תוכן danezeq - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

danezeq

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    155
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי danezeq

  1. יש המלצה למשהו? נאבדתי בין כל הדגמים. אני לא יודע מה מהדגמים מתאים למחשב נייד ומה לא.
  2. תודה על התשובה 🙂 האם זה משהו ששווה להזמין מחו"ל ואם כן אז משהו עד רף המס (75 דולר נכון?) יש המלצה לדגם כלשהו מחברה אמינה? הדגם הספציפי נשלח אני רואה שאין משלוח לארץ. יש איזה איזה יום רווקים סיני, בלאק פריידי או משהו בתקופה הקרובה? 😄
  3. יש לי מחשב Lenovo IdeaPad Slim 5-16IRL8 i7 ואני רוצה לקנות סוללת גיבוי כלשהי. משהו שיכול לתת כמה שעות טובות של עבודה (בנוסף לסוללה המובנית של המחשב) מה מומלץ לקנות ואיך אדע שזה מתאים למחשב ולא הורס אותו? תודה :-)
  4. משקל נמוך ומסך לעבודה בחוץ הם בעדיפות שנייה.
  5. תקציב אני מניח שעד 3000 ₪. אבל אם ממש ישתלם לי לעבור את זה, זה בסדר. אם ציינתי תקציב לא סביר אשמח אם תעירו לי על זה 🙂 שימושים עיקריים אופיס, תוכנות אדובי וגלישה בהרבה חוצצים במקביל. מערכת הפעלה Windows 11 גודל מסך כמה שיותר גדול במסגרת התקציב משקל מחשב קל ככל הניתן. גודל אחסון לא משנה אך עדיף שיהיה חריץ לתוספת כונן עתידית. זמן סוללה שיהיה משהו סביר. אחר מיועד לרכישה בימים הקרובים. לא מיועד למשחקים. מסך שנח לעבודה בתנאי תאורה קשים – בחוץ. לא חובה מסך מגע. תחנת עגינה נוחה או אפשרות כלשהי לחבר בשנייה למקלדת עכבר ולמסך (אפשר לשני מסכים? DUEL MONITOR?) עדיפות למחשב עם כמה שיותר חריצי USB הטענה דרך USB PD
  6. היי אני מתכוון לקנות מחשב נייד שצריך לשרת אותי במצבים בהם אין לי חשמל במשך זמן ממושך. הבנתי שיש מחשבים ניידים שניתן להטעין מסוללה חיצונית? איזו סוג סוללה זו? זה משהו יקר? אשמח לשמוע על כך.
  7. מהיר ככל הניתן, ועדיפות לאחד כזה שאפשר להחליף כונן מהר, כלומר ללא ברגים. אפשר מחנות בארץ או מחו"ל. תודה האם צריך להקפיד על KEY? אני לא מבין בזה לכן צירפתי צילום של הכונן כדי שהחיבור יתאים.
×
  • צור חדש...