תוכן shabo - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shabo

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    146
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי shabo

  1. תודה אחי.. נראה לי שהבנתי למה זה קורה..

    בגלל שהמאוורר צמוד לחורי איורור אז הרעש שנוצר הוא רעש של יניקה של אויר.. הוא לא מצליח לשאוב אויר בהתאם לכוח שלו..

    (כמו שואב אבק ששמים לו את היד בפתח היניקה ואז נוצר רעש של יניקה..)

    אני אני מסדר דבר כזה? צריך להרחיק את המאוורר טיפה מפתח האוורור ואז הרעש נפסק.. זה לא קשור לסוג המאוורר, כל מאוורר יעשה רעש דומה..

    ועוד דבר.. עוד לא אמרו לי איך אני שולט במהירות הסיבוב של מאוורר המעבד ואיך קוראים לספריי הזה שמנקה את החומר הטרמי מהפינים ואיפה אני משיג אותו?

  2. תודה רבה חברה!! הקירור שלי הוא סטוק של מעבדי .. גוף עגול ממתכת ועליו מאוורר קטן..

    בנוגע לתרסיס.. איך קוראים לו ואיפה אני משיג?

    כרגע הוספתי מאוורר למחשב. 120 מילימטר שחור (כמו ה 80 סטוק אבל 120) והוא מרעיש בטירוף.. בנוסף לקול של הכנסת האויר הוא גם עושה רעשים עזים של סיבוב..כמו יתוש רק יותר חזק... זה נורמאלי? ה 120 אמורים להיות יותר שקטים מ ה 80 ואני רואה שזה לא כך בכלל..

    (המאוורר מהודק חזק למארז בצד, מול למעבד והוא מכניס אויר..)

  3. כמה הבהרות.. כששמתי את המשחה הטרמית שמתי את כל המזרק של הארטיק.. לאחר הבעיות שדנו בהם קרו הורדתי את כל המשחה הטרמית מהמעבד והשארתי את מה שנשאר על גוף הקירור ומרחתי את המשחה שעל הגוף בצורה אחידה יותר.. מה שקורה זה שהמחשב עולה אבל ב 100 מעלות!! והוא עובד מאוד לאט ויש אזהרות שהמעבד חם מידיי (מן הסתם) והמחשב נכבה..

    מה יכולה להיות הסיבה? האם זה הפין שזז טיפה? (אבל יישרתי אותו בחזרה..) או בגלל שכמה פינים התלכלכו טיפה? או שזה בעיה במריחה של המשחה והחום "נתקע" על המעבד ולא מצליח לעבוד את המשחה?

    מה אתם ממליצים לנסות כדאי שהטמפרטורה תרד?

  4. אוקי.. פירקתי את המעבד ובאמת ראיתי שפין אחד עקום ולא מתחבר טוב לסימון שלו בבטן המעבד.. אז הצלחתי ליישר אותו והכל הסתדר והמחשב עובד איזו הקלה!!

    אבל.... הטמפרטורה של המחשב מראה 80+ מעלות עם ארטיק סילבר 5... איך זה יכול להיות? הוא אפילו מגיע ל 100 לפעמים אבל המחשב עובד בצורה נורמלית

    וגם הוא היה כבוי זמן רב לפנ שהדלקתי אותו..

    ועוד דבר אחיד... המאוורר של המעבד עובד פתאום על 2.5 סיבובים במקום 4 כמו מקודם.. למה זה?

  5. חברה, קניתי את המשחה ארטיק סילבר 5 ומרחתי על המעבד .. ובטעות נפל לי טיפה קטנה של מישחה על התושבת של המעבד (הפינים הקטנים האלו המוזהבים שעליהם יושב המעבד..) וניקיתי את המחשב משם כמה שיכולתי עם סיכה דקה וטיפה צמר גפן ואלכהל וכשחיברתי את המחשב והדלקתי אותו אז המחשב פעל אבל אין שום תגובה במסך.. המחשב דלוק אבל נראה כאילו הוא כבוי.. מה לדעתכם קרה ואיך אפשר לפתור את העניין???

×
  • צור חדש...