תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מריץ Batch File ב Login Script של המחשבים בארגון שלי. אני רוצה שכל מחשב שמריץ את הסקריפט יצור קובץ טקסט (TXT) עם השם שלו בתיקייה מסוימת. מה הפקודה ליצירת קובץ טקסט (TXT)?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
חשבתי על שאלה לא פשוטה ב- JAVA שעלולה להופיע בבחינה... אם אני מעוניין לכתוב שיטה שמקבלת מערך באורך שאינו ידוע אשר בודקת האם המערך הינו פולינדרום בסיסוכיות O(n) האם זה אפשרי ע"י זה שלא ידוע אורך המערך ובכלל בסיבוכיות הנ"ל ? אם כן אשמח להצעת אלגוריתם פשוט ויעיל תודה !
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני מעונין להציג את התאריך הנוכחי (system date) והשעה ע"ג המסך ולשמור ערכם במשתנה (אובייקט או string, או double). מישהו יכול להסביר לי כיצד עושים זאת ב c++?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האם יש עדיפות לרשום את הקודים במחלקה מאשר ב - Form? אם כן, מה עדיף לא לרשום ב - form? והאם ה- Form לא יכול לספק אבטחת קוד כמו במחלקה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
האדם שהמציא את שפת C (יחד עם ברייאן קרנינגן) ואת UNIX (יחד עם קן תומפסון) נפטר. כל מי שמתשמש היום במחשב או פלאפון, במכונית או בכרטיס אשראי, ואפילו במכונת כביסה - נהנה מהשפעתו הישירה והעקיפה של dmr על עולם המחשבים. http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Ritchie אני יכול רק לקוות שהוא יזכה לכבוד הראוי לו, ואולי לחלק קטן מפולחן האישיות הנרחב שנעשה לסטיב ג'ובס.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם התחלתי ללמוד C# בבית הספר ונתנו לנו תכנית לשעורי בית שאני לא מבין. בתכנית צריך להציב ב2 משתנים מספרים שונים ואז להחליף ביניהם לדוגמה:a=4 b=5,a=5 b=4 אני לא כל כך מבין איך לעשות את זה אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בניתי 2 מחלקות: http://pastebin.com/ZkbaHhkE http://pastebin.com/Bc5XuBHM ואני מקבל את השגיאה Exception in thread "main" They equel java.lang.IndexOutOfBoundsException: Index: 0, Size: 0 at java.util.ArrayList.rangeCheck(Unknown Source) at java.util.ArrayList.get(Unknown Source) at BigInt.getNumber(BigInt.java:19) at BigInt.plus(BigInt.java:95) at BigInt.multiply(BigInt.java:165) at Start.main(Start.java:58) אני לא יודע איך לתקן את השגיאה למעט העובדה שנראה שיש לי שגיאה בהגדרת גודל המערך.....
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מנסה לחפש אלגוריתם מהיר (לא ממש משנה היעילות) ופשוט להבנה שיהיה לי קל לרשום לו קוד. אשמח לקבל הצעת אלגוריתם כי אני די שובר את הראש על התרגיל הזה... :-[ אני גם לא ממש יודע איך צריכה להיראות החתימה של הפונקציה שאני אמור לרשום... תודה... [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קניתי ספר בשביל להתחיל ללמוד VB6 אבל משום מה אין שום תירגול בספר אלא רק תרגילי הדוגמא שעל הדיסקט המצורף, יש איזה ספר תרגול למתחילים שאתם יכולים להמליץ?
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן, לפני כמה חודשים החלטתי ללמוד php לעומק ולעבור את מבחן ההסמכה של zend. עד היום ראיתי בערך 70 שעות של מדריכים ועשיתי את ה"קורס" ב - codecademy. הבעיה היא שאני מרגיש שעד עכשיו כל מה שלמדתי זה רק הבסיס ואני לא מצליח להבין איך להמשיך, איזה נושאים ללמוד? איזה מדריכים כדאי לראות? במה צריך להתעמק יותר ובמה פחות? אשמח לקבל הכוונה נ.ב - שקלתי להירשם לקורס באחת המכללות אך לפי מה שהבנתי זה רק בזבוז כסף. תודה והמשך שבוע טוב, ליעד.
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מישהו יוכל לפתור לי תרגיל זה? אני לא מבין ויודע כיצד לפתור אותו... :-\ כתוב פונקציה המקבלת מספר שלם חיובי בן 9 ספרות - NUM, ומספר שלם חיובי חד-ספרתי - N. הפונקציה הופכת את הסדר של N הספרות האחרונות של המספר NUM ומחזירה את NUM לאחר השינוי. לדוגמה: אם NUM=123456789 ו-N=3 אז הפונקציה תחזיר NUM=123456987 אני אשמח לקבל תשובה פשוטה. תודה רבה רבה מראש!
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
-
תתקנו אותי אם אני טועה: Unicast שולח את המידע אחד אחד לכל מחשב שמבקש אותו באופן אישי יאנו אחד אחד. לא בו זמנית ולכן הוא מעפן ולא יעיל. אלה אם כן אני רוצה נגיד לעשות CHAT פרטי אחד על אחד. הפצת נתונים ב-Multicast שולח את המידע רק למחשבים שמבקשים אותו-בו זמנית. מעולה לCHAT ואז אני לא צריך שרת שיקבל את ההודעה וישלח לכל המשתמשים בחזרה. זה עושה את זה בשבלי. הפצת נתונים ב-Broadcast שולח את המידע שאני רוצה לכל מי שמחובר אליי ( ??? לא נראה לי שהבנתי את זה) ואפילו אם המחשבים לא רוצים את המידע הזה אני שולח להם בכל זאת אבל בו זמנית. בטחלס אין לי מושג להמ שמישו ירצה להשתמש בזה ולא בMULTI CUST. ואגב אני צריך לעשות את זה בפעולה חוזרת לכל איפי שיש לי ברשימה. ממש לא טוב. אבל אני בטוח טועה…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
ערב טוב. אני צריך להכין שיטה הקולטת סדרת מספרים, מחשבת ומחזירה את ההפרש המקסימלי בין שני מספרים. חשבתי על זה הרבה ולא הצלחתי לפתור. תודה רבה מראש.
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לקמפל תוכנית ב-c ובאסמבלי- התוכנית אמורה לקלוט גודל של מערך ב-c ולשלוח את הגודל כפרמטר לפונקציה שממומשת באסמבלי שהיא, בתורה, תקרא ל-malloc ותקצה מערך כגודל הפרמטר... התוכנית לא איתי כרגע ולכן אני לא יכול להעלות אותה, אבל יש לי תמונת מסך של שגיאת הקומפילציה.. אין לי מושג מאיפה הוא מצא קובץ c0.asm... ואין לי מושג למה הוא טוען שהפונקציה createArr "משוכפלת" בקובץ .. למישהו יש מושג מה אלו השגיאות האלו ? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
1. מלאתי combobox ברשימה, והאיברים שלו על המסך הם: tar.Entities.ItemList (itemList זהו class אליו אני מעבירה את הטבלת נתונים מהשאילתא) - מה לא תקין? 2. יש לי combobox שלאחר שאני בוחרת את אחד האיברים מתמלא לי combobox נוסף בנתונים. א. אם אני לוחצת שוב על הcombobox הראשון כדי לשנות את הבחירה שלי - אני מקבלת הודעת שגיאה : Operation is not valid while ItemsSource is in use. Access and modify elements with ItemsControl.ItemsSource instead. ב. אם אני מעוניינת למלא את הcombobox בנתון בודד, אני משתמשת בADD, אבל אז כשאני בוחרת אפשרות אחרת הוא שם שגיאה שצריך לרוקן אותו. מה לא תקין?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
למישהו שיודע את השפה, אני צריך שמישהו ישלים לי פקודה שתיצור שאילתה. כלומר, כאשר אני אלחץ על הקובץ הוא ישאל אותי להקיש את שם המחשב החדש שברצוני ליצור. כרגע בפועל, ניתן לשנות את שם המחשב רק ב-SOURCE. תודה. הסקריפט: sNewName = "COMPUTER NAME" Set oShell = CreateObject("WSCript.shell") sCCS = "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\" sTcpipParamsRegPath = sCCS & "Services\Tcpip\Parameters\" sCompNameRegPath = sCCS & "Control\ComputerName\" With oShell .RegDelete sTcpipParamsRegPath & "Hostname" .RegDelete sTcpipParamsRegPath & "NV Hostname" .RegWrite sCompNameRegPath & "ComputerName\ComputerName", sNewName .RegWrite sCompNameRegPath & "ActiveComputerName\Compu…
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, חשבתי לפרסם כמה קישורים טובים על הנדסת תוכנה ותכנות שיכולים להיות מועילים: http://www.softwarearchiblog.com/ - לקחים מעשיים בהנדסת תוכנה (בלוג שלי), נטייה לג'אווה ואגייל http://www.reversim.com/ פודקאסט עברי מצוין. http://heblog.ronklein.co.il/ דוט נט, OO http://technoblogia.net/ בעיקר דוט נט http://firefang.net/blog/ תכנות ומחשבים באופן כללי http://blogs.microsoft.co.il/blogs/vprnd/ פיתוח תוכנה יותר מהזווית הניהולית. אני מקווה שתמצאו אותם מעניינים ופוריים. אנא הוסיפו עם יש עוד בלוגים טובים בעברית שאתם מכירים (עבדתי קשה למצוא, והחלטתי לפתוח אחד משלי כדי לנסות ולהשלים את העבודה) ליאור
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה, מישהו יכול לעזור בפייתון ? תודה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
היי, מישהו יודע איך לגרום איכשהו ל-Netbeans לקמפל תוכניות של OpenGL בשפת C++? מדובר בלינוקס כמובן
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני למדתי שנה שעברה פסקל עברתי בית ספר ועכשיו אני אמור ללמוד C אני בכיתה יא' יש למישהו אתר שמשווה בין פסקל ל- C או דרך לימוד מהירה וקלה? אני לא מצליח לקלוט נשום דבר ב- C ויש לי עוד שבועיים מבחן! ועכשיו לשאלה שפתחתי עליה תרד המורה הביאה לנו בעיה ברקורסיה (מישהו יכול להסביר לי מה זה כי לא ממש הבנתי את ההסברים שלה...) השאלה היא כך: לקלוט מספר ארוך ושלם וליכתוב כמה פונקציות רקורסיות לחישובים הבאים: 1. לחשב כמה ספרות יש במספר 2. לחשב סכום של ספרות 3. כמה ספרות אי זוגיות יש במספר * האנחה: המספר גדול מ-0 תודה רבה לעוזרים!
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, עד עכשיו עבדתי בצורה טובה עם VS2015. לאחר שקראתי באתר מייקרוסופט על החידושים ב VS2017 וגם הבטחה מפורשת לשיפור משמעותי במהירויות התקנתי את הגרסה החדשה. אני מרגיש האטה משמעותית בעבודה. הפסקתי להעלות את הפתרונות המלאים והתחלתי לכתוב (בתור בדיקה כמובן) HELLO WORLD. גם זה עובד לאט! יש לציין שהתקנתי התקנה מלאה כי רציתי לבחון את המוצר ולא ידעתי במה אחליט להשתמש. האם למישהו יש ניסיון טוב עם VS2017 ובמיוחד האם מישהו מרגיש שיפור במהירות התגובה?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום, פיתחתי שרת ולקוח ב-wcf (השתמשתי בduplex). כאשר השרת והלקוח הם על אותו מחשב, התוכנה עובדת מצויין, אך בשני מחשבים שונים (על אותה רשת), מופיעה בעת התחברות הלקוח השגיאה: השרת דחה את אישורי הלקוח,ניסיון הכניסה כשל או באנגלית: server has rejected client credentials. אני מניח שהבעיה היא ב-app.config אם מישהו יודע משהו שיכול לעזור, אשמח מאוד לעזרה! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-


