עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by yossi21,

    שייכים ל- HTML או CSS?

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by netalish,

    משום למרות שאני עושה <include<conio.h אני מקבלת שגיאה על clrscr() מישהו מבין למה?

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. אבל לא לחפש תו -תו... אלא דרך אחרת שאפשר למצוא האם קיימת מחרוזת כלשהיא במחרוזת אחרתת ... תודהה לכל העוניםם ...

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by Lior Azi,

    יש לי טבלת רשימת מוצרים , לדוגמא כרטיסי מסך....הארדדיסקים...זכרון ואני רוצה לקשר אותה לטבלאות אחרות, שיהיה בהתאם למה שיבחר מרשימת המוצרים לדוגמא: זכרונות-> 128 מגה 256 מגה 512 מגה וכשאני יבחר הארדדיסקים אז: 80 ג'יגה 40 ג'יגה וכו'..... אשמח אם תענו לי על השאלה ו/או תמליצו לי על אתרים באנגלית/עיברית שיעזרו לי (אני די בהתחלת הלמידה של ACCESS)

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by adi518,

    חבר שדווקא מבין ב PHP אבל לא כל כך יודע עיצוב פנה אליי כדי לעצב לו מחדש את האתר רדיו שלו. מצ"ב לפני ואחרי. http://www.asdesign.co.il/radio/ מאד נוח לשימוש ועובד מהר! [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by ShrekHunter,

    שלום לכולם, התחלתי ללמוד את"מ ואנו משתמשים ב- TURBO DEBUGGER ועכשיו מגיע הבעיה... אני משתמש במחשב נייד לצורך העבודות ומותקן עליו WIN7. אני מחפש דיבגר אחר שיכול לעבוד על ה-7 (ללא התקנה של XP MODE) הרצתי בגוגל חיפוש ולא מצאתי את מה שרציתי אולי למישהו יש המלצה על אחד כזה??? תודה,

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by Help123,

    שלום לכולם, אני תלמיד 5 יחידות מדעי המחשב ולומד ג'אווה. ניתנה לי משימת בונוס לציון הגשה לחופש, שכחלק ממנה אני צריך לבנות מחלקה שתסייע להגדיר אוטומט מחסנית ושאפשר לבדוק באמצעותה אם מילה אכן נמצאת בשפה של האוטומט. אני כבר על המשימה הזו יותר מיום ושובר את הראש, אני הסתבכתי ממש. בפורום אחר הייתי ושם ניסו לסייע לי אך לא באמצעות כלים שלרשות 5 יחידות מדעי המחשב בטענה שאין דרך פשוטה יותר וגם היה קשה להבין מקוד הארוך והסבוך שלהם מה עשו בכל שלב, כוונתם היתה לפחות טובה. אם משהו יוכל לעזור לי ולממש את המחלקה באמצעות מה שיש בידי תלמידי 5 יחידות מדעי המחשב אני אהיה אסיר תודה. שבוע טוב.

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by lsdproject,

    איך שמים פרסומות כמות ב באתר http://one.co.il/ תודה

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. כי ב IE הכתב נראה שונה

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by ImFondOfComputers,

    איזה עורכי אסמבלי קיימים, ועל אילו אתם ממליצים?

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by satlan1,

    שלום יש לי את התוכנית הבאה ברקורסיה, התוכנית מקבלת מספר ומדפיסה את הסיפרה המקסימלית של המספר. *הוספתי קובץ טקסט עם התוכנית לא הבנתי איך אני עוקב אחרי התוכנית... נניח עם המספר 123. אז הבנתי עד הקטע שאני נכנס לפונצקיה עם הסיפרה 1 ואז נתקעתי :-X מישהו יכול להסביר לי איך התוכנית ממשיכה אחר כך? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by The-Devil,

    בשעה טובה ובמזל טוב סיימתי את הפרוייקט שלי על פיענוח והצפנת קבצים :bigglasses: :bigglasses: אז... כדי שתוכלו להשכיל מזה או שסתם הנושא מעניין אותכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה פרטית בצירוף האימייל שלכם ואני אשלח לכם את התוכנית אני אשמח לתגובות

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. שלום, אני בדיוק בתהליכים של הקמת שני שרתים - אחד mysql והשני web- אני בדיוק סיימתי להעביר את ה-DBים מהשרת הישן ועכשיו אני מנסה להפעיל את האתר. אבל אני מקבל את השגיאה: Warning: mysqli::mysqli(): (HY000/2002): No such file or directory חיפשתי קצת בגוגל ומצאתי את הכתבה הזאת (בנוסף לעוד מקורות): http://devin.la/blog/warning-mysqli-hy000-2002-no-such-file-or-directory שטוענת שהפתרון לכך הוא להגדיר את הנתיב לקובץ של ה-socket של mysql ב-php.ini. איך בדיוק אני מגדיר את זה כשהקובץ הזה נמצא על שרת אחר?

  14. Started by someone,

    מה שאני צריך לעשות זה: להכניס אותיות לסטרינג וספרה אחת בין 1 ל9 נגיד מה שהכנסתי זה ככה, EKGFA5PZ אז מה שהתוכנה צריכה לעשות זה להוסיף 5 פעמים את האות שלפני הספרה ולמחוק את הספרה, ככה: EKGFAAAAAAPZ מישהו יכול לכתוב לי משהו?

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by generalA,

    מישהו יודע באיזו פקודה אני צריך להשתמש ע"מ לקלוט לתוך מערך מספרים בזה אחר זה..רקb] בMATLAB

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. הנה האתר [linkdr70.yourgalleries.net/|שבניתי]. אני רוצה למקם תמונה אחת בצד ימין, אחת באמצע ואחת (שעדיין לא הוספתי) בצד שמאל לצורך העניין. אגב זה לא חייב להיות בדיוק באמצע. איך אני באופן כללי שולט על המיקום? תודה מראש ושבת שלום, dr70

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  17. Started by s_b54,

    מישהו יכול להסביר לי איך אני גורם לתוכנה שיצרתי לחזור על עצמה מתי שהיא מסיימת הנה הקוד עם זה עוזר: #include<iostream.h> void main() { int a,b,c,d,e,f,g,h,i,j; cout<<"if you wont to do the action + please prees 1"<<endl<<"if you wont to do the action - please prees 2"<<endl<<"if you wont to do the action : please prees 3"<<endl<<"if you wont to do the action X please prees 4"<<endl; cin>>a; if (a==1) { cout<<"pres the numbers"<<endl; cin>>b>>c; cout<<"--------------------------------the anser---------------------------------------"; cout<<b+c; } else if (a==2) { cout<<"…

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by intel suck,

    אני צריך לעשות לולאה שקולטת 30 מס' מחשבת ומציגה כפלט את סכום המספרים הזוגיים שנקלטו בלי להשתמש ב-WHILE רק ב-FOR תודה

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by ben060,

    יש לי ידע בשפת פסקל האם יש תוכנות או מדריכים מסוימים שיכולים לעזור לי ללמוד JAVA. יש לי ידע נרחב בפסקל , האם זה יספיק? אם כן תוכלו להפנות אותי למקומות ששם אוכל לקדם את הנושא? תודה

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by Hacker1221,

    אני כותב עכשיו תוכנה, ונתקלתי בבעיה: בהודעות שגיאה, יצרתי כפתור שסוגר את ההודעה. כשלוחצים עליו, ה-Frame נתקע

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. אזז ככה אם אני כל פעם קולט מספר מסוג אינטגר(int) איך אני יכול לבדוק אם בכלל מתי המשתמש בעצם משאיר אותו ריק מבלי להעביר לסטרינג או הפוך? תודה מראש דור

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by אתי :),

    יש לי תוכנית. זה ה main הראשי. זה תוכנית שקולטת מבנה של סטודנט למשל. מישהו יכול להסביר לי אולי מה הטעות שעשיתי ולמה ההדפסה יוצאת לא טוב? אני רוצה שזה ידפיס לי חמש פעמים כאילו יש חמש סטודנטים ולפעמים זה בורח. מדפיס פעם שורה אחת למשל רק את השם.פעם רק את השורה של הציון.פעם שלוש פעמים את השם של תלמיד וכוו.... int main() { int i=0; student person[stud]={{0},0}; for (i=0;i<stud;i++) { cout<<"please enter your name & last name \n"; gets((person+i)->name); cout<<"please enter your grade \n"; cin>>(person+i)->grade; } ave(person); max(person); return 0; } [br]פורסם בתאריך: 23.01.2011 בשעה 23:09:19 ניסיתי לעלות תמונה לא ממ…

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by mimig,

    שלום, שאלה קטנה: אני רוצה שבעת לחיצה על כפתור יפתח לי messagebox לא רק עם אפשרות ללחיצה על "אישור" וסגירת ההודעה, אלא שיהיה לי בנוסף 2 כפתורים (בmessagebox) שפותחות אפשרויות גישה חדשות (כמו לחיצה רגילה על כפתור) אודה לקבלת תשובה תודה!

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. אני לא רוצה לדעת את המקום מבחינת clientX,Y אלא מבחינת התו(לפני או אחרי) במחרוזת טקסט מסויימת. מישהו מכיר דרך לעשות את זה?

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by unknown2007,

    יש לך מכשיר לזיהוי טביעת אצבעות יש לה אופציה לזכור 70 טביעות. בנוסף , המכשיר מחזיק את המידע במשך חודשיים בלבד. יש למכשיר גם אופציה של 8 ספרות אשר דרכם המשתמש יכול א. להגדיל את מספר המשתמשים בערך בסביבות 15+- ב. להאריך/לקצר את הזמן שהמכשיר יחזיק את המידע עד שנתיים או משהו כזה. ג.למחוק טביעת אצבע מהזיכרון. איזה פגיעויות ותרחישים יכולים להיות במכשיר. (מתוך שאלה בראיון עבודה) למישו יש רעיונות? למישהו יש רעיונות לבדיקות?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים