תוכן guy_viper - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

guy_viper

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    44
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי guy_viper

  1. תשמע, ייתכן ואתה צודק לגבי האסוס הזה (כלומר, שאין אותו), ואני לא אתווכח עם החברים שלך לגבי HP (אם כי לחברים שלי יש דווקא נסיון חיובי מאוד) - אבל גם אז הDELL הספציפי הזה מאוד רחוק מלהיות הבחירה ההגיונית, כל עוד יש עוד מספיק מחשבים איכותיים עם I7 וGT540M שעולים 2000 שקל פחות, ולפעמים אף פחות מזה.

    שמע ברור שאפשר למצוא מחשבים יותר זולים שייתנו בערך את אותה התמורה, ואגב ה-ASUS נראה לי הכי משתלמים מבחינת המחיר ומה שאתה מקבל בתמורה, פשוט הבחור הביא פה רף כספי די גבוה אז המלצתי על מה שבדקתי קצת לעומק ושבסופו של דבר קניתי גם לעצמי כי יש לדגם הזה הרבה דברים שאין במחשבים הזולים יותר (שעולים באזור ה-4500 שקל).

    ת'אמת שה-HP שראיתי נראו לי ממש טובים וגם איכות ההרכבה שלהם טובה, פשוט העדפתי בסוף ללכת על DELL בגלל כל ההמלצות על השירות והאמינות שלהם, זה די קנה אותי.

    אגב לגבי אסוס נראה לי שעדיף לקחת אם כבר את הדגם K53SD שלהם, הוא עולה בערך אותו הדבר עם כרטיס מסך GFORCE 610M, ועוד קצת נתונים יותר טובים:

    http://www.ksp.co.il/computers/part_uin.php?uin=14663

    בכל מקרה צריך לשים לב שלהרבה מחשבים יש מפרטים קצת שונים בין אתר לאתר (נראה לי שרק בזיכרון הפנימי ובהארד דיסק), ככה שאם באתר אחר זה יותר זול אז יכול להיות שהוא פשוט עם פחות או הארד דיסק קטן יותר...

  2. רגע... אתה מביא פה מחשב שיקר יותר מהאסוס N55 בכ1500 שקל אחרי ווינדוס, לא עולה עליו בשום צורה (אפילו לא בתנאי האחריות) ובכרטיס המסך אף נופל משמעותית? אפילו אם אתה צודק ובאמת אין את המחשב בשום חנות בארץ (שזה יהיה מאוד מוזר כי הוא מוזכר בדי הרבה חנויות), הבחירה ההגיונית הבאה היא הHP 6040 (בתנאי ש

    Access Denied צודק וגם אותו אפשר להרחיב ל16GB), ממש לא המחשב שאתה מציע.

    שמע אני יודע שהוא יותר יקר מהאסוס שהציעו פה, אבל התקשרתי לכל החנויות באינטרנט שמפרסמות את הדגם הזה עם המעבד i7.

    אין ספק שמבחינת עלות מול תועלת הוא הכי משתלם ואני גם הייתי קונה אותו בעצמי אם היה אותו בחנויות.

    תמיד אפשר לקנות את הדגמים הבסיסיים, אבל הבחור פה מחפש משהו יותר רציני.

    כעקרון אני יודע שיש גם מחשבים מאוד חזקים של MSI באזור ה-6800 ש"ח, אבל אני לא יודע איך הם מבחינת אמינות ומבחינת אחריות (נראה לי שהיא שנתיים, אבל לא יודע אם היא באמת טובה)

    ות'אמת שעל אני רק שומע מאנשים לא ללכת עליו, למרות שיש להם מחשבים שעל הנייר ממש טובים

  3. אני ממליץ לך על DELL XPS 15: (עולה 6400)

    http://www.notebookclub.co.il/products/studio_precision_alienware/dell-xps15-2670qm.htm

    לדעתי אחד המחשבים הניידים החזקים שיש היום בשוק. אמנם יש לו "רק" זיכרון 8 ג'יגה, אבל תבדוק אולי אפשר להוסיף להרחיב לו ל-16 ג'יגה.

    קודם כל יש לו מסך FULL HD שזה תמיד טוב, מעבד i7 (של ה-4 ליבות), הארד דיסק 750 ג'יגה 7200RPM, מצלמה איכותית, מקלדת מוארת, סוללה 9 תאים, רמקולים 2.1 JBL, בלוטות', HDMI, שני חיבורי USB3 ואיכות ההרכבה שלו טובה לדעתי.

    הדבר היחידי שמבאס בו קצת זה שאין בו NUMPAD אם זה מעניין אותך.

    לגבי הכרטיס מסך תבדוק שזה מתאים לך לצרכים, לדעתי הוא צריך להיות יחסית די חזק.

    אבל מה שכן זה מחשב של DELL שהם נחשבים מאוד אמינים, וגם אם יש בעיה יש לך אחריות 3 שנים עד הבית (של טכנאי!) והשירות שלהם בארץ אמור להיות ממש טוב (לגבי הבנתי שלא מעט פעמים שולחים את המחשב לתיקון בחו"ל כי אין להם בארץ כ"כ חלפים)

    אגב לגבי הדגם שרשמו לך של ה-N55SF, אני גם רציתי לקנות אותו את ה-i7 אבל בכל החנויות אין אותו כבר כמה חודשים, לא יודע למה הוא ממשיך להתפרסם בהם, יש את המחשב הזה רק עם המעבד i5.

    נ.ב.

    קניתי את ה- שהמלצתי לך עליו לפני כשבוע ובינתיים אני מרוצה, כעקרון בלינק שהבאתי לך זה הכי זול שמצאתי, החיסרון היחידי זה שזה בא בלי הווינדוס (מה שאותי לפחות לא עניין כי כבר יש לי)

×
  • צור חדש...