אלקטרוניקה ומודינג
חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות
10,629 דיונים בפורום זה
-
אני מתכנן לקנות את כרטיס המסך X1950XT של ספיר. (Sapphire) ולהחליף לו את המאוורר ל Accelero X2 של Arctic Cooling. מישהו כאן בפורום אי פעם עשה את זה ויכול לתת לי איזושהיא הדרכה בקשר לתהליך? עדיף עם תמונות... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אני לא מבין ממש גדול באלקטרוניקה... אז סליחה על הבורות אם זו שאלה מפגרת =] אם נגיד יוצא מהספק X אמפר החוט עובר דרך הCD ניגד.... הCD משתמש בY אמפר מתוך הX אז אני אני יודע איזה נגדים אני צריך לשים ללדים?.....(אם בכלל יש קשר.....=])
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
זה מעגל שמעוות את הקול? http://home.maine.rr.com/randylinscott/oct99.htm או שמא זה משהו אחר?
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול להשיג פיברגלאס זה משהו למודינג אם מישהו ראה פה pimp my ride הוא יודע למה אני מתכוון אהה וגם בונדו אני צריך תודה...
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה ונגמר לי ה30 יום שלה ואני לא יכול להיכנס אליה יותר... אני עכשיו מפרמט את המחשב .. ואחר כך שאני יתקין אותה אני רוצה כבר את הקראק או הסריאל נמבר שפותחים את התוכנה... איך אתם פתחתם אותה?? אני חייב את העזרה הזאת תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות מודינג וקרור(מאווררים שקטים) באיזור השרון (כפר סבא רעננה הרצליה נתניה).
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
-
שלום אשמח אם מישהו שמכיר אפישהוא באיזור קריית שמונה ולא חיפה כי זה ממש רחוק לי
-
- 3 תגובות
- 667 צפיות
-
-
-
היי היה לי מחשב נייד ישן P1.. אז הוצאתי לו את המסך ואני רוצה לעשות מודינג.. מישהו יכול להגיד לי מה כל חוט / יציאה וכו'? הדגם של המסך הוא שוב: sharp LM80C361 עוד מספר שהיה על המסך: 96F04650W / 96Fo465oW (אחד משניהם, לא הבנתי אם זה או (O) או אפס (0) תודה רבה לכולם פורום ענקקקקקקקקקקקק :yelclap: :yelclap:
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
היום עשיתי חור למאוורר למעלה במארז. השתמשתי במקדחה - "בהמה", דרמל-" החיה הפצועה" ובפצירה-" הפצירה". הבהמה: קודם סימנתי איפה אני רוצה לקדוח: קדחתי בעזרת הבהמה: ואז בעזרת ראש הדרמל של הדרמל-" החיה הפצועה" שייפתי את הדפנות: חיברתי את המאוורר. כל זה התבצע על מחשב הניסויים שלי, אז כמו שאפשר לראות לא השקעתי כל כך.
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
על כל פין מבקשים כ-18 אגורות . לא אכפת לי לקנות כמות גדולה. מישהו יודע איפה ניתן לקנות כמות גדולה? תודה
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
האם יש צורך במאווררים שמראש בנויים לשליטה (3 חוטים) או שניתן להשתמש גם במאוורר ג'נרי (2 חוטים) תודה.
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני יכול לעשות מהhds-3 מתאם לאזניות 3.5 רגיל אני יודע שמוכרים רגיל אבל הבנתי שזאת איכות הרבה יותר גבוהה ואני גם רוצה לנסות רצוי שתעזרו לי בצורה ברורה כי אני ממש לא מיקצוען בדברים האלא(הלחמתי דבר אחד או שתיים בחיים שלי אבל אף פעם לא אזניות) מה אני צריך שיהיה לי? ומה אני צריך לעשות?... תודה...[br]פורסם בתאריך: 16.11.2007 בשעה 13:45:00 לא משנה... הסתדרתי...http://origin.mine.nu/nokia/nokia_hds-3_mod.shtml אבל רק רציתי לדעת איך לקצר את הכבל....
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
איך אני מןציא את החוטים מהמולקס. אין לי ערכה. יש לי רק מברג מינוס. וחבר שלי הוציע אבל הוא לא הצליח לפתוח את הברזל שעוטף את החוט.. אז איך באעצם עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
מאיפה אפשר להשיג? אני מחפש מסך כמו של מצלמה דיגיטלית... יש לי מסך של DVD של רכב אבל הוא ענקי...
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום.. קניתי מארז HEC פשוט ואני רוצה לעשות בו מודינג.. אם אני אעשה חלון ואשים במארז 6-8 לדים UV ובמארז אני אשים סליבינג UV, מאווררי UV ועוד מוצרים שמגיבים לקרינת UV, יראו את האפקט? כלומר המוצרים יגיבו לקרינה מהלדים? אם כן אשמח לדעת מה הכתובת של האתר (אתר מחו"ל) שבו ניתן לקנות לדים מכל הסוגים (האתר שעושה משלוחים לארץ ^^) תודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום חיברתי את המאורר AC 120ממ למולקס...במקורי הוא בא עם חיבור ללוח אם ולא למולקס אז הלחמתי את הכבל האדום לצהוב במולקס ואת השחור לשחור במולקס...חיברתי נכון?כי משום מה המאורר דיי רועש...שזה מאוד מוזר כי יש לךי עוד מאורר בדיוק כזה שמחובר ללוח ולא למולקס והוא שקט... השאלה האם הייתי צריך לחבר את הכבל האדום של המאורר לאדום של המולקס במקום הצהוב??
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
ככה אני זקוק ללוח פרספקט שקוף איפה אני משיג? מאורר שקוף יש חיה כזאת נכון? איפה משיגים אני רוצה מאורר חזק. מקום שאפשר לעשות ניסור וחריטה על לוח פרספקט לבנתיים זה הכל.
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום יש לי במחשב ויסטה ואני לא מצליח להפעיל את הLCD אולי מישהו יודע איך? המסך כבר עבד הרבה זמן על XP והוא תקין לחלוטין שזה רק הויסטה שעושה המון בעיות נראה לי בסוף אני יחזור לXP
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לדעת מאיפה אני יכול להשיג לדים בכמות ובכל מיני צבעים ותישתדלו לא מאתרים אלה מחנויות וכל השאר! תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני מחפש ספק ומארז טובים מעבד AMD 64 3000 כרטיס מסך רדאון 9700 PRO
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני רוצה להזמין לוחות אלונימניום עלפי מידה ובעובי של 5 עד 8 מילימטר. מישהו יודע אולי מהיכן אני יכול להזמין?
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
צירפתי תמונה של המוצר (לא תמונה שלו אל הצגת המוצר באריהב) זה יתאים למדריך והוא גם בעל תאורה נכון? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
אהלן מה קורה אז ככה זה הסיפור יש לי מעבד פרסקוט על לוח של אסוס P4P800 עכשיו כמובן זה פרסקוט נוראה מיתחמם זה נע בין 50-60 שזה נוראה גבוה עכישו היתעניינתי במספר מאווררים מה שנידלקתי עליו הוא Thermaltake Extreme 3 in 1 Cooler - POLO 735 או Thermaltake SlientTower CL-P0025 - heatpine Cooling - 4in1 אני כבר אין לי מושג בבקשה תעזרו לי אני צריך משהו שיעשה תעבודה על מה אתם ממליצים זה הגיוני לקבל קירור טוב למעבד בתקציב שלא יעבור את המאתיים!? תודה לכול העוזרים באמת
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-


