גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אותו מערך צילום משוכלל בחצי המחיר - בקרוב נדע האם זו באמת הדרך הנכונה לליבם של ההמונים בעולם הסמארטפונים המודרני לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
קניתי אתמול N95 של סלקום...הופתעתי לגלות שאין מקש קיצורים כמו שהיה לי למשל ב 6230 הישן והטוב האם זה נכון ? או איך אפשר לייצר אולי איקונים עם קיצורי דרך מועדפים במסך פתיחה? מערכת ההפעלה היא סביאן 9.2 > האם זו הגירסה החדשנית ביותר ? שמעתי משהו על גירסה 20 יש אולי גם מדריך מפורט לתיפעול \ טיפים ושיפורים במכשיר הזה ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השבוע עברתי לסלקום מאורנג במסגרת חבילה אטרקטיבית שסלקום הציעו דרך מקום עבודתו של אבי. בתנאי החבילה רשום שיש זיקוי של עד 64 שקלים בחבילה זו. אני לא רכשתי מכשיר דרך סלקום אלא פשוט ביקשתי סים בלבד. ברצוני לדעת האם החוק מאפשר לי לקנות עכשיו מכשיר(אחרי החתימה) מחנות פרטית ללכת לסלקום עם הקבלה ולקבל החזרים עליו למרות שכבר כעקרון חתמתי על החבילה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המליצו לי על LG G3 32GB asus zenfone 2 32GB ONE PLUS ONE 64GB האם יש המלצות נוספות ואחרות ששוות? ואם לא מה הכי מומלץ בין השלושה והאם כדאי להוסיף עוד 500 שקל ולקנות LG G4 ?( האם ההוספה מצדיקה את המחיר) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לקנות את הנגן Qtec T821 בעל מסך מגע בגודל 3 אינץ' תומך בפורמטים רבים בלי המרה ובגודל של 8-16GB הוא נראה טוב מאוד והוא עולה בסביבות 500 ש"ח אתם ממליצים עליו?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,יש לי סמסונג גלקסי אס 4... עם גרסת אנדרואיד 4.2.2אני מנסה לעדכן אותו דרך המכשיר... ואני מקבל הודעה שהמכשיר מעודכן.אני יודע שיש כבר גרסאות חדשות של אנדרואיד 4.3 ו- 4.4 מדוע המכשיר אומר שהוא מעודכן למרות שישנן גרסאות חדשות יותר..?תודה,שי
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הסינית המצליחה השיקה רשמית צמד מכשירי דגל חדשים עם שבבים מבית, מצלמות כפולות ייחודיות שנוצרו בשיתוף על Leica וגם תגי מחיר שלא מתביישים להתחרות ישירות באלו של סמסונג, אפל ו-LG התרגלנו לשמוע על כך ש-Huawei הסינית מפתיעה וקוטפת עוד ועוד הצלחות בשוק המכשירים החכמים, ונראה שעם כל הטוב הזה מתגבר גם התיאבון שלה להמשיך להתקדם ולשדרג את מעמדה. את ההוכחה לכך מעניקים לנו צמד הסמארטפונים החדשים שלה, ה-P9 וה-P9 Plus, שקופצים מהשוק הבינוני-גבוה בו התמודדו דגמי ה-P הקודמים היישר אל תחום מוצרי הדגל העליון. דגם ה-P9 כולל מסך IPS בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציה של 1080p, שבב Kirin 955 מתומן ליבות שמהווה שיפור קל של ה-Kirin 950 שפגשנו בסוף השנה שעברה עם תדר של עד 2.5GHz לארבעת …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תערוכת CES נגמרה לה, ואנחנו מתפנים לסכם את אירוע הטכנולוגיה הגדול בעולם ולספר לכם על המכשירים החכמים הכי מרשימים אשר הוצגו בה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%97%d7%9e%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%93%d7%9c%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a9%d7%94%d7%95%d7%a6%d7%92/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנות לסים פרי והכנסת שפות ל: K JAM I-MATE SUMSUNG הדור החדש (X) ואם יש מדריכים לנושאים הללו.... תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם K850 יצא בארץ למכירה...במידה וכן - היכן אפשר לקנות אותו וכמה הוא עולה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות מכשיר PMP ויש לי התלבטות קשה בין כמה נגנים ואני מקווה שתוכלו לעזור לי.... אח שלי עכשיו בארה"ב אז אני יכול לקנות את זה בדולרים בזול יותר ... קודם כל, אני רוצה נגן עם מסך גדול ואיכותי שאני אוכל להנות ממנו בצפיית סרטים ובנוסף, אני רוצה שהוא ישמש גם לשמיעת מוסיקה אבל שזה לא יהיה העיקר שלו כאילו אני לא רוצה שהוא יהיה ממש קטן או קל זה לא הכי מפריע רק שיהיה בממדים סבירים. זמן בטרייה עדיף כמה שיותר... המחיר זה תלוי במה אני אבחר אבל בעקרון אפשר 300 מקסימום 350 דולר אלמכן יהיה משהו שיעלה טיפה יותר אבל יהיה שווה תמחיר.. טוב, אז ההתלבטות שלי היא בין הנגנים הבאים: creative zen vision w cowon a2 archos av500 archos 604 בעקרון ראיתי עכשיו באתר של ארקוס שיש הרבה דגמי…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם חשבתם שמכשיר ה-G Flex של LG משנה שעברה היה רק טרנד חולף, תחשבו שוב - החברה מציגה דור חדש ועוצמתי במיוחד של הסמארטפון הגמיש ביותר בשוק לכתבה: http://hwzone.co.il/ces-2015-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%a7%d7%a2%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%99%d7%95/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני יודע שהגלאקסי הרבה יותר חדש, חזק וכו' וכו'... אבל אייפון זה פשוט יותר, נוח יותר, ושל אפל. הבנתי גם שיש לו הרבה יותר אפליקציות ושלגלאקסי יש בעיות עם הפריצה. מה מומלץ יותר? ואני לא מדבר מבחינה טכנולוגית כי אני משער מה תהיה התשובה. פשוט שאלה של התנסות, אם מישהו ראה/השתמש ויכול לתת חוות דעת
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי סמסונג e720 ובמהלך השיחה אני רוצה לעשות רמקול (ספיקר) .. איך אפשר ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קרוב מגיע מארה"ב. מוכן להביא לי טאבלט. אני רוצה לרכוש ובוחן בין סמסונג לאייפד 3. כשאני מחפש באיביי אני מצליח להתבלבל מהשפע ומהשוני במחירים, אך דבר ראשון - לא הצלחתי להבין מה הגרסה החדשה ביותר של סמסונג טאב? באייפד זה קל - דור 3 עם מחיר המשתנה לפי נפח הזכרון . בסמסונג יש מגוון דגמים ואני אובד עצות. מישהו יכול לעשות לי סדר בדגמים של סמסונג כך שאדע מה לחפש ולהשוות מחירים כמו שצריך?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי LG G2 כמה חודשים והייתי מרוצה עד הגג. הבטריה החזיקה לי יותר מיומיים והייתי שמח ומאושר. לפני כמה ימים, לפתע פתאום, הבטריה החלה ליפול כמו זבובים. כל כמה דקות יורד אחוז. ניסיתי את כל הטריקים - לכבות ולהדליק, לסגור אפליקציות, תוכנות של בטריה, למחוק את הCACHE, לסגור אפליקציות דרך ההגדרות ועוד - ללא הועיל. בתוכנה של הבטריה הוא כותב שמערכת אנדרואיד לוקחת מעל 30% ואין לי מושג על מה. אני משתמש בLG רק לצורכי עבודה - סמסים, ווטסאפ, קצת סרטונים וזהו. שום אפליקציות מיותרות, כלום. אני לא יודע מה לעשות - איך אני מחזיר את הLG להיות כפי שהייתה. כרגע הבטריה נגמרת צ'יק צ'ק, ואין לי מושג למה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כה יש לי אייפון 3GS ויש לי מלא אבק בין המסך לזכוכית שלו....איך אני יכול לנקות את זה?.. יש לי כלים לפתיחה..אבל אני לא מוצא מדריך צולם/ודיאו... תודה..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השמועות מתבררות כנכונות: חברת הטכנולוגיה היוקרתית משיקה סמארטפון חדש במחיר התחלתי של 400 דולר בלבד, עם לא מעט מאפיינים ייחודיים ועדכניים לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1. בזמן שאני מדבר עם מישהו בטלפון ,ואני מבקש שיקריאו לי מספר טלפון של מישהו אחר , אין לי דרך נוחה לשמור את המספר לחיוג מהיר בעבר היה לי טלפון "מסכן" שתוך כדי שיחה אני בחייגן רושם את המספר ובסיום השיחה המספר נשמר ואני מחייג למספר שרשמתי , משום מה ב S3 לאחר שאני רושם את המספר בזמן השיחה בחייגן וכשאני מסיים את השיחה המספר שרשמתי בחייגן לא נשמר ונעלם , יש פתרון נוח לזה? 2. רציתי לדעת אם יש אפליקציה טובה ויציבה ככה שעל כל התראה/הודעה שונה בטלפון כגון : פייסבוק / SMS / משחקים /עדכונים שונים וכו ,אני אוכל לשלוט על סוג הצלצול ? ( מצאתי אפליקציה שמשנה את צבע ה LED בטלפון אבל זה לא שימושי בשבילי) 3. "בגלריה" שלי של הקבצים(תמונות ווידאו) , נגיד ויש לי מספר דברים אישיים ואני רוצה …
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, המסך של ה archos 605 שלי קיבל מכה ונהרס.. הוא מראה שחור במקום את התמונה עצמה. מישהו יודע על מקום שבו אני יכול לתקן את זה? אם יש להם איזהשהי נציגות בארץ שבו אני יכול לממש אחריות?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
קוואלקום שוברת את שיא התדר שלה עם תוספת קלה לביצועי העיבוד הכללי ולביצועי העיבוד הגראפי, וגם קישוריות Wi-Fi מהירה יותר - הכירו את השבב שתרצו לראות במכשיר הדגל אותו אתם מתכננים לרכוש בחודשים הבאים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני נמצא ברשת גולן טלקום. בגלישה סלולרית מחוץ לבית אני מקבל מהירות גלישה איומה. עשיתי בדיקה ב-Speedtest ואני מקבל פינג באזור ה-600! למישהו יש רעיון כיצד אפשר לפתור את הבעיה? ב-Note 2 יש מעין סרגל כלים מעצבן כזה. כאשר הסרגל סגור הוא בולט בצורה של מעין לשונית כזאת. איך מבטלים אותו? הוא משגע אותי.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע יש לי OP3T ואני מרוצה ממנו האמת והוא מאוד מהיר. הקטע שאני עכשיו יכול לקבל S9 ללא עלות... זה שווה את ההחלפה? יש מצב שהוואן פלוס אפילו יהיה מהיר יותר? מה גם שאולי הסוללה בוואן תהיה טובה יותר והטעינה תהיה מהירה יותר? או שלחילופין עדיף לי למכור את ה-S9 החדש ולהוסיף לא הרבה בשביל דגם הפלוס / OP6 ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
הGPS במכשיר שלי פתאום לא עובד, ניסיתי בשטח פתוח והכל. ולפני כחצי שנה הוא עבד כמו גדול עם FreeMap, ברגע שעברתי לWaze אין כלום \:
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


