גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
מי מעוניין בנייד 16 אינץ' עדכני ששוקל רק 1,200 גרם?לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 3 followers
-
-
שלום לכם, יש לי tv box מסוג CS918 הוא בגירסת 4.2.2 אני מעוניין לעדכן אותו, מישהו במקרה יכול לעזור לי? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לרכוש בקרוב נגן מוזיקה שיתמוך בכל הקבצים (כולל flac) , והדגש הכי חשוב זה איכות הסאונד - שעליה אני לא מוכן להתפשר , וכמובן שבנוסף לנגן יצטרפו גם אוזניות איכותיות אחרי הרבה חיפושים ברשת ובפורומים התרשמתי בעיקר משני הנגנים הנ"ל , רק שההבדל במכיר בקנייה בארץ הוא פי שתיים (הנגן של קריאייטיב יקר יותר ) , אך מבחינת התשבוחות שקראתי מדובר באחד הנגנים הטובים ביותר שנמצאים בארץ. בהתחשב בשימוש הרב שלי בנגנים , אני שם את המחיר בצד - אך הדילמה היא האם בעצם מדובר בהבדל עד כדי כך משמעותי ? http://asia.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=17810 תודה לכולם ..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, האם ניתן להגדיר במכשיר שהגלישה תעשה דרך ה WIFI בלבד ולא דרך הרשת הסלולרית - ואם כן, כיצד ? כמו כן, אשמח לדעת איך מגדירים שירים ב"ריבוע המוסיקה" תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז אני צריך המלצה ל2 פלאפון חובה שיהיה תמיכה בWIFI אחד בסביבות ה1200 שקל ואחד עד 2000 ועדיף שיהיה מצלמה, לא צריך משהו טוב במיוחד...
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני מחפש לקנות פלאפון פשוט לאבא שלי, לא הצלחתי למצוא נוסחה מנצחת למה בדיוק הוא רוצה כך שנראה לי הכי נכון זה פשוט ללכת לחנות, לראות כמה דגמים להבין את הכיוון שמתאים לו ופשוט ללכת על זה. הבעיה היא שאני לא כל כך יודע איפה יש חנויות שמוכרות סלולראיים, או חנויות מומלצות לפחות, לא כאלה עם מחירים מופקעים. אני מחפש באזור המרכז: תל אביב, הרצליה, רמת גן, כפר סבא משהו באזור הזה אם יש חנות ממש מומלצת קצת יותר רחוק זה גם בסדר, אבל לא יותר מזה. המון המון תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב לקנות סלולרי זול שישמש למילואים\טיולים וכו'. לחלק מהסלולרים הזולים יש שקע אוזניות רגיל, השאלה שלי היא האם ניתן להשתמש באוזניות סטריאו רגילות בתור דיבורית? כלומר, לשמוע את השיחה דרך האוזניות ולדבר דרך המיקרופון של המכשיר עצמו. אם מישהו יכול לענות\לוודא עבורי את העניין אודה לו מאוד.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הציעו לחבר לקנות אייפון מבנאדם שהוא לא מכיר,הוא אמר שהאייפון ריק ואין בו כלום שיכולים להעיד שהיה בשימוש או משהו. אשמח לשיטות לבדוק אם האייפון אכן גנוב או שהוא תקין ואפשר לקנות ללא בעיה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שיעבוד עם Bluetooth סוללה טובה קליטה מהירה תאימות ל LINUX+MAC+PC+Symbian אשמח להצעות
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעקבות שרשור קודם שפתחתי התוודעתי ל ROCKBOX, ועלתה האפשרות שאקנה SANSA FUZE ואתקין עליו ROCKBOX. אשמח למידע בנושאים הבאים (חלק על הנגן וחלק על ה ROCKBOX 1. איך איכות הסאונד של המכשיר ביחס לנגנים של COWON? 2. לא הצלחתי למצוא מידע על משקלו של הנגן. מהו? 3. ראיתי שה ROCKBOX ל FUZE עדיין לא הושלם. במה ארגיש את זה? 4. האם ROCKBOX ל FUZE תומך בעברית? 5. אם הבנתי נכון אין הקלטה ל ROCKBOX. האם הקושחה המקורית ממשיכה להתקיים לצידו? 6. האם ה ROCKBOX תומך בהשמעת OGG? 7. האם הוא ידידותי? 8. האם יש מגבלה לכרטיס הזיכרון שאפשר להתקין על המכשיר? 9. האם יש הבדל בין נגינה מהכרטיס לנגינה מזיכרון המכשיר (זמן הטענה וכו')? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
האיש שהיה אחראי יותר מכל על לידתה של מערכת ההפעלה הניידת הפופולרית ביותר מכין לנו מכשיר חכם עם מסך שמגיע ממש עד הקצה לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני צריך לתקן את הנקסוס 4 שלי (מסך + פאנל אחורי). נתקלתי במעבדה שהראתה לי נקסוס 4 שיושב אצלם בקופסא, ואמרה שהם פשוט יפרקו ממנו את החלקים הנדרשים וישימו בשלי. האם כך עובדים הדברים? עד כה הייתי בטוח שמזמינים את החלקים החדשים בנפרד. האם אני צריך לחשוש מהדרך הזאת? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני כבר שנים עם מיני דיסק והחלטתי שהגיע הזמן להתקדם... אני מחפש נגן בתקציב של עד 2000 ש"ח שחשובה לי בו במיוחד איכות הסאונד. אני מתכוון לשים בו הרבה מוסיקה באיכות גבוהה מאוד ולכן אני רוצה 20GB. מעבר לכך, לא חשוב לי כלל VIDEO או תצוגת תמונות...אם יש אופציה בלי שהיא גם מוזילה את המחיר, עדיף! בנוסף זמן נגינה ארוך וממשק לא מסובך. מקווה שתוכלו לעזור, תודה מראש, יונתן.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכנן לרכוש את ה UMPC הזה בקרוב השאלה בכותרת כי הוא ישמש גם לצפייה בוידאו ובכלל כנגן לכל דבר... ההתלבטות שלי היא האם לקנות אותו ולהשתמש בו גם כנגן וגם כמחשב או לקנות A3 שיהייה רק נגן ויציג וידאו במסך יותר קטן... עזרה דחוף בבקשה! תודה לכל העוזרים!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=247965.0
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים, אני צריך בבקשה המלצה לסמארטפון חדש. אני כרגע עם Galaxy S4 ומעוניין בשדרוג. התקציב לא מוגבל (מקבל מהעבודה) השימושים שלי בפלאפון הם מועטים; שיחות,watsapp, music, Waze, מצלמה וזהו פחות או יותר. לא משחקים וכדומה. מה שחשוב לי זאת מצלמה איכותית. תצוגה 4K עם מצלמה שמסוגלת לצלם וידאו ב4K. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, http://www.icemonkey.com/google-android-htc-nexus-one-unlocked-gsm-phone-with-5-megapixel-camera-wi-fi מחיר טוב, השאלה אם יעבוד בארץ (אורנג'), והאם זה לא מאוחר מדי בשנה שנתיים לקנות כזה דבר. למשל, זה אנדרויד 2.1. ניתן לשדרג? זה מיושן מדי? תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי המון דברים שאין לי זמן להעביר בהקלדות ואני מאבד לפעמים דברים חשובים. תודה רבה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
SAMSUNG NOTE 4 א ONE PLUS 2 מה טוב יותר מצלמה רמקול תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלומות, קודם כל ברצוני להתנצל אם לא מדובר בפורום המתאים, פשוט לא מצאתי אחד שאני חושב אותו למתאים יותר. אז ככה - הH10 שלי לא בדיוק מתפקד כמו שצריך, הגלגלת שלו יורדת כל הזמן למטה וזה בהחלט הופך את השימוש בו למתיש(שלא לציין את העובדה כי אני לא יכול בגלל זה להשתמש בRockBox כי RockBox לא יכול לקלוט יותר מInput אחד בו זמנית ולכן הסמן פשוט יורד כל הזמן בלי אפשרות למשהו אחר..). לכן רציתי לתקנו, לצערי נגמרה לי האחריות לפני בערך חודשיים, והיא בכלל הייתה אחריות "בין לאומית"(גם לא בטוח, קניתי את המכשיר בארה"ב). פניתי לשתי חנויות מחשבים: ארקדיה ובאג. בארקדיה אמרו לי כי הם שולחים את הנגן להונג קונג למעבדות של iriver ואז אני אמור לקבל מiriver אימייל שמפרט את התקלה, האם היא ברת תיקו…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברה אתם יודעים איך אני מעביר סרטים למחשב מהפלאפון כאילו שאני יראה אותם במחשב כי העברתי סירטונים מהפלאפון למחשב ואני לא מצליח ליראות אותם
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה-ZVM הטוב והזקן קצת עושה צרות.. בעיות תוכנה אני מחפש נגן שיחליף אותו לריצה ושאר ירקות בחד"כ לא חשוב שיהיה יותר מדי מקום, כן חשוב שהוא יהיה יפה (סובייקטיבי משהו, אבל תנו דעה) ומאוד חשוב שיהיה קטן יחסית (לא רוצה משהו עם מסך 3 אינצ') האופציות שנראו לי הם: 1. IRIVER E100 בגרסת 2 או 4 ג'יגה.. 2. SANSA CLIP בגרסת ה-2 או 4 3. פיוז של סנדיסק בגרסת 4 גי'גה 3. IAUDIO I7 - (הגרסה הכי זולה עדיין יקרה יחסית לשאר) חשוב לי שיהיה זול ולא ממש יותר מזה.. אני רק אוסיף שחבל לי להשקיע יותר מזה כי אני טס במאי לארה"ב לשנה ושם כבר נקנה IPHONE
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום סמארטפונים חדשים, מגיעים בד"כ עם NFC. ממה שהבנתי, NFC מבוסס בעצם על RFID, בתדר 13.56MHz. השאלה שלי, האם טלפון שכולל NFC, כולל RFID Tag, או RFID Reader? או את שניהם? ואם הטלפון כולל את שניהם, אז באיזה מקרים/שימושים הטלפון משתמש ב-Tag, ובאיזה ב-Reader? תודה רבה למי שיכול לחדד את הנושא card
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


