגיל מציקה במיוחד. הבעיה הכי גדולה שהפאד הזה בא לפתור זה שאם המשטח שעליו את משחק לא ישר אז העובי של הפאד מכפה על כך ו"מעלים" את הבליטות/שקעים שיש לך על המשטח.

  3. פאדים קשיחים לא בהכרח טובים יותר מה-QCK......

    לפחות לא מה-QCK Heavy שאני יודע שהרבה מאוד שחקנים משתמשים בו ומרוצים מאוד. בכלל, באופן כללי פאדים מבד הרבה יותר פופולריים מהקשיחים בקרב PRO GAMERS. וה-QCK הוא אחד מהפאדים הכי פופולרים שיש היום אם לא הכי. 70 שקל לפאד כל כך איכותי זה כלום כסף.

  4. תראה, היתרון ב-DPI גבוה בהחלט קיים והוא מתבטא באפשרות לדייק יותר, הבעיה שהוא כמעט ולא מהווה פקטור לעומת העיצוב של העכבר והאחיזה שהוא מכתיב שזה בעצם מה שנותן לך את 95% מהדיוק כשאתה מזיז את העכבר למטרה. ה-DPI זה אשליה אחת גדולה, כי בתכלס גם עכבר 450DPI מספיק מדוייק היום בשביל כל משחק מחשב, בשורה התחתונה מה שקובע זה העיצוב ולכן לעכברים ישנים עם עיצוב אדיר כמו ה-IntelliMouse Explorer 3.0 או ה-Wheel Mouse optical יש יתרון ענק על פני עכברים עם פי 3 ו-4 יותר DPI כמו ה-MX518/G5/G9/LACHESIS.

  5. קשה למצוא עכבר היום שאפשר להגיד עליו שהוא לא נוח, כמו שכבר אמרתי בעבר נוחות זה הפקטור הראשון שיצרניות העכברים מתחשבות בו לפני שהם מייצרות עכבר חדש, ביצועים בגיימינג הם ממש לא פונקציה של נוחות ואנשים צריכים להפנים את זה...

    מה שהופך עכבר לעכבר גיימינג טוב הוא לא נוחות גדולה יותר אלא שליטה טובה יותר על העכבר ואפשרות לתמרן אותו בקלות ובדייקנות במהלך גיימינג, לא על כל עכבר נוח אפשר להגיד את זה, והאקסטרה שליטה הזאת היא מה שעושה בעצם את ההבדל. יש אפשרות שעכבר מסויים יהיה נוח יותר מעכבר אחר, אבל העכבר האחר יהיה מתאים הרבה יותר לגיימינג. קשה לי להתייחס ל-DA או ל-IE3.0 בתור עכברים פחות נוחים מעכברים שלא מיועדים לגיימינג אבל באמת שמדובר בעכברים יוצאי דופן, קחו לדוגמה את ה- Diamondback, היד לא נחה עליו והצורה שלו מכתיבה אחיזה שלא מאוד נוחה לאורך זמן, ובכל זאת מדובר בעכבר גיימינג מעולה, שאם תשאלו אותי השליטה בו הרבה יותר טובה מאשר ב-MX518 לדוגמה, שלא לדבר בכלל על עכברים שלא מיועדים לגיימינג, וסביר להניח שנוחים הרבה יותר לשימוש יום יומי.

    ומנגד יש עכברים כמו ה-MX Revolution או ה-MX1000 שהשיקול היחיד שהופעל במהלך העיצוב שלהם הוא נוחות, אז ברור שהם נוחים יותר מרב עכברי הגיימינג אבל אני לא מכיר אף שחקן טוב היום באף משחק שמשתמש באחד העכברים האלה, למה? כי כמה שהם נוחים הם לא מתאימים לגיימינג.

    לבחור שמעליי, אין טעם לשדרג ל-MX518 רק בגלל שהגלגלת שלך דפוקה, באמת שחבל על הכסף כי ה-MX518 דומה לחלוטין ל-MX510 רק עם נתונים טכניים טובים יותר שלא תרגיש בהם. אם כבר אתה משדרג תנסה לתפוס כיוון שונה, לדעתי אתה תופתע לטובה מהצורה של ה-DA למשל..

  6. אם ב"גיימינג" אתה מתייחס לסוליטייר ודמקה באינטרנט אז וואלה יש מצב. בכל משחק אחר ה-IME3.0 עולה על כל עכבר אחר בשוק, בטח ובטח שעל הגרסה החדשה והעלובה שלו, שמעבר להיותה פחות נוחה לגיימינג, גם מצויידת בחיישן סוג ז' שמרצד בלי הפסקה.

    וכן, ניסיתי את העכבר, לפני 4-5 שנים בערך, והוא ללא ספק העכבר הכי גרוע שהשתמשתי בו עד היום. ( אם כי תמיד השתמשתי בטובים ביותר כך שלא פלא )

  7. בתור מישהו שיש לו את שני העכברים, הצורה שלהם אמנם דומה אבל ממש לא זהה, יש מספר הבדלים שהופכים את ה-IME3.0 לקל במקצת לשליטה אם כי גם ל-DA יש את היתרונות שלו בצורה, אבל בסה"כ אני חושב שהצורה של ה-IME3.0 טובה במקצת, גם על סמך הביצועים שלי במשחקים שהשתפרו למרות שחשבתי שיותר רחוק ממה שהגעתי עם ה-DA אני לא יכול להגיע.

    בכל אופן, ה-DA הוא העכבר הקרוב ביותר שיש מבחינת שליטה ל-IME3.0/WMO/IMO1.1A שהם גם במקרה עדיין עכברי הגיימינג הפופולריים ביותר בקרב מקצוענים, ובהתחשב בעובדה שה-IME3.0 וה-IMO1.1 לא זמינים בארץ, ושאף אחד לא יאמין לי שעכבר בן 8 שנים שעולה 50 שקל יכול להיות יותר טוב מה-DA וה-MX518, ה-DA הופכת לאופציה הטובה ביותר. :)

  8. ה-DA יהיה יותר טוב גם בשביל casual gamer, הוא פשוט עכבר יותר טוב מה-MX518.

    השאלה היחידה פה זה אם לבנאדם לא אכפת להוציא פי 2 כסף על עכבר שיתן לו ביצועים טובים יותר במשחק, לא כולם מוכנים לשלם את המחיר הזה - בשבילם בוודאי שה-MX518 הוא העכבר האולטימטיבי.

  9. שלא תטעה. ה-DEATHADDER הרבה יותר טוב מה-MX518 ( על ה-G5 אין סיבה לדבר בכלל, אין טעם לחשוב אפילו על לקנות אותו כל עוד ה-MX518 זמין בשוק ), אבל השאלה היא אם אתה מוכן להשקיע 150 שקל יותר בשביל עכבר שיתן לך ביצועים יותר טובים במשחק, לדעתי מי שלא ששואף לרמות הכי גבוהות אין טעם שהוא ילך על ה-DA ולא על ה-MX518, כי בשביל הגיימר הממוצע שמשחק פה ושם במשחקי סינגל פלייר ופעם ב-.. במולטיפלייר אני חושב שלא יהיה אכפת לו במיוחד שעם ה-DA הוא יכול היה לכוון הרבה יותר טוב מאשר עם ה-MX518.

    בקיצור אם באמת באמת אכפת לך מהיכולת שלך במשחקי והפוטנציאל שאתה יכול להגיע אליו אז ה-DA הוא ללא ספק הבחירה בשבילך.

    אם לא אז לך על ה-MX518.

  10. respone rate זה דבר שאפשר לשנות בכל עכבר בעזרת תוכנה פשוטה, לא מרגישים בהבדל בין 500hz לבין 1000hz כך שזה מיותר, וד"א גם ה-DA מסוגל להגיע ל-1000, וגם בו אפשר לשמור פרופילים, אין פה שום דבר חדש.

    ושלא תבינו אותי לא נכון, כי סביר להניח שה-G9 הוא עכבר הלייזר הטוב ביותר שיצא עד היום לגיימינג, אבל בכל זאת אני חושב שהאלטרנטיבות שלו טובות יותר, ולמרות שלא השתמשתי בו באופן אישי קשה לי להאמין שהוא נוח יותר מה-MX518 ובטח ובטח שמה-DeathAdder, וזה רק מהסתכלות על העיצוב שלו.

  11. לשאלתך..

    יש 2 גרסאות של ה-G5 כאשר בגרסה החדשה יותר ( שגם עולה יותר ) יש אותו מספר כפתורים כמו ב-MX518, ראוי לציין שהגרסה החדשה של ה-G5 גם פועלת טוב יותר מבחינת החיישן, למרות שעדיין לא משהו שידגדג את העליונות של ה-MX518 בתחום הזה.

    ב-MX518 לא ניתן להזיז את הגלגלת לצד עד כמה שאני יודע, אבל זה לא קריטי, מה זה כבר יתן לך.. :P

  12. ROFL איזה שטויות אתם מדברים פה..

    ה-MX518 וה-G5 בעלי אותה צורה ואותו גודל בידיוק! מדובר בעצם באותו עכבר כשההבדלים היחידים הם במשקל, בציפוי, בחיישן, ובמספר הכפתורים ( לMX518 יש כפתור אחד יותר )

    yotam - קל מאוד לדבר באוויר, אבל אני חושב שהבאתי לכאן מספיק פעמים הוכחות לכך שהחיישן של ה-MX518 טוב יותר מזה של ה-G5, המילים שלך לא ישנו את העובדות, וקשה לי להאמין שהוא יוכל להכריע על פי איזה עכבר יהיה יותר נוח, כי כמו שתראה עכשיו שניהם בידיוק באותו גודל ובאותה צורה -

    g5_mx518.jpg

  13. שטויות..

    שניהם בידיוק באותו הגודל. ל-G5 יש ציפוי שונה שאמור למנוע הזעה ולשפר את האחיזה והוא שוקל יותר ( חסרון לדעתי ), אבל זה הכל.

    הוכח גם שהחיישן האופטי של ה-MX518 מתפקד טוב יותר מהחיישן של ה-G5..

    לדעתי לך על ה-MX518, עכבר מצויין שהשתמשתי בו שנתיים ונהנתי מכל רגע.

  14. סבבה תקנו מה שבא לכם. אני בא לעשות לאנשים טובה וזה מה שאני מקבל, אחרי הכל אנשים מבקשים המלצות ואני ממליץ על מה שאני יודע שיותר טוב, אני לא מכריח אף אחד לעשות שום דבר, בסופו של דבר תעשו מה שבזין שלכם, אתם רוצים לקנות G5, בכיף, בעיה שלכם.

    שתוק, למה נראה לך שאתה יכול לקרוא לי שקרן בוויכוח שמתבסס על העדפה אישית?

    כי אין פה העדפה אישית ואני אומר את זה בתור אחד שיש לו כרגע את שני העכברים. שניהם בידיוק אותו דבר כאשר ה-G5 מעט כבד יותר ( בלי משקולות ) ובעל מרקם שונה. העיצוב שלהם הוא 1ל-1 דומה בגודל בצורה ובהכל, אל תחרטט, בבקשה. אתה רוצה להמליץ על ה-G5 תמליץ אבל אל תגיד דברים כמו "ה-G5 יושב לי הרבה יותר טוב על היד", אם באמת יש לך MX518 שנינו יודעים שזה שקר. אם אתה מעדיף את ה-G5 בגלל שהוא קצת כבד יותר, בעל מרקם שמונע הזעה וגלגלת קצת גדולה יותר אז שיבושם לך, אבל להגיד שהוא יושב יותר טוב על היד.. אל תצחיק אותי.

    MastulMaster אני לא זוכר שהייתה לך בעיה עם ההודעות שלי כשעזרתי לך לבחור עכבר בדיון שאתה פתחת, אבל אתה כנראה שוכח מהר..

    אוקיי אז יש טעות אחת עיקרית בכל הוויכוח הזה.

    הקביעה שעכבר אופטי הוא מדויק יותר היא שטות אחת גדולה.

    דיוק העכבר גובר עם הDPI, כשבעכברים אופטים הDPI מגיע ל800 ובלייזר זה מגיע ל2000.

    ולפי מחקרים דיי גדולים שעשיתי אין לי ספק שהעכבר G5 החדש הוא הבחירה היותר טובה בין mx518 ל G5.

    R9nald0 אין כל סיבה להתעצבן ולקרוא לאנשים בשמות ללא סיבה, אתה רוצה שייאמינו לך תן הוכחות לביסוס שלך שmx518 יותר טוב...

    או הנה בא הגאון....... כן, DPI זה כל מה שיש בעכברים הרי, ולכן העכבר שיש לו הכי הרבה DPI הוא גם המדוייק ביותר באופן טבעי.. כפרה עליך, לך תקרא קצת, תחכים, ואז תחזור לפה ותתנצל -

    http://www.fragyou.net/?page_id=24

    http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679

    אף אחד לא באמת מרגיש את ההבדל ושתי העכברים בערך אותו המחיר .

    זה עדיין דבילי לקנות מוצר שאתה יודע שהוא פחות טוב גם אם "לא מרגישים את זה", אני קצת לא מסכים עם זה שאף אחד לא מרגיש הבדל, אבל מסתבר שהפעילות של רב האנשים פה עם העכבר מסתכמת בגלישה או מקסימום סוליטייר אז כן לדרישה הזאת בטח שלא תרגיש הבדל, במשחקי FPS, על רגישות נמוכה אני מבטיח לך שאת ההבדל אתה תרגיש, מנסיון.

    באותה מידה אני יכול להציע לך שתי מכוניות באותו מחיר - סובארו ופרארי, ואתה תעדיף את הסובארו כי בכל מקרה המקסימום שאתה יכול לסוע בכבישים הוא 120 קמ"ש.. תחשוב קצת על מה שאתה אומר.

    בכל מקרה לכו תחפשו מי יזיין אותכם, אני לא בא לפה בשביל לריב וחבל שתמיד יש את המטומטמים שלא מסכימים עם מה שאני רושם כי זה לא מסתדר להם בראש שלייזר פחות טוב מאופטי, חדש פחות טוב מישן, אז אם כואב לכם לקרוא את ההודעות שלי אתם לא חייבים אחרי הכל. אנשים באים בשביל לקבל המלצות ותאמינו לי שאני עוזר להם הרבה יותר מאשר אהבלים כמוכם שממליצים על ה-G5 רק בגלל שהם גם עשו את הטעות וקנו אותו, אחרי הכל זה מנחם שאתם לא היחידים שיצאתם מטומטמים.

  15. monya2007 עצם זה שאתה לא מרגיש את זה לא משנה את העובדה שזה קיים.

    טיפשי לשלם יותר על מוצר שאתה יודע שהוא פחות טוב גם אם רב הזמן לא תרגיש בזה, ובכל זאת אם אתה שחקן FPS שמשחק על רגישות נמוכה הבעיות בחיישן כן יפריעו לך בצורה כזאת שתהיה חייב להעלות את הרגישות וזאת עובדה מוכחת, אפילו על פאדים שנחשבים מיוחדים לעכברי .

    לגבי ה-G9 אין לי מושג לא השתמשתי בו בחיים ואני לא מתכוון להגיב עליו אבל לגבי ה-G5/MX518 -

    ההבדל היחידי בעיצוב ביניהם הוא שה-G5 עשוי מחומר מחוספס שמונע הזעה וה-MX518 לא. אישית, בתור אחד שלא מזיע בכלל בידיים, העדר המרקם הזה ב-MX518 ממש לא הפריע לי והאמת היא שהתחושה המחוספסת של המרקם ב-G5 הפריעה לי הרבה יותר מאשר עזרה, אבל זה רק אני.

  16. Rotem1 אתה פשוט שקרן כי אין מה להעדיף את ה-G5, מדובר בידיוק באותו עכבר וההבדלים ביניהם הם רק בכך שהחיישן של ה-MX518 טוב יותר ( מה שסביר להניח שאתה לא מרגיש כי אין לך מדד להשוואה ) ובכך של-G5 יש "משקולות"..

    בכל אופן תעשה מה שבא לך. ה-MX518 טוב יותר מכל גרסה של G5 שיצאה עד היום מהסיבה הפשוטה שיש לו חיישן יותר טוב ומתאים לגיימינג. ה-G5 הוא לא עכבר גרוע וב-220 שקל הוא כמעט משתלם ולמה "כמעט" כי עדיין יש לך את ה-MX518 שעולה פחות.

  17. אז?

    ה-Copperhead דומה לו בעיצוב כמעט 1ל-1, ובידיוק כמו במקרה של ה-MX518 וה-G5, לעכבר האופטי חיישן טוב יותר ולכן הוא עדיף לקנייה.

    לא דיברתי כלל על העיצוב ולא המלצתי עליו, הנקודה שכאשר מתלבטים בין עכברים שדומים בעיצוב שלהם צריך ללכת על העכבר שיש לו "מנוע" טוב יותר, כפי שאתה רואה, אלה תמיד העכברים האופטיים.

    ותתפלא אבל יש הרבה מאוד שאני מכיר שמשתמשים ב-Diamondback ונהנים מכל רגע. יש כאלה שאוהבים עכברים קטנים, קומפקטיים וסימטריים ויש כאלה שלא, אישית אני לא יכול לראות את עצמי מתרגל לעכבר כזה ואני בהחלט מבין את האנשים שטוענים שהוא פחות "בריא" מעכברים ארגונומיים כמו ה-DA/MX518 אבל בכל זאת, זה עכבר דיי פופולרי.

  18. מסתבר שיש עוד חילוקי דעות ברשת לגבי איזו טכנולוגיה עדיפה

    Optical vs. Laser Showdown

    http://www.techwarelabs.com/articles/hardware/optical-vs-laser/

    Conclusion

    Laser mice provide significant advantages to those using regular mice in terms of sensitivity and versatility, but is it really worth the extra 20-40 bucks? That would depend on what you are using the mouse for. 4000 DPI, or even 2000 DPI, while great to have, is way too sensitive every day normal computer use. If you are a gamer or a graphics designer, that may be a different story, that extra sensitivity could mean that you get that head shot from across the map in 4.

    וואו, ממש מתחת לחגורה.

    לא.. האמת היא שיש מליון אתרים שבדקו עכברי לייזר ומגיעים לבידיוק אותה מסקנה, הבעיה היא שהמסקנה הזאת היא תוצר של הדמיון שלהם בלבד ולא של בדיקה או סקירה מעמיקה כפי שנערכה ב-ESREALITY או בביקורות של Gotgear או על ידי גיימרים שמבינים דבר או שניים בעכברים והגיעו למסקנות שונות לגמרי לגבי עכברי לייזר בדור הנוכחי, לא רק ה-G5.

    ניסיתי עכברי לייזר בעצמי, את הקופרהד של רייזר ואת ה-G5, ונחש מה, עם שניהם לא הצלחתי לשחק על הרגישות שאני רגיל אליה והדיי שכיחה בעולם הגיימינג היום - 25-30cm/360, וזה מספיק בשביל להוכיח לפחות בשביל עצמי שעכברי לייזר לא מספיק טובים בשביל גיימינג, ובשבילכם, הבאתי את הסקירה של ESREALITY שמוכיחה בידיוק אותו דבר, אבל זה אף פעם לא מספיק בשביל חלק מכם, כמובן.

    קודם כל, אין קשר כי גיימר טוב יכול לנצח גם עם עכבר תוצרת עזה ב-2 שקל...

    כן.. הקלישאה הנפוצה.

    זה פשוט לא נכון. כן, גיימר טוב יכול לשחק טוב עם כל עכבר, וכן, יש עכברים מעולים היום שעולים 1/5 מה-G5 ומתפקדים טוב ממנו ( כמו ה-IntelliMouse Optical 1.1a ואני דיי בטוח שגם ה-Microsoft basic 1.0 או ה- Wingman למשל ), וזה רק מוכיח את הטענה שלי, המחיר לא אומר כלום לגבי העכבר. בכל מקרה, התפיסה שממנה לקחת את המשפט הזה לא נכונה, לא כל עכבר מתאים לגיימרים, לא מבחינת ביצועים ולא מבחינת צורה.

    בפעם הקודמת טענתי שהמקור מראה רק נתונים יבשים.

    איך שלא תהפוך את זה, מה ש "מבחינתך" לא בדיוק משנה

    אה.. ואתה מצפה ליותר מ"נתונים יבשים" נכון? מה אתה רוצה יותר מזה? הנתונים היבשים האלה הושגו לאחר בדיקה של אנשים אחרים, אם אתה מצפה לראות את כל התהליך של הבדיקה נעשה אז מצטער, אני לא יוכל לעזור לך ואני כנראה לא יצליח לענות על הדרישה הזאת שלך. ה"נתונים היבשים" האלה שלך, הם הוכחה לכל דבר, ואתה מבטל אותם בעזרת הטענה המטופשת הזאת? לא הבנתי בידיוק מה הבעיה שלך עם המקור הזה האמת.

    איך שלא תהפוך את זה, מה ש "מבחינתך" לא בדיוק משנה

    ומה שמבחינתך כן משנה? כי עד עכשיו, אני היחיד שמספק מקורות שתומכים בטיעונים שלי ואתה מתבסס רק על ההתנסות האישית והמוגבלת שלך בעכברי לייזר, תסכים איתי שאין לך את הנסיון, הידע או את הכלים בשביל לבדוק את הנושא לעומק כפי שאנשים אחרים בדקו.

    אני מכיר את העכברים שלהם וגם ראיתי את האיקארי החדש, אכן מדהים, אבל זה עדיין לא אומר כלום לגבי שאר הקביעות שלהם.

    אתה רוצה שאני אביא לך כמה מאמרים שלוג'יטק שחררו לגבי העכברי "גיימרים" שלהם? מן הסתם לא, כי זה לא יהיה אובייקטיבי בגרוש....

    אתה טועה. אין להם שום אינטרס לשקר לגבי הלייזר כי הם שיחררו גם גרסת לייזר לעכבר ה-Ikari שלהם שבו הם לא מכחישים שהוא פחות מתאים ל-FPS מאשר הגרסה האופטית שלהם, ועובדה שהם הגדירו אותו כעכבר ל-MMORPG/RTS ואת האופטי ל-RTS, ואני מניח שלא צריך לציין באיזה סוג של משחקים אתה באמת צריך ביצועים. הדברים שהם פרסמו לגבי עכברי לייזר תקף גם לגבי העכבר שלהם, לפחות החלק העיקרי של הדברים, כן, הם מקור הרבה יותר אמין מאשר שמכוונים את הפרסום שלהם למכנה המשותף הנמוך ביותר - זה שאין לו מושג לגבי עכברים ויאמין לכל דבר שיגידו לו. המאמר ההוא של Steelseries מכוון כלפי הגיימרים הרציניים יותר שכבר מודעים לנושא הזה, יש המאמר הזה של SteelSeries לבין השיווק של .

    בקיצור ובשורה התחתונה -

    חשבתם על G5 - תקנו MX518

    חשבתם על Copperhead - תקנו Diamondback

    חשבתם על Habu - תקנו DeathAdder

    הבנתם תרעיון? עכברים בעלי עיצוב דומה לחלוטין, כאשר המקבילים האופטיים שלהם טובים וזולים יותר, זה הכל.

×
  • צור חדש...