עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. בתאריך 26.11.19 רכשתי נעליים דרך USHOPS. שילמתי כולל משלוח ואני מחכה ומחכה ומחכה. לפני שבועיים (היום 1.1.2), התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם ומישהי אמרה לי שאם יש איחור, הם יפצו אותי באיזה שהיא צורה. הבטיחה שתבדוק מה קורה ולא חזרה אלי עד היום. (כנראה התחשק לה לדבר אתי ב-2020...). בקיצור עד היום לא USHOPS ולא נעליים תרתי משמע. היום התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו שמוקד הלקוחות סגור. מאוד מוזר. ממתי מוקד לקוחוות סגור באמצע היום ולמה? ומה עם הנעליים שלי ומה עם מה ששילמתי. בקיצור, צריך לטפל בזה כנראה בצורה משפטית. משהו פה לא נראה לי בכלל. ריקי דנון

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. עכשיו עם הכניסה של אמזון והמשלוח, אולי נראה כל מיני מבצעי חומרה בארץ? כי בינתיים המחירים שלהם תמיד קבועים באתרים בחו"ל יש לך הרבה פעמים דילים (משתנה על בסיס יומי) על מוצרים שאתה באמת צריך, ולא על ציוד היקפי או כל מיני דברים שאתה לא צריך ובכל מקרה יכול להזמין בחו"ל בחצי מחיר.. מה שבאמת צריך, ועדיין עדיף להזמין בארץ זה את הרכיבים היותר בעיתיים כמו לוחות אם, מארזים, ספקי כוח ועוד.. או שאין סיכוי, כי הקהל בישראל הרבה יותר קטן מהקהל בחו"ל והרווח הרבה יותר נמוך? פשוט זה מוזר שיש חנויות שהתחילו בתור חנויות מחשבים (ומאז התרחבו לתחומים נוספים) שעושות מבצעים על המון מוצרים, אבל דווקא על רכיבי המחשוב המחירים קבועים למה הם לא יודעים לתת חוויות קנייה כמו בחו…

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. איזה סלוארי מומלץ לשימוש בסיסי (שיחות וכתיבת הודעות) אך חשוב בהמצלמה תהה ברמה טובה יכולת לצלם תמונות טובות משפחה ילדים צילום באירועים וכדומה.... איזה דגם כדאי - 1. samsung a7 2. samsung a 70 3. samsung a50 או שכדאי גם אחר ? תודה מראש,

  4. Started by א. נוסבוים,

    הזמנתי בזיפי כמה אוזניות בלוטוס, לאחר כשבועיים קיבלתי טלפון ממספר נייד, הדובר הנחמד הזדהה כעובד בדואר בגדרה, והוא טוען כי החבילה הגיעה לשם בטעות. ביקשתי שישלח לעירי, במרכז. ומאז אבדו עקבותיו. הבו עצה. עבר הזמן ואיני יכול לדווח על מוצר שלא הגיע

  5. Started by ami-365,

    הגשתי בקשה לביטול עסקה באיביי והמוכר בהתכתבות שלי איתו סביב זה רוצה שאדרג חיובי אותו וכן הוא אותי ולאחר מכן אבקש ממנו לבטל והוא אכן יסכים...הסיבה לביטול היא שהוא נחשד אצלי כנוכל לפי הפידבקים שנראים מזויפים על עסקאות של סנטים שהוא ביצע... כמו כן לא ניתן להציג את המוצרים האלו שלו כשאני מנסה לראות אותם...יש לציין שעשיתי את העסקה דרך הפייפאל שלי...איך אני ממשיך להתייחס לעניין כי אני מרגיש שאני בידיים שלו כרגע תודה לעונים

  6. Started by law89,

    היי רציתי לברר מה המחירים היום לספק + תשתית עבור 100 מגה או 200 מגה? תודה

  7. Started by Ami Amoyal,

    שאלה דחופה ומטרידה לחברים כאן... האם שני ארגזים בנפח של 150x100x120 כל אחד עדיפים בגודל או בנפח על ארגז בודד במידות של 200x140x200...? לא מצליח להבין...תודה

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by orese,

    שלום לכולם, יש לי מחשב נייד של dell עם אחריות לשלוש שנים , חשבתי להחליף את ההרדיסק ל ssd אבל אני לא יודע איך זה ישפיע לי על האחריות

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. החנויות המקוונות של חברת הענק חוזרות להציע משלוחים (מהירים ויקרים) לצרכנים המקומיים לאחר חודש וחצי של הקפאה - וגם חנות הבגדים הפופולרית Next חוזרת לפעול במקביל לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. הי לכולם אני שוקל לעבור מ-012mobile ל-019, בגלל תוכניות הרבה יותר משתלמות. האם יש כאן אנשים שיש להם נסיון עם 019, ויכולים לשתף? תודה

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  11. היי כותרת כל הרכישות בחודש מרץ- מאי 2020 !!! 1. רכשתי 10 חבילות כפפות בשיא הקורונה , (לא היה בנמצא באף חנות) אחר 33 יום נשלחתי להוציא את המשלוח מבוקסיט ,אך לא היה כל משלוח!!!! הודעתי להם שלא הייתה חבילה ואין לי עניין להמתין יש כבר מלאים בחנויות ואני ארכוש כבר ובזאת מבטל את הרכישה ודרשתי פיצוי אחר 44 יום קבלתי שוב הודעה להוציא חבילה ,התעלמתי ממנה ,ולאחר דין ודברים קבלתי מהם פיצויי ע"ס 200 ש"ח 2. במאי רכשתי מהם כסא גיימינג PRO 3 ,NINJA Extrim במקום זה קבלתי PRO 1 פניתי אל הספק להבהרות ובגמגום הודיע לי משרות הלקוחות כי האריזה היא טעות והכסא הוא PRO 3 היה לי חשד,ובררתי באינטרנט אודות 2 סוגי הכסאות ,התברר לי כי זה אותו כסא ,אותה גברת ב…

  12. Started by maya2012,

    שלום לכולם מחפשת מקרר עד 84 ס"מ רוחב עדיפות לצקפיא תחתון, אין הרבה אופציות לצערי. מה שמסוגר הכי טוב לדעתי הוא בקט https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1019046 או בלומברג https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=899214 שזה אותו מקרר רק בשם אחר שרות בקו ברימאג ובלומברג ראלקו. שמעתי ששניהם לא משהו בלשון המעטה. יש גם את האופציה של LG https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=887585 שם יותר טוב אבל לדעתי מגרת ההקפאה פחות נוחה אין מגרות גמו בבקו או בלומברג. שרות גם ברימאג מה דעתכם? האם השם הרע של מקררים מטורקיה מוצדק? תודה!

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by radar,

    הי לכולם מישהו מכיר חברה שמאפשרת פתיחת חשבון והפקדה של מט"ח, על גבי האינטרנט? בגדול Paypal מאפשרים את זה, ללקוחות מכל העולם, למעט כמה מדינות, בינהן ישראל. לקוחות מישראל יכולים לעשות הכל ב-Paypal, חוץ מלהפקיד כסף לתוך החשבון שלהם, והסיבה לכך שזה לא מאופשר ללקוחות מישראל, היא כי paypal צריכים לקבל אישור ממשרד האוצר בשביל זה. והם עדיין לא קיבלו את האישור.. אני מעוניין להפקיד מט"ח, למשל דולר או יורו. תודה

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  14. Started by amexudo,

    היי פעם הייתי מצליח להזמין משם (אפילו לפני פחות מחצי שנה) לאחרונה הכרטיסים שלי כולם לא עוברים בצ׳ט עם האתר אין להם מושג מה הבעיה ובבדיקה מול קאל או ישרכארט הם אומרים שנסיון להעביר חיוב לא מגיע אליהם... אני לא יודע מה הבעיה אפילו ביקשתי מחבר לפתוח חשבון ולנסות לקנות לי משהו והוא גם נחסם מלשלם. מישהו מכיר את העניין הזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by Bluemen,

    שלום אז המקרר עשה את שלו ואני מחפש עכשיו מקרר חדש לבית צריך משהו גדול באזור ה610 ליטר חשוב לי שיהיה 4 דלתות כאשר במקרר אין הפרדה (עבור סירים גדולים או תבניות) לא צריך בר מים יש תמי4, מגרת קרח מומלץ. גובה עד 184 רוחב עד 100 ועומק אין בעיה צבע חשוב רק לבן. אם יש לכם המלצות גם ממה להיזהר או למה לשים לב בקניה גם יעזור, תקציב באזור ה 8 תודה רבה!

  16. אני קונה XIAOMI באונליין מאז שיצא ה-XIAOMI MI 2 ב-2012.. כי כל הקטע של XIAOMI זה שהמחירים שלהם זולים והאיכות סבירה. עכשיו הייתי צריך לקנות ראוטר שלהם פה בארץ כי לא רציתי לחכות, והמחיר קצת מוגזם - זה ראוטר שעולה בחו"ל גג 20 דולר: https://www.aliexpress.com/item/33038241441.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.331f1774NRJsSV&algo_pvid=1aed0e54-9de1-4113-a92f-7244d8c68194&algo_expid=1aed0e54-9de1-4113-a92f-7244d8c68194-6&btsid=0b0a0ac216035220323306402ec4ec&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ ופה בארץ עולה.. 170 ש"ח? https://www.mi-il.co.il/product/mi-router-4a-eu זה טעות?

    • 2 תגובות
    • 864 צפיות
  17. Started by gutenberg,

    הייתי לקוח של 012 מובייל במשך 7 שנים. כל שנה הם מעדכנים חבילות וכרגיל עוברים לחבילה החדשה לפי שהמחיר של החבילה הקודם יעלה. הייתי לקוח במשך 7 שנים, ותמיד הייתי בחבילה עם שיחות לחו"ל במחיר שנע בין 30-45 ש"ח לחודש, ואני מתקשר מספר דקות לחו"ל בחודש. בתור לקוח קבוע במשך כל כך הרבה זמן לא בדקתי את האותיות הקטנות של החבילה החדשה והאמת, שבמשך כמה חודשים לא בדקתי גם את החשבוניות. אבל פתאום אני פותח את האתר ומסתכל על החשבוניות האחרונות, ומגלה שבמשך 6 חודשים שילמתי מעל 200 ש"ח כמה פעמים, מסתבר שבחבילה החדשה לא היו שיחות לחו"ל. התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה: "מצטערים, מבחינה משפטית זו בעיה שלך ואין מה לעשות עם זה". כמובן שבאותו יום עברתי חברה והעברתי עוד 4 מבני ה…

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  18. כמה מחשבים נייחים נמכרים לדעתכם בישראל בשנה? ולא מחשבי מותג, אלא מחשבים בהרכבה

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  19. אז בין שיטוטי באמאזון ראיתי שהנייד הזה מוצע במחיר של 850 דולר (לעומת 999 מחיר בסיס), םלוס מיסים ומשלוח יעלה $1,109.02 שהם 3,735 ש"ח. לדעתי זה מחיר בדיחה למחשב כזה, אני ממש מתלבט אם לקנות עכשיו או לחכות עוד לבלאק פריידי. מה אומרים?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום, בתקופה האחרונה מהירות הגלישה שלי צונחת לעתים קרובות והפינג שאני מקבל גבוה. הייתי לקוח של "אקספון" (שוק סיטונאי) ולאחר מס' ניסיונות לפתרון הבעיה הציעו לי לשלוח טכנאי לביתי. - תמורת תשלום. עברתי ל- 019. בשיחה עם נציגת המכירות שלהם ציינתי את הבעיה, והובטח לי שאם היא תתקיים גם לאחר המעבר אליהם יישלח אלי טכנאי ללא תשלום. לאחר המעבר- בשיחות עם המוקד הטכני של 019 נאמר לי ש- "כרגע המהירות תקינה" ו- "אנחנו לא מתעסקים עם פינגים". הדרישה לתשלום חוקית? אשמח לקבל המלצה לפתרון העניין. תודה.

  21. Started by law89,

    שוחחתי עם חברה מסויימת שביקשו 3 אלף עבור הטלויזיה ואמרו שעוד כמה ימים יש מבצע של בלאק פריידי והיום עם המבצע ביקשו 3,500. אחלה מבצע. מה שכן, בדקתי לפני יומיים בעוד כמה אתרים כמו אייבורי ו-KSP ואני רואה שבכולם המחיר עלה בבערך 500 ש"ח. מכיוון שזה במה חנויות ובאותו זמן, אני משער שזה מהלך של המילטון. דווקא בתקופה של מבצעים לעלות את המחיר (מעניין אם תכף יהיה מבצע והמחיר ירד חזרה). נ.ב. אני לא מצליח להבין את המילטון. אם אני קונה מהם או מאייבורי האחריות זהה אבל המילטון גובים סכומים גבוהים יותר עבור המוצרים

  22. Started by Hh,

    😡זה הסיפור. נכנסתי למעבדת מחשבים RSM באזור התעשייה בכפר סבא לתקן את הלפטופ כי הסוללה לא היתה נטענת.אציין שיכולתי לעבוד עם המחשב רק עם כבל. לאחר שהסברתי להם,אמרו שצריך לפתוח את המחשב,לאחר שבוע שלא שמעתי מהם התקשרתי ונאמר לי שזו בעיה של הסוללה וצריך להחליף אותה.ביקשו 400 שח ביקשתי שלא להחליף אם ניתן לרכוש סוללה באיביי ב150 שח. הגעתי הביתה מנסה להדליק את המחשב,מסך שחור מולי והמחשב לא מתפקד.חזרתי שוב,מיכאל בעל החנות אומר לי להשאיר ושיבדקו.מחכה שבוע שבועיים ואין קשר ממנו,מתקשרת לשאול עונה שעדיין לא הספיק היום או מחר אסדר ואחזור אלייך.חולפים עוד שבועיים ועוד שלושה ועוד חודשיים כשבכל שיחת טלפון מספר סיפור ומבטיח לחזור.אז כמובן שלא חזר כמו תמיד ,סליחה חוץ מפעם אחת שהבין שהייתי אמ…

  23. היי האם יש כאן למישהו ניסיון עם החנות הזאת? עריכה: יש למישהו ניסיון עם באג בתקופה האחרונה? האם הם מחייבים ישר על עסקה באתר? רשום שאפשר לבקש עסקה טלפונית אבל לא מצאתי סימון כזה (רשמתי בהערות). קיבלתי מייל ונראה שהם כבר הוציאו הזמנה (אני שונא לרכוש באתרי אינטרנט ישראלים).

  24. שלום רב לחברי הפורום הנכבדים לאחר מעבר דירה עברתי מתשתית הוט לתשתית של בזק. המשכתי לקבל חיובים על תשתית הוט וסברתי בטעות שזה התשלום עבור התשתית בבית של ההורים שלי, שעליה שילמתי בעבר. מסתבר שההורים שילמו על התשתית שלהם בעצמם, ואותי חייבו על התשתית בבית שעזבתי. כבר תקופה ארוכה. בתקופה זו הייתי מחובר לתשתית של בזק. בהוט טוענים שלא הייתה בקשת ניתוק ושהציוד שלהם אצלי ומבינתם כל התקופה הזו הם נתנו לי שירות. כנראה אוכל לקבל איזשהו אישור מבזק/בזק בינלאומי שבתקופה זו גלשתי עם שם המשתמש שלי על תשתית של בזק. אם למישהו יש רעיון מה בדיוק לעשות על מנת לקבל איזשהו החזר או פיצוי אשמח. בברכה, ניסים

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Avner Sheer,

    הזמנתי ב AMAZON נעלי הליכה במידה מיוחדת. נרשמתי ל Shipito ונתתי אותם בתור הכתובת. המשלוח נשלח ל Shipito קיבלתי על כך אישור מ AMAZON וזה !! המשלוח נעלם. Shipito התעלמו מרוב המיילים ששלחתי להם. פעם אחת ענו משירות לקוחות העברתי את נתוני המשלוח, הם בכלל לא הגיבו. או שהם חובבים או שזה עוקץ. יש למישהו המלצה אחרת ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים