תוכן leshets - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

leshets

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    95
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי leshets

  1. אוקי שיניתם לי קצת תחשיבה, זה יכול לחסוך לי כסף :)

    מה אתם אומרים על זה?

    http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=3667234

    תעשה לעצמך טובה ואל תגע  במשקולת הזאת אני התקנתי חמישה כאלו ותאמין לי לא פרו ולא .

    ולגבי הרסיברים של YAMAHA סדרה 3 לדעתי הם נותנים תמורה טובה למחיר ומה שחסר להם באיכות הם משלימים באמינות (כמובן שאין מה להשוות למארנס וגם לא לנקומיצ'י) אבל לדעתי הם נשמעים מספיק טוב לאלף שקל וקצת שהם עולים (כמובן שהכול עניין של טעם).

  2. אני ממליץ ללכת על YAMAHA יש להם דגמים טובים וזולים כמו ה RX-V 330,340,350  ואין מה להשוות בכלל לשרווד ובטוח לא ל JVC.

    נ.ב:

    לדעתי אין לך צורך ברסיבר ביתי (אם אתה מעוניין רק במוזיקה), כדי שתלך על רסיבר סטראו כך תוכל לחבר את כל הרמקולים שלך ולא תצטרך לשלם על תכונות שאתה לא צריך ברסיבר.

  3. בגלל זה הצעתי לו להשקיעה בשלבים כדי לעלות את רמת המרכיבים של המערכת, כי כל המרכיבים חשובים כדי לקבל את החוויה השלמה בכל רוחב התדרים אין כאן מקום להשוואות בין מרכיבים מסוגים שונים כי הם עושים תפקידים שונים שמיוחדים להם. כל אחד יבחר במה הוא משקיעה קודם וכמה לפי הטעם האישי שלו. לגבי הרמקולים שלך אני בספק שהנתונים עליהם מדויקים בגלל שגם היום אם מתקדמת יותר ואם הבנה עמוקה יותר של הסאונד אין הרבה שמגיעים לשלושים הרץ, שלא נדבר על הבלאי של האלמנטים אחרי 20 שנות שימוש ואם זה אכן מדויק אז הרמקול שלך היה אמור לעלות לא מעט בזמנו והאיתי יותר משמח לשמועה אותו.

    נ.ב: זו עובדה ידועה שכל אלמנט אקטיבי בלי קשר באיזה מכשיר חשמלי עובר בלאי כמו ששום אלמנט פסיבי לא עובר, כמובן שזה קשור לאיכות אבל אף פעם אי אפשר לדעת אם ברמקול יד שניה החליפו אלמנטים שנשרפו במקוריים ולכן צריך לבדוק טוב לפני שקונים.

  4. לא מדויק כשמדובר במוזיקה אני מסכים אתך, אבל בסרטים שיש להם עם ארוץ המיועד להעברת התחום הנמוך של האפקטים יש בהחלט צורך בסאב שיוכל להעביר את התדרים הנמוכים כמו שכמנעט שום לא יוכל ולהשלים את החסר. לכן אני חושב שאין לזלזל בסאב מפני שהוא מהווה מרכיב משלים למערכת שמעלה את רמת החוויה לרמה מהנה הרבה יותר לפחות לטעמי. כמובן שהעניין הוא סוביקטיבי לכל אחד אבל לפני שאתה מחליט כדי שתשמע מערכות הכוללות סאב. וכדי להיזהר בקנית סאבים ורמקולים בכלל מיד שניה מפני שהרמקולים מהווים את המרכיב המתבלה ביותר במערכת.

    נ.ב: שלושים הרץ זה תחום נמוך שהוא כבר ברמה של סאב לכן זה לא פלא שהרמקולים מספקים אותך מבחינת הבאס כי זה די נדיר שרמקולים קדמיים ירדו לתדרים  כאלו כנראה שמדובר ברמקולים יקרים  ;).  

  5. אם תרצה לצפות בסרטים אני ממליץ לך להשקיע גם בסאב, הרמקולים שאתה מדבר עליהם מגיעים בתחום הנמוך ל 55 הרץ שזה לא מאוד נמוך לכן בצפיה בסרטים ללא סאב עם הרמקולים האלו אתה תפסיד הרבה מהאפקטים בתחום הנמוך (40 הרץ מינוס) לכן כדי להשקיעה בסאב כדי להנות מכול הספקטרום של הסאונד. אני בכלל ממליץ לך לבנות את המערכת שלך בשלבים כלומר לא לקנות את כל החלקים יחד, כך תהנה מתקציב גמיש יותר מה שישפיע על איכות המרכיבים.

×
  • צור חדש...