תוכן Vashek - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Vashek

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Vashek

  1. ציטוט של Roy.T

    ...

    זיכוי כספי מלא על הרכיב במידה ואין רכיב זהה או שווה ערך זה מעל ומעבר מבחינת החנות. 

    ...

    זהו, יש רכיב שווה ערך אבל לחנות יותר קל לתת זיכוי כספי מאשר לטרוח ולחפש.

    צריך קצת מודעות למתן שירות טוב, לחנות זו חסרה וכנראה גם לך.

    גם לא היתה לי בעיה אם בשביל הרכיב שווה הערך היו מבקשים עוד קצת כסף.

  2. ציטוט של Roy.T

    ...

    עקרונית הוא עשה לך טובה שבדק בשבילך את מקור הבעיה, מבחינתו היה יכול לומר לך לשבור את הראש בזיהוי הרכיב הפגום ולהביא רק אותו לבדיקה. 

     

    נראה לך שצנחתי עליהם מבלי לבדוק ולתאם?

     

    בדקתי, עשיתי צילומי מסך ואחרי תיאום עם החנות הבאתי את כל החלקים כי בלעדיהם הם לא יכולים לבדוק ולאמת את הטענות שלי.

     

    כל מה שנשאר להם לעשות זה לאמת את הממצאים שלי ולשלוח את הלוח לבדיקה אצל היבואן, מקסימום רבע שעה עבודה.

     

    אם אתה חושב שהם עשו לי טובה, אז באמת מגיע לך לקבל שירות גרוע.  או, ייתכן ואתה בעצמך בעל עסק בתחום ולכן מנסה להגן עליהם.

  3. ציטוט של HelpSupport

    מה היה מחיר המוצר בקניה וכמה כסף מציעים לך ?

    מהתבוננות בגרף המחירים של המוצר בזאפ בחודש מאי מחירו היה 676 ש"ח היום אתה יכול להשיג את אותו לוח ב- 649 ש"ח - כאן.

     

    בדוק אפשרות ללוח אלטרנטיבי - GA-B250-FinTech זול 415ש"ח בלבד ב- TMS .

     

    תודה רבה, עזרת...

    אגב, המחיר בזיגזג (זאפ) - הקישור שלך למעלה - 878 ש"ח

     

    עדכון 26 בינואר:

    הקישור לזאפ מודיע שהמוצר לא זמין יותר

    המחיר ב- TMS יותר גבוה, 722 ש"ח או 617 ש"ח באילת

    שריון מחשבים הודיעו שהלוח של לא במלאי והציעו כאלטרנטיבה את הלוח GA-B250-FinTech כמוך

  4. ציטוט של yoavke

    ...

    אם אתה חושב שיש חנות בארץ שהייתה עושה מאמץ חריג במקרה כזה אתה טועה, תנמיך ציפיות

    ...

     

    רמת השירות שנקבל תלוייה ברמת הציפיות שלנו.  אם אנחנו כולנו נסתפק בשירות באיכות ירודה, זה מה שנקבל.  אבל אם כולנו נדרוש שירות ברמה גבוהה ונמנע מלעשות עסקים אם נותני שירות גרוע, גם אם המחירים שלהם יותר נמוכים, יש סיכוי שהמצב יישתפר.

  5. ציטוט של yoavke

    תסלח לי אבל אתה מקשקש ואתה יודע שאתה מקשקש .

    נראה לי שמי שמקשקש כאן זה אתה.  מאיפה לך לדעת אם אני טירון או לא ולא עשיתי מזמן את מה שכתבת בפוסט האחרון.  אתה לא מגיב לנושא העיקרי של המחאה שלי ולכן אני מניח שהתגובה שלך נועדה להלל את עצמך ולהראות לכל העולם עד כמה אתה מוצלח.

     

    הלוואי והיו מציעים לי לקבל לוח אחר, זה מה שרציתי.  הייתי כבר מוצא מה לעשות איתו.  זה מה שביקשתי מהם, או שתזכה אותי על הכל או שתביא לי לוח חליפי או לוח התואם לחלקים האחרים שרכשתי.  אבל לא, ויטלי מוכן לזכות רק עבור הלוח ואין לו לוח אחר לתת לי.  והוא "לא יכול לפתור את הבעיות של כולם".

  6. ציטוט של yoavke

    ...

    טענה זאת שוות ערך לכך אני אפנה לexchange שמכרתי בו ביטקוין תמורת שקלים לפני כמה חודשים ואבקש זיכוי כעת לפי שוויו הנוכחי . 

    ...

    כמובן שמרגע שדרשת דרישה מגוכחת שיחזירו לך סכום יותר גבוה ממש ששלימת , יכול להיות שלא הבינו אותך אך לאחר הבהרה כן יסיכמו לבצע העברה כספית בביטקוין לפי השווי הקשלי של הלוח.

     

    הדימוי שלך לא מדוייק.  אם לוח האם היה נשאר תקין והייתי בא אחרי חצי שנה ומבקש להחזיר אותו סתם ככה כי בא לי ואני כבר לא צריך אותו, אז אתה צודק.  אבל אם היה מתברר שהעיסקה המקורית לא תקינה, למשל קיבלתי שטרות מזוייפים, אז אני צודק.

     

    אני לא רוצה שיחזירו לי כסף על עיסקה חלקית, לא ביטקויין ולא שקלים.  אני רוצה שייבטלו את כל העיסקה וזה בסדר אם יחזירו הכל בשקלים בערך של החשבונית שקיבלתי,  או לקבל תקין, זהה או שווה ערך.

     

    את ההערה שלי על הפסד בגלל הפרשי שער הוספתי כדי להדגיש שגם אם ייבטלו את כל העיסקה ויחזירו הכל בשקלים. עדיין נגרם לי הפסד שהם אכן לא אחראים לו.

     

  7. ציטוט של Ido.G

    ...

    כאמור, לא קנית מחשב שלם. קנית חלקים. במידה זהה, היית יכול לקנות את המעבד בחנות אחרת. מה ההבדל? פלונטר היו חייבים לדאוג לך לתאימות? ... כאילו, מה אתה מצפה? שיזכו אותך גם על שאר החלקים?...

    לדעתי כן. זאת הסיבה שקניתי אצלם הכל למרות שפריטים אחדים יכולתי להשיג יותר בזול במקום אחר.  וכן, אני מצפה שיזכו אותי על הכל או שיביאו לי זהה או תואם לשאר החלקים.

  8. ציטוט של yoavke

    רכב או מקרר זה אולי היה יכול להיות דוגמא מקבילה למחשב מותג נייד או שולחני  וכנראה שגם לגבי מחשב מורכב כולו על ידי חנות.

    אתה קנית מנוע + סעפת יניקה + גיר  והלכת להרכיב אוטו . אתה בחרת את השלדה , עשית פחחות  והרכבת מערכות נוספות .

    ...

    משום מה עולה  התחושה שהדברים מובאים בצורה מאוד חד צדדית .

     

    בדימוי שלך אולי קניתי רק "מנוע + סעפת יניקה" אבל כפי שהסברתי בפוסט המקורי, השתמשתי ב"מנוע + סעפת יניקה" כמות שהם, מבלי להרכיב את האוטו.  חיברתי ספק (נתתי דלק למנוע) והוספתי תוכנת כרייה העולה מדיסק און קיי.  במחשבי כרייה אין צורך ביותר מזה, השליטה עליהם הינה מרחוק.

     

    חד צדדי - ברור. אני הלקוח הפגוע

  9. לא 

    ציטוט של yoavke

    כמובן שמרגע שדרשת דרישה מגוכחת שיחזירו לך סכום יותר גבוה ממש ששלימת , יכול להיות שלא הבינו אותך אך לאחר הבהרה כן יסיכמו לבצע העברה כספית בביטקוין לפי השווי הקשלי של הלוח.

    לא הבנת.  אני לא רוצה שיחזירו לי כסף, לא בשקלים ולא בביטקויין.  אני מוחה על היחס המחפיר לו זכיתי מצד וויטלי ואני רוצה שיביאו לי זהה או שווה ערך או שייבטלו את כל העיסקה ויחזירו כסף לפי הערך השקלי שבחשבונית.

  10. קניתי בפלונטר, התאכזבתי מהשירות ונשארתי עם פלונטר

     

    לפני כחמישה חודשים קניתי בפלונטר חלקים - לוח אם B250 Mining Expert (אחריות 3 שנים) + מעבד i5-7500 (gen7) (יד שניה) + זיכרון 2x 8GB 266 + מאוורר למעבד - בשביל מחשב כרייה.  מבחינתי זה כל המחשב כי המחשב עבד אצלי פרוס על השולחן (ללא מארז) ובנוסף לחלקים אלה הייתי זקוק רק לספק כוח, צג, מקלדת ו- Disk-On-Key כדי להפעיל אותו, אותם יש לי בשפע ולא צריך לקנות עוד.

     

    לפני כחודשיים המחשב מת.  בפלונטר אמרו לי להביא את הכל לבדיקת טכנאי במעבדה שלהם וכך עשיתי.  כשבוע מאוחר יותר התקשר אלי וויטלי, דיבר לא ממש בנימוס, ואמר לי שבאסוס לא יכולים לתקן את הלוח, אין להם לוח חליפי ולכן החזירו לפלונטר את הכסף.  מה שנשאר לי זה לקבל זיכוי על הלוח ולבוא ולקחת את שאר החלקים.

     

    נדהמתי, מה יש לי לעשות עם שאר החלקים אם אין לי תואם?  כשהעליתי את העניין בפני וויטלי, נאמר לי שבפלונטר לא יכולים לפתור את הבעיות של כולם.  מבחינתם קניתי חלקים, אחד מהם לא תקין אז הם מוכנים לזכות אותי וזהו.  בנוסף ציין שבפלונטר אין יותר לוחות אם התואמים למעבד שקניתי אצלם.  שיא הנימוס.  נדהמתי עוד יותר, הודעתי שאני צריך לחשוב וניתקתי את השיחה.

     

    מה אתם אומרים,  הלכתם לקנות חדש או מקרר,  אחרי חצי שנה המנוע (או כל חלק אחר) שבק חיים והיבואן אומר לסוכן שממנו קניתם שהדגם השתנה, אין לו חלפים והוא מוכן לזכות אותו על מחיר המנוע.  ואז הסוכן אומר לכם לקבל זיכוי על המנוע או על החלק האחר, לבוא לקחת את כל השאר ושולח אותכם לכל הרוחות.  כך נשמע לי מה שעושים לי בפלונטר...

     

    בדקתי בשוק, דיברתי עם השירות של היבואן ונאמר לי שאפשר להשיג בארץ את הלוח שהתקלקל.  בדקתי גם זמינות של לוחות אחרים התואמים לחלקים שנשארו לי ומצאתי שיש גם כאלה.

     

    חזרתי לפלונטר אבל לא עזר.  בשיחה נוספת וממש לא מנומסת עם וויטלי, נאמר לי שהם לא מוכנים לזכות אותי על כל העיסקה וגם לא מוכנים לדאוג לי ללוח אם חליפי.  לא מוכנים להכיר בטענה שלי שקניתי מערכת, למרות שמבחינתי החלקים שקניתי הם כל המחשב.  לטענתם קניתי חלקים שלא קשורים אחד לשני והם מוכנים לזכות אותי רק עבור מה שהתקלקל.  הבעיה שלי אינה בעיה שלהם ועוד פעם שמעתי את המשפט "אנחנו לא יכולים לפתור את הבעיות של כולם".

     

    איזו טענה מטומטמת.  וויטלי, אתם לא צריכים לפתור את הבעיות של כולם אבל אתם כן צריכים לפתור את הבעיות של כל הלקוחות שלכם הקשורות לעסקים איתכם.  גם אם בעיסקה מסויימת תרוויחו פחות או אפילו תפסידו.  קוראים לזה לשמור על הלקוח ועל השם הטוב של העסק.

     

    אני במקום פלונטר וכדי לשמור על השם שלי ועל הלקוח, הייתי דואג להשיג חליפי זהה או דומה, אפילו בהפסד כספי.  עשיתי דברים כאלה בעבר.

     

    בנוסף, הזיכוי שפלונטר מציעים גורם לי להפסד.  אני שילמתי בביטקויין אבל את הזיכוי הם מציעים בשקלים.  יוצא שבזכות עליית שער הביטקויין בחודשים האחרונים,  הזיכוי שפלונטר מציעים לי שווה בערך לשליש ממה ששילמתי.  הסיבה העיקרית לכך שקניתי בפלונטר,  למרות שחלקים אחדים יכולתי להשיג יותר בזול במקום אחר, הינה האפשרות לשלם בביטקויין.  סיבה משנית, רציתי למנוע את הטענה בה נתקלתי בסופו של דבר.  אם אני קונה כל חלק אצל ספק אחר, כשיש בעיות יש גם סיכוי שכל אחד יתנער מאחריותו ויישלח אותי לאחר.  אז למרות שאת הזיכרונות למשל יכולתי לקנות יותר בזול אצל ספק אחר, קניתי הכל בפלונטר ונשארתי עם פלונטר וללא פתרון.

     

    דבר אחרון, תשתדלו לא להגיע לעסק עצמו.  זה לא אנושי... אם בכל זאת תחליטו להסתכן באי קבלת שירות כשאתם זקוקים לו ותחליטו לקנות אצלם דבר מה, תעדיפו לשלם עבור המשלוח או שתבקשו מהם שיוציאו לכם את הסחורה החוצה.  העסק ממוקם במקום ומלוכלך ונראה ששנים לא ניקו אותו.  המעבדה לא נראית כמעבדה אלא כהרחבה של המחסן והבלאגן והאי סדר שורר בכל פינה.  בכל המהומה הזאת, בכלל לא ברור איך הם מוציאים את הראש ואת הרגליים.  מאוד לא מומלץ...

     

    ראו הוזהרתם...

     

×
  • צור חדש...