עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אלקטרוניקה ומודינג

חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות

  1. Started by סולל הדרך,

    מי שמחפש רכיבים בסיסים כגון מחברים ,קבלים LCD פשוטים, זוודים ,מלחמים רמ"ד וכד... קיימת חנות קטנה בבנין מרכזים 2000 בכניסה לאזור התעשיה של הרצליה. (איפה שהמקדונלד והוויט הול) אני לא יודע עד כמה הם זולים אבל למי שגר בסביבה זה מאוד נוח

  2. לכולנו יש מקלדות שאפשר לתכנת כפתורים בהן אז למה אנחנו מסתבכים עם הUICE.. האם אפשר לגרום לתוכנה לחקות את פעולת הכפתורים הללו?

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  3. Started by lm,

    כמו שרשום בכותרת אני צריך קישור לפרקים של מודינג בשעה

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  4. Started by ElemenTal,

    ראיתי בקר טוב (Sunbeam Rheobus Extreme) אבל אני לא רואה שיש אותו בארץ. אז יש לכן המלצה לבקר טוב בעל 6 ערוצים, בלי תצוגה של מהירות וטמפ' - לא צריך את זה, שיש בחנויות עד 200 ש"ח ? (ושיבוא עם חותים מעריכים, ומפצלים שיהיה אפשר לחבר גם לבקר וגם ללוח אם)

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  5. Started by dany_tab,

    יש דרך להתאים מאוורר של סוקט 775 לסוקט AM2?

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  6. Started by doreiny,

    שלום לכולם אני רוכש את ה aerocool gatewatch רק בעיה אחת קטנה יש לי איתו.. מקבלים איתו חיישני חום איפה בדיוק שמים אותם? במעבד?מתחת למאוורר? בכרטיס מסך? מתחת למאוורר של המעבד? בהארד דיסק? להדביק את זה ישיר עליו? ובמארז? איפה מומלץ לשים?

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  7. Started by approx,

    אני רוצה לחבר לד למולקס (12V ) איזה נגד אני צריך ליקנות ?

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  8. Started by bluz,

    אין לי בעיה עם הנקבות, אני לוקח מספק ישן. מה עם הזכרים? הרי בחנות אלקטרוניקה ההיא נתנו לי מולקס של פלופי.. ועוד משהו: בחנות אלקטרוניקה רגילה בארץ (אזור התחנה הישנה ת"א) יהיו לדים UB?

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  9. שלום, אני רוצה לעשות קירור למעבד ואני מחפש דבק שאוכל להדביק את המאורר להיט סיניק אם ניתן לקבל לינק עוד יותר טוב תודה

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  10. היי, אני רוצה לבנות פאן באס או איך שזה נקרא שיתחבר למקום שיש אפשרות לחבר כונן, לפלסטיק הזה ושיהיה שם מסך שיראה את טמפ' המעבד, 4 נגדים משתנים לשליטה במהירות המאוורר, כאלה שאם אני מסובב עד הסוף זה מכבה את המאוורר לגמרי, ולדים מעל הנגדים שמראים איזה מאוורר פועל ואיזה לא. כמו כן אני רוצה לשים בצד מתג 2 אפשרויות שיכול במידת הצורך לנתק את המאווררים ממערכת הפאן באס ושיעבדו רגיל אך לא יינתק את המסך. אפשרי? יש מדריך ? אשמח לעזרה והערות

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  11. Started by Gintoki,

    בימים האחרונים עבדתי על חלון במחשב וסוף סוף סיימתי. זה נראה נחמד וזה, אבל בלי תאורה זה לא שווה. עכשיו, אני יודע קצת אלקטרוניקה אבל לא התעסקתי בזה מזמן, אז אני קצת חלוד, במידה ואני מחבר 12 וולט אל הלדים (כולם במקביל, כמובן) עם נגד של 400 אוהם לכל אחד, זה יספיק ללדים? זה אומר 30 מילי אמפר לכל לד - זה זרם מתאים ללד? ועוד משהו, לגבי חיבור המולקס, בדקתי אותו וראיתי שאין ממש בתוך המחבר משהו שיתפוס חוט שאני אכניס פנימה - איך בדיוק אני מכניס לשם חוט שלא ייצא בכל תנועה קטנה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  12. שלום רב! אני מעוניין להתחיל בפרוייקט חדש של מודינג,אך לשם כך אני זקוק לחריטה מדוייקת,רצוי בלייזר , של לוחות שאת עיצובם תכננתי מראש במחשב. האם אתם מכירים מחרטות לייזר , או מחרטות טובות באזור המרכז,או בכל אזור של הארץ? אשמח לקבל גם טלפון או דרכי יצירת קשר עם המקום. תודה רבה מראש...

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  13. Started by dd7,

    היכן אני יכול להשיג את דברים הבאים (אם אפשר קישור). 1. קיט ציפוי לכבלים uv כמו זה: http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=slv-o-uv במחיר יותר שפוי... 2. ספריי uv 3. מכירים תצבע שזוהר במקלטים.. היכן ניתן להשיג אותו? 4. איזה כלים צריך בשביל חריטה לחלון ומדריך כל שהוא לחריטה. תודה רבה רבה...

  14. Started by Peri228,

    אהלן ! לפרויקט ברובוטיקה שאני עובד עליו במסגרת בית הספר , אני מעוניין בבניית בקר שליטה קצת יותר נוח מזה שקיבלנו . אני צריך לבנות שולחן בעל שלוש מצערות , שלכל אחת יש רק ציר Y כמובן . כל הבקר הזה ( כל שלוש המצערות ) צריכות להתחבר למחבר מסוג DB15 , בצורה אנלוגית לחלוטין כמובן . חיפשתי קצת חומר , אבל קיוויתי שאנשים כמו תום שמבינים קצת יותר ממני באלקטרוניקה , יוכלו להציץ ולתת כמה עצות , רעיונות , או עזרה .. תודה רבה מראש , תום :]

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  15. Started by dbzu,

    תגידו יש אפשרות להזיז את העכבר בעזרת השלט יש לי את המקלט ואני עובד עם uice ניראה לי שכך קוראים לזה ועם שלט של הוט אם מישהוא יודע איך או אפילו עם תוכנה אחרת שיעזור לי

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  16. Started by ofir1103,

    איפה אני יכול למצוא חיבורים לכרטיס קול? יש לי פאנל שיש עליו 2 מפסקים לתאורה שבניתי ואני רוצה להוסיף לשם יציאה למיקרופון .. זה יכול לחסוך הארכת החוט של המיקרופון ... תודה

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  17. שלום, אני מעוננין לדעת כמה זמן יחזיקו 5 לדים מחוברים לסוללת 9 וולט.... תודה.

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  18. Started by simon_hr,

    היי אני מחפש אתרים שאני יוכל ממנו ללמוד אלקטרוניקה ומודינג..

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  19. למחוק.. כבר פתחתי אחד.. תקיעות במחשב

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  20. יש לי 6230i והוא לא תומך בפורופיל בלוטות' של A2DP יש כלשהי דרך לגרום לו לתמוך? אם כן.. אני אשמח לעזרה... והשאלה הכי חשובה... פניתי לפורום הנכון? :s05:

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  21. Started by beni125,

    אני מחפש צורות לדלת צד חשבתי על סמל של מכונית או משהו מענין להביור דברים כאלו אני רוצה לעשות דלת מפרספקס אבל עם צורה יפה שלא יהיה הכל חלון

  22. Started by drago,

    שלום לכולם מישהו יודע מאיפה ניתן לקנות פרספקט שחור ?

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  23. תנעלו הוא מקצר!!!! כמעט שרפתי hd

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  24. שלום לכולם! מקווה שתוכלו לעזור לי. סיימתי לא מזמן כיתה יג' אלקטרוניקה ויצא לי להתעסק קצת עם כל הקטע של וידאו... אני מתכנן לבנות מעגל שממיר את יציאת הוידאו של המחשב VGA ליציאת CVBS או בקיצר בננה... מצאתי את הרכיב שיכול לעשות משהו דומה...הוא ממיר ל S-video אני פשוט צריך ממיר מ אס וידאו ליציאת הבננה. אני פשוט לא בטוח... אם מה שאני חושב נכון אז יציאת ה C של האס וידאו והאדמה שלה היא בעצם האות וידאו שאפשר לחבר לבננה...לא? אשמח אם תוכלו לעזור לי. בתודה מראש! ד"א אני יודע שאפשר פשוט לקנות כרטיס משך חדש עם היציאות האלה ויותר...אבל מה כיף בזה?

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות

דיונים חדשים בפורומים