עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by adi_adi,

    בס"ד שלום לכם!!! אולי מישהו מכיר את השפה jack יש לי שאלות בסיסיות... דוגמא: איך כותבים switch case בשפה הזו?? משהו יכל להביא לי קישורים ללימוד השפה...לא מצאתי בשום מקום!!! תודה רבה רבה!!! ??? :s05:

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. Started by ftom2,

    הי, מה מקובל לגבות בהתחשב בתנאים הבאים: 1. אתר פורטפוליו קטן (4 -5 דפים) 2. תומך בכל הדפדפנים העיקריים (IE 7+,CHROME,FF) 3. רץ על JOOMLA 4. אני מקבל PSD מוכן. תודה מראש.

    • 19 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. Started by baronlior,

    היי, יצא לי לפתח #C וג'אווה בערך 9 שנים עד אשר הזדקקתי לידע ב javaScript. לא מצאתי חומר שהיה יעיל למפתח מנוסה, ולכן החלטתי לרכז חומר ולכתוב את ה "Crash Course" על JS / JQuery למפתחים מנוסים - זה שהייתי רוצה למצוא בעצמי. http://www.softwarearchiblog.com/2012/07/series-javascriptandjquery.html הערות כלליות, או אם מצאתם טעויות - אשמח לשמוע! ליאור

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. Started by -Tal-,

    היי, אני מתכנת משהו ב JAVA ואני צריך להגדיר את המסד נתונים שלי ב ODBC. ברגע שאני מנסה לבחור ב MDB הוא רושם לי שגיאה Microsoft ODBC Administrator --------------------------- The setup routines for the Microsoft Access Driver (*.mdb) ODBC driver could not be found. Please reinstall the driver. המערכת הפעלה שלי - WINDOWS 7 x64 OFFICE 2007 אשמח לעזרה תודה

    • 0 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by Stoichkov,

    שלום לכולם קיבלתי את השאלה הזו באופ ישבתי עליה אולי 5 שעות ולא הצלחתי למצוא את הפתרון אשמח אם תעזרו לי. בעיקרון הבנתי שהמערך בנוי בצורה "מקופלת" ממוינת נסיתי איכשהו לנסות לשלב את זה בעזרת חיפוש בינארי ובכל מיני דרכים אחרות אך לא הצלחתי.. תודה לעוזרים..

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. שלום, התכנית הנ"ל אמורה להרגיל מספרים בין -10 ל+10 לתוך מטריצה של 6x5, כשהזוגיים בהתחלה והאי זוגיים בסוף. הקומפיילר אומר שהתוכנית תקינה, אך היא לא מבצעת את המשימה כמו שצריך! רעיונות? #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #define rowsize 6 #define colsize 5 void main () { int row,col,mat[rowsize][colsize],num; randomize (); for(row=0;row<rowsize;row++) { for(col=0;col<colsize;col++) { num=random(20)-10; if(num%2==0) mat[row][col]=num; else mat[rowsize-1-row][colsize-1-col]=num; } } for(row=0;row<rowsize;row++) { for(col=0;col<colsize;col++) printf("%d",mat[row][col]); } }

    • 18 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. מישהו פה יכול להמליץ או לתת לי טיפים לגבי המנועים האלה תודה לכל העוזרים

  8. שלום - אני מתחילה , נתקלתי בבעיה בתרגיל שאני לא מצליחה, ניסיתי להעזר באינטרנט בחומר ובפורומים שונים אבל לא הבנתי מה הטעות. לחלן התוכנית: #include <stdio.h> #include <math.h> #define PI 3.14159265358979323846 double factorial(int number); int main() { double x,cosinus1,cosinus2; printf("\nplease enter a value to calculate:\n"); scanf("%lf",&x); cosinus2=cos(PI-fmod(x,2*PI)); cosinus1=my_cos(x); printf("\ncosinus as calculated by program is - %lf\ncosinus as calculated by computer is - %lf\n",cosinus1,cosinus2); } double factorial(int number) { double num; num=number; return num==0.0?1.0:(num*factorial(num-1)); } do…

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  9. Started by eliom,

    יש סרטון וידאו בעברית שמסביר על הפרמטרים האלו? תודה.

    • 19 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by yuval12321,

    אני רוצה לעשות מחשבון אישי לעצמי ולשים בו נוסחאות וכל מיני דברים שאני משתמש בהם הרבה כדי לקצר לי דברים וכדי לבדוק טעויות שלי אני יכול לתכנת משהו במחשב בC# עם במצב console שיעשה את זה ואז ללכת לחברה ולבקש ממנה להכניס לי את זה למחשבון? (או שאפשר בכלל לבקש מהחברה לתכנת משהו בשבילי ולשים לי את זה על מחשבון) זה לא אמור להיות מסובך נכון? צריך רק לעשות תנאי לחיצה על כפתור ואת הנוסחה ואז הכפתור מעביר את הנוסחה לחלק מהתרגיל ואני רק מציב מספרים משתנים זה אפשרי לעשות דבר כזה? אני יכול נגיד לבקש שיבנו לי מכשיר שיש בו רק מערכת הפעלה והוא עובד על CONSOLE ואז אני רק יעביר מהמחשב את הפקודות שאני צריך? ועוד דבר - איך אפשר לתכנת אפליקציות לאייפון אם אין לי מק?

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. היום נשאלתי בראיון עבודה בjava לעשות רשימה מקושרת בלי שימוש בcollection הייתי רוצה לקבל הצעות איך אתם הייתם מממשים את המחלקה הזאת ? אני עשיתי את זה אם array רגיל, שאני מגדיר לו את הsize והtype של המערך הזה עשיתי אותו כאובייקט מסוג person למשל מה דעתכם? פתאום הבנתי שיש הרבה מקומות שבודקים לוגיקה שלי, אז אני צריך לדעת לממש הרבה דברים שjava או c# מוכנים האם זה הדרך היחידה שעושים רשימה מקושרת בלי collections? או שיש עוד דרכים אשמח אם יהיה פה הצעות לפיתרון...

    • 11 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by Yehudaa,

    :lol:

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  13. Started by Dror Arasheven,

    http://pastebin.com/UYJGwhSf http://pastebin.com/irA1sjPL שני המחלקות האלה אמורות לקבל 2 מערכים של מספרים מתוך מערך למזג אותם למערך ממוין 1 , ולהחזיר אותו בכול פעם בחזרה למערך עד שישאר מערך 1 ממוין בתוך המערך הראשי . הפעולה הזאת צריכה להתבצע בצורה מגבילית x פעמים בכול פעם לפי בקשת המשתמש . אני מקבל שגיאה הבאה Exception in thread "pool-1-thread-5" java.lang.NullPointerException at MergeSortThread.merge(MergeSortThread.java:24) at MergeSortThread.run(MergeSortThread.java:47) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Un…

  14. Started by Rami0786,

    שלום לכולם . רציתי להתנסות להתעסק עם ui אז בניתי פרוייקט בג'אווה בתוכנה בשם bluej (תוכנה מאוד טיפשה יחסית) אל תשאלו למה זה לא האישיו חח.. בכל מקרה.. סיימתי לבנות את הפרויקט, איך אני יכול להפעיל אותו ?! כלומר אילו הייתי בונה אפליקציה באנדרויד סטודיו למשל בסוף לוחצים על build מה ש-bluej לא מספקת, אבל כן מספקת "create jar file" רק שאין לי מושג מה לעשות איתו... נ.ב נסיתי לעשות קובץ "run.bat" שבתוכו השורה java -jar myProg.jar אבל ב ui זה לא עובד, אומנם שעשתיתי פרויקט אחר שדורש קלט מהמשתמש ב- console/cmd (איך קוראים לך... שלום S%) קובץ ה"run.bat" כן עבד!!

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by oded900,

    אני מעוניין ללמוד תוכנת צד שרת שתאפשר לי להקים אתר מכירות באינטרנט בצורה הטובה ביותר, אתר שיכלול פרטים רבים למכירה שאני יוכל לשנות בכל רגע נתון, משתמשים,כרטיסי אשראי וכמו כן הגנות אבטחה תואמות לאתר שכזה... השאלה שלי היא איזו שפה PHP/ASP היא עדיפה מניסיונכם לבניית אתר שכזה? וכמו כן מה נותן יותר אפשרויות אבטחה.

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. Started by MindSeeker,

    אז אוקי, אין לי מושג מה עושים, אבל לפי מה שהבנתי אם אני רוצה את הבסיס, בלי לתכנת ולשנות את הדברים זה אמור להיות ממש קל להשתמש בזה, אז השאלה שלי מה אני עושה, ואיך? אני צריך את כל הצעדים מהתחלה, אני יודע שזאת דרישה גדולה מידי אבל אם למישהו יש את הסבלנות או את האתר שיסביר לי איך לעשות את זה אני יעריך את זה. תודה רבה מראש, אביעד. נ.ב. אין לי שום ידע אף לא בסיסי בתיכנות וניהול אתר אינטרנט.

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  17. Started by sharonp,

    בוקר אור! זה עניין שאף פעם לא הבנתי כמו שצריך ותמיד נתקעתי בו - מצביעים חפשתי דוגמא, אם תמצאו אחד טובה יותר להתעסק איתה אני אשמח. void solveSqEq(double *x1, double *x2, double a, double b, double c) { double sqrt_delta = sqrt(b*b – 4*a*c); *x1 = (-b + sqrt_delta) / (2*a); *x2 = (-b – sqrt_delta) / (2*a); } זו למשל פונקצית עזר לתכנית שאמורה לפתור משוואות ריבועיות (לקוח מאיזה תירגול) אם נגיד נאתחל בפונקציית מיין x=7 אז נגיד שבמקום 2000 (אני מדמיין את זה בתור תיבה שיש לה מספר קיטלוג ובתוכה ה"סחורה" - הספרה 7) נמצא הערך של x -> 7 למה בפונקציית המיין אני שולח את x&? מה יקרה אם אשלח את x בלי סימן לפני? בפונקציה המצורפת, רשום x *. מה יקרה אם ארשום רק x ? ובגדול, x& …

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  18. Started by YooOmer,

    אני רוצה להתחיל ליצור אתרים אבל זה לא יהיה איזה משו שאני יעשה שבוע וימאס לי אז תאמרו מה צריך ללמוד כדאי לכתוב אתרים רציניים . א. איזה שפות הכי כדאי ללמוד ? ב. איזה ספרים אתם ממליצים לקרוא ? ג. האם כדאי להעזר בתוכנה כל שהיא ואיזה ?

    • 14 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by GuglyBu,

    היי חבר'ה, אשמח אם תוכלו לעזור לי בקוד C++ שאני כותב. בזמן דיבוג התכנית, אני מקבל את השגיאה הבאה: "Debug Error! Program: HEAP CORRUPTION DETECTED: before normal block (#1059) at . CRT detected that the application wrote to memory before start of heap buffer" השורה שנופלת היא delete[] BlockArray_; (שחרור זכרון) ואין לי שמץ של מושג למה. אם מישהו יוכל להציל אותי פה אני אודה לו לעד. תודה רבה!!

    • 8 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by alal15242,

    שלום, התחלתי לא מזמן קורס בשפת c בהנדסאי תוכנה, אני מאד מתקשה להבין את המורה כי אין לי רקע בתכנות, מחפש חומרים הרצאות או כל דבר שיסייע לי בלימודים. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. Started by Burned,

    שלום, אני צריך עזרה בלמצוא את 5 המספרים הכי גבוהים במערך ולסדר אותם לפי סדר. אני יודע איך לעשות את זה כדי למצוא את המספר הכי גבוה, אבל אין לי מושג איך לעשות את זה ל5 הכי גבוהים.. :s05:

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by AliceInChains,

    האם יש דרך להמיר פרוייקטים רבים בוואת אחת, במקום לפתוח אחד אחד ולזרום עם ה ConversionWizard המעצבן הזה?

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. אני רוצה לעשות ליסטוויו אחד שמראה הרבה שמות ולידו ליסטוויו שמראה מלא מקצועות לדוגא אנגלית מתמטיקה.... ואז אני רוצה שאם אני לוחץ על שם של משהו ואז בוחר מקצוע הוא יציג בטקסטבוקס כמה יחידות הוא עשה נגיד משה אנגלית 5 משה מתמטיקה 5 אז איך אני עושה שיהיה שהמידע שמוצג קשור בין שתי הליסטוויו ולא כל אחד מהם בניפרד?

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by Nemesis,

    יש למישהו מושג כיצד ניתן להוסיף בזמן ריצה טקסט על גבי Quad או כל משטח לצורך העניין ב Model Space? תודה מראש,

    • 21 תגובות
    • 2.4k צפיות
  25. שלום, יצרתי טופס בדף html. אם ממלאים אותו באנגלית הוא משוגר לכתובת המייל שלי בסדר. אם בעברית (ואני רוצה פרטים בעברית) אני מקבל אותו במייל בג'יבריש. להלן הקוד: <form action="mailto:xxx@mymail.co.il?subject='רישום לאתר'" enctype="text/plain" name="regiser" method="post" dir="rtl"> <p align="right" dir="rtl"> שם פרטי:<input type="text" name="name" maxlength="25" size="25" dir="rtl"> </p> <input type="submit" value="send"> </form> מישהו יכול להצביע היכן הטעות שלי. אולי חסר משהו בקוד שמישהו יכול להוסיף ? תודה

    • 3 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים