גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
טוב אני יעשה את זה פשוט,יש באפשרותי לקחת כול פלאפון מאורנג' בהחזר מלא. איזה כדאי לקחת? חשוב לי שיהיה לו נגן מדיה נוח,מצלמה איכותית(לא חייב משהו מטורף כמו SE SATIO),שלא היו תקיעות ובאגים במכשיר. יש ברשותי עכשיו NOKIA 5800 אז אני צריך משהו טוב ממנו. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני די חסר ניסיון בעולם הסמארטפונים (היה לי אחד מהעבודה במשך חודשיים וזהו). השאלה שלי היא: אם אני מביא סמארטפון מחו"ל, האם יש דרך להוסיף לו תמיכה בעברית ? שפת הממשק לא משנה לי, אבל חשוב שניתן יהיה,למשל, לכתוב SMS בעברית. האם זה אפשרי ? (אין לי בעיה "להתעסק" בקרביים של המכשיר). תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
איזה פלאפון הכי טוב שיש כדאי להביא מתאילנד שפלאפון תפתח לי אותו. איזה מכשיר סלוארי שניתן לפתוח בחברת פלאפון כדאי להביא הכי טוב שקיים היום בפלאפון עם המצלמה ההכי טובה mp3 ושניתן להעלות משחקים וצלצולים בחינם עם הכבל מבלי להוריד מהאתר של פלאפון לגביי זה שאין כרטיסי סים בפלאפון וכל זה אז לא לזה אני מתכוון אבל שימו לב למשל תסתכל דוגמא זה הפלאפון שלי שנקרא פה בארץ: LG 630 וזה הפלאפון שלי גירסה של חו''ל אחי מה אתה אומר אחד לאחד והוא נקרא: ad6335
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
איך הפקח יודע שהפעלתי אותה ולא נותן לי דו"ח?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה3t ואני רוצה לדעת האם הגרסה האמריקאית (שנמכרת בחנות Oneplus באמריקה) תעבוד בארץ מבחינת הרשתות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי K610I מכשיר בן זונהה... ככה יש בו כמה באגים ( הבנתי ככה גם מהחברה ) וניכנסתי לאתר של סוני לחפש מידע וכל זה אז יש שם להוריד עידקונים ואני לא יודע אם מומלץ לעשות או לא :\???!? ועוד דבר בקשר לכ.זיכרון שלו נינכסתי לאתר של SANDISK ושם הכרטיס עולה איזה 70 $ ובאתר של סוני הכרטיס עולה 50 $ יש הבדל ביניהם או משהו מהירות או לא יודע מה ?!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני עברתי על הפורום ועל דיונים פה ונשארתי מאוד מבולבל. אני אשמח אם תוכלו לעזור לי כדי לקבל החלטה סופית. אני יודע שישנם הרבה פרמטרים לפיהם אפשר לקבוע, אבל אני מדבר על סה"כ המאפיינים והאיכות שמקבלים. אז פעם אחת ולתמיד לדעת מה דעתכם בנוגע לטאלבט הכי טוב שהוא לא מהחברות הגדולות? האם זה Ainol,cube,pipo,ramos או לא יודע איזה חברה, וכמובן איזה דגם. העדפה לאנדרואיד ומסך 10.1 תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום וברכה, ניסיתי להתקין אנדרויד 2.2, ראיתי שזה לוקח הרבה זמן, אז הלכתי לישון, כשקמתי גיליתי שכתוב בבוטלודר "Low Battery" ו-"Cannt Program". אז שמתי לטעינה כמה שעות אך עדיין הוא רושם לי את אותם הדברים, כאילו הוא בכלל לא מטעין את המכשיר... ניסיתי לפי המדריך הזה: http://iandroid.co.il/forum/topic32662.html מה עליי לעשות? (מחר חוזרים לשגרה ודחוף לי לסדר זאת!)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עיכוב נוסף בהגעת האייפון לישראל: רונית קן תבחן חוקיות הסכמי האייפון אפל יוזמת פנייה לממונה על הגבלים עסקיים, כדי לקבל אישור שההסכמים שחתמה עם חברות הסלולר אינם הסדר כובל. המשמעות: האייפון ינחת בישראל לא לפני נובמבר http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3360173,00.html להגיד לכם את האמת? מה שהיה מקודם בגדר בדיחה לדעתי זה כבר די סביר שיקרה, שהדגם שיושק בישאל זה לא יהיה 3GS אלה כבר הדגם הבא :
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם שלוש מצלמות בחלק האחורי הן הבסיס החדש עבור סמארטפונים ב-2020? ה-Galaxy A11 שבדרך מהווה עדות טובה בעניין לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יום טוב. אני מעוניין בנגן Mp3 בתקציב של 300 ש"ח. חשבתי על הנגן הבא: M250 של Sansa האם הוא טוב? האם זה מחיר משתלם? [300 ש"ח ל2 ג'גה] תודה רבה ולילה טוב.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני שבועיים בערך קניתי את גלאקסי 4 I9500 שמריץ את גירסאת 4.2.2, וביצעתי לו רוט כדאי שיהיה לו עברית. הכל עבד טוב, עד שאתמול בצהריים חזרתי מהעבודה חיברתי את הטלפון לחשמל, והוא פשוט לא נטען. ניסיתי כבל שונה, מתאם חשמל שונה, ושקע קיר שונה והוא פשוט לא נטען. אחר כך חיברתי אותו למחשב והמחשב לא מזהה אותו. בכל זאת השארתי אותו מחובר לחשמל, ואז שמתי לב שהאחוזים של הבטריה עולים אבל לא רשום שהוא נטען, אפילו לא בהגדרות סוללה. יצאתי בערב עם חברים ושחזרתי חיברתי את הטלפון לחשמל הלכתי לישון, מאז הטלפון בכלל לא נטען לי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות HTC HD2 מיד שנייה ומאתרים דומים לפעמים גם פורמים מישהו יצא לו לקנות וחווה התנסות רעה ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מכשיר אייריבר H10 ובזמן האחרון יש לי בעיות במגעים של החיבור של האוזניות. הבעיה היא לא באוזניות כי ניסיתי כמה אוזניות ובכולן אותו דבר. יש רעש סטטי חזק כשאני מזיז החיבור וגם לפעמים שומעים באוזן אחת בלבד. יש משהו לעשות? בתודה מראש, נדב.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאבא שלי יש ברכב טלפון קבוע של חברת מוטורולה מדגם m990 שנרכש מחברת סלקום. לפני כחודש אבא שלי עבר לחברת אורנג' ורציתי לדעת איך אוכל להחליף את הסלקום נויגייטור בתוכנת הניווט של אורנג' (אורנג' gps) שניהם של חברת טלמפ. תודה רבה לכל העוזרים!v
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם אני רוצה רוצה לקנות טבלט עד 150$ חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי את הטבלט הזה מהאתר הבא http://www.ainolstore.com/ainol-novo-7-venus-quad-core-cpu-7-inch-ips-display-android-4-1-google-play-dual-cameras.html יש הרבה תגובות טובות על האתר אבל יש בו בעיה שאני לא מצליח לשים משלוח מסינגפור שקראתי שזה מומלץ וגם אם אני יקנה במשלוח רגיל זה יגיע אחרי 45 ואני לא יוכל לפתוח פניה בPAYPAL ראיתי אותו גם בbuyincoins אבל זה יוצא יותר יקר ואני לא יודע איך הם בטבלטים בדר"כ יש להם משלוחים מהירים אני מזמין מהם הרבה דרך המשתמשי אייבי שלהם מה שאני מחפש בטבלט זה אופיס חיבור HDMI כדי שאני יוכל לחבר לטלויזיה ולראות סרטים תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר החדש של סמסונג מוסיף להרשים אותנו גם בימים אלו - לפני שהוצג בצורה רשמית לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
חיפשתי וחיפשת ולא מצאתי שום חנות בארץ שמוכרת אקססורים ל Zen Vision:M.. מישהו מכיר אולי חנות בארץ שמוכרת שלט חוטי/מטען/נרתיק (ולא מעור) לנגן הנ"ל ? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי A2, וחיפשתי באתר של Cowon אבל לא מצאתי- האם יש דרך לראות סרט עם כתוביות בנגן בלי להטמיע אותן בסרט? אם כן, איך? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבקש את עזרתכם בהחלטה איזה טלפון לקנות. הדרישות שלי: מסך מגע -רצוי מולטימדיה- ממש לא חשוב- לא משתמשת אפליקציות -ארגונית טובה ונוחה לשימוש,אפשרות להורדה ושימוש נוח במילון אנגלי אנגלי WIFI-חשוב מאד GPS-הכרחי תקציב- 1500-2000 ש"ח תודה לכולכם ריקי
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין כמעט אף משחק בסיגנון קלאסי, למעט משחקים לקונסולות עתיקות שיבאו אותם למובייל. אין כמעט RPG קלאסי, אין משחקי מכות סגנון FINAL FIGHT. אני מנסה לחפש משחקים לשחק בהפסקת הצהריים כשאני ממתין לאוכל, אבל אין כמעט שום דבר מעניין. יש הרבה משחקים "מוביילים". או משחקים אונליין מתישים או כל מיני שטויות וגמיקים שאומרים לשעשע אותך בערך חצי שעה עד שאתה משלם על IN APP אחד. יש משחקים בסגנון יותר קלאסי במובייל? אני לא מוצא משחקים טובים...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין הרומים לפי מה שאני מבין שאחד מהם זה קוד מקור של גוגל ? אשמח להסבר קצר תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שלום... הרבה זמן לא הייתי פה.. אני הולך לקנות איזה נגן משוכלל כזה... הדרישות שלי ממנו הם שהוא ינגן MP3, ויוכל להקליט וידאו מכניסה אנלוגית (מצלמת קסדה לצורך העניין, שכבר קיימת.) מה שמצאתי בינתיים הם: Iaudio Cowon A3 60GB Archos 605 WiFi 80GB + תוסף להקליט וידאו.. אילו הם 2 הנגנים היחדים שמצאתי עד 2000 שקל +-, שמקליטים וידאו, אם יש עוד הצעות, אני ישמח לשמוע.. אשמח לשמוע המלצות, הערות, הארות, איך שומעים, איך רואים, אם יש למישהו סרט שהוא הקליט אם אחד מהם.. אני יותר מישמח לראות.. תודה תודה.. און..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


