עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Ramax,

    הממ ... יש דרך כלשהי להפוך את העברית שתהיה נורמלית ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. הי! אני מעוניין בהמלצה לנגן MP4 איכותי מבית טוב (לא אפל) מבוסס פלאש עם זיכרון פנימי של לפחות 8GB (עדיף 16GB). אני רוצה נגן עם איכות מוסיקה טובה, איכות בנייה טובה, דק וקטן עם מסך גדול יחסית לגודל של המכשיר, ועיצוב יפה (שחור - רצוי מתכתי או פלסטיק מאיכות גבוהה). אני רוצה גם שיהיה לנגן ממשק פיסי ותוכנתי נוח לשימוש. חובה שהנגן יזוהה במחשב כMass Storage Device. חובה זמן סוללה ארוך של לפחות 18 שעות בניגון מוסיקה. חובה שהנגן יציג שמות של קבצים בעברית (לא עברית הפוכה). רצוי שהנגן ינגן גם קבצי FLAC וOGG, וגם MPEG בלי המרה. רצוי שלנגן תהיה יכולת הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון MicroSD (לא חובה). רצוי שלנגן יהיו רמקולים Built-in (לא חובה). רצוי מאוד שיציאת האוזניות של הנגן תהיה בחלקו העל…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ftom2,

    הי, יש את העסקה הזו: http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/GamvGama/1755485 רציתי לדעת אם זה שווה לצורך שימושים פשוטים (בעיקר גלישה באינטרנט וסרטים) תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. האם אפשר ב- SGS לשים קובץ אקסל על אחד ממסכי הבית ? האם ניתן ליצור תיקייה במסך הבית ובתוכה את הקובץ ? האם ניתן ליצור קיצור דרך לתיקייה שנמצאת ב- INTERNAL SD למסך הבית ? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by יוסי 7071,

    קנו לי נוקיה לומיה 620 עם wp8 מחו"ל ואין לו עברית אי אני מתקין עליו עברית ?

  6. יש לי ביום רביעי הזה יום הולדת והחלטתי לבקש טלפון חדש אחרי שנתיים עם טלפון מעפאן וישן החשיבה נמצאת כבר הרבה זמן אני ואמא שלי חשבנו על להחליף לי את המכשיר מלפני הרבה זמן לא מהיום אבל לא עשינו את זה אז אני מעדיף שזה יקרה ביום הולדת שלי זה מסתדר יותר טוב עכשיו אני בהיתלבטות האם לקחת את הSGS שיש בחברת "פלאפון" או לחכות שיגיע לארץ הSGS 2 ועוד מכשירים שאולי ינצחו אותו גם השאלה כמה זמן זה יקח והאם הם יגיעו לארץ ישירות לחברות או אך ורק לחנויות הפרטיות כי אני חייב לקנות מפלאפון ולא מחנות פרטית(אני יודע מבאס :'( ) מה אתם ממליצים לי לעשות? האם אני יכול לשנות את האחריות שלי אצלהם כשאני קונה את המכשיר שזה יכסה החלפת רום לשל PILOX?(פשוט אמרו לי שהוא הכי טוב היום ברומים בעברית ואני ה…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. האם סמארטפון ה-LG G7 יצליח יותר מקודמיו תודות לשינוי האסטרטגי שביצעה היצרנית בעיתוי ההשקה? לכתבה

  8. אני מנסה להמנע מרכישת נטסטיק וחבילת גלישה נפרדת לטובת הנייד, ומעוניין להשתמש במכשיר הסלולרי כמודם. האם ישנה עדיפות לאחד מהסמארטפונים בשימושו כמודם? הדגמים הנבדקים: בלקברי 9700/9780, סמסונג גלאקסי S, אייפון 4. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. הארכיטקטורה החסכונית מבית אינטל עבור מכשירים אולטרה ניידים תנסה לחזור אל מרכז העניינים מכיוון מפתיע לכתבה

  10. Started by ofirrjd,

    היי, הוספתי את הווידג'ט אך הוא לא מציג כרטיסיות כלל. נא עזרתכם, אופיר

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by MATANEL,

    שלום ברצוני לרכוש מכשיר ניווט קולי. אין לי כל ידע והבנה בנושא , ולכן אשמח אם תמליצו לי על מכשיר מוצלח.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אהלן חברה, אחרי עוד כמה לילות לבנים הצלחתי לפתח עוד רעיון , אשמח לקבל מכם חוות דעת. האפליקציה לוקחת כל תמונה שתתנו לה מהגלריה, וממירה אותה לתמונה שמורכבת מאותיות. כמובן שגם היא בחינם, ותוכלו להוריד אותה מפה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ValkA.psyfase הנה דוגמא:

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by TGA,

    איזה GPS איכותי אני יכול היום למצוא בסביבות 500-650 ש"ח? אם יש לכם איפה אני יכול לקנות GPS איכותי באזור ראשון לציון אני יודה לכם מאוד.. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by matan13,

    אני רוצה להתשדרג למכשיר סמארטפון אך לא יודע בדיוק על איזה מכשיר ללכת. אני צריך אותו בעיקר בשביל שימושים בסיסיסים שהם בעיקר GPS ואינטרנט. איפה כדאי לקנות ? משתלם לקנות ב-ebay מבחינת מכס והובלה לארץ ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני צריך המלצה לטלפון ברשת אורנג' דור 3.5 שהכי כדאי מבחינת זמן דיבור, אורך חיים, אינטרנט ומוזיקה. http://www.orange.co.il/catalog קבלתי מהם מתנה טלפון חינם עקב בעיה במכשיר ועכשיו אני צריך לבחור... (N95 - HTC TyTN לא כולל את הטלפונים). תודה ושבוע טוב.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by mrD,

    האם למישהו יש מידע לגבי Parallax GPS Receiver Module כנסו לקישור http://www.parallax.com/detail.asp?product_id=28146 האם קיים לו סימולציות במחשב?? האם צריך לדעת יותר תכנות לרכיב הזה או אלקטרוניקה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. הוא לא מושלם, אך המבקרים משוכנעים כי המכשיר החכם של חברת הגיימינג הוא אחד מהמשמעותיים ביותר שהושקו בתחום בשנה החולפת לכתבה

  18. אני כבר מלא זמן מת לקנות נגן חדש אבל חיכיתי לאחד שממש יענה על הדרישות שלי ועכשיו ראיתי שעומד לצאת הזן החדש הזה.. לדעתי הוא כמעט מושלם, נגן פלאש קופמפקטי עם נפח לא רע. אז יש לי כמה שאלות עליו: 1. מתי הוא אמור להגיע לארץ? והאם כדאי לקנות אותו בארץ או בחו"ל? 2. הנפח שלו סביר ואני מעדיף יותר (דרך אגב אני רוצה את ה-16 GB) ושמעתי שאפשר להוסיף לו עוד כרטיס זיכרון, אז מה הכרטיס הזיכרון עם הכי הרבה נפח שאפשר להשיג?(אם אפשר קישור זה יעזור לי נורא) 3. איך הוא מבחינת הסאונד? וגם הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם עליו, האם הוא באמת כזה טוב כמו שהוא נראה? תודה רבה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. איך המכשיר הנ"ל משתווה לשאר הסמרטפונים הנפוצים בשוק? בפרט מעניין אותי על אייפון 4 והגלאקסי S. למישהו יצא לנסות אותו?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום אני מעונין לקנות מכשיר GPS בחו"ל ורציתי לדעת אם למכשיר יש חיבור USB או אפשרות לזיכרון פלאש זה בטיח את זה שאני יכול להתקין עליו תוכנה אחרת? או להתקין עליו מפות של ישראל/ארצות אחרות? ואם יש המלצה למכשיר בסביבות 400$ תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Tov_Tov,

    שלום לכולם אני מחפש בטרייה חיצונית לאייפון 4, קטנה שככל שניתן ושתתן את התמורה הכי גבוהה ביחס לגדול מה אתם אומרים על השניים הבאים ? Anker® Astro Mini 3000mAh Portable Lipstick-Sized External Battery או Anker® Astro 5600mAh או http://www.amazon.com/Kensington-Battery-Extender-Charger-iPhone/dp/B002OEBMZM/ref=sr_1_49?s=wireless&ie=UTF8&qid=1386423247&sr=1-49&keywords=mini+external+battery התקציב הוא עד 30 דולר, עדיפות לאמזון.. והייתי שמח אם גם לא היה מעורב כבל בכל העניין והיה חיבור ישר לאייפון..

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ophir555,

    כשאני קונה מכשיר חדש, לדוגמה סמסונג 3 , איך אני יכול לדעת בודאות כי הוא אכן כזה , לא מחודש ולא מתוקן ולא "רק הרגע הראתי אותו ללקוח לפניך" או "הייתי חייב לפתוח כדי להתקין מערכת הפעלה מעודכנת" אמרו לי כי צריך להיות חותם מתכתי על הקופסה שפתיחתו אמורה להיעשות לפני הלקוח. האם בחברות הגדולות ( אורנג סלקום פלאפון ) בודאות אמנע מעשה רמייה, או שגם שם יתכנו תחמונים? האם ניתן לסרב לקבל את המכשיר אם יש חשד שכבר היה בשימוש? (לדג' טביעות אצבע...כבל טעינה ארוז בצורה רשלנית, שקיות לא אטומות)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by huber,

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by moping,

    שלום! יש לי טאבלט KAYA 7 אינצ' שהמערכת לא עולה היא תקועה על המילה אנדרואיד. האמת שהטאבלט חזר מתיקון ואמרו שהתקינו לו מערכת הפעלה עד שאחי הקטן דאג לקלקלו שוב. העסק של השליחה והחזרה ארך חודש ימים וזה המון זמן האם ניתנת אפשרות להתגבר על הבעייה בלי לשלוח אותו שוב? המון תודה!!!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אחרי שסמארטפונים עם מערכי צילום כפולים הפכו לאופנה הבולטת החדשה, האם יש סיבה להיות מופתעים מנסיון לקחת את המגמה צעד נוסף קדימה? מבחינת Vivo זה נראה טבעי ומתבקש לכתבה

דיונים חדשים בפורומים