תוכן danielel - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

danielel

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    17
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי danielel

  1. דיברתי עם יעקב מנקסטופ והוא אמר לי שהיבואן הוא יעל תוכנה. לפי בירור שלו האחריות ניתנת ישירות במעבדה של יעל תוכנה בהרצליה. ביררתי גם בעצמי והתקשרתי למעבדת השירות של יעל תוכנה (לא ממש טורחים לענות לטלפונים ???) והם אישרו שהאחריות ניתנת אצלם ישירות והם לא עובדים עם UPS בכל עניין המסכים התקולים.

    דל ישראל הקימה מוקד מאוחד שמשרת את כל היבואנים (מספר ה-1800 שכולם נותנים). בשירות לא ממש יודעים מהחיים שלהם ועושה רושם שהם תמיכה טכנית בעיקר למחשבים נייחים וניידים. אחרי בירור של הבחור מהמוקד שירות (כמו שאמרתי, הוא לא ממש ידע מה אני רוצה ממנו) הסתבר שמי שמטפל בך בתכלס זה היבואן ולכל יבואן יש הסכם שירות אחר עם UPS. יעל תוכנה מספקת מסכים דרך UPS, אבל לא מממנת העברת מסכים אליה.

    חשוב לציין שמדיניות ההחלפה במקרה של פיקסלים שרופים אחידה ומוכתבת ע"י העולמית.

    אין לי שום דבר נגד נקסטופ, להיפך, דווקא הם יצאו מאוד בסדר, ואם המחיר סבבה אין בעיה לקנות שם בעיקר לאנשים מגוש דן.

    כן היתה לי בעיה עם האספקה של המסך, ויכול להיות שהבעיה אצל היבואן עצמו.

  2. לאחר בדיקה של תנאי האחריות של נקסטופ (אני לא נציג של החנות ולא אחראי!!!):

    היבוא הוא של יעל תקשורת. האחריות זהה, למעט זה שבפנדה היבואן אוסף את המסכים המקרה של תקלה דרך UPS. ביעל מאלצים אתכם להגיע למעבדה בהרצליה.

    עבורי, שאני תושב חיפה זה סידור מאוד בעייתי, לכן העדפתי לבטל את ההזמנה ולקנות במאה שקלים יותר בפנדה ולחסוך טרטור (נסיון מאוד רע עם חיון - יבואן סמסונג וטרקלין חשמל שאחר כבוד נדבו אותי לנסוע לנתניה - יום טיול על חשבון הזמן והכסף שלי, אחרי טרטורים של חודשים)

    לגבי מדיניות ההחלפה, לפי מוקד השירות של בטלפון, זהה עבור כל היבואנים. השוני הוא בחוזה שלהם עם UPS.

    מי שגר במרכז, אני לא רואה בעיה לקנות שם.

    לגבי הקניה בנקסטופ שבוטלה, המסך שהובטח שיגיע תוך יום יומיים כי הוא במלאי לא הגיע כבר שבועיים ולי נמאס. אני מיכרח להודות שלמרות זאת השירות היה אדיב ולווה בהתנצלות של המוכר מנקסטופ וביטול העיסקה בלי בעיות. גם שיש בעיות צריך לדעת לתת שירות ולהתנצל. דבר זה לצערי נדיר מאוד במחוזותינו וכל הכבוד להם על זה.

×
  • צור חדש...