עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

לימודים והצעות עבודה

פורום המרכז שאלות ותשובות אודות לימודים גבוהים ועבודה, והצעות עבודה בתחום המחשבים באופן כללי ובתחום ההיי-טק בפרט.

  1. Started by זיו100,

    ASP.NET programmer – to design and development ASP.NET applications. • Design and development of server side application • Development of secure HTTP protocol for connections between Server and Clients Client web development in HTML , XSL and JavaScript. • Design and development of Client/Server application and back office in C#, based on ASP.Net 2.0 and 3.5. • Design and development of databases in MS-SQL • Development of Web Services, WCF applications and Windows Services. • Design and development of ASP.NET infrastructure • Using latest technology with LINQ, LAMBDA, CLR Integration in SQL and etc. • • ASP.NET / MS-SQL / IIS / MS-SQL / Web Services / WCF / Wind…

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by me799,

    היי. למעשה אין לי שום ניסיון בתכנות (מלבד כמה ניסיונות אקראיים עם פייתון). הייתי רוצה ללכת לקורס טוב שאוכל ללמוד בו מהבסיס. המטרה הסופית היא להיות מסוגלת לבנות ולפתח אתר אינטרנט ברמה גבוהה (דמוי ממשק של אתר הכרויות). בעיקרון לי ולחבר שלי יש רעיון לגבי אתר שאנחנו רוצים לבנות, אבל לשנינו אפס ידע בתיכנות. כמובן שחשבנו להיעזר באנשי מקצוע, או ידידים עם רקע בתחום, אבל חשבתי שלא יזיק לי לרכוש רקע בעצמי (ידע טכני בבניית אתר, עיצוב). יש למישהו המלצות לגבי קורסים רלוונטים? (אפשר גם לימוד עצמי מהבית) תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. <blockquote> מתכנתים יקרים שלום, שותף נוסף ואני מחפשים מתכנת/ת בעל/ת ניסיון וזמן פנוי בלקיחת חלק כשותפ/ה במיזם ייחודי וחדש. למעוניינים , צרו קשר( שם,טלפון,פייסבוק במידה ויש וכמובן פירוט הניסיון) : liveforopportunity@gmail.com המשך יום נעים, לירן </blockquote>

  4. חובה - נסיון צבאי\אזרחי. קו"ח לפרטי.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Michalgo,

    לבית תוכנה בת"א דרוש מפתח dot.Net 3.5: 5 שנות ניסיון בפיתוח ב- dot.Net- ASPX ניסיון בעבודה עם C Sharp ניסיון בעבודה עם פקדים של חברת Telerik- יתרון משמעותי עבודה עם web services Java Script CSS עבודה מקצועית הכוללת תיעוד בקוד וניקוי באגים. אפשרות לפרילנסר שיעבוד יומיים בשבוע במשרדי החברה. קו"ח מתאימים להפנות ל: michal@zone1.co.il

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by YoShow,

    מה קורה חבר'ה? יש כרגע באינטל גיוס רציני של סטודנטים להנדסת מחשבים/חשמל/תוכנה, מדעי המחשב או מערכות מידע. מומלץ מאוד. נא לשלוח קו"ח וגיליון ציונים ל jonathan.m.monsonego@intel.com או להגיש מועמדות כאן (יש המון משרות סטודנטים בארץ): http://rfer.us/ITLEixQp בהצלחה!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by BDylan,

    שלום לכולם, מצאתי היום כמה משרות פנויות למי שמבין בלינוקס. חשבתי לשתף אתכם. אפשר לראות פה. שיהיה בהצלחה.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by 8us.co.il,

    דרוש משהו שיכתוב לי טקסט איכותי לאתר של טכנאי מחשבים ( mycomp.co.il ) , הטקסט צריך לכלול את כל המילות המפתח הרלוונטיות . רצוי מאוד טקסט של 400 מילים ומעלה! לפרטים נוספים פנו אלי פה או במייל slava@mycomp.co.il בבקשה פניות עם הצעת מחיר לטקסט אחד ,אני צריך כמה טקסטים . תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by avinatbezeq,

    שלום לכולם, נמאס לי ממה שקורה אצלי ברשת במשרד הביתי שלי. מחשבים פעם רואים אחד את השני, בד"כ לא. אני מדבר על רשת שמכילה שלשה מחשבים פיזיים שמחוברים לסוויץ ודרכו לראוטר - הכל קווי אם כי הראוטר נותן גם רשת אלחוטית. ויש גם מדפסת. העוקץ הוא ששניים מהמחשבים סוחבים גם VMWare ולכן יש עוד כ-10 מחשבים על הרשת - עולים ויורדים. מערכות הפעלה מ-XP עד 2003 Server ועד 7. והמחשבים - פעם רואים אחד את השני, פעם לא. פעם רואים את המדפסת ופעם לא. אני מחפש איש מחשבים שמבין ברשתות (מוסמך, מקצוען, לא חובב) שמוכן לבוא אלי ולהשמיש לי את הרשת אחת ולתמיד, כולל הנחיות איך במחשבים הוירטואליים הבאים שאני מקים לא תהיינה הבעיות הללו. תמורת תשלום, כמובן. צרו איתי קשר בבקשה דרך האתר -----------------------…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. יש לשלוח קורות חיים לryoni@hotmail.com מרכז : משרה: מתאם/ת שרשרת אספקה וניהול חומר -משרה זמנית oאחריות לטיפול בהזמנות לקוח מקבלתן ועד אספקת החומר. oניהול הזמנות ומעקב לאורך שלבי שרשרת האספקה (מההצטיידות ועד המשלוח). oקשר שוטף עם לקוחות בנושאים הקשורים לתהליכי התקדמות ההזמנות ולנושאים לוגיסטיים. oקשר שוטף מול ממשקים נוספים בחברה (מכירות, הנדסה, תפעול, יצור). דרישות משרה: oניסיון בטיפול בתהליכים לוגיסטיים – יתרון (לא חובה). כישורים: oיכולת עבודה תחת לחץ ונכונות לעבודה מאומצת, שעות נוספות – חובה. oיחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות oבעל/ת גישה שירותית מול לקוחות. oיכולת ניהול עצמי ותעדוף משימות. oשליטה בתוכנות Office oשליטה טובה בשפה האנגלית ----------------------------…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. ניתן ליצור עמי קשר במייל erandagan45@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. מחפש מפתח אפליקציות עם ניסיון לשותפות ארוכת טווח. כרגע ישנם בקנה שני פרויקטים עם פוטנציאל מסחרי גבוה. כל המעוניין, אנא שלחו לכתובת המייל שלהלן קישורים לפרויקטים שעבדתם עליהם אישית (באופן פרטני או כאלו שבפיתוחם בקבוצה שימשתם כמפתחים בכירים) ואחזור אל מי מכם שימצא מתאים לצורך קביעת פגישת היכרות. מייל למשלוח קישורים: liorcohen001@gmail.com. תודה מראש, ליאור כהן

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. * חמש שנות ניסיון בפיתוח ב#C++/C * ניסיון בתחום ה- NETWORKING * תואר אוניברסיטאי -חובה קן"ח ל- soft@hever.co.il

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by גיוס עסקי,

    Requires: In Depth knowledge to Windows Kernel Work Experience with Delphi Development Experience with JavaScript development Basic knowledge to internet infrastructure Nice to have: Experience with Kylix Algorithm development Knowledge to HTTP infrastructure, headers and server codes iOS development experience You can send your CV to: http://www.giyus-isky.co.il/i_2202

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. שלום, אני מחפש מומחה לפיתוח אפליקציות לפייסבוק על מנת לממש רעיון, לא אוכל לפרסם את זה כאן אך אשמח לפרט יותר בפרטי. הרעיון המרכזי מושתת על איור דיגיטלי ולכן אני מחפש אנשים אשר יודעים לפתח ברמה גבוה, יחד עם חוש עיצוב גרפי טוב. האדם שאני מחפש הוא אדם צעיר, עם ראש פתוח שמוכן לתת מעצמו לטובת הפרויקט. אני מגיע מרקע בתכנות אך חייב שחקן חיזוק. אם מישהו מעוניין שאפנה אליי בפרטי, תודה רבה גל 0523133141

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. אם עולם הmobile מדבר אליך אם יש לך נסיון מוכח בפיתוח ל Android או ל iPhone(נסיון של שנה ומעלה. ובמידה והפיתוח נעשה עצמי, נא לצרף את תיאור קצר של האפליקציות השונות) יש לנו מגוון משרות פיתוח ל Android או ל iPhone ! שלח לנו עוד היום את קו"ח לכתובת: soft_web@hever.co.il

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by ben672,

    שלום, מחפש בשביל מכרים, מישהו עם ידע רחב בקידום אתרים. נסיון קודם- לא חובה כמובן שצריך להראות תוצאות. **עדיפות לפרילנסרים. יצירת קשר בהודעה פרטית. בהצלחה!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. The job will include end to end responsibility for algo trading development and creation •Excellent learning capabilities • Experience with C/C++ development • Experience with VB development • Experience with MYSQL / NoSQL data bases • Experience with network protocols (TCP/IP, SNMP) • Excellent data analysis skills using Pattern Matching / Data Mining / Machine Learning techniques • Knowledge of vps/cloud will be an advantage • Knowledge of multithreding • High level math skills • Highly motivated לשלוח בבקשה קו"ח במייל בלבד arik.noi@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by yosda-boy,

    .טרפס חוסם מעגל. הזוויות שליד הבסיס הגדול שלו הן 70מעלות ו64 מעלות. היקף הטרפז הוא 87.07 סנטימטר חשב את רדיוס המעגל

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום לחברי הפורום... אני מעוניין להתחיל ללמוד קורס גרפיקה באחת מהמכללות המציעות.. הבעיה היא שההצעות רבות וכולן נשמעות מפתות.. אם יש מישהו שלמד/לומד ויכול לתת חוות דעת על אחת מהן אני אשמח: -HackerU -Sela -6B -קווים בעקרון אני מתעסק עם פוטושופ משהו כמו 8 שנים לבד, למדתי מנסיון עצמי ועשיתי עבודות גרפיות מזדמנות כמו הזמנות/פליירים למועדונים ומסיבות, עטיפות לאלבומים וכו'. המטרה שלי היא לפתח את הידע ולגדול על מנת להכנס לתחום כעבודה ראשית - מעצב גרפי.. אם מישהו יכול לייעץ או לעזור אני אשמח לשמוע. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  21. מיזם בשלבים מתקדמים לפיתוח אפליקציה בתחום חיי הלילה, אשר רוצה לבדוק קונספט עיצובי מהפכני שלא נראה עד כה (אך עם זאת אינו מורכב מידי) מחפש מתכנת WEB מנוסה. עדיפות לבעלי ידע ב Cross-platform (xamarin , Cordova, phonegap). *המיזם גרר כבר סקרנות ממספר משקיעים ומומחים בתחום *האפליקציה מאוד מבוססת, אם זה מבחינת מבנה האפליקציה, המודל הכלכלי, הרווחי, פרסומי ועם תוכנית עבודה בעלת אופק רחוק להתפשטות לתחומים נוספים ולשווקים בכל העולם. אם יש לך עניין בפיתוח אפליקציה חדשנית ושאפתנית אשר עשויה לגרוף רווחים רבים ואתה מעוניין לשמוע עוד על הפרויקט נשמח לקבל את קורות החיים ותיק העבודות שלך, במידה ונראה שאתה מתאים נתאם פגישה שמותנת בחתימה על הסכם סודי…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Zickel Engineering,

    Engineering A-Team looking for a full time SW wizard with experience in RT embedded MCU and ARM processors accompanied with a touch of .Net + Linux + Java (!!!!our base is located north of Haifa) Send relevant CV to: yaarada@zickel.net

  23. Started by dovik,

    צריך עצה לגבי תחום מתאים של מחשבים. אני בעל תעודה של טכנאי מחשבים וניהול רשתות. אני די בסדר בתקשורת מחשבים, די בסדר בהבחנת בעיות ותיקון מחשבים אך לא מעוניין להתעסק באחרון (בתקשורת כן). גרוע בתכנות, החל מאסמבלי ועד C++. רוצה להתחיל ללמוד באיזה קורס שיבטיח לי עבודה ואפשרות קידום, אך איני מכיר שום דבר חוץ מ-QA שזה כמו שאני מבין כולל הרבה תכנות וגם השוק מלא במומחים (זה נכון או לא?).. אז אשמח מאוד על המלצות של קורסים וגם על מקומות לימודים, כולל ניסיון שלילי שלכם.. ואם יש למישהו גם להציע עבודה בתחום התקשורת לאדם בלי ניסיון-זה יהיה מצוין! תודה רבה על התגובות לעניין.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. דרוש/ה מפתח/ת עם נסיון ל iPhone ו/או ל Android למספר משרות חמות בשוק ה MOBILE ! ישנן משרות באיזור המרכז ואף באיזור הצפון. תנאים מעולים למתאימים!!! נשמח לקבל את קו"ח לכתובת:soft_web@hever.co.il

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by proevo4ever,

    שלום חברים! אני עובד בתור HELP-DESK בחברה גדולה, ואני רוצה להתמקצע במקצוע ולהתקדם כמובן בתחום. פניתי למכללת נס והם הציעו לי MSCA 2008/2012 + CCNA . אני יודע שיש לא מעט מכללות שמלמדות את אותם המקצועות במחירים דומים , אני שואל אם יש כאן אנשים שעשו את הקורסים הנ"ל ומחפש את המכללה הכי מקצועית שלא מחפפת ובקורות חיים היא קורצת . אתם יכולים לעזור בבקשה.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים