תוכן BigBrownBalls - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BigBrownBalls

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    294
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי BigBrownBalls

  1. אילו סוגי הקלטות (לא פורמטים של , אלא באופן כללי יותר) יש, ומה המשמעות של כל אחד ?

    (למשל - מה המשמעות של איכות "סטריאו" ?)

    פשוט מאוד.

    סטריאו זו אינה איכות אלה שיטת הקלטה בשני ערוצים. מונו מאידך זו שיטת הקלטה בערוץ אחד.

    ישנם גם הקלטות במספר ערוצים- כל השיטות למיניהן שנתקלים בהם בעיקר בסרטי . ישנם גם הקלטות בינוראליות שבהן מדמים "שמיעה מגוף ראשון", ולצורך ההקלטה משתילים בדגם של אוזניי אדם(ראש) את ציוד ההקלטה המיוחד.

    אלו כרגע השיטות שעולות לי לראש, חיפוש פשוט בגוגל יענה ברוצה מפורטת יותר על השאלה שלך.

  2. העניין הוא שאני עובד כל השבוע חוץ מיום שישי, מפני שעכשיו החלה עונת הגלידה. חופש קצת לא בא בחשבון לבקש מפני שיש לי גיבוש של שבוע ממש בתחלית ספטמבר... מצטער אבל אני יצטרך להבריז לכם הפעם. בכל אופן אני ישמח לעזור בכל דרך שהיא.

  3. אוקיי , אני מבין מה אתה אומר פשוט הייתה כאן אי הבנה עם המושגים.

    מוגדר-ע"י תוכנה ודרייברים בXP.

    מותקן-מוכנס לPCI או מובנה על הלוח.

    אצלי נניח ששניהם יהיו מותקנים אבל בכדי שהם יפעלו אני צריך להגדיר אותם נכון?

    ואי אפשר להגדיר שתי כרטיסים בו בזמן בXP כפי שאמרת, אז מה עושים?

    כל פעם מגדירים אחד אחר, או שהמחשב מזהה את שניהם גם ללא צורך בהגדרה שלהם?

    *בשביל שהם יפעלו הם חייבם להיות מוגדרים בDevice Manager וזה אומר מוגדרים.

    אתה מסכים איתי?

    או בדיוק כאן מונחת הטעות שלך. ברגע שהכרטיס נמצא device manager אצלך זה אומר שהוא מותקן. הלאה. בכדי להגדיר אותו אתה צריך ללכת ללוח בקרה, ושם ללכת לצלמית של בקרת קול וצלילים- שם אתה מגדיר לשימוש כרטיס קול.

    בתימצות. רק כרטיס קול אחד יהיה מוגדר בווינדוס ולכן תוכנות יעשו בו שימוש כברירת מחדל, אלה אם כן תגדיר להן לעשות אחרת!

    יש מבינים?!

  4. אוף!!! כשאתה מתקין כרטיס זה לא אומר שהוא מוגדר!!! הוא כרגע מותקן ומזוהה על ידי המחשב שלך אבל זה לא אוטומטית הופך אותו למוגדר. אני מצטער, אבל אם אתה לא מבין את זה אני פשוט מאוד לא יכול לעזור לך להבין.

    אני פשוט מציע לך לקחת את הדברים כמובנים מעליו, היה ותצטרך מדריך שלב אחר שלב לבצע את ההתקנות וההגדרותאני אשמח לעזור. זה כל מה שאני יכול לעשות.

  5. אתה פשוט מסרב להבין את העיקרון 8) אתה לא מגדיר שני כרטיסים בווינדוס- אתה מתקין שניים. אחד מוגדר ככרטיס סאונד שלך והשני פשוט קיים שם, "תלוי באויר". רק באחד מהם המערכת הפעלה עושה שימוש. לשנייהם צריך להתקין על מנת שהמערכת הפעלה תזהה אותם אך רק אחד מהם מוגדר לשימוש. לא יכול להווצר מצב ששני כרטיסי קול מוגדרים באותו זמן מהסיבה הפשוטה שאפשר להגדיר רק אחד במערכת הפעלה. המצב הקטסטרופלי שעליו אתה מדבר ואני משער שאתה מתכוון הוא כאשר "הכתובות חומרה" של שני הכרטיסים מתנגשות אך לxp יש מערכת ניהול חומרה משלה אשרת אמורה למנוע בעיה שכזו.

    מקווה שעכשיו הבנתה כי זה ההסבר הכי פשוט. אני מניח שאתה פשוט עושה בילבול בין התקנה להגדרה. בשורה התחתונה אתה יכול להתקין שני כרטיסי קול באותו מחשב בראש שקט.

  6. אוקיי, אבל איפה אני בדיוק מגדיר כל אחד מהכרטיסים?

    אתה צריך יותר לדייק, אני מניח שאתה מתכוון בwindows. וובכן את הכרטיס הראשי אתה מגדיר בלוח הבקרה- צלילים ומולטימדיה אם אני לא טועה. זה די ברור, עם קצת חיפוש אתה תמצא את זה לבד.

    את הכרטיס השני אתה מגדיר בתוך התוכנות עצמן. שוב, זה די ברור, תחפש קצת בהגדרות של התוכנות.

  7. אין סיבה שהמחשב לא יעלה לך. כל כרטיס מוגדר על כתובת irq שונה, אלה אם כן הלוח אם שלך ממש ישן. במקרה כזה תצטרך להגדיר כתובות irq באופן ידני, זהו לא תהליך קשה כלכך ואני בכלל לא מאמין שתצטרך לעשות אותו.

    כמו שכבר אמרתי, אינפה יותר מידי מה להסביר או להבין- אחד מוגדר כראשי והשני מוגדר רק בתוכנות שאתה רוצה לעשות בו שימוש בהן.

  8. כבר אמרתי לך שאפשר, וזה לא גורם לאף בעיה אם עושים זו כמו שצריך. כך לא עושים זאת.

    העניין הוא בעצם פשוט מאוד. מגדירים כרטיס קול אחד כראשי כך שכל תוכנה תיגש אליו כברירת מחדל. את הריבו אתה מגדיר בתוכנות שאתה מועניין שיבצעו בו שימוש כמו הנגן ווידאו שלך.

  9. אז כולם, חוץ מKOM וDJ_Ladi אישרו את זה שהם סופית באים.

    ואגב, BRB, אם יש לך את הכסף (ואת הרצון לבזבז אותו) כדאי ללכת על ה CD3000 שאמורות להיות אחלה של אוזניות(לפחות יותר טובות מהסנהיזר שלך).

    על מה אתה מדבר? ;D

    אז זהו, אני ממש לא יודע אם הן הטעם שלי- לפי מה שאנשים אומרים הן ממש לא בשבילי אבל אני חייב לנסות אותן בכל זאת ;D בקרוב תיהיה לי אולי הזדמנות לשמוע אותן ואז אני יחליט באופן סופי. בנוסף אני גם פוזל לכיוון הדגם ההתחלתי בסידרה האלקטרוסטטית של stax כאשר המחיר שלהן הוא עוד איכשהו סביר(וכמובן שהסט מגיעה עם מגבר).

    נ.ב

    כסף אף פעם אין ורצון לבזבז אותו תמיד יש ;D אבל איכשהו מסתדרים.

  10. עד כמה שידוע לי, לא כל משחק עושה שימוש ב Miles Emulated 2D, שלדעתי גורע בצורה הכי מינימלית מביצועי המשחק, כאשר נעשה שימוש בכרטיס קול חלש. אני לא חושב שזה חכם להתפשר על פגיעה בביצועים אם משחקי מחשב באמת חשובים לך.

    מה שגם ביטול האצת השמע החומרתית תגרור לקירטועים במשחקים שונים, ל Delay מסויים בסאונד ולכל מיני תופעות הנגררות מביטול ההאצה מסוג זה.

    בדיוק ההפך ;) ביטל האצת יכול לפתור במיקרים רבים בעיות של קירטועים וdelay בסאונד, כמובן שאז לא ישמעו חצי מהאפקטים והסאונד יאבד חלק גדול מערכו.

  11. רגע... אז אם אני ישחק את כל המשחקים בסטריאו אז לא ממש משנה אם איזה כרטיס אני ישחק?

    כאילו גם מאיה וגם רבולושיון וגם הaudigy בסטריאו יתנו לי בערך את אותם ביצועים במשחקים?

    יתנו לך את אותם ביצועים בדיוק. הבעיה עם הריבו היא שאין לו יכולת עיבוד חומרה ולכן הוא מפיל הכל על המעבד בדיוק כמו הכרטיסי און-בורד למינהיים. כמו שכבר ציינתי, מנסיון הוא אפילו יותר גרוע בקטע מכרטיסי און-בורד רגילים. ישלי ti4200 וxp2200 והוא מכסח במשחקים איזה 10%-20% מהפריימים.

    מצד שני, הקריאטיב לא מתקרב אליו(לפי דעתי) ביכולת הפקת סטריאו, גם בצליל הנעים של הכרטיס וגם בביצועים.

  12. חברס, אני מרגיש שאני חייב להבהיר את זה שוב, מפרט של לא אומר כלום לגבי האיכות שלהם!!

    אגב, לפי הידוע לי הסנהייסר 280 מענקים הכי הרבה בידוד, 32 DB של בידוד.... למרות שלא הייתי ממש מגדיר אותן כאוזניות לדיגיי הסאונד שלהן יחסית עדין מידי.

    בנוסף צריך לציין שאתם כולכם מתבלבלים בין frequency range ל frequency response curve ושכמובן השני הוא החשוב והמדד הנכון לביצועי הציוד. גם במפרט של הזולים שמקבלים חינם עם המחשב (הקופסאות קוטג' הקוריאניות האלה) מצוין שהferquency range שלהם הוא 20-20, הגיוני, לא נראה לי.

  13. אוזניות דיג'ייז מתאפיינות ביכולת בידוד מעולה ובמודולריות של מבנה האוזניות-שתוכל להזיז את ה"אוזניים" לאיזה כיוון שאתה רוצה. אגב, הסאונד מאוזניות דיג'ייז הוא בדר"כ לא מי יודע מה.

    כרגע על זוג אחד אני סגור שאני יביא(סנהייזר). לגבי הזוג השני, אני עדיין לא יודע כי אני כרגע שוקל לקנות את הסוניcd3000 ואם אכן אני ירכוש אותן אז אני ימכור את הakg ומגבר אחד. נראה מה יהיה עד אז. כן, מגבר אני בטוח יביא.

  14. איפה אתה גר?

    חוץ מזה, כפר סבא(והמקום הזה שholy JC גר בו) זה לא דיי בצפון?

    אגב, למפגש אני כבר הולך להשיג כרטיס קול חדש, ולא את ה EMU 1212M ב200$ אלה את ה EMU 0404 ב100$ + 40 משלוח של UPS שמגיע תוך 3-5 ימים.

    החלטתי ש200$ זה קצת גדול עלי, ולפי הביקורות(או יותר נכון ביקורת לא רשמית אחת), ה 0404 לא אמור להיות הרבה יותר גרוע מה1212M והרבה יותר טוב מהמאיה, אודיג'י 2, רבולושן והאודיופיל 2496.

    אני גר במרחק של כשעתיים נסיעה. כרמיאל אם אתה אולי מכיר.

  15. חחחח... חביבי בלי להכנס לזה יותר מידי כבקשתך- האם זה פרקטי לדיג'י לקנות ב5000 דולר? האם זה פרקטי לדיג'ייז לקנות פתוחות? בקיצור כמו שיש לך רכב לשטח שעונה לצורכי הנהגים שנוהגים בשטח ישלך לדיג'ייז שעונים במיוחד לצרכים שלהם. עניין פשוט מאוד.

    *עריכה*

    שגיעים. שעה מאוחרת.

×
  • צור חדש...