תוכן hotlOOkin - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

hotlOOkin

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    24
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי hotlOOkin

  1. אתה אולי לא מודע לזה כל כך, כי בארץ זה לא בהכרח נכון, אבל קהל היעד המרכזי וגם אחוז הגבוה ביותר של אנשים שמשחקים במשחקי (קונסולות) הם דווקא אנשים בשנות ה20 שלהם. זה גם הגיוני בהתחשב בכך שבעשור הזה לרוב האנשים עדיין אין משפחה לפרנס אבל גם יש הכנסה סבירה שמאפשרת השקעה בכל מיני שטויות.

    אנשים שאין להם בגרות

    או חנונים חסרי חברות

  2. בנתיים יש להם מספיק צרות בעיראק. פלישה לאיראן תיהיה טעות בשבילהם :nixweiss:

    למה טעות ?? צריך להכניס את אחמדג' איך שלא קוראים לו נשיא איראן לבונקרים שיתחבא שם ולא יעשה יותר רעש כמו בן לאדן המנייק המכוער הזה בעל פין שעיר וחסר זיקפה ועיני עכבר שחורות ומכוערות וגוף לא מקולח .

  3. הם יכולים,הם לא רוצים ומפחדים מסוריה ואיראן ולכן ארה"ב צריכה להתערב שוב אחרי שכבר לחצה להוציא את הסורים מלבנון,כנראה שזה לא ממש עזר.

    לבנון מפחדת ביגלל מה שעשו לראש ממשלה הקודם שלה (סוריה חיסלה אותו חח היטמן )

    קיצר כולם להגר לקחת דברים לעבור לארה"ב למאמי ולשחות בים אם שמש ועם נוף עצים וציפורים ומרדפי FBI ברחוב :)

  4. עוד אחד מאלה שמנותקים.

    מצטער להרוס לך ילד, אבל אם הוא "חתיכת זקן משועמם" איך זה שהוא הצליח להכניס 1.5 מליון תושבים בצפון הארץ למקלטים בהסטריה, גרם לאבדות בנפש, הפסדים כלכליים, גרר את למלחמה ואת העולם לתגובות שליליות על , ועוד היד חזרקה?

    "הוא הולך להיות הסטוריה"? כבר פעמיים ניסינו לעשות ממנו הסטוריה. בינתיים, אפילו לא התלכלכו לו המשקפיים. אל תזלזל. אם תזלזל יפול עליך זלזאל. (חה חה חה חה חה חה! פואטי)

    איך הם חושבים לזרוק טילים? אני אגיד לך. הם שונאים אותנו. הם 3000 איש. יש להם תמיכה משלוש מדינות גדולות. ויש להם הרבה הרבה טילים שבטפשות נתנו להם לאגור. אז הם משגרים.

    ואנחנו הצלחנו לשלוח 300+ אנשים לגיהנום ויותר ממיליון לצפון ולסוריה ועוד הרבה מאוד שהעבירו אותם על ספינות ומטוסים למדינות שלהם ולהוריד חצי ביירות .

    נו אז עם הם שונאים אותנו ? עם אני שונא ילד בבצפר אני צריך ללכת ולהיתפוצץ בכיתה??? גם לנו יש תמיכה יותר משלוש מדינות גדולות , יודע למה יש תגובות שליליות על ?ביגלל שרוב העולם לא יודעי מה הם עושים לנו הערבים טוחנים אותם בתמונות מה שאנחנו עשינו להם אבל מה הם עושים לנו כל יום הם לא מראים . סתם עם מסריח ,לא מגולח , חסר אופנה , חסר טעם , לא מבדיל בין חיים למוות ועם נשים מכוערות עם ספאם ששוחות בים עם בגדים חחחח

  5. שמתי לב לתופעה מוזרה:

    יש אנשים שאומרים "יש לו X משגרים ו Y טילים" אחרים מגיבים "מאיפה אתה יודע? ראית?"

    אז אני פונה לבן אדם השני שאומר "מאיפה אתה יודע?" מאיפה אתה יודע שלא? פשוט הורגת אותי הגישה החיובת שלכם לכל דבר.. זה מצויין שאתה חושב רק לטוב אף אחד לא אומר שזה רע.. אבל לא הכל טוב... אתם מלזלים בו וזה טעות מצידכם.. הוא לא מחבל שבא להיתפוצץ.. הוא מנהיג של אירגון טרור מספר אחד בעולם..

    ואני מאמין שהוא תופס את המקום זה לא בגלל הכבוע שלו.. אז תורידו את רמת הפוסיטיביות שבכם ותחשבו מה יכול לקרות אם באמת יש לו X טילים ו Y משגרים.

    שיהיה לו בכיף חחח "מנהיג אירגון טרור מספר אחד בעולם " עם זה היה היית רואה את סין ארה"ב ואנגליה "מתיירים " בדרום לבנון . כולה זקן משעומם שעוד מעט הולך להיות היסטוריה. לא מבין מה בני אדם כמוהו חושבים כשהם עושים דברים כאלה רעבק זה לא בני אדם זה פאקינג חיזרים שעירים ומכוערים , אני בחיים לא חשבתי ביכלל על לפוצץ נפץ קטן של אקדח צעצוע בתוך קניון ,איך האנשים המתרוממים האלה חושבים ביכלל ליזרוק טילים בלי שום קשר כאילו זה משחק ווידיאו :kopfpatsch: נעל אמא שלהם פעם הייתי חיי בשקט בלי שום דאגה עכשיו אני אפילו חושב שנפל טיל או משהו כשאני שומע מטוס או אמבולנס !

    והעולם המיזדיין הזה עוד יורד עלינו וקורה לנו " בני אדם" אז מה הם רוצים שיתקיפו אותנו ואנחנו נישתוק?!?!?איזה שטויות כל הסקרים האלה וכל החרטא העולם ביכלל לא יודע מה הזקנים המתרוממים האלה עושים פה כל יום מתפוצצים באיזה מקום

  6. שתקו כבר אתם מדברים על דברים לא קשורים אתם לא מבינים בזה נאדה, תנו לצה"ל לטפל בזה ותתפללו שלא יקרה כלום וזהו ."בלה בלה רדיום 50 מטר ,בנינים , אהאה אנחנו מבינים ..", אז אוליי תלכו לצה"ל ותספרו להם את זה .מדברים כאילו מבינים משהו אתם לא יודעים חצי מהדברים שיש לצה"ל ולחזבאללה ימפענים .

  7. לא שווה לקנות את ה360 בגלל שהמישחקים יקרים..למחשב הם בחינם

    מה זה השטויות האלה ? " למחשב זה חינם ".. עם אתה מתכוון להוריד אז זה חינם כי גם משחקים של 360 אפשר להוריד יא עולה הוא כבר פרוץ. :kopfpatsch:

  8. אני אישית מעדיף מחשב על קונסולה שיצא לי לנסות. אני חושב שמה שבאמת צריך להיות זה שילוב של מסכי עם המחשב וחיבור גיימפדס... אין סיבה שלא יהיו משחקי פלטפורמה וכו' גם למחשב (אני מדבר על העתיד, היום זה ממש לא פרקטי בגלל שרוב המחשבים לא מחוברים לטלויזיות ולגיימפדס P:). אני חושב שהמחשב צריך להפוך למרכז הבידור האלקטרוני בבית ולבטל למעשה את הצורך בנגן דיוידי, ממיר וקונסולת משחק.

    אתה חושב שחיבור מחשב לטלוויזיה וחיבור גיימפד למחשב יגרום לך הרגשה של כאילו אתה משחק בקונסולה (תרשה לי לגחך :lol:)

    ממש נהנתי עם גיימפאד פליסטיישין 2 במחשב כשיחקתי בdevil may cry3 על הטלוויזיה" פשוט זוועה , יש הרגשה של נכות \: :kopfpatsch:

    ועם לדעתך צריך להפוך את המחשב למרכז בידור אלקטרוני אתה טועה , מרכז בידור אלקטרוני זה: משחקים,סרטים ומוזיקה ולא תוכנה ואינטרנט ווירוסים :screwy: .

    קיצר שיהיה שיהיה לך בהצלחה בחיבור כל יום בשביל משחק fps שאי אפשר לשחק עם חברים בו זמנית בסלון בטלוויזיה הגדולה כשאמא שלך צועקת עליך : מה ת'לעזאל מביא את המחשב לסלון :o "? , עלק " מחשב מרכז בידור אלקטרוני " תלמד קצת .

  9. "יש למחשב .." כמה אפשר להיות טיפשים ופתטים ! , משחקים קודמים יצאו למחשב זה גם למחשב אה אה למחשב אה למחשב \: יאללה תשלימו עם זה המשחק לא יצא למחשב ועם יצא זה ב-2009 ששחקני נקסט-גן יוכלו להנות מGTA5 אז שתקו כבר עם תגידו שזה יצא למחשב זה לא יעזור לכם . עכשיו המפתחים מתענינים יותר בקונסולה הנקסט-גן ובשנתיים הקרובות לצערי ולצערכם אל תיצפו למשחקים טובים למחשב חוץ מFPS , אני הולך לקנות 360 :P :P .

    תשלימו -מחשב = בלה בלה בלה ,תוכנה בלה בלה :|xD , משחקי fps שחוזרים על עצמם כל פעם רק חידוש גראפיקה ונדה! , ופעם בהמרה של משחק מקונסולה הדור הנוכחי חחח נובים , תשלימו עם המציאות! :kopfpatsch:

  10. ה"כלב הנובח ואינו נושך" הזה פירק לך את ביירות,גרם למאות אלפי אנשים לברוח מבתייהם,דחק את החיזבאלה לפינה(ופעולה כמו הפצצת ת"א נראית כמו פעולה נואשת בהחלט וניסיון למות "שהיד")..על כול הרוג שלנו יש 20 שלהם,על כול פצוע שלנו יש 30 שלהם

    עד שתראו פצצת אטום באוויר לא תירגעו,אה?

    מיליוני אנשים ברחו מהבתים תראה חדשות ..

    רעבק האחמדנהג"ה איך שלא קוראים לו נשיא איראן לא מפסיק לאיים על ועוד נותנים לו לבנות פצצה גריעינית :kopfpatsch:

×
  • צור חדש...