גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני צריך טאבלט שיעבוד ברוסיה עם סקייפ. אפשר לחבר טאבלטים לרשת סלולרית רגילה אגב? או שהם עובדים רק על גבי wifi ? תקציב : עד 1000 ש"ח, אני מניח שזה יספיק לשימושים כאלה צנועים. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מיילסטון עם רום cm7 המלא וכשאני מנסה להוריד כמשתמש פרימיום דרך הדפדפן של הפלאפון הוא כותב לי שהוא מחכה לנתונים, לפני שהתקנתי את הcm7. היה לי רום של mino שהוריד לי בלי בעיות מרפידשר, איך אני גורם לcm7 גם לאפשר לי להוריד??
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היורש של מכשיר הדגל משנה שעברה הושק רשמית - אך עם מפרט של דגם ביניים לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מעוניין לבנות אפליקציה לאייפון יש לי אתר מוכן ואני צריך שהוא יקושר לאפליקציה. הבנייה בתשלום נא ליצור קשר במייל :hensh2@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי שקיבלנו צמד הכרזות בקצה הגבוה של מנעד המחירים - הגיע הזמן להכיר את בציר שבבי הסמארטפונים עבור שוק הביניים שילווה אותנו בשנה החדשה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מדליף טוויטר חשף את ששת הגרסאות של דגמי הדגל מאת סמסונג - כולל תגי המחיר המיועדים בהולנד והגוונים השונים שמצפים לנו בכל תת-דגם לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.klipsch.com/na-en/products/promedia-2-1-overview/ promedia http://www.klipsch.com/na-en/products/ifi-overview/ iFi מה אתם אומרים מה יותר טוב באיזה רמקולים וסאב שומעים יותר טוב ואיכותי יותר והכי חשוב בשבילי זה שהבאס יהיה מדויק לא באסי מדי
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקלתי ב ZTE Skate, שעולה ב ebay UK כ 150 פאונד + משלוח. זה יוצא בערך 1200 שקל, אחרי מסים והכל. על פניו, בסה"כ גרושים עבור מכשיר עם מסך כזה גדול, אשר לכאורה סה"כ עושה את העבודה טוב. זה גם יותר זול מחלופות זולות אחרות כגון ה DEFY , ה ACE וה C7. האם למישהו יצא פה להתקל במכשיר? להחזיק אותו במציאות? אשמח לחוות דעת על המכשיר ולמה שיש לכם להגיד עליו. נ"ב: אני לא מעוניין להפוך את הדיון לדיון המלצת קניה (לאנשים פה יש נטיה לגרור את הדיון לזה). אנא השאירו את הדיון על המכשיר הזה בלבד, באופן כללי.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב ראיתי לפני כמה ימים את הטאבלט הזה http://www.focalprice.com/CE0182X/ICOO_D70PROII_7_Android_411_Dual_Core_RK3066_16GHz_Tablet_PC_with.html#.ULn6OoN0nsF המחיר מעולה לי ורציתי לקבל חוות דעת הן מהבנתכם את המפרט שלו והן אם מישהו מחזיק באחד כזה אשמח לתשובה מהירה האם פרט לגודל המסך של המכשיר האם ש/ווה להשקיע פי שניים כמעט ולקנות את זה http://www.focalprice.com/CE0179B/N10_101_Android_404_Quad_Core_iMX6Q_48GHz_Tablet_PC_with_External.html#.ULn944N0nsE שוב תוך התעלמות מגודל המסך תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום,אני מחפש תחנת עגינה+רמקולים לאייפוד נאנו, עד 400 ש"ח.לשימוש ילדה בחדר קטן.צריך לכלול: חיבור+הטענה לאייפוד נאנו, כניסת אודיו (AUX) לחיבור נגנים אחרים/טלפון, חיבור לחשמל (לא חייב להיות נייד).רצוי: רדיו.תודה רבה על הפנייה לדגם מתאים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים. בשעה טובה רכשתי את הארקוס 605. ישר שקיבלתי אותו העמסתי אותו בכל טוב. עד היום הכל עבד נפלא ואני מרוצה מאוד מהמוצר, אבל היום כשניסיתי לנגן איזושהי סידרה, הנגן סירב ורשם לי: "quarter pixel" and "gmc" is not supported. יש למישהו מושג מה זה אומר ואולי איך פותרים את זה? אני מניחה שזה קשור לשיטת קידוד, זה אומר שאני אצטרך לקודד מחדש 7 עונות?!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש אתר זול שבו יהיה ניתן לקנות ב..זול מכשיר N80... וחשוב שיעשו משלוחים במחיר סביר לישראל ותגידו יעשו לי בעיות עם זה במכס?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותרת שינגן מוזיקה, לא צריך פורמטים מיוחדים וסרטים וחרטא. בטריה חזקה שתספיק להרבה זמן, ואמין. מעבר לזה הכל זניח ככה שהוא יכול להיות מכוער וגדול. תודהההההה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות מטען אלחוטי מחו"ל במחיר סביר וכמובן עדיף כמה שיותר זול. אני חושב לקנות את המטען הזה או את זה. המחיר של זה מ aliexpress נראה לי זול מדי מכדי שיהיה אמיתי, מה לדעתכם כדאי לקנות? והטלפון שיוטען זה nexus 4.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למה מצלמות של 5 מגה פיקסל שאמורות לצלם ברזולוציה גבוה , ברגע שאני מצלם תמונה והיא יכולה לצאת הכי איכותית שיש בטלפון , ברגע שמעבירים אותה למחשב ורוצים להגדיל אותה לגודל טיפה יותר גדול , האיכות יורדת פלאים. 5 מגה פיקסל לא אמור לתת איכות טיפה יותר טובה? התמונה בכל זאת שוקלת גם איזה 2-3 מגה..
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי את ה המכשיר היום מארה"ב , ממה שקראתי עליו בארץ ובעולם הוא מכשיר מעולה , משהו מכיר אותו ויודע על בעיות שיש לו ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם זוהי פעם ראשנה שאני כותב כאן .... הבנתי שיש כאן אנשים שמבינים במחשבי כף יד וךכן אני צריך את עזרתם של אלו שמבינים בעניין! אז ככה אני צריך מחשב כף יד במחיר של עד 2500 שקל עם חריגה של max ז10% . המחשב כף יד צריך לכלול GPS שקולט היטב... המחשב כף יד יצריך להיות בעל יכולות טובות מאוד בתחום מחשבי הכף יד וכוונתי הוא שהמכשיר לא יהיה בסיסי אלא יכלול תכונות שימושיות ומודרניות! כמו כן חשוב כי זמן הבטריה יהיה מספיק ללפחות יום עבודה , לאו דווקא יום פעילות רציף אלא פה ושם...העיקר הוא שהבטרייה לא תיהיה חלשה!!! אני אודה מאוד למי שיעזור בתודה, אורן. נ"ב איך asus 636?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ממ נראה לי שהכותרת אומרת הכל, תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש מכשיר סלולרי שיחליף את המוטורולה הישן שלי (בן 6 שנים בערך) ברשת סלקום שיש לו סאונד שגורם לי לחשוב שיש לי בעיות שמיעה. אלה התכונות שחשובות לי לפי סדר: 1. רמקול איכותי, הגברה טובה ובכלל כל נושא הסאונד שיהיה איכותי - אני חייב להחזיק את הסלולרי ביד כי ליד האוזן המוח מתבשל אצלי מהר 2. עוצמת שידור נמוכה ככל האפשר 3. סוללה גדולה 4. לא צריך מצלמה, מסך מגע, יותר ממסך אחד, הכי פשוט אבל אם אפשר, שיהיה גם טייפ דיגיטלי (יש כזה?) אם יש מכשיר ממש מומלץ במחיר גבוה יותר, אשקול לעלות בתקציב. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
נציגת Apple החדשה בישראל החליטה לשווק את העברית ל-iPod באתר שלה ללא צורך בתשלום, רוצו מהר לפני שייגמר http://www.idigital.co.il/ipodhe/
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשת מעריכים כי היצרנית האמריקאית מעוניינת לחזור ולמכור מחשבים ניידים בתג מחיר תלת-ספרתי במטרה להגדיל את נתח השוק לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
השמועות על רכישה התבררו כנכונות וגם לא נכונות בעת ובעונה אחת: ענקית הטכנולוגיה תשלם 1.1 מיליארד דולר ליצרנית הטאיוואנית בעבור חלק מאנשיה והידע שלה בעולם פיתוח הסמארטפונים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי לפני כחצי שנה נגן MP3 של חברת Silver Line, ומצאתי בו מספר באגים (תוכנתיים ככל הנראה). ברור לי שאין חברה כזאת, וזאת מעטפת בלבד שככל הנראה נוצרת בעת היבוא ע"י חברת "בנדא מגנטיק" http://www.benda.co.il היבואן לא מוכן לדבר על המקורות של המכשיר, לא לספר על היצרן, ולא לתת מידע מעבר ל"עדכונים שיפורסמו באתר החברה כאשר יהיו". יש לציין שהנגן שקניתי כבר לא מופיע בכלל באתר החברה, ולכן הזוי יהיה מצידי לצפות לעדכוני תוכנה. יש לכם מושג מיהו אותו יצרן עלום? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בס"ד שמועה חדשה שמסתובבת ברשת היה על כך שסוני אריקסון תשיק מכשיר ממשיך לK610 הנפלא. ככל הנראה המכשיר יכלול מצלמה של 3.2 מגה פיקסל ו100 מגהביט זיכרון פנימי,ויופץ בצבע כחול. אבל שוב מדובר בשמועה בגלל וכרגע אין כל אישור מסוני אריקסון
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


