גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מבקש המלצה לנגן MP3/MP4 עד 500 ש"ח. יש אפשרות לחריגה של 200-300 ש"ח במידת הצורך.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה, חלק מההודעות שאני מקבל זה בסימנים לא ברורים (שכבייכול אמורים להיות מספרים), ולמשל שאני שולח הודעות חברים מקבלים את זה בג'יבריש. האם אני יכול להחזיר ל-KSP את הפלאפון? זה חלק מהאחריות? נ.ב. יש לי את ה-Galaxy Y.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עם 8 גיגה ראם ו - 128 אחסון. השוס, מצלמה אחת, גם ראשית וגם סלפי.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי אתמול IPOD VIDEO 30GB. ידוע לי שאני צריך האק מסויים כדי שהעברית תסתדר.....מישהו מוכן בדיוק לתדרך אותי איך עושים זאת? חיפשתי באינטרנט מאמרים על זה...מצאתי איך עושים את זה לאייפודים ישנים יותר... ועוד משהו....הצלחתי להעביר שירים ותמונות לאייפוד דרך ה ITUNES. אבל לא הצלחתי להעביר וידאו ! אני בוחר וידאו מתוך רשימה (.AVI) וזה לא משדח אותו לרשימה בתוך התוכנה....חלק כן חלק לא... לפי מה שאני יודע צריך להמיר את הקובץ...איך בדיוק ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הוא גם נגן מדיה.. ויש לו חיבור קטן לאללה, שכנראה מצידו השני הוא USB. הייתי בBUG ולא היה להם מושג איזה כבל מתאים לזה. כנ"ל אורנג' שמכרו את המכשיר.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האם תיקון RTL של madmack מ-xda שנעשה לתיקון בעיית ערבית פותר גם את בעיית העיברית או שצריך לעשות עוד שינויים לסקריפט או התקנות של דברים נוספים?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה יותר עדיף? sandisk sansa e250 2GB mp4 = 588 או 744 שנה אחריות =נגן DVD נייד מסך בגודל 7 אינץ' של semicom lexis שניהם ב קרביץ אז?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם לא מזמן רכשתי SAMSUNG CAPTIVAE I897 ואני מעוניין לשים לו רום בעיברית...האם מישהו מכיר מדריך אמין וגרסה אמינה שאפשר להוריד ? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זהו הקבל שמחבר לדוגמא את ה H3x0 של IRIVER לגאג'טים אחרים כמו מצלמות ומקלות זיכרון. אני מחפש לקנות אחד כזה קצר ונחמד כמו שבדרך כלל מגיע עם הנגן. מצאתי דומים אך מאוד ארוכים. אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותם \ מעוניין למכור לי את שלו, אני מאוד אשמח! https://serialio.com/store/product_info.php?products_id=141
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש למישהו כיוון לכזה דבר? מריץ CM9 nightly (מעודכן לאתמול) גרסאת baseband נוכחית: P7500JIKJ1 כרגע הוא מאותת שהוא מחובר לאינטרנט אבל אם אני מכבה wifi אז אין גלישה בנוסף, נראה שאין אפשרות לשלוח אליו SMSים (אבל כן יש אפשרות לשלוח ממנו... ממש מוזר) (הגדרתי APN ידנית כמו שצריך לפי ההוראות של הוט מובייל)
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני צריך לקנות נגן MP3 דיי פשוט למוזיקה שיש לו רדיו FM ואפשרויות של הקלטה עם טיימר בתחנות רדיו מראש, וגם טייפ מנהלים לא חייב וידאו ותמונות ובנוסף לגבי נגן Q5W מישהו פה ממליץ עליו? יש לו בעיות כלשהן של תמיכה בתוכנות,עברית,פורמטי סרטים(כמו MKV)ועוד?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. היום קיבלתי גלקסי 3 חדש, ועדיין הסים של גולן לא הגיע בדואר, האם אפשר בנתיים להשתמש במכשיר? להורדת אפלקציות וכו'? (חיבור באינטרנט WIFI ) כשאני פותח את המכשיר , הוא מבקש ממני איזה מספר , נראה לי מספר PIN. מה אני יכול לעשות בנדון עד שיגיע הסים בדואר?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רחפן ה-Karma הטרי של החברה האמריקאית "זוכה" לקריאת החזרה רשמית משלו לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
http://www.iphones.co.il/main-news-iphone-ipod/article-thread205786.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עלתה בי תהייה קלה לגבי המצלמות מובייל של Sony : איך ייתכן שחברה כמו Sony שמייצרת חיישני מעולים לחברות אחרות כמות סמסונג,Apple,ודומיה מגיעה עם טכנולוגיות הצילום הטובות ביותר עם החיישנים החדשניים ביותר עדיין מוציאה תמונות רעות ביחס למתחרות? אני לוקח כדוגמא את ה-XPERIA T/S/Z שמשתמשים בחיישני מצלמה בין הטובים בשוק,והמצלמות שלהן מוציאה תמונות מגורענות,צבעים לא מדויקים,WB לא תקין ויתר חשיפה גם כיווונון ידני לא כלכך עוזר. פשוט לא הגיוני בעיני שחברה שכזו נכללת במושג "הסנדלר הולך יחף". אשמח לחוות דעתכם בנושא.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי עשיתי בירורים לגבי טלפונים בקטגוריה עד 1100 שקל ומצאתי כי ביחס מחיר תועלת וביקורות הסולה הכי טוב עכשיו החשש שלי הוא זה: הדגם שנמכר בארץ כולה כמעט הינו MT27i אבל יש לי חששות שהוא לא תומך בתדר 850 של דור 3 אלא רק דגם הmt27a אני לקוח של hotmobile אך משום מה כל חנות שמפרסמת אותו אומרת שהוא כן תומך ב850 עכשיו הנה מה שהכי גורם לי לחשוש http://gadget-mobile.co.il/items/131469#techDetailsAName זאת החנות שאני רוצה לקנות ממנה (אגב אם מישהו מכיר חנות בראשון או בתל אביב שיש פחות חשש לקופסא פתוחה בעיית אמינות\טכנאים רמאים בשקל אני אשמח להמלצה או שהחנות הזאת טובה מספיק) באתר אני רואה בברור בבחירת הדגם את החשש שלי אבל הבעיה שהם רוצים עוד 150 שקל בשביל הדגם השונה עכשיו החששות נכונו…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם מחפש טלפון סיני (הגעתי למסקנה שהם התמורה הכי טובה למחיר) אין לי הרבה דרישות ספציפיות, מעניין אותי שיהיה חזק, שהמסך לא יהיה מפלצתי מדי (לא מחפש משהו בסגנון NOTE II) שהסוללה לא תהיה ממש גרועה ושיתמוך בדור שלישי ברשת סלקום (איך אני מברר את זה אגב אם אני מזמין מEBAY או מחנות בחו"ל ?) ראיתי את הניומן N1, מישהו יודע אם הוא תומך אינטרנט דור 3 בסלקום ? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום.. אני הולך לשדרג את המכשיר שלי בפלאפון, והמועמד הטבעי הוא הסמסונג 770. אבל מסקירה קצרה באינטרנט (גם פה) נראה שיש איתו בעיות... האמת שלא ממש אכפת לי שאי אפשר להעביר קבצים בBT.. גם צלצולים של קבצתי MP3 לא משנים לי, בכל מקרה אני אוהב רק צלצולים רגילים, לא מנגינות.. ובדרך כלל מסתפק במה שמגיע עם המכשיר.. לפי מה שקראתי פלאפון משנים את ההגדרות האילו, ובין השאר, חוסמים את האפשרות להשתמש במכשיר כ disk on key רגיל, ובעצם מחייבים שימוש בתוכנה המיוחדת. בנוסף, העברת הקבצים היא איטית מאוד. האם הדברים האילו נכונים? הגיע על שמועה (לא מבוססת במיוחד) שפלאפו יוציאו עידכון גרסה למכשיר שכן יאפשר, לפחות חלק מהדברים האילו... מישהו שמע על זה? ובשורה התחתונה, שווה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי חברים, אני מחפש להזמין מאיביי כבל לאייפון 5. אני מבקש שמי שהזמין כבל כזה שעובד לו יותר מחודשיים שייתן לינק. כל כבל שהזמנתי עד עכשיו, לא משנה אם עלה 2 ש"ח או 40 - החזיק מעמד גג חודשייים. אנא השתדלו לענות לפני שתיגמר לי הבטרייה תודה רבה לעונים!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתלבט האם להזמין את המוטו X מאיביי: http://www.ebay.com/itm/Motorola-Moto-X-XT1058-16GB-Black-Unlocked-Free-Shipping-/200969435985?pt=Cell_Phones&hash=item2ecab63b51 האם הוא יתאים לרשת בארץ? הוא סים פרי ללא חברה אמריקאית האם יש למישהו את המכשיר?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
זה עתה יוצא טאבלט 8 אינטש מרובע ליבות חדש של AINOL והאתר AINOLSTORE מריץ הגרלה של 10 כאלה בפורום החדש שלהם: http://goo.gl/mGD4t (תנאי ההגרלה בלינק - תודה על התיקון). לינק referral להרשמה לפורום של ההגרלה: http://goo.gl/Rb3sO הדגם נקרא Ainol Novo 8 Find ובא בשלל צבעים: http://www.ainolstore.com/ainol-novo-8-find-quad-core-8-ips-display-android-4-1-os-2g-ram-dual-cameras.html#product-tabs עדיין לא ברור לי המפרט המדוייק והאם הוא כדאי - ברור שמדובר במסך IPS, מפרט די דומה לונוס אבל מעט גדול יותר. בחינם הוא בטוח כדאי... בהצלחה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מוטורולה דיפיי עם הרום של אורנג', הטלפון התחיל להיות מאוד איטי, וחשבתי להתקין עליו רום חליפי. באתר הזה: http://m-defy.tk/%D7%9B%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D/ ישנם 2 סוגי רומים שיכולים לעניין אותי: ה-CleanHeb 1.1 ֿ, וה-CM7. האם התהליך לשדרוג לcleanheb הוא פחות מסוכן ומסובך מהשדרוג לcm7? ומה ההבדל בין שדרוג מהrecovery לשדרוג של cm7? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דרך ה WIFI אפשר להוריד סרטים לסלולרי נוקיה 5800 ? זה אפשרי ? איזה מגבלות יש לזה ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש סיכוי למצוא משהו מחו"ל שיהיה שווה את המחיר? משהו מכיר ויודע? מה בנוגע למכס?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ידידה שלי מחפשת נגן חדש. הדרישה העיקרית היא לכל הפחות 4GB זיכרון (וכמובן שיותר לא יזיק), ורצוי לא לעבור את ה-400 שקל. גם רדיו ווידיאו זה פיצ'רים נחמדים שכדאי ורצוי שיהיו. היא מאוד אהבה את הסאנסה E260 שעונה על הדרישות האלה. למישהו יש המלצות אחרות/נוספות?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


