תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי לא מזמן להתקין לאפטר אפקט פלאג אין שנקרא ELEMENT 3D והוא אמור להכניס גישה לאובייקטים תלת מימדיים בתוכנה משום מה הפלאג אין לא עבד לי במחשב הנייח , אמנם עבד בלפטופ. מצורפת תמונה עם הדיבאג שעלה: תודה
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, ביצירת חיבור לDATABASE, בהפעלת פונקצית reader = comm.ExecuteReader(); מתקבלת שגיאה בהרצה, המשתנה reader הינו NULL... אנא עזרתכם בבקשה... מצורף תצלום של השגיאה. [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום בניתי לי אתר אינטרנט והשתמשתי בו בפונט שהורדתי מהאיטנרט. הבעיה היא שלגולש מסוים שאין לו את הפונט במחשב, הוא רואה פונט רגיל. מה אני צריך לעשות כדי שגם גולשים אחרים יראו את אותו הפונט שיש לי מבלי שהם יצטרכו להוריד אותו למחשב שלהם? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אחת הבעיות המפורסמות ( ראו למשל ויקיפדיה) ממשפחת NP והסיבוכיות לפתרונה היא (!O(n השאלה שלי היא האם ידוע אלגוריתם בסיבוכיות נמוכה יותר לבדיקת נכונותו של פיתרון נתון
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אני הולך ללמוד תכנות שזה למידת net. ו JAVA עכשיו יש לי עבודה מובטחת מקרוב משפחה ב SSL ואני רוצה לדעת האם אני הולך בכיון הנכון או לא . אם לא אז מה ללמוד ? האם התכנות יעזור לי ב SSL ? ואני רוצה לדעת ה Apache וה Cpanel וה plesk הם שרתים או מה ? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, נתקלתי בכמה "בעיות" שאני מחפש להם פתרון הולם יותר מאשר העתקת קוד. שאלה 1 כאשר יש לי מספר רב של כפתורים שמבצעים את אותו הדבר רק שכל אחד עושה את הדבר עבור עצמו. למשל כפתור שמשנה את הטקסט של עצמו ברגע שהוא נלחץ. איך אני יכול להשתמש בפונקציה אחת שאני קורה לה עם פרמטרים כלשהם והם ישנו ספציפית את הכפתור. אגדיר את הבעיה כך button1.Content = "text"; כאשר אני קורא לפונקציה חיצונית אין ביכלתי לדעת שbutton1 הוא זה שרוצה לשנות, אם אני משתמש בthis מן הסתם הוא חושב שזה widows ולא הכפתור עצמו, איך אני יכול לעשות שהוא ידע איזה כפתור דורש את השינוי. שאלה 2 נניח שוב שאני משתמש בכפתורים (זה יכול להיות כל דבר אחר לצורך העניין) איך אני עובר על מספר ספציפי מתוכם ומשנה הגדרה מסויי…
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום יש תוסף לפיירפוקס בשם fastdial . תמונה של התוסף: העבודה של התוסף כפי שאפשר לראות לפי התמונה היא לרכז את כל דפי האינטרנט בצורה מסודרת בדפדפן פיירפוקס.. יש תוספים דומים לגוגל כרום אבל הם ממש לא מתקרבים לאיכות של התוסף הזה ומה שמיוחד בתוסף הזה זה שהדפים בו מוצגים בגדול כמו שצריך(כי יכולתי להגדיר את זה ובתוספים אחרים לא יכולתי להגדיר ככה) , אפשר להגדיר שהוא ירענן כל פעם את התצוגה המקדימה של דפים מסויימים וכך למשל אני יכול לראות מה חדש באתר ישראל היום ומה קורה בפייסבוק ישר מדף התוסף כי הוא ריענן את הדפים האלה ואלה דברים דיי חשובים שאין אותם כמו שצריך בתוספים האחרים ולא פיתחו את התוסף הזה לכרום.. אין לכם טעם לחפש את זה.. חיפשתי שעות ובדקתי ב yahoo ansers ואין אותו לכ…
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. לא אאריך יתר על המידה (אלא אם יהיה צורך). בקצרה: מתי צריך או כדאי להשתמש ב VPS עבור האתר? תודה!
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, רציתי לשתף אתכם במוזרות שנתקלתי בה בפייתון וכדאי להכיר אותה. הכל התחיל כשגילינו שיש קטע בקוד שלנו שזמן הריצה שלו הוא לעיתים ארוך מאוד. קטע הקוד הזה מנסה לפרסר מחרוזת עם regex. את רוב המחרוזות הוא באמת מפרסר במהירות, אבל במקרה שהקלט שלו הוא מחרוזת שהוא לא לפרסר, הוא רץ במשך זמן ארוך מאוד. בשביל לשחזר את העניין כתבתי Unittest שמנסה לפרסר את אחת מהמחרוזות הבעייתיות באמצעות קטע הקוד הנ"ל. ה-UT פעל באופן הבא: הוא הגדיר thread שמריץ את הקוד הפרסור על המחרוזת. לאחר קריאה ל-start של ה-thread, נקראה הפונקציה join שלו עם timeout מסויים. בסיום ה-timeout נבדק אם ה-thread עדיין חי. אם כן - ה-regex נתקע. אם לא - ה-regex הצליח. פה קרה דבר מוזר, הקריאה ל-start של ה-thread חסמה את המ…
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני צריכה לכתוב תוכנה/אתר/אחר שיתאים לכל מערכות ההפעלה (מחשב, אייפון ואנדרואיד). הוא אמור לכלול הרבה שאלונים למשתמש (בעיקר אמריקאים). ידוע לי שקבצי jar אמורים להתאים, אבל זה יהיה מלא עבודה שחורה. יש משהו יותר טוב? מבחינתי כל האפשרויות פתוחות. תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום חברים, אני בונה אתר ויש לי בעיה. אני מנסה לעשות דבר כזה, שקישור כזה: www.domain.co.il/search.php?query=what בעצם יעבוד ככה בסופו של דבר: www.domain.co.il/search/what הצלחתי פחות או יותר, אבל יש בעיה... מה שקורה שהוא כביכול באמת הולך לתיקיה search הזאתי שבכתובת ואז הוא לא מוצא את קבצי התמונות וה-CSS של האתר, כלומר האתר נדפק. הצלחתי לעשות משהו שלא דורש כביכול "כניסה לתיקיה" כמו ב search שזה עובד ככה: www.domain.co.il/what וזה עובד סבבה. אבל כשזה נכנס לעוד תיקיה זה נדפק. זה הקוד שלי: Options +FollowSymLinks RewriteEngine on RewriteRule ^/?([a-zA-Z0-9_]+)$ page.php?name=$1 [L] RewriteRule ^/?search/([a-zA-Z0-9_]+)$ search.php?query=$1 [L] הבעיה היא בשור…
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בכותרת ובתמונה [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יותר נכון להגיד שאני לא יודע: ;D אני מצליח לעשות פעולות כפל וחילוק כמו שצריך אבל אפילו פעולת חיבור פשוטה אני לא מצליח לעשות. אני משתגע!!! כתבתי את השורה הבאה: Me.txtRe.Value = Me.txtBbase.Value + Me.txtR.Value אם נאמר בתא הראשון יש 30 ובתא השני יש 5. הוא אמור לתת לי 35 כפי שאתם יכולים לעשות בעצמכם. אבל הוא נותן לי 305 במקום לחבר את הספרות כמספרים הוא מחבר אותם כתווים. מה עושים?! תודה, ניר. PS אם זה קשור אני משתמש ב-VB שב-access
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כתבתי תוכנית ב-windows והיא עברה קימפול בהצלחה. לאחר שהעתקתי אותה ל-linux וניסיתי לקמפל כדי שייתן לי שהכל עבר בהצלחה הזדעזעתי מההודעה (מצ"ב). חייב להבין מה לא בסדר ולמה היא לא מתקמפלת כמו שצריך ?! :'( [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום! יש לי קוד ב-ASP שמציג לי טופס מסוים. בתוך הקוד שנמצא בתוך קובץ שנקרא "file1.asp" יש את השורה הבאה: <% response.write "<td valign=middle align=center >" & "<B>" & "<FONT SIZE=1>" & "<STRONG>" & "<CENTER>" & "<a target=_blank href=file2.asp?p="& INDEX&">" & rst1("Index") & "</a>" & "</CENTER></STRONG></FONT>" & "</td>"%> כלומר, אני פותח את הטופס/קובץ "file2.asp" בחלון נפרד תוך לחיצה על קישור מתאים בטופס הראשון. השאלה היא, כיצד אני שולט בגודל החלון שיפתח, אני צריך ממש חלון קטן ונפתח לי חלון גדול רגיל. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני עובד עם כמה משתנים גולובליים אבל אני מגדיר אותם בכל קובץ שוב פעם ושוב פעם.. למשל יש לי מברשת גלובלית אבל אני צריך כל פעם להגדיר לה איזה צבע היא אחרת היא לא מאותחלת לצבע שאני רוצה שהיא תהיה. אז השאלה שלי היא איך אני מגדיר /מאתחל את המברשת למשל או באיזה מקום אני מאתחל אותה כדי שאני לא אצטרך לאתחל אותה כל פעם מחדש. מקווה שהבנתם.. תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום , אני בונה מערכת שבה אני מציג פרטים מתוך ה Mysql ואני רוצה לחלק את זה לעמודים שלא יציג לי הכל בדף אחד הבעיה היא שאני מציג את זה כרגע בצורה הזאת: 5 4 3 2 1 ואפשר לעבור לכל דף בלחיצה על העמוד הבעיה היא שאני רוצה שזה יציג לי את זה בצורה כזאת http://up351.siz. co.il/up2/g3mcvjlwnqzd.jpg תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בסטודיו וזה כנראה ה ide הכי גרוע שיצא לי להיתקל בו, איטי בטירוף ונתקע כל הזמן ונסיתי את כל השיטות להמהיר אותו וזה עדיין הדבר הכי גרוע שיצא לי לעבוד איתו אפילו התקנתי מחדש וכלום לא עוזר.... האם יש חלופה ראויה לסטודיו?
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לומד C# מהאתר corner.co.il,עכשיו אני ממש מגיע לפרק על תכנות לwindows. עכשיו השאלה שלי-האם החומר עדכני? האם אני לא יוכל ללמוד משם/לא כדי שאלמד משם כי זה כבר לא עדכני? (בגלל שיש VB יותר חדש,בגלל windows 7 וכ"ו). מן הסתם יש לי windows 7 64 bit. אני ממש מעדיף ללמוד משם,כי זה זמין לי מאוד. תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום! יש לי בעייה בעבודה שאני עושה בג'אוה: כתבתי תוכנית (java application) ועכשיו אני צריך להעביר אותו לדף אינטרנט. כאשר אני נמצא בקובץ JSP, אני קורא לפונקציה מה- source package שאמורה להחזיר לי ערך, אבל במקום אני מקבל exception org.apache.jasper.JasperException: An exception occurred processing JSP page /RunGame.jsp at line 62 שורה 62 זו השורה האחרונה שכתובה. כל מה שהפונקציה עושה זה להפוך STRING לקורדינאטה. הפונקציה הזו עובדת כמו שצריך. Player currPlayer = null, rivalPlayer = null; //board = (Board) session.getAttribute("board"); p1 = (Player) session.getAttribute("p1"); p2 = (Player) session.getAttribute("p2"); currPlayer = (Player) session.getAttribute("currP…
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי, אני צריך לכתוב JOB שרץ כל 1-2 דקות ומביא מידע מכמה DB ומכניס אותו ל MYSQL. חשוב לי שיהיה מהיר. השאלה היא האם יהיה הבדל משמעותי אם אכתוב את זה ב - PHP (שולט טוב) או ב - C או C++ (לא מכיר בכלל)? ברור לי ש- C,C++ הרבה יותר מהיר, אבל השאלה היא אם ה - DB לא מהווה פה צוואר בקבוק כך שאני מאבד את יתרון המהירות? אם מישהו מכיר BENCHMARKS שנעשו בנושא, אשמח לקבל הפניה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניים ליצור דף ראשי במחשב שלי ב-HTML עם קישורים לכל מיני תוכנות שאני מריץ הרבה. אני אני עושה קישור לתוכנה? או לפקודת הרצה שלה? עזרתכם , תודה
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום שמי רן, אני די מתחיל בכל בקטע הזה של שפות תכנות... הייתי שמח אם תעזרו לי בתרגיל מסויים.... אז ככה התרגיל הוא: תלמיד רצה לחשב את הממוצע השנתי שלו בהיסטוריה, ציוני המבחנים שלו: 78,97,45,64,87 צריך לכתוב תוכנית שתחשב את הממוצע השנתי של התלמיד.... לא הבנתי כל כך איך לעשות את זה.... (אם אפשר לכתוב את זה כCODE זה יהיה מצויין אני יבין את זה טוב....) תודה,רן
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, האם למישהו כאן יש קוד/תוכנית C# לשליחת/וקבלת SMS באמצעות הפרוטוקול של ה ICQ ? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני עושה משחק ובמשחק אני רוצה ששחקן יבחר אובייקט, לכל אובייקט יש תמונה משלו כמובן ואני רוצה לעשות כמו חלונית שיש בצד שמאל חץ להזיז שמאלה וצד ימין יש חץ הזזה ימינה המטרה שלי היא שהוא לוחץ אז פשוט הוא יציג כל פעם תמונה מהאובייקט הבא ברשימה אשרטט את זה בתמונה שתבינו מה אני רוצה לעשות http://imagizer.imageshack.com/img746/5812/hbznSX.th.jpg' alt='hbznSX.th.jpg'> כל לחיצה מראה לי תמונה אחרת במערך הצורה שחשבתי לעשות היא כל פעם לשלוף איבר מהמערך להציג אותו ולהחזיר אותו לסוף הרשימה האם נכון לעשות בצורה כזאת ? כאילו לפי מה שאתם מכירים ככה נהוג שעושים? חשוב לי לציין שזה מערך של List אני יכול לעשות את זה במערך רגיל אבל אני לא רוצה להגביל את הרשימה שאולי אחר כך אני ירצה לה…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-


