אלקטרוניקה ומודינג
חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות
10,629 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה להשקיע ממש במודינג. אני רוצה לדעת כמה יעלו לי הדברים הבאים: מאוורר שמסתובב עם אור (עם לדים) בדקתי באתר של KSP לא מראים ולא כתוב, מישהו יודע בערך? לא יודע איך קוראים לזה ממש אבל לכל החלקים כדי ליצור צינורות קירור (מקווה שאתם מבינים אותי) כמה עולה המשאבה או מה שלא יהיה או כמה זה עולה כבר מוכן? כמה עולה הכלי הזה שאני יוכל לקדוח איתו ולעשות עיצובים על המארז שלי (הצד הברזלי, לא של חלון הפלסטיק) וסתם שאלה שלא קשורה, כמה עולה חלון כזה של טמפרטורות שקונים? תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
שלום אני מעוניין ליבנות HTPC ואני לא כול כך יודע למה זה ממש שימושי זה מיתחבר לטלויזיה בסלון ורואים כאילו סרטים ואת הערוצים עצמם דרך המחשב מה עוד זה משמש בעיקר? איזה תוכנות צריך בשביל זה ומה עוד? אפשר הסבר כללי בעברית?? תודה רבה יקיר
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
איפה קונים באיזור מרכז ת"א לדים ונגדים?, צריך סוג מיחד של חוטים או שאפשר חוט של רמקול או משהו? אייסי 300-476-817 תודה מראש על כל עזרה!
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להוסיף לד לטלפון הביתי שלי בחדר כל פעם שהטלפון יצלצל אז המנורה תהבהב אני יודע שזה אפשרי רק לא יודע לאן צרכים לחבר את הרגליים של הלד שהטלפון מצלצל אני יודע שהוא מוציא זרם כלשהו לא יודע כמה בדיוק אני מאמין שאפשר להשתמש בזה לביצוע המוד למישהו יש מושג? תודה
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
היי, אני מתכוון לקנות החופש את המארז sunbeam transformer, שהוא מארז גדול למדי. אני גם די התלהבתי מהבקר תאורה של sunbeam ה-chameleon. מה שאני רוצה לשאול הוא האים הבקר תאורה הזה יצליח להאיר לי כמו שצריך בצורה חזקה את כל המארז כמו 3 קתודות בערך? למי שלא יודע, אני מניח שהמנורות עצמן של הבקר התאורה הן 4 כמו SUNBEAM Laser Beam Led. ועוד דבר, הבקר תאורה יכול להאיר מוצרי UV למניהם, נכון?
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אוקיי בא לי לשים לדים במארז עכשיו חש לי כמה שאלות עם אני ייחבר 4 לדים בטור (כל לד 3 v) אז אני לא ייצטרך נגד??? ועדו שאלה לאן אני צריך לחבר את הלדין במארז?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
אחרי שחיברתי את המסך עם כבל של מדפסת איך אני אמור לחבר אותו?? הרי היציאה של המדפסת היא מחוץ למארז מאחורה.. ואני רוצה שזה יהיה מבפנים שלא יראו כבל של מדפסת מסתובב בחוץ איך זה אמור להתחבר?
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
חברה אני רוצה לחבר ל usb שלי שבמחשב מסז לרגלים(הנעלים שעושות מסז), בקיצור הנעלים האלו רוצות 3 v ,וה usb מספק 5v , אז איך אני הופך את המתח מ5 ל3 וולט(v)? איך קוראים למכשיר הזא?
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לקנות מאוורר בצבע אדום שיהיה בגודל 80 או 120 mm ו-12V ומחפש פלטה לא משנה איזה הכי פשוטה שיש... באילו אתרים יהיה הכי זול לקנות (כולל משלוח)?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
עלה במוחי הרעיון הזה ואני יודע שיש חיבור בלוח שמאפשר להפעיל כזה דבר הקטע איך בונים את זה??? למישהו יש מושג איך להתחיל ומאיפה? :ס זה לא נראה לי כזה דבר מורכב דווקא
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום , א. רציתי להגיד לכם שמאד מאד אהבתי את הארת אני כבר שעתיים גולש בו ונהנה ראיתי שמלא פורומים יש מדוינג וזה ואף פעם לא הבנתי מזה עכשיו הבנתי ויש לי כזה מחשב ישן מעפן עכשיו הוא של אחותי , חשבתי לצבוע אותו בורוד כזה , ולמעלה כזה לשים בובה כזה אבל איך אני עושה תבנית לזה כיאלו ?..... בכלל אם אני רוצה סתם סמל כזה לשים והכל איך אני צובע ועושה את זה ??!!?!?@?!@? בתודה אור פרג'
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
ואני רוצה לקנות את זה מIQPC כי קניתי כבר משהו שם וזה חוסך לי משלוח... חשבתי על זה http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1694&Pname=תאורה אני רוצה בצבע אדום, יש עוד אחת קצת יותר יקרה אבל היא נראה לי עובדת לפי צלילים או משהו אז זה לא מעניין אותי אני קצת לחוץ על הזמן כי אני צריך לסגור את זה בהזמנה, שהכל יהיה מוכן, אני צריך להתקשר אליו תודה
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
שלום,השבוע קניתי לדים ואני רוצה להפעיל אותם ולשים אותם במארז, עכשיו,השאלה שלי היא איך אני יכול להפעיל אותם באמצעות ספק הכוח של המחשב, דרך אגב ראיתי את המדריך אך המדריך מסובץ מדי בשבילי, האם יש משהו יותר פשוט שבאפשרותו ניתן לחבר את הלדים לספק הכוח, או שהמדריך היא הדרך היחידה !?!?!
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
חבר שלי פירק מחשבון, כשראיתי אותו עושה את זה שאלתי אם הוא מוכן להביא לי את הצג.. והוא ענה שכן. עכשיו יש לי צג LCD נחמד של מחשבון, הייתי רוצה לחברו למחשב, עכשיו השאלה היא האם הוא יכול להתחבר ולהציג גם אותיות ולא רק ספרות, כמובן איך אני מחברו למחשב, איך אני בוחר מה הוא יציג וכן הלאה. תודה, ועוד שאלה איך אני יודע אם הוא מתאים? תודה!
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום לכם אני מעוין לבנות רמקול טוב אז ככה יש לי 6 רמקולים 4 אום 3 W ו2 רמקולים 4 אום 5W איך אני מחבר את כולם ביחד וכולם יעבדו
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום חברה אני דיי הרבה זמן מגשש פה בפורום ולומד מן האנשים המנוסים בפורום המון דברים אך יש לי שאלה שלא מצאתי לה תשובה ואשמח אם אוכל לקבל עזרה מחברי הפורום שאלתי היא כזאת אני מעוניין להוסיף מן מפסק כזה שיאפשר את הפעלת הלחצן של הכיבוי והדלקה של המחשב חשבתי לעשות את זה בכך שאני יחתוך את החוט באמצע עכשיו אני יוסיף לו מין חוט כזה שיוביל אל המפסק ומהמפסק אל המשך החוט שמתחבר ללוח האם האם זה יעבוד???
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
פעם היו לי כמה ברשימה, אבל כבר לא מוצא אותם ושכחתי לגמרי מהשמות שלהם. אני זוכר אתר מודינג גדול, שהיה מאוד פעיל. אפשר בבקשה לינק לאתר כזה? תודה. עריכה: מצטער, רק עכשיו מצאתי כמה אתרים בסטיקי. אם אפשר לנעול את ההודעה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
תודה רבה לכל מי שעוזר אני מיואש כבר!!!!!!!!!!! מי שיכול לעזור לי במקלט אינפרא-אדום שיש באתר...הוא לא עובד לי! בבקשה אני נואש!!! :s05:
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להזמין לדים אוטרה בריט מחו"ל מצאתי אתר דרך חיפוש בגוגל הנה הכתובת: http://www.led1.de/shop יש באתר הזה באזור הלדים 5 מ"מ לד ירוק ולבן של 24.000mcd - NEW מה שמוחרים בראיהב זה בקושי 10,000mCD 12,000mCD אז אני לא רוצה לחשוב אפילו איזה עוצמה יש ל - 24.000mcd והמחירים שם באמת טובים, משלוח זה עוד 10 יורו הנה דוגמה לקישור מהיר שמציג את פרטי המוצר: http://www.led1.de/shop/product_info.php?pName=led-5mm-green-24000mcd-10-pieces-p-244&cName=led-5mm-ultra-bright-green-24000mcd-new-c-3_58 תראו אפילו שכתוב באיזה נגד להשתמש באיזה מתח כדי להפעיל את הלד שלא יסרף זה מדהים!! יש להם שם אפשרות להזמין10 לדים ב - 9.90 EUR ו 50 לדים ב 34.90 EUR ועוד אני מאמין שאין צורך …
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
לחברי הפורום שלום רב... אני עומד לפני קניית מארז חדש והשאלה שלי מה אפשר לעשות עם הישן? האם שווה הוא שווה השקעה או לא?
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
עוד כמה שבועות נגמרת לי ההתחייבות לסלקום וזו אחלה הזדמנות להתעלל במכשיר. חיפשתי מדריכים בגוגל ובhttp://mobile.box.sk ולא מצאתי. אני רוצה להחליף את הLEDים בכחולים. אם למישהו יש מדריך זה יעזור לי מאוד.
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-


