תוכן R9naldo - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

R9naldo

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי R9naldo

  1. נסיון? אני לא יודע על איזה נסיון אתה מדבר אבל אני מכיר בערך כל שחקן ישראלי ששיחק UT ואותך לא ראיתי אף פעם בשרתים.

    אוקיי ילד, כולם הבינו אותך, סע לשלום המפתחות בפנים.

    מה קרה? אין לך איך לענות לי? טיפוסי. פעם הבאה תדאג לבסס את הדיעה שלך על משהו לפני שאתה מקיא שטויות על דפי הפורום.

    מר רונאלדו, תתחיל לשמור על הפה ותפסיק להשתיק אנשים רק כי הם לא מסכימים עם הדעות שלך.

    יש דרך נאותה להתבטא בפורום ובאופן כללי גם בחיים, אז קח את עצמך בידיים ותתחיל להתנהג כמו בן-אדם ולא כמו בבון מתלהם.

    העניין הוא שזה לא ממש דיעה אלא עובדה. להגיד ש-UT הוא משחק רדוד זו אמירה תלושה מהמציאות ולא נכונה שבאה מפי מישהו שלא שיחק UT בחייו.

    דיעה זה להגיד שבשבילי COD4 כיפי יותר, או BF2 כיפי יותר, או "אני מעדיף משחקים ריאליסטיים". להגיד ש-UT הוא משחק פשוט/לקחת ולירות זה לא נכון ואני גם יודע להיות תוקפני ואני יהיה תוקפני כלפי כל מי שהתנהג אליי בצורה דומה, תסתכלו קצת על התחת שלכם לפני שאתם באים אליי בטענות.

    "בקיצור, לא תוכל למכור כאן את המשחק הזה כדי להרים את הקהילה הגוססת של UT, הוא היה משחק טוב בזמנו."

    "ועוד משהו קטן, לא ראיתי בכותרת(BF2 vs COD4 vs CRYSIS) רמז ל-UT, אז חסל סדר ודיבור."

    מי שמשתיק אותי, זכותי להשתיק אותו בחזרה.

  2. אם זה אני נוטה קצת להסכים, זאתי המשחקיות המהירה שאתה מדבר עליה, אז זה לא בהכרח טוב יותר.

    סקיל= איים, תנועה וכל השיט אבל אין בUT חכמת משחק/אסטרטגיה ותכנון כמו במשחקים אחרים.

    אין לך שמץ של מושג..

    ב-Duel בודד באחד ממשחקי UT או Quake יש יותר טקטיקה ומחשבה מבכל משחק של BF2/CS/COD4, זאת פשוט עובדה.

    UT3 - חלק אומרים שאין לאיפה לשאוף ושהמשחק פשוט מידי, חלק אומרים שדווקא יש כל כך הרבה אלמנטים להשתפר בהם שלא ימאס אף פעם.

    אין פה ממש אלמנט של סובייקטיביות.

    plain and simple - מי שאומר שיוטי הוא משחק פשוט מידי ( ועוד בהשוואה לשאר המשחקים שעליהם מדובר בדיון, חח ) הוא פשוט אידיוט שכנראה לא שיחק יוטי בחייו. יש בו יותר עומק מבכל משחק רשת אחר ויש בו כל כך הרבה אפשרויות וכיוונים לבחור וכל כך הרבה מקום להשתפר שאתה כנראה לא תמצה את המשחק הזה לעולם, ועוד לא התחלתי לדבר בכלל על עצם העובדה שהקהילה עצמה לא מפסיקה להוציא עוד ועוד מפות והופכת את המשחק לבאמת בלתי נגמר.

    אין פה על מה להתווכח בכלל בעניין הזה. אני לא אומר שאסור לך להעדיף משחקים קלילים יותר אבל להשתמש בטיעון מופרך שכזה לגבי UT זה פשוט טמטום.

    UT משחק עמוק? תפוס תתחיל לרוץ ולירות.

    UT זה משחק שלא התפתח כלל עם השנים, נשאר אותו דבר ללא אסטרטגיה, יכולת תכנון וחשיבה.

    ושלא נדבר על רחוק מהמציאות.

    בקיצור, לא תוכל למכור כאן את המשחק הזה כדי להרים את הקהילה הגוססת של UT, הוא היה משחק טוב בזמנו.

    חמוד, אתה לא שיחקת UT בחיים, באמת עדיף שתסתום את הפה ולא תעשה לעצמך פאדיחות.

    רחוק מהמציאות? יפה. ומי אמר שמשחק טוב חייב להיות ריאליסטי? עניין של העדפה אישית. מנסיון, הרב דווקא מעדיפים את המשחקים הלא ריאליסטיים, כל עוד הם כיפיים, ו-UT הוא בהחלט כזה.

    אני לא עד כדי כך נואש שאני ינסה למכור את UT בפורום של אנשים ש-90% מהם לא יודעים דבר או שניים על משחקי תחרותיים באמת ( וד"א אתה נמצא ב-90 האלה אם תהית ). את ה"מכירה" הזאת Epic עושים מספיק טוב, ואת העניין שיש כרגע ב-UT3 והעניין שיהיה בו בשנים הקרובות הן בתחרויות בינלאומיות ומקומיות כנראה שאף משחק לא יצליח לערער, בטח ובטח שלא COD4 או CRYSIS. קהילה גוססת? באמת מעניין למה.. יכול להיות שזה בגלל שהמשחק עדיין לא יצא בכלל? אבל אל תדאג, בחודשים הקרובים נראה איזה משחק באמת גוסס.

  3. מילא COD לא שיחקתי כמעט ו CS גם אין לי מספיק ניסיון, אבל בBF מינימום סקיל ?

    כמה שיחקת במשחק שאתה אומר את זה ? בטח לא מספיק.. אתה מוזמן להיכנס לשרת הישראלי בBF לקבל בראש ולחזור לUT

    ברור שיש סקיל, פשוט לא מתקרב בכלל לרמה של יוטי. =]

    שיחקתי כמה משחקים בדמו של BF2 ומאוד השתעממתי, גם כבד גם איטי וגם לא הסגנון שלי בכלל. קצת קשה לעבור למשחקי פעולה אחרים ברשת אחרי שאתה משחק ב-UT, בכולם אתה מרגיש שהמשחק איטי מדי/משעמם מידי/כבד מידי, חוץ מ-QUAKE אולי.

    לבחור עם ה 2 תגובות ,לכתוב על המשחק COD4 רדוד זה קצת לא לענין

    ולמרות שאתה פאנבוי של UT ויש לי כבוד למשחק קשה להתעלם מכל מבקרי המשחקים המכובדים בעולם שדרגו את המשחק בציון משוקלל של 93

    רדוד יחסית ל-UT3. זאת פשוט עובדה... והציונים לא ממש קשורים לזה. הציונים של QUAKE 4 הם הרבה יותר נמוכים מ-COD והוא בכל זאת עמוק הרבה יותר, אלה דברים שלא קשורים זה לזה. זה משחק מעולה ולא אמרתי שלא למרות שאת הסינגל שלו אתה מסיים ב-5 שעות, אבל בשביל אחד ששואף לשחק במולטי יותר מחודש-חודשיים אני חושב שבשבילו COD4 יהיה רדוד מאוד.

    אם היית קורא ביקורות היית מבין שרוב הניקוד הלך לטובת המולטיפלייר כשרובם הורידו כמה נקודות על אורך-חיים קצר של הסינגל.

    הבונוס של המשחק הוא הסינגל דווקא ועל זה נכתב רבות.

    הדבר הכי קרוב להרגשה של שדה קרב אמיתית נמצא במשחק הזה וימים יגידו כמה הוא יחזיק מעמד .

    COD2 הוא משחק ישן שעדיין משוחק ברשת עם רשימה מכובדת של שרתים ושחקנים.תקיש מזה על החדש.

    אני לא קורא ביקורות, אני מתנסה בעצמי.

    כל הדברים שאתה אומר הם לא ממש רלוונטיים כי בשורה התחתונה אין לך רבע מהאופציות ב-COD4 שיש לך במשחקים יעודיים ל-multiplayer כמו CS UT Q3/Q4, בהם אתה לא מפסיק להשתפר. ב-COD4 אתה ממצה את המולטיפלייר דיי מהר יחסית למשחקים האלו לכן אין מה להשוות ביניהם. האם זה אומר שהמשחקים האלה יותר טובים? לא בהכרח. תלוי במה אתה מחפש ואני כבר אמרתי, מי שמחפש משהו קליל יותר שילך על COD4, מי שמחפש משחק לטווח הארוך עם פוטנציאל להיות הרבה יותר מ הנה לדעתי UT3 עדיף. ואם כבר נתת כדוגמה את COD2..

    UT הראשון יצא בשנת 1999 ואני מוכן להתערב איתך שיש בו כרגע יותר שחקנים מאשר ב-COD2 ואולי אפילו גם מ-4. :)

    רמת קושי היא עניין סובייקטיבי ולא זה מה שקובע את רמת המשחק באופן כללי

    בסופו של דבר מולטי מהנה הוא כזה שבא לך להכנס אליו ולשחק בשביל הכיף ולא בשביל לעשות אימוני אצבעות וזריזות ידיים ע"מ לעלות ב RATIO

    אהבתי את UT ומאוד נהנתי אבל לא אקנה אותו כי מבחינתי הוא מגיע לידי מיצוי מהר מאוד ואני לא בנוי לאוטוסטרדת חיסולים כזו.

    ומדוע רמת הקושי היא סובייקטיבית? האם לא ניתן לומר שמשחק שבו אתה צריך גם לחשוב מהר, גם לזוז מהר, גם לכוון טוב וגם לדעת להתמקם נכון, להשתמש בנשקים הנכונים בזמן הנכון ולהכיר את המפות הוא קשה יותר מאשר משחק שהאספקטים היחידיים שלו הם יכולת כיוון וידיעת מפות? ( ואני לאו דווקא מדבר על COD4 )

    קובע את רמת המשחק, אולי לא, אבל זה כן מהווה אינדקציה מסויימת לגבי אורח החיים שלו. ככל שיותר קשה לשלוט במשחק וככל שיש יותר דברים ללמוד עליו ויותר כיוונים להשתפר בו, ככה הוא יותר ממכר וככה אורח החיים שלו גדול יותר.

    מולטי מהנה הוא מה שיוטי עושה יותר טוב מכל משחק אחר, עצם זה שהוא קשה ועמוק יותר זה לא ממש חסרון אלא יתרון כי כמו שאמרתי, ברגע שאתה תופס את המשחק הוא הרבה יותר כיפי מכל משחק אחר במולטיפלייר, לדעתי. אם אתה חושב שמיצית את יוטי בתקופה של כשבועיים אז אתה טועה כי אני משחק במשחק הזה 7 שנים ואני לא יכול להגיד שמיציתי. החלק השני של המשפט שלך משקף טוב יותר את הסיבה שבגללה אתה לא תקנה אותו.

    BF2 הוא משחק שקרוב לשלמות מכל הבחינות למי שחובב משחקי מלחמה שמדמים סיטואציות ריאליסטיות.

    הוא מתחיל להתיישן ולכן לא מעט שחקנים מחפשים אלטרנטיבה.

    אני מצאתי אותה ב COD4 .

    יכול מאוד להיות. אישית, אני מאלה שמתחברים הרבה יותר לאקשן המהיר והאינטנסיבי, למשחק רגלי ומאוזן על הקרקע ולא מתוך טנק או מטוס, משחקים שבהם אפשר להשתפר ולהשתפר ולהגיע לרמה מאוד מאוד גבוהה והסיפוק מזה הוא עצום.

    עצם העובדה ש-BF2 התחיל להתיישן בשבילך ( או במילים אחרות כבר מיצית אותו ) בידיוק שנתיים אחרי שהוא יצא רק מוכיחה את הטענה שלי, הסיבה היחידה שבגללה הפסקתי לשחק UT2004 היא בגלל שיצא UT3, מבחינתי הייתי יכול לשחק UT2004 עוד הרבה מאוד שנים ולא להתקרב אפילו למיצוי, כנ"ל לגבי UT99.

    אין פה על מה להתווכח, כל אחד אוהב משהו אחר ומתחבר לסגנון אחר, אני לא אומר ש-COD4 או BF2 הם משחקים טובים יותר או פחות מ-UT3 אלא פשוט אומר ש-UT3 עמוק מהם פי כמה וכמה ואני חושב שזאת דיי עובדה, אני גם חושב שברגע שתופסים קצת את המשחק הוא יכול להפוך גם להרבה יותר כיפי בשביל רב האנשים אבל זאת כבר דיעה אישית שלי.

    בכל אופן אני עפתי לישון מחר מכללה :( חוזר שבוע הבא, להתראות אנשים.

  4. תהנה עם הקהילה שלך.

    לפי דעתי אפילו DUKE3D ברשת לא רואה את UT ואת שלל גרסאותיו המשעממות והדומות ממטר.

    ולפי דעתי אתה פשוט אומר את זה כי נכנסת פעם פעמיים לשרת ישראלי קיבלת בראש וחזרת ל-CS/COD/BF ושאר המשחקים שדורשים מינימום סקיל.

    summer69 זה בידיוק העניין. ב-COD אתה ישר נכנס לעניינים כי זה משחק פשוט וקל ורדוד, אין הרבה איפה להשתפר לכן הוא נמאס מהר. ביוטי האפשרויות שלך הם בלתי מוגבלות, קשה בהתחלה, אבל ככל שאתה משתפר זה הולך ונהיה יותר כיפי ואתה לא מפסיק להשתפר בניגוד ל-COD שאתה ממצה מאוד מהר.

  5. לא הייתי ממליץ לך על אף אחד מהמשחקים האלה למולטיפלייר, לפחות לא בהשוואה למשחק כמו UT3 שיוצא עוד שבוע בישראל.

    העומק שקיים ב-COD4, טוב ומהנה ככל שיהיה, לא מגיע לרבע מהעומק שקיים ב-UT3. אמרת שאתה לא מקבל שום reward על ההשתפרות שלך ב-UT3 וזה מה שאתה לא אוהב במשחק וב-COD4 כן, שזה דיי תמוה כשלעצמו כי התמורה שאתה מקבל על ההשתפרות שלך היא ההשתפרות עצמה, אם אתה מבין למה אני מתכוון. ביוטי3 הרמה שאליה אתה יכול להגיע היא אינסופית, יש אלמנט של תזוזה נכונה, של איימינג, של טקטיקה, הכרת מפות משחקים מהסוג הזה פשוט בלתי אפשרי למצות, גם בגלל שהם כל כך עמוקים וגם בגלל שהם כיפיים בטירוף, ואני אומר זאת מנסיון בתור מישהו שמשחק אנריל כבר 6-7 שנים, מתקופת UT99.

    CRYSIS? COD4? שיחקתי בשניהם ( קרייסיס רק בדמו ), וזה שעמם אותי כל כך מהר. UT3 הרבה יותר מהיר, הרבה יותר מהנה ואורח החיים שלו הוא עצום. הוא ממש שואב אותך לתוכו ומבחינתי בכל מה שקשור לאיכות המולטיפלייר אין בכלל מה להשוות בין משחקים כמו COD4 או CRYSIS וגם BF2 ד"א, למשחקים כמו UT או QUAKE.

    מה שכן, כמה שיוטי3 עמוק כך הוא גם קשה יותר ממשחקים אחרים ששיחקת ודורש יותר השקעה, אז זה יהיה קצת מתסכל בהתחלה אבל ברגע שאתה תופס את המשחק ומקבל קצת GRIP על הנשקים/תזוזה/מפות פשוט אין משהו יותר כיפי מזה, אז אם אתה מחפש משהו מאוד קליל ופשוט שגם לא "יחזיק" אותך הרבה זמן יחסית ל-UT, אני מניח ש-COD4 עדיף בשבילך, אבל אם אתה מחפש משהו שיספק אותך להרבה זמן ולעולם לא תוכל למצות אותו ( גם בגלל עצם העובדה שהגיימפליי כל הזמן משתנה בזכות הקהילה שמוציאה מפות חדשות/מודים חדשים נונסטופ ), אז לך על UT3.

    CRYSIS? לא הייתי ממליץ עליו לאף אחד, פשוט מגוחך כמה שהמנוע שלו כבד. יש משחקים יפים לא פחות שגם לא אוכלים כל כך הרבה משאבי מערכת, אישית אני חושב ש UT3 על 120 FPS ו-MAX SETTINGS הוא הרבה יותר יפה ויזואלית מאשר CRYSIS על 20 FPS על medium-high. אין מחשב כיום שמסוגל להריץ crysis אפילו על הגדרות HIGH בצורה חלקה כלומר מעל ל-60 FPS, שלא נדבר בכלל על פילטרים או DX10. חבל להשקיע 200 שקל על משחק שאם אתה רוצה שהוא באמת יראה יפה יותר מהמתחרים שלו אתה צריך לשחק בו על 20 FPS, שלא לדבר בכלל על המשחקיות והעומק שלא מתקרבים ל-UT3 או אפילו ל-COD4.

    הבחירה שלך. אם יש לך כסף, הייתי אומר לך לקנות את שני המשחקים, COD4 ו-UT3, שניהם מעולים אבל UT3 הוא משחק שמכוון אך ורק ל-multiplayer וזה משתקף במשחקיות ובאורך החיים העצום שלו. ב-COD4 המולטיפלייר הוא מין בונוס, ב-UT3 כל הדגש הוא על מולטיפלייר, משחקיות, איזון, ואורך חיים.

×
  • צור חדש...