עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אני פה ושם מוריד כל מיני קבצי APK של כל מיני אפליקציות מתארים שונים ,הבנתי שקבצים אלו יכולים להיות מסוכנים/זדונים לפעמיים יש היום סוג של אנטי וירוס או משהו כזה שמגן על הטלפון ,משהו שבאמת אפשר לסמוך אליו ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. סמסונג משיקה דור חדש של ניידי סדרה 9 שלה - עם עט S Pen ממש כמו במכשירי ה-Note שלה לכתבה

  3. Started by jevan,

    אין הגבלה של תקציב. מהו הפלאפון הכי טוב שאני יכול לקנות (בחו"ל) ושיעבוד בארץ? חשבתי על HTC EVO או DROID INCREDIBLE אבל לפי מה שהבנתי אין תמיכה בארץ יש עדיפות לHTC. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by duzapz,

    לא יודע איזה פלאפון כדאי לקנות אני לא מבין בזה יותר מדי ומה שחשוב לי בעיקר שיהיה נוח, מהיר, מצלמה טובה, חיי סוללה ארוכים, לא מתחמם, ולא מסך ענק מדי כמו IPHONE 6 PLUS

  5. Started by x-boy_24,

    שלום . אני כבר די הרבה זמן רוצה לקנות משהו שיעביר לי את הזמן הפנוי בצבא . רציתי לקנות מחשב נייד פשוט 10 אינץ אבל היום בחנות התחרטתי כי אני מפחד שיגנבו אותו או שהוא ישבר לי בדרך לבסיס . עכשיו אני חושב על לקנות את ה IPOD TOUCH החדש ויש לי כמה שאלות . 1.אמרו לי שIPOD זה אותו דבר באפליקציות כמו אייפון חוץ מזה שהאייפון הוא גם טלפון+אינטרנט זה נכון? 2.בIPOD הדור הרביעי יש מצלמה ? 3.אני יכול להעביר אליו סרטים שיש לי במחשב ? או שצריך לשנות את הפורמט של הסרט ? 4. יש תמיכה בכתוביות שלא מודבקות על הסרט ? 5.יש אפשרות להוסיף כרטיס זיכרון ? אני חושב לקנות אותו מKSP יכולה להיות בעיה עם זה ? וזה הדור הרביעי ? http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspnatania תודה על העזרה .

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%98-%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by falkon5,

    אם לדעתכם אפשר לשים " סים" לפלאפון samsung r500 או האם יש אפשרות כזאת . כי אני לא מצאתי את המקום בפלאפון היכן לשים את" הסים" בתודה מראש על העזרה ממני : FALKON5

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%94-%d7%a0%d7%9b%d7%a0%d7%a1%d7%aa-%d7%9c%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%aa%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a4%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%96/

  9. גוגל חושפת את צמד מכשירי הדגל שלה לשנת 2017, ואנחנו מחזיקים אצבעות לכך שהם יושקו באופן רשמי גם בישראל לכתבה

  10. לפי האתר של סוני הגודל עומד על 1GB אבל, האם הוא תומך ביותר? מישהו התנסה עם אחד של 2GB? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לא מפחדים מסמארטפונים גדולים? הנקסוס 6 של גוגל ומוטורולה זוכה לקיצוץ מחיר מאסיבי שני, ומוצע עתה באמאזון במחיר התחלתי של 350 דולר בלבד לכתבה: http://hwzone.co.il/לקראת-ההשקה-של-היורש-הנקסוס-6-החל-להימכ/

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. השאלה בכותרת ,אין לי מושג אם זה מתאים לנושא של הפורום הזה אך אם מישהו יודע אם יש דרך לפתוח(או לעשות המרה ככה שיפתח...) קובץ PDF על מכשיר S3 אשמח לתשובה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. היי, למכר שלי היה iAudio f2 אבל הוא יצא מכלל שימוש (המסך שלו נדפק, אם מישהו יודע אם ואיפה אפשר להחליף לו מסך - אני גם אשמח לדעת) הוא השתמש בו בעיקר \ רק להקלטות (הוא עורך וידאו במקצועו והנגן הקטן והנייד הזה היה לו לעזר רב בהקלטות באירועים לצורך העניין) - לא מצאתי ב ebay את ה F2 ולא את המקביל העכשווי שלו (אאל"ט) iaudio i7 בארץ בזאפ מצאתי רק בחנות אחת iAudio i7 4GB במחיר של כ-500 ש"ח. אני מחפש אלטרנטיבה זולה יותר - פחות בכיוון של נגן, יותר בכיוון של טייפ מנהלים שמקליט הקלטות איכותיות ויש לו כניסת line in שאפשר להקליט ממנה. אשמח להמלצות ממי שמכיר משהו כזה. תודה,

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. היצרנית הקוריאנית מקווה לחזור אל מסלול ההצלחות שלה על ידי יצירתה של קטגוריה חדשה ומשוכללת של מכשירים חכמים יוקרתיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/סמארטפון-סופר-פרימיום-יסייע-ל-lg-לעשות-ק/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. היי מחפש סלולר יחסית פשוט (עדיפות לסליידר או צדפה) עם קליטה טובה וזמן סוללה טוב. אם יש מצלמה טובה אז עדיף כמובן. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Armageddon26,

    שלום, לפלאפון צריך שיהיה Wi-Fi ומסך גדול ונוח לקריאת ספרים (כנראה בפורמט PDF) עם עדיפות למסך מגע. תודה רבה לכל המגיבים!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by razoli,

    ימים אחדים אני תוהה למה אין משחקים קטנים לסנסה כמו ל איפודים הרצתי על זה חיפוש ב גוגל והתוצאות דלות: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=3524&page=3 דף מידע על זה.....(תמונות לקראת סוף הדף) בדף הוא מישהוא הצליח להפעיל DOOM ולא הבנתי איך, אם משהוא הבין יוכל להסביר איך עושים זאת??

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אני רוצה לקנות עוד שבועיים אייפון חדש אז נכנסתי לזאפ לבדוק מה המחירים. נכון לעכשיו האייפון 5C יותר זול מה-5 בכ-120 שקל. למישהו יש הסבר?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. בשימוש בסקייפ זה לא ממש מספיק, לדעתי הרמקול עצמו חזק יותר, תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by ORrrr,

    אהלן חברים... לאחרונה רכשתי דרך פלאפון את המכשיר הנ"ל בהתחלה רציתי את ה N86 אבל התחרטתי כי אני לא צריך את כל מה שהוא מציע. אז המליצו לי על הנוקיה 6720 שעד אותו רגע לא שמעתי עליו. קראתי קצת ביקורות והוא קיבל ציון סביר ביותר. שאלתי את הנציג ואמר לי שהטלפון הזה ממש לא פופולרי ואני תוהה למה? המכשיר הזה הרבה יותר זול מכל המכשירים המתקדמים אבל התמורה שהוא נותן למחירו היא מדהימה הוא נוח, הוא מרגיש רציני ולא סתם חתיכת פלסטיק, יש לו מצלמה 5 מגה איכותית יחסית, הוא מהיר, אחרי שמתרגלים לצורה שלוהוא נראה אלגנטי ואפילו הייתי אומר נראה טוב ואת שאר הפרטים התכניים אפשר לקבל מהאינטרנט. בשורה תחתונה, לכל האנשים שלא ממש מחפשים את כל הפלצנות של מכישרים כמו N86 או מסך מגע, זה בהחלט מכשיר ממולץ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. ה-Nokia 2 מציע נפחי זכרון שמרגישים כאילו חזרנו אל שנת 2014 - אבל גם מערכת הפעלה עדכנית, איכות בניה ראויה וחיי סוללה ארוכים לכתבה

  22. היי, יש לי ברשת הביתית שרת web עם סרטים, באופן כזה שכל מי שיש לו מחשב ברשת הביתית יכול לראות סרטים מהשרת. אני רוצה שיהיה אפשר לראות את הסרטים מטאבלט. לכן אני מחפש אפליקציה (נגן סרטים) לטאבלט שיודע גם להציג כתוביות ושיודע גם לקרוא תוכן מהרשת. שימו לב, דרך הדפדפן אני יכול להזרים את הסרט, אבל לא יכול להוסיף את הכתוביות. אשמח להמלצה לנגן מתאים תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by lee.,

    שלום, אנחנו מחפשים סמארטפון בתקציב הנ"ל לאשתי. הוא לא צפוי להפעיל המון אפליקציות בו זמנית. GPS כשנאבד את הדרך, אימייל, לא הרבה מעבר. אנחנו נקנה בארץ (Eline חיפה) הציעו לנו: Samsung: Advance S ב- 1350 SIII mini ב-1580 Sony Xperia Sola ב-1150 Xperia U ב-1000 אבל כל מה שבאתר החנות הולך. המיני הוא קצת דחיקת התקציב מעבר למה שבא לנו לשלם, אבל אם יש סיבה טובה לכך נעשה את זה. חשוב לנו שצפיפות הפיקסלים תהיה נורמלית (הבנו שרצוי מעל 180) וראם לפחות 512. רשת המטררה היא הוט-מובייל, אבל אם מכשיר אחד ממש עדיף על האחרים נעבור לגולן. יש לי נטייה מסויימת למיני, א. כי הוא האחרון שיצא, כנראה יתעדכן הכי הרבה זמן, ב-רשת 4G, וגם בגלל שהגלקסי הבא (משהשנה האחרונה) אחריו עולה 1000 ש"ח יותר, בניגו…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by liordavid,

    :yelclap: שלום לכולם.... האם ניתן לצרוב מספר אחר על פלאפון מרשת פלאפון ? הפלאפון מסוג סמסונג...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים