עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by הדוד משה,

    שלום לכם, אחותי רוצה סלולרי בזול. הדרישות- שיהיה בעל ממשק מגע, ושיהיה של מותג מוכר (רצוי סמסונג ) לאור הדרישות הללו החלטנו על גלקסי מיני (הוא ניצח את הגלקסי Y בזמן סוללה, למרות שהמפרט נחות במעט). במקום לשלם 750 שקל אצל שודדי ישראל, החלטנו להזמין מחו"ל. באיביי מכשיר אנלוקד יוצא 130 דולר- משלוחה חינם. אני יודע שאיביי לא תמיד זול כל כך, ולכן רציתי לדעת אם איפשהו יוצא יותר זול. או לחילופין, מכשיר זול יותר בעל תכונות דומות (או מכשיר עדיף באותו מחיר), אשר יענה על שתי התכונות הפאטתיות שלעיל (אפילו לא חוואווי ) תודה לכם

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by edeNF,

    קיבלתי את המכשיר QUE NQ501 והוא הגיע עם התוכנה IGO8, התוכנה נחמדה, אבל איך אני יכול לדעת את גרסת המפות שיש ברשותי? מגיע לי שדרוג חינם למפה של הארץ שנכונה לתאריך 07.2009 ואני רוצה לדעת אם היא כבר מותקנת לי או לא. בנוסף אני רוצה לוודא שהמפה של ארה"ב שקיימת אצלי היא הכי מעודכנת שיש. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. אוזניות הBT תופסות תאוצה ורציתי לשאול... מה לדעתכם (בעיקר בעליי אוזניות אלחוטיות...) איזה אוזניות אתם חושבים שהם הכי טובות? לי יש freepulse האיכות העיצוב והנוחות שלהם מעולים... אבל...הם לא תומכות AVRCP , HSP ובתוכנות VOIP למיניהם....

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. חברת Chuwi מקווה לספק לצרכנים מראה ותחושה דומים ככל הניתן לאלו של הטאבלט היוקרתי ממיקרוסופט, במחיר שיהיה קרוב למחצית לכתבה

  5. Started by GNR,

    מישהו יודע מתי הפלאפון הזה עומד לצאת ? והאם הוא מגיע בכלל לארץ ? כי כתוב בGSMARENA שהוא יצא כבר , אבל לא ראיתי שום ביקורת או משהו דומה ברשת.. אני חושב שמדובר בפלאפון הבא שלי אחרי 3 שנים עם הW800 בהנחה שהאייפון לא יגיע בזמן הקרוב לארץ .. http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_c901_greenheart-2819.php

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. מזה 6 שנים אני משתמש בנוקיה 6131 ואני ממש מרוצה ממנו ומאיכות הספיקר שלו בשיחה. הטלפון החל להשתגע בזמן האחרון וחשבתי להחליף למשהו אחר שיש לו ספיקר מעולה. רציתי לקנות את אותו הטלפון אך כל מה שמוכרים בארץ הוא מחודש ואני לא יודע אם כדאי להסתכן. חשבתי בינתיים כבר להחליף לסוני אריקסון אקספריה אס ולעשות ניתוק זיקה באורנג' אך ממה שקראתי איכות הספיקר שלו לא משהו ואני גם לא חובב של מסכי מגע וגם אני לא מוצא שום עניין באפליקציות וכל מה שמציע סמארטפון. אני מעדיף טלפון אמין עם מקשים גדולים ונוחים אך אם קיים טלפון עם מסך מגע שיש לו ספיקר מעולה ולא פחות מזה אני אולי אתפשר. השימושים שלי הם רק שיחות (לא חשובים הדברים הבאים: איכות מצלמה, נגן MP3,תמיכה ביישומים ואפליקציות. אך שוב במידה ויהיה…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. מכשירים חכמים עם סוללות מאסיביות ויכולת לעבוד כמה יממות בין טעינה לטעינה הופכים לנפוצים יותר עם כל יום שעובר, אך יש מי שמתנדבים להזכיר ולהמחיש לנו שאנחנו עוד רחוקים מהשיא בכל הנוגע לקיבולת לכתבה: http://hwzone.co.il/marathon-m3-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%a3-%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אני חדש באנדרואיד אז תהיו עדינים ??? אני מחבר אותו למחשב ואז מה? כי שירים לא הלך לי ובסוף נאלצתי להשתמש בKIES המעצבן הזה .. נגיד משחק כמו nova 3 , אני רוצה להתקין אותו (אין לי כרטיס SD חיצוני אז אני בינתיים מתקין בפנימי טיפה משחקים..) מאיפה מורידים אותו (אם בכלל מותר לדבר פה על "פרוץ") ואיך אני מתקין אותו? אם אפשר בבקשה בבקשה, שלב אחרי שלב. תודה.

  9. Started by barzanger,

    יש לי F480 ואני רוצ לחבר אותו לאורנג לגלישה ואני לא יודע את ההגדרות של הרשת מי יכול לעזור ? צריך פרוטוקול פרוקסי וכל אלה

  10. שמועה חדשה מדברת על כך שהיצרנית הסינית עשויה להפתיע את השוק עם מכשיר מיני עוצמתי במיוחד מכשיר הדגל העדכני של שיאומי (Xiaomi), ה-Mi 5, מהווה כבר היום את אחד מהקומפקטיים ביותר אשר מבוססים על שבב ה-Snapdragon 820 העדכני מבית קוואלקום – אך נראה שביצרנית לא מסתפקים בכך, ומתכננים להשיק גם גירסת מיני קטנה הרבה יותר עבורו מבלי להתפשר על כח העיבוד. לפי השמועות ברשת החברתית הסינית weibo, בשיאומי מכינים עתה את ה-Xiaomi Mini Mi 5, שיכלול מסך 4.3 אינץ' בלבד ברזולוציה של 720p, זכרון RAM בנפח 3GB ונפח אחסון מבוסס טכנולוגיית eMMC של 32GB, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית – וגם שבב Snapdragon 820, בדיוק כמו זה שיש בדגמי ה-Mi 5 וברוב מכשירי הדגל המודרניים האחרים. אחרי שהעניקה …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by ToMeRv32,

    (לא בטוח אם שייך לכאן או לפורום אלקטרוניקה..) לגבי הטענת הסמארטפון שלי, איך אני יכול לוודא שאני מטעין במהירות המקסימלית? יש אופציה כלשהי שמכשיר יטען מהר מדי והבטריה תתחמם? כי שלשום הטענתי את הGalaxy Nexus שלי במטען של

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by FastJack,

    שלום, לאחרונה הורדתי את אפליקציית הTapatalk שמתאימה לפורום שלנו ובהתחלה מאוד התלהבתי ממנה. יש בה הרבה מאוד פיצ'רים שמקלים על הקריאה והניווט בפורום. אך שמתי לב לשני בעיות שמאוד מפריעות לי: אין אפשרות לראות תגובות חדשות להודעות שלי, אלה רק לכלל ההודעות בפורום. וכאשר מוסיפים פורום לfavorits אז האתר שולח אוטומטית מייל. פספסתי משהו? יש אפשרות לסדר את זה? אם לא, אז באיזה אפליקצייה אתם משתמשים על מנת לגלוש באתר?

  13. כרגע יש לי את הקלאסי של להעיף את המסך השחור ויש לי שאני צריך להתאים פאזל ועוד 2 אני ראיתי אצל אנשים דברים מגניבים אחרים, איך אני משיג את זה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by or7755,

    למה המחיר של האייפון 5C חדש ביד 2 עולה כמו אייפון 5? מה הסיבה למחירים הנמוכים?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by CyberBot,

    אני רוצה לקנות אותו לאמא שלי במקום הS1 הבעייתי שיש לה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by lm007,

    הי מישהו יכול להמליץ לי על נרתיק לנגן הנ"ל+אוזניות? לא מצאתי בשום מקום משהו נורמלי, אבל אני מניח שלא חסרים, כי הוא פופולרי. ד"א, הנרתיק יהיה רק לאיחסון ושהוא בתיק. אין צורך שיהיה מותאם לכפתורים ומסך (יכול להיות סגור לחלוטין). עדיף כמה שיותר זול. תודה לעוזרים.

  17. חבר שלי טס לארה"ב והוא רוצה לקנות נגן MP3 קטן קומפקטי עם 2 ג'יגה לפחות ואם אפשר גם שיראה וידאו אבל לא הכרחי... התקציב הוא עד 1000 שקל אז בדולרים זה 230 בערך... חשבתי על הסנסה אבל אני לא מתמצא כל כך בנגנים האלה אז רציתי חוות דעת שלכם... בנוסף לנגן הוא רוצה גם אוזניות IN EAR כמו הCX300 הוא מוכן להוציא עליהם עד 250 שקל כאילו 50 דולר לי יש את CX300 אבל אני לא יודע אולי יש משהו יותר טוב בטווח מחירים הזה אז אם יש תגידו בבקשה תודה מראש על העזרה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Shishio,

    שלום לכולם אני מחפש טאבלט לילד בן 6 בתקציב של 600 - 800 ש״ח מהארץ ולא מחו׳׳ל טאבלט מבוסס אנדרואיד שיאפשר להוריד ולשחק במשחקים מ Google Play ( עם גרסת אנדרואיד עדכנית ) ולצפות בסרטים אשמח להמלצות מאנשים שקנו או שמעו על טאבלטים מתאימים בתקציב הזה תודה ושבוע טוב לכולם

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by shibby15,

    יש לי את הנגן וגיליתי שאין ביכולתי המנטלית לשמור על הכבל נייד, אני תמיד שוכח אותו במשרד, בבית, איפשהו. ניסיתי לחבר כבלים רגילים של PL ל אודיו-וידאו וזה לא עבד. אני מניח שיש הבדלי קוטביות או משחקי חיבורים כדי להכריח צרכנים לקנות כבלים ייעודיים. השאלה היכן ניתן להשיג אחד שכזה בארץ/בארה"ב? או אם יש אלטרנטיבות? תודה רבה מראש רום

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-oneplus-one-%d7%9e%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%a9-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%94%d7%96%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%a8/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by m31115,

    הורדתי כמה אפלקציות חדשות למשל סקייפ + וויבר + ערוץ 2 + פייסבוק + דפדפן גוגל כרום ויש עוד... בקיצור.למה זה קורה שיש אתראות מודיעה יש עידכונים חדשים למשל פייסבוק או סקייפ או דפדפן גוגל כרום או משהו אחר. זה תמיד חוזר הודעות עיכונים קורה בפעם בחודש או חודש וחצי.האם צריך לעדכן עידכונים שקייימים אצלי בגלאסי 4S? האם זה בסדר לעשות כל הזמן עיכונים חדשים? אני לא מעדכן הרבה עידכונים בכל סוגי אפלקציות אחרים.רק מה שחשוב לי כמו פייסבוק או סקייפ או וויבר או דפדפן גוגל כרום זהו מספיק.האם אני עושה נכון? קראתי באינטרנט יש פריצות דרך "חנות פליי" שמחפשים אפלקציה חדשה או עידכונים חדשים מה שקיים אצלי בגלאסי חדש. איך אידע שעידכונים חדשים או אפלקציה חדשה זה חשוד ופריצה? מישהו יסביר לי איך ליבדו…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by omri_ro,

    האם ישנה אפוציה שניתן להגדיר שכאשר מוסיפים אירוע ללא זמן ספציפי (נמשך כל היום) הוא יסתיר את זמן(משך) האירוע? שלא יראה את הטקסט "כל היום" בתמונה המצורפת [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by eranmor,

    ערב טוב לכולם ההורים שלי רוצים לטוס לשוודיה לעשות טיול עצמאי הם ביקשו ממני לברר על GPS שיהיה איכותי ועמיד בשביל הטיול שלהם התקציב הוא בערך 1500 ש"ח מומלץ משהו עם מסך מגע גדול וברור ובעל ממשק נוח ואם אפשר שיהיה אפשר להטעין לו מפות מהאינטרנט ללא תשלום נוסף

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by lev-27,

    קניתי לאבא טאבלט Nexus 7. הוא גולש לאתר רוסי בשם odnoklassniki (הגרסה הרוסית לפייסבוק). משום מה כרום לא מציג ומפעיל את האתר כראוי. אין אפשר לעשות זום, טקסט עקום, בקושי אפשר לגלוש. דרך Safari באייפד האתר עובד מעולה. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. דגמי ביניים טריים לשנת 2018 מבית המותג הפיני מציעים בחירה בין שבבי Snapdragon לשבבים של Mediatek ומערכות Android One נטולות שינויים ותוספות מיותרות לכתבה

דיונים חדשים בפורומים