תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי, דרושה עזרתכם בפענוח השגיאה הנ"ל. הקוד: RobotDB.h [LEFT]#ifndef ROBOTDB_H #define ROBOTDB_H # include <vector> # include "Robot.h" # include "Map.h" // A vector of robots typedef std::vector<Robot*> RobotVec; typedef std::vector<Robot*>::iterator RobotVec_it; typedef std::vector<Robot*>::const_iterator RobotVec_cit; class RobotDB { private: RobotVec robots; Map *map; public: RobotDB(){}; RobotDB(Map *new_map) : map(new_map){}; ~RobotDB(void); void DeleteRobot(const std::string& rName); void PlaceRobot(std::string name, int x, int y); void MoveRobot(std::string name, std::string direction); std::ve…
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
תודה מראש 1. אם למשל אני מכניס מילה ע"י המקלדת ואני לא יודע מה יהיה גודלה של המילה (מסוג char) אז איך אני מגדיר את המשתנה למשל אם אגדיר char i [20] ואז אני יכניס מילה שהיא קטנה מ20 אז אני סתם מבזבז מקום בזיכרון, יש דרך להכניס מילה ואז לפי גודל המילה כך יקבע הגודל של המערך i?? 2.קיימות 2 מילים..אני לא יודע מה גודלם...ואני צריך להשוות ביניהם..ואם המילה הראשונה גדולה מהמילה השניה יחזור מספר שלילי, אם המילה השניה גדולה מהמילה הראשונה יחזור מספר חיובי, אם הם שוות יחזור אפס. כלומר נגיד מילה ראשונה זה "cup" ומילה שניה זה "police" אז אני משווה בין c לp ואכן p יותר גדול מc אז אני צריך להחזיר מספר חיובי וכן הלאה.. איך אני כותב את זה בשפת c? תודה רבה לכל המבינים
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני אמור לקרוא סטרינג עם סימני שאלה ולהציג רק את הסטרינג ויש לי בעיית Index was outside the bounds of the array. using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace TextWith { class Program { static void Main(string[] args) { //this program got text with '?' and print the text without the '?' //read line of text string line = Console.ReadLine(); string[] words = new string[100]; string word = ""; for (int i = 0; i < line.Length; i++) { //we have regolar character without '?' if (line[i] != '?') { word += line[i]; } …
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אתן כמה דוגמאות לשאלות. אינני יודע בכלל איך נגשים לשאלות מסוג כזה. ארצה לדעת היכן יש חומר תיאורטי בעניין הקדימות של אופרטורים. דוגמה 1: מה יהיה ערכו של X? x = 7>2&&!(5<9)||10>5; דוגמה 2: מה יוחזר עבור a=1? int f(int a) { return a!=0&&a<3;} דוגמה 3 1/2*3 דןגמה 4 כיצד מחושב הביטוי x = y = 4 + z++ * 5 / (2 + 7) ? אני לא מבקש רק תשובות סופיות אלא גם הסבר כיצד מחושב כל ביטוי. תודה עוד שאלה לא הבנתי את ההסבר: (בעיקר את המושגים אונרי ובינאירי): לשימוש באופרטורים + - * בצורה האונרית יש עדיפות על השימוש בהם בצורה הבינארית. מצ"ב דוגמה [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולכם. לפני שבועיים בערך ביקשתי פה עזרה בליצור תפריט שיופעל אוטומטית עם הכנסת דיסק. ??? אמרו שהדרך הכי טובה טובה לעשות את זה תהיה ב - visual basic אז באמת התחלתי לעשות את זה והכל באמת טוב... ;D אבל אני רוצה שלכל פריט בתפריט יהיה קישור לקובץ (מסמך או מצגת) וברגע שלוחצים על הפריט הוא פותח אותו. עכשיו את התפריט עשיתי בלי בעיות אבל אין לי מושג איך אניח מקשר כל פריט לקובץ המתאים ??? ??? ??? אם תוכלו לעזור אודה לכם מאוד... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי ספר שנקרא Beginning Ruby: From Novice to Professional (Expert's Voice in Open Source) 2nd ed. Edition ניסיתי להתקין את RUBY לפי ההוראות לחלונות אבל זה לא נותן לי ממש התקנה מלאה לפי מה שאני מבין שאמורה להיות. צריך להיות בזה fxri, scite, ruby gems אבל אין. אשמח לעזרה להתקנה יעילה יותר
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי חברה, אני צריך את העזרה של המומחים, כי כל חיפושי העלו חרס. אני כרגע מנהל פורום phpBB על דומיין מסויים, שמסיבה מסויימת הולך להיסגר. מצאתי הרבה שירותי פורומים חינמיים אשר מספקים תמיכה בפורמט PHPBB אבל מה שאני זקוק לו היא היכולת לייבא ולייצא את התוכן מהפורום הקיים. אופציית ה Restore Database, נעולה למשתמשים חינמיים בכל הפורומים שבדקתי. כרגע אני במירוץ נגד השעון למצוא תחליף. אני אשמח אם תוכלו להפנות אותי אל אתר שנותן שירות כזה בחינם וכולל את האופציה לייבא קובץ DATABASE קיים לפורום. (למי שתוהה, האופציה קיימת תחת Maintenance, אשר ב Administrator control panel ) תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להתחבר באמצעות phpmyadmin לשרת mysql. שרת ה-web ושרת ה-mysql הם שני שרתים נפרדים! אני כן מצליח להתחבר מהשרת web עצמו (בפקודה mysql -u root -p -h IPADDR) לשרת mysql אבל דרך הממשק של phpmyadmin אני מקבל כאמור שגיאה 2002. אני לא יודע אם יש משהו שאני צריך להגדיר ב-php.ini אבל אני אשמח מאוד לעזרה. שני השרתים הם שרתי לינוקס redhat. תודה לעוזרים עריכה---- שכחתי- קובץ ה-config.inc.php שלי נראה בגדול ככה: <?php $cfg['blowfish_secret'] = "קוד כלשהו"; $i = 0; $i++; $cfg['Servers'][$i]['auth_type'] = 'cookie'; $cfg['Servers'][$i]['host'] = 'myserver ip-address'; $cfg['Servers'][$i]['connect_type'] = 'tcp'; $cfg['Servers'][$i]['compress'] = false; $cfg['Servers'][…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה אני צריך לבנות האתר שהרקע שלו הוא כתום - לבן כאשר הם מתחברים באמצע יענו צד אחד כתום כהה הולך ומבהיר וכנ"ל לגבי הלבן יש רעיונות ?
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש פה עברתי לפני כמה ימים חברת אחסון. עכשיו בחברת אחסון הישנה שלי יש MYSQL 4.1.22 ובחברת אחסון החדשה יש 5.0.67 כשאני מעביר את הדאטא בייס מהישן לחדש. כל העברית יוצאת ג'יבריש. משהו אולי נתקל בזה שיכול לכוון אותי לפתרון? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום. אני צריך להגיש תוכנה ב C (למכללה) שקולטת מחרוזת מהמשתמש, ומדפיסה אותה כך שכל מילה תופיע בשורה בנפרד. גודל המחרוזת צריך להיות 100 תוuים, ואם הוכנסו יותר - צריך להציג אזהרה ולבקש שוב מחרוזת. סיום התוכנית - הכנסת מחרוזת ריקה. אסור לנו להשתמש בפונקציות הספריה של string.h. הקימפול מתבצע ב borland C ל DOS (מה לעשות, זה מה שהם רוצים). את כל זה עשיתי, הבעיה שלי היא עם קליטת המחרוזת עצמה - אני לא מכיר דרך אחרת לקליטת מחרוזת עם רווחים וטאבים ללא שימוש ב gets, אבל הבעיה היא ש gets מאפשרת להכניס מחרוזת גדולה יותר מהמחזורת שהוגדרה כמערך. כתוצאה מכך, אם אני קולט מחרוזת ארוכה מדיי, ואז מנסה לצאת מהתוכנית ע"י הכנסת מחרוזת ריקה (לחיצת enter), התוכנה נתקעת או גורמת לקריסת…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני מנסה לפתוח מערכת עם תבנית model-view-control בVISUAL STUDIO 2010 . יש לי 3 פרוייקטים שונים עבור כל אחד מחלקי המודל הנ"ל. יצרתי קישור (add reference) בין פרוייקט הview שמצביע לcontrol, ואחד נוסף בcontrol שמצביע לmodel. כעת נוצרת לי בעיה כשאני מנסה לקשר בין הcontrol לView מהצד השני. כלומר ליצור אובייקט של הView בcontrol..(למשל לצורך הפעלת החלון ההתחלתי של המערכת). הבעיה היא שאני מקבל בויזואל ארור (מצורף בתמונה) על כך שאני יוצר מעגל בעצם בין החיבורים..(בגלל הVIEW-CONTROL הדו כיווני) . איך ניתן לפתור זאת? הרי בתבנית MVC אני צריך מופע של הcontrol בView ולהיפך. תודה!!
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני כרגע בצבא והתחלתי ללמוד תכנות בזמן הפנוי (יודע את הבסיס של פייתון) אני רוצה להתחיל ללמוד על אלגוריתמים ומבני נתונים ראיתי הרבה המלצות על הספר: the algorithm design manual הבעיה שהוא כתוב בשפת c ואני לא בקיא בה במיוחד (אני יודע רק פייתון) מישהו מכיר ספר טוב בנושא שכתוב בפייתון? (חשוב שהוא יהיה פרקטי עם דוגמאות ותרגילים) או שלדעתכם עדיף לי ללמוד c ולקרוא את הספר הראשון?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אם למשל יש לי את המספרים 16,22,0,2,7 מחפש שיטה (לא חייב בשפה ספציפית אלא רק רעיון) לסדר את המספרים לפי הגודל כמובן.
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מוסיף מספר לרשימה כלשהיא שמתחילה עם הספרה 1 ? לדוגמא אם קיבלתי מהמשתמש 3 אז הלולאה רצה מ-1 עד 3 והרשימה בסוף תהיה [1,2,3]. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. אני בונה אתר. אשמח אם תעלו רעיון חילופי לתמונה הבאה - שהיא שקופה (ז"א - הרקע שלה). כדי שאחליף אותה בתמונה שבה כתוב משהו אחר (את שמו של בעל האתר - כך הוא מבקש). הנה:
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
מהו הסינטקס לכתיבת תוכנה שמפעילה שאילתה על מספר טבלאות והפלט של התוכנה הוא הפלט של השאילתה בצורת טבלה תודה (אני עובד על טבלאות מסוג VFP
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד פלאש כדי לבנות אתר עם יישום פלאש לא כל כך מורכב שיתקשר עם מסד נתונים אני מתלבט אם ללמוד AS3 או AS2, ראיתי שההבדל ביניהם עצום. מצד אחד 3 מחזיק יותר אפשרויות כנראה, אבל מצד שני אולי 2 הוא די והותר בשביל מה שאני צריך ובנוסף יותר פשוט. אני אשמח אם מי שבקיא בתחום הפלאש יספק לי כמה עצות מועילות. הייתי היום בכמה חנויות ספרים ולא מצאתי אף ספר על actionscript. יש כזה בעברית? אולי מישהו יוכל להמליץ לי על ספר באנגלית או בעברית (עדיף עברית אבל עוד יותר עדיפה איכות) שאפשר ללמוד ממנו? יש המון חומר באינטרנט אבל אני רוצה ללמוד בצורה מסודרת מספר בתודה והערכה רבה, hasod.
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, הקוד הבא קולט מתיבת טקסט קלטים, אם הקלט הוא אלכס, הוא צובע את הרקע בצהוב, אחרת הוא צובע באדום. אני רוצה לעבוד עם יותר משם אחד ויותר מצבע שני צבעים. לשם כך עליי לשלב פונקציה (כפי שרשום בקוד). אבל אין לי מושג איך לקשר אותה לקוד שרשמתי. אני יודע שצריך להוסיף אותה לקונטרולר, אבל אין לי מושג. אני מדגיש שאני מתלמד. !DOCTYPE html> <html> <script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/angularjs/1.6.9/angular.min.js"></script> <body ng-app=""> <label>Enter your name:</label> <input type = "text" data-ng-model = "name" placeholder = "Insert your name:" /> <h1 data-ng-if="name" >Hello …
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
בבקשה מאוד דחוף! אני צריך TIMER לפרוייקט שלי במחשבים, לעוד שבוע.. הצלחתי להשיג TIMER אבל הוא פועל לפי השעון שבמחשב, ואני צריך שהוא יפעל ע"פ הזמן של השרת.. או זמן שאני (ולא השעון במחשב) קובע לו מראש. תודה רבה רבה מראש !!!
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום הורדתי search engine קטן ונחמד שעשוי בphp החיפוש עובד רק דבר אחד .. העברית יוצאת הפוכה לגמרי .. בעיה ראשונה : הדף מתחיל מצד שמאל ובעיה שניה: כל השורה העברית הפוכה כשהעברתי את ה encoding של ה explorer לWindows (Hebrew אז זה הסתדר עם העברית העניין זה שלא מתאים לי שאנשים יתחילו לשחק עם הencoding בhtml אני יודע איך לשחק : <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> העניין זה שבphp אין לי שמץ תודה מראש לעונים :smoke:
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. יש לי דף שמעבד טפסים שונים שנשלחים אליו (action page- הטפסים לא נמצאים באותו הדף) לאחר ביצוע הפעולה הדף מציג הודעת הצלחה ומעביר את המשתמש לדף אחר לאחר שלוש שניות. אני רוצה לוודא שהמשתמש לא ילחץ על כפתור הרענון בשלוש שניות האלו ויגרום לדף לעבד את הנתונים מחדש. ניסיתי להשתמש ב- unset($_POST): אבל זה לא עוזר כי ברענון הדפדפן שולח את הנתונים כאילו המשתמש לחץ הרגע על שליחת הטופס. איך אפשר למנוע את זה? (אני מחפש פתרון אחר שלא כרוך בהעברה מיידית של הטופס לדף אחר.)
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני צריך לבנות סקריפט לא ממש משנה לי באיזה שפה, העיקר שייגש למחשב מרוחק ע"י יוזר וסיסמה, ואני צריך שייתן לי פלט של שימוש CPU ע"י הפרוסס המסויים , במקרה שלי זה NTRtScan.exe בבקשה עזרה
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי טיימר שעושה פעולה מסויימת כשהוא מופעל (interval של 1000 מילישניות), למה איך שאני מפעיל אותו יש קודם כל דיליי של שנייה כמו שמוגדר לו ורק אז הוא בעצם נכנס לפונקציה ועושה מה שמוגדר לו ? יש דרך להתגבר על זה ?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קיבלתי תרגיל לבנות מעגל לוגי שמקבל כקלט מספר בינרי בין 3 סיביות והפלא צריך להיות המספר הבינרי שמתאים לשארית של חלוקת מספר 3. כלומר אם קיבלנו 111 הפלט הוא 1 ואם קיבלנו 010 הפלט הוא 2. לא בטוח כל כך איך להתחיל...
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-


