עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by NRT,

    שלום לכולם, האם יש מישהו שמעודכן בעולם הזה של הטאבלטים ויודע להמליץ על אחד? חשוב שהטאבלט החדש יגיב מהר כי הישן בקושי זז. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Rockstatement10,

    אני שוקל למעשה לעבור לאייפון 6 מהסיבה שמאוד התחברתי לעיצוב של האייפון, וגם מערכת ההפעלה שלו מעוצבת בצורה יפה וזה די הרשים אותי. עכשיו, העניין הוא שאני כן מרוצה מהמכשיר שלי ורגיל לאנדרואיד ומחליף גם הרבה רומים והכל אז זה קצת בעיה.... מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום, כרגע אני בעל מכשיר SE T630 שדי מעצבן אותי לאחרונה (בעיות טכניות ובעיות בג'ויסטיק) והתאהבתי בK800I שאחותי קנתה במבצע 50% באורנג'. אני כמעט סגור על הרכישה הזו, אך רציתי לדעת האם ישנם פלאפונים חדשים אשר עתידים לצאת בזמן הקרוב (חודשיים-שלושה) שיהוו שיפור משמעותי מפלאפון כמו K800I. אני מודע לכל הנוקיות המשוכללות ביותר האלה, אך אינני זקוק לדברים הללו (מה גם שהמחירים מופרזים). ראיתי פה דיון על מכשירים חדשים מבית SE, חוץ מהמראה החדש שלא ממש לטעמי כנראה שאינני מספיק מומחה בשביל להבחין בשיפורים הטכניים (אם שופרו בכלל) אז אודה לכם אם תפרטו את השינויים במכשירים. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by migez,

    מחפש בשביל אחותי נגן זיכרון פלאש, של 8GB. אין הגבלה בתקציב, מה שתתנו יהיה טוב (אבל לא כאילו דברים ב5-6 אלף שקל!!) חשוב שיהיה תמיכה בתיקיות, שהנגן יהיה כמה ושיותר קומפקטי וקטן. לא חשוב שיהיה תמיכה בMP4 או מסך צבעוני וכזה. הצרכים העיקריים זה שיהיה אפשר לשמוע מוזיקה ושהנגן יהיה קומפקטי ויתמוך בתיקיות. תודה מראש לעוזרים. אהה והיא אמרה שיש לחברה שלה נגן משהו zen X של קריאיטיב, היא אמרה שהוא ממש ניראה לה, שהוא ממש קטן וישלו 8GB, אז אם מישהו יודע על מה אני מדבר אני אשמח לקבל מידע ומחיר על הדגם הזה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by elad_jacoby,

    מה דעתכם? אני לא צריך דור 3, שני המכשירים האלה הם בעלי קרינה נמוכה (יחסית כמובן) ולכן אני שוקל לקנות אחד מהם - אני מצטרף בימים הקרובים לחברת orange ככה שאשמח לשמוע את דעתכם.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a7-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Googleness,

    יש דרך גם לצפות וגם לערוך (ואם אפשר להיות חוצפן אז גם בעברית עם תמיכה בRTL) מסמכים דרך גוגל דוקס במערכת ההפעלה אנדרואיד?

  8. אז ככה, למטה יש מפרט מלא שנתנו לי,של 3 טאבלטים, במחיר של 260-200 דולר, דעדתכם חשובה לי. בלי יותר מידי סיפורים אני צריך טאלבט בגודל 10 לפחות. השימוש הוא איטרנט בלבד, כמובן שאני קונה גם מקדלת. כמובן שחשוב לי שהיה אפשרות לשחק כמובן דיברתי בערך עם 40 ספקים, יכולים לתת לי מחיר טוב, אבל מה שהבנתי החברות הם No name אבל המפרט דיי טוב נראלי. שאלה נוספת, במידה ואני בים במקום שאיו לי גישה לWIFI אני צריך לקנות מחשב עם 3G? פשוט זה תוספת רציית שת 40-60 דולר יש לי באורנג זכאות לדבר שנקרא מודם USB מדגם iCON 225 האם אני יהיה זקוק רק לUSB בשבילו ויעבוד לי האיטרנט? יש כאן אולי המלצה/תגובות? התקציב שלי הוא עד 1000 ש''ח. וכמובן אני מעדיף שהיה אפשר להתקיו עליו WIN 8 ולא אנדראויד לגבי הסוללה …

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by zglazer,

    אני מעוניין לרכוש טאבלט כאשר עד עכשיו הייתי נעול על ASUS TF 300 במחשבה שנייה ראיתי תגובה שלכם על CUBE U30GT אני מודע שמבחינת חומרה ואיכות אסוס עולה עליו עלות מול תועלת שווה את המחיר הכמעט כפול

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. אהלן. אני לפני רכישה של מכשיר IPOD. יש 2 אופציות. 1- אייפוד נאנו הקטן והחביב.. 2GB עולה כ750 ש"ח. 2- אייפוד וידאו הרציני יותר.. 30GB עולה כ1200 ש"ח. השאלה אם התועלות של הוידאו מציקות את המחיר? אני בטוח שאני לא ינצל יותר מ5 גיגה במקרה הטוב , אבל השאלה אם באמת נוח לראות וידאו במסך הפצפון הזה. ומעבר לוידאו , יש הבדל באיכות השמע? והבדלים בשאר התחומים כגון - האם יש רדיו , משחקים רציניים , או כל משהו אחר שיעביר את הזמן? אשמח לתשובות. שחר.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by קלוקיי,

    שבת שלום , מה עדיף לקנות בין 2 המכשירים ?. Galaxy Note 8 64 GB ב 2365 שקלים . OnePlus 6 128 GB ב 2385 שקלים . תקציב עד 2500 שקלים . אם יש מכשירים אחרים מומלצים אשמח לשמוע מכם . וגם אם אפשר הסבר על היתרונות / חסרונות של כל אחד מהם . תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום כולם. אני מחפש לערוק מאפל (אחרי שנה טובה עם האייפון 4 שלי) ואני מחפש מכשיר אנדרואיד.. מה שחשוב לי זה שהוא יהיה מהטופ של החומרה.. אך גם הסוללה חשובה לי.. בגלל זה שמתי את העיין על הגלקסי אס 2 האם יש עוד מתחרים? הבנתי שהסנסיישן מעולה אך הסוללה פחות מחזיקה מהסמסונג..

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. לפורום שלום, רכשתי מכשיר GPS מדגם Mio Moov S501. הבעיה היא כשרציתי להתקין את תוכנת עידכון המפות של רונלייט מהאתר שלהם, אני לא מקבל עברית אלא הכל רשום בג'יבריש. לכן אני גם לא יכול להירשם בשביל לקבל עידכון מפות ראשון חינם. טלפון לרונלייט הבהיר לי היטב ששירות לקוחות זה ממש לא הצד החדש של רונלייט (לדבר עם מוקדנית שלא מבינה דבר בעניינים טכניים עם שלל תירוצים וסיפורי אלף לילה ולילה). אני משתמש בחלונות XP S3. ניסיתי גם להתקין את הפלאג אינים לעברית מהאתר של רונלייט וגם זה לא עזר. למישהו יש ניסיון דומה, והוא יכול לומר איך הוא פתר את הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by rockstarr,

    אני מחפש טאבלט הבא: רזלוצייה: 10"+ במתוכנת FULLHD או גבוהה מכך. אחד שישרוד עם סוללה חזרה מערכת הפעלה ANDROID זקוק למכשיר שיתמוך 4G אינטרנט מחוץ לבית. שאלה שפחות מכיר, אני צריך משהו שמסך שלו לא משתקף בשמש ושאפשר לראות גם בחוץ באופן נורמלי.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9c%d7%90-%d7%90%d7%91%d7%93%d7%94-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93/

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by יואב752,

    שלום, מחפש סמארטפון בתקציב של גג 2,500 ש"ח עם תמורה הכי טובה למחיר שימושים רגילים - שתהיה סוללה חזקה, בלי קרינה חזקה, מצלמה טובה, בעיקר שיחזיק הרבה זמן ללא צורך בהחלפות/תיקונים יש לי כבר יותר מ-3 שנים נקסוס 4 והוא מצוין ושרת אותי נאמנה (אבל הגיע הזמן לחדש). נקנה בכ- 1400 ש"ח בזמנו תודה יואב

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by alexrta,

    לאחרונה רכשתי רכב שהגיע כבר עם דיבורית הבעייה שאני לא יודע לאיזה מכשיר הדיבורית מתאימה ופה אני שמח לעזרתכם. תמונות: [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. הלך חברים, למי שיש פה את טאבלט הזה, האם קיבלת איתו בקופסה, מתאם OTG?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by dvirf1,

    היי, אבא שלי צריך לבחור בעבודה שלו בין אחד מהפלאפונים הבאים: nokia e71 nokia n85 sony erricson w995 samsung s8300 אני מניח שה e71 ירד מהפרק כי הוא לא ממש משתמש בפלאפון בשביל לקרוא מיילים. סה"כ הוא משתמש די ממוצע. קצת שיחות, קצת smsים וקצת תמונות.. באיזה פלאפון כדאי לבחור?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום, לאחר תקופה לא קצרה של שימוש במכשיר ללא מצלמה ולמען האמת ללא שום קשר לשנת 2010,החלטתי שהגיע הזמן להתחדש והחלטתי להשקיע סכום קטן של 600 שח מקסימום ולראות מה אוכל לדוג . לאחר חיפוש קצר ברשת הבנתי בערך מה המכשירים של היום מציעים ואלו הדרישות שלי : מצלמה איכותית (דגש),זמן סוללה סביר,נוחות שימוש (הקלדת הודעות,ניווט בתפריטים וכ"ו... הדילמה שלי היא בין לרכוש מכשיר חדש מאחת הרשתות (ללא התחייבות,סיבות משלי) או מחנות פרטית,או בכלל לפנות לשוק היד השניה . ואם כן לפנות לשוק היד שניה,חבר הציג בפני את מכשיר ה-N85 שברשותו ומוכן למכור לי אותו תמורת 450 שח (המכשיר בעל פאנל מקורי וסוללה חדשים) הנייד הנ"ל עונה על כל הדרישות אך רציתי בכל מקרה להתיעץ קודם כאן ולראות אולי אני הולך לכיוון…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by spinchicken,

    היי, יש לי GPS mioc320 ובו תוכנת igo8.3 מערכת ההפעלה winCE א. אני לא מצליח להעלות מפה חדשה האם כל מה שצריך לעשות הוא לשים אותה בספריית content/maps? ב. האם למישהו יש מפה עדכנית למכשיר זה לאיטליה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by Zeev86,

    אהלן. אני רוצה לקנות Galaxy S4 מKSP. אני מתלבט אם לקחת אחד עם שנה אחריות או שנתיים, ומהסיבה הבאה: אם אני רוצה לעשות למכשיר רוט או רום, האם אני אאבד את האחריות? בשני המקרים?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אהלן אנשים ואנשי ה"אנדרואיד" שבינכם בפרט! הייתי רוצה להציג בפניכם אפליקציה חדשה, חינמית ומדליקה שבאה לעזור לכולנו לסחור בציוד שלנו בצורה יעילה, מסודרת ופשוטה. לאפליקציה קוראים Happysale, ובעזרתה תוכלו למכור כל מה שרק תרצו בכיף, במהירות וללא כאבי ראש מיותרים ב3 צעדים פשוטים: 1. מצלמים את הפריט 2. נותנים לו תיאור ומחיר (האפליקציה אפילו תדע לעזור לכם בנושא) 3. בלחיצת כפתור משתפים את המכירה שלכם ברשתות החברתיות אנו מציעים לכם בעצם לנטוש את הרעיון הישן של פרסום בלוחות דרושים (תהליך מייגע למי שניסה) ולעבור לעולם של הפרסום ברשתות חברתיות, תראו לכל החברים שלכם מה אתם מוכרים ובקשו עזרה בשיתוף ותגובות. האפליקציה הינה חינמית לחלוטין, נטולת פרסומות ומכוונת קהילה. היא באמת …

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Lirux,

    אני רוצה לקנות לי נגן שיעביר לי את הזמן בצבא\נסיעות.. אחד הדברים שהכי חשובים לי זה ניגון וידיאו כי בזמן שאני בצבא אני מפסיד הרבה סדרות שאני רואה באופן קבוע.. כדי שאני אוכל להשלים את הפערים אני רוצה נגן סרטים טוב.. חוץ מזה חשובה לי איכות הסאונד ופונקציית ניגון השירים בכלל. מה שחשבתי עליו בנתיים זה: Cowon o2 - נגן סרטים קומפקטי 4.3 אינצ' שמנגן כמעט כל פורמט וידיאו ואודיו ללא צורך בהמרה עם נפח של 32g וסוללה שמחזיקה ל8 שעות ניגון וידיאו. יתרונות: מנגן סרטים ללא צורך בהמרה, נייד לעומת הnetbook, אפשרות הרחבת זיכרון עם כרטיס sd. חסרונות: פחות ניתן ל"נשיאה בכיס" לעומת ה- s9 Cowon S9 - נגן מוזיקה מעולה עם מסך amoled 3.3 inch סוללה מטורפת של 55 שעות אודיו ו11 שעות וידיאו מגיע רק עם…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים