תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
-
כשאני מנסה להריץ את אלגוריתם אז הוא אומר לי source file not complied מה בעיה שלו?
-
- 21 תגובות
- 3k צפיות
-
-
למשל פונקציה שמקבלת T ו-G (שניהם משתנים מסוג כלשהו), ומחזירה את הסכום שלהם. אם G ו-T הם int/double/float/long או כל משתנה אחר שמחזיק מספר, אז זה יהיה מעולה. אבל אם למשל אחד מהם יהיה int והשני string יתקבל דבר בלתי רצוי.
-
- 9 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הצגתי תמונה בwindows form ואני רוצה שכל כמה שניות התמונה תשתנה לתמונה אחרת, כלומר, כל כמה שניות התמונה תשתנה לתמונה השניה וחזרה לראשונה. מישהו יודע איך עושים את זה ?
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
נכון שזאת שפה מכוערת (לדעתי), ואני גם נגד מיקרוסופט והכל.. אז בכלל... בכ"א, במגמה שאני נמצא (טכ"מ) יש 5יח"ל בשפה הזאת... יש מורה שאמורה ללמד (לא יודעת שום דבר במחשבים, ובטח שלא ללמד שפת תכנות), אבל הבעיה היא שהיא לא יודעת ללמד (משום מה אני מרגיש שכבר אמרתי את זה), אז אחרי כל שעור אני צריך לבדוק באינטרנט באתרים כמו corner.co.il כדי לראות מה למדנו, וללמוד באמת... המורה שמלמדת אותנו רוצה שיהיה לנו ספר מודפס בשפה הזאת (לא רע, לא רע), אבל מה הקטע... אני מפחד לראות איזה ספר מוזר היא תגיד לנו לקנות. אז הבקשה שלי מכם היא שאם יש פה אנשים שהתנסו בספרי לימוד של #C בשפה העברית, בבקשה תתנו המלצות על ספר טוב ותתנו עליו פרטים כמו הוצאה וכו' (אתר בית של ההוצאה יועיל מאוד), כדי שאני אוכל …
-
- 3 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מישהו יכול לרענן אותי איך עובדים עם מערך בויזואל בייסיק ? נניח יש לי מערך עם 4 תאים שאני רוצה לסדר אותם לפי הגודל , או x תאים ? איך אני עושה את זה ? כותב לואלה של for ? ואז שומר באיזהו משתנה temp את הערך של התאים ? איך גורמים לערכים בתוך המערכך לזוז ? אני כותב את זה בפוונקציה או פרוצדורה ? ואז קורא לה דרך CALL ?
-
- 9 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מנסה ליצור תוכנה שתוציא את האודיו מתוך קובץ MP4. התחלתי לחפש מידע על מבנה קובץ הMP4, מסתבר שאין מקום נח עם המידע. לבנתיים הצלחתי להבין באופן כללי את המבנה, אם יש מישהו שיודע על מקור מידע נח לזה אשמח לשמוע. בנוסף, בהנחה שאני מצליח להוציא, למיטב הבנתי זה יהיה בפורמט M4A, איך אני אוכל להמיר לMP3? (בכתיבת תוכנה, לא בתוכנה קיימת) בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שליום לכולם. אני קצת תקוע ורוצה לנסות להיעזר בכם. אני מביא רק את הקטע הרלוונטי: int main(){ int arr[] = {5,4,6,9}; cout << arr[0]; } עד כאן הכל עובד מצוין! עכשיו אותו דבר רק: בתוך cls.h class C1{ int arr[10]; C1(); }; בתוך cls.cpp #include "cls.h" C1::C1(){ arr[] = {1,2,4,6,7,8,2,3,0,5}; } ובמצב כזה אני מקבל הודעות שגיאה: error C2059: syntax error : ']' error C2143: syntax error : missing ';' before '{' error C2143: syntax error : missing ';' before '}' אז איפה טעיתי (ניסיתי המון אפשרויות כולל לקמפל תחת UNIX)? ומהי הדרך לאתחל מערכים במצב כזה? אודה על כל עזרה.
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
האם יש צורה פשוטה להוסיף לאתר יכולת לגבות תשלום באשראי? הדרישה היא כזו: יש לי שירות מסוים שלקוח יוכל לבחור מספר פרמטרים (נניח מספר ימים/ + סוגי תוספות וכו) ואז יוצג לו סכום כולל לתשלום. סכום זה הייתי רוצה לאפשר לשלם ישירות מהאתר (ע"י נותן שירות צד שלישי - כלומר שהאתר שלי לא יתעסק בהבטחה או שמירת כרטיסי אשראי) ראיתי פתרון שמציע PAYPAL אבל נראה לי שזה מתאים רק לרכישת פריטים בעלי מחיר קבוע - כמו חנות) ראיתי גם את חברת TRANZILA אבל לא הבנתי בדיוק איך הם משתלבים באתר שלי. אודה לכל מידע, הסבר, הדרכה, לינק שיוכל לתת לי כיוון לדרך פשוטה ובטוחה לפתור את הבעייה תודה
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
בשפת JAVA .. כמו כן איך יוצרים לזה קובץ הרצה EXE ?
-
- 8 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
<% set c=Server.CreateObject("ADODB.Connection") c.Provider="Microsoft.Jet.OLEDB.4.0" c.Open Server.MapPath("proj.mdb") dim s,use1,email,pass3,pass4,c use1=request.form("use") email=request.form("mail") pass3=request.form("pass1") pass4=request.form("pass2") c=request.form("value") if pass3=pass4 then s="insert into users(use, mail, pass, code) values('"&use1&"', '"&email&"', "&pass3&", "&c&")" c.execute s c.close set c=nothing response.write("נרשמת") else response.write("בדוק סיסמא") end if %> אני מנסה להכניס לתוך המסד נתונים ערך בברית מחדל אבל הוא נכנס הערך בקוד של הASP הוא הC שנכנס מטופס …
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם אפשר לסרוק מהמדפסת דרך html js או אפילו batch או שכדי לי לנסות ב java or c זה לשימוש מקומי בלבד hp officeject pro 6830
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני קמווה שזה קשור לפה.. בכל מקרה בספר שלי רשום לי איך לשים לי IIS על המחשב כדי שאני ילמד עם זה ASP רשום להכנס ללוקח הבקרה הוספה והסרה של תוכניות ושם אתה מוסיף את זה אבל בהתקנה זה מבקש ממני אית הדיסק של SERVICE PACK 2 ואין לי אותו.. יש דרך אחרת להתקין IIS?
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני מחפש סביבת פיתוח חינמית לC (הקוד כאמור יקומפל בgcc). אלה סביבות שניסיתי כבר ולא אהבתי. ECLIPSE - הסתבכתי מאוד עם ההתקנה, לא אוהב את הכבדות שלה. DEV C++ - אהבתי אבל אני חייב שיהיה אפשרות לראות מערכים בדיבאגינג (כמו בMSVC) בגלל שאני עובד המון עם מערכים. MSVC++ - ניסיתי את גירסה 6, היא נתקעת לי כול פעם. תודות מראש.
-
- 16 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום =] ברצוני לפתח תוכנה שתתאים למסך מגע , אשמח לקבל קצת מידע לגבי השפות שתומכות בפונקציות של מסך מגע,ובאמצעות איזה ממשק אפשר לפתח את זה?! ערן
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני כרגע מתכנת מתחיל בשפת C# ואני מעוניין להיכנס לעולם של שרת-לקוח. בשביל ללמוד את כל הנושא חשבתי לתכנת משחק שעובד דרך שרת-לקוח. הבעיה היא שאני לא ממש יודע מאיפה להתחיל? מבירור קצר שעשיתי באינטרנט רק התבלבלתי יותר.... socket? tcplistener? מי מה איך? מישהו יוכל לעזור לי ולכוון אותי למידע התחלתי על נושא של תכנות שרת-לקוח? תודה לכל מי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם... התחלתי ללמוד באוניברסיטה(שנה א') ויש לי תרגיל ב-C שאני צריך להגיש... הבעיות שלי הם שכל פעם שאני מנסה לקמפל את הקובץ אז הוא לא נותן לי(השגיאה מופיעה בתמונה...) כמו כן כשאני מנסה להעביר את הקובץ לשרת של האוניברסיטנ(telnet) ולהריץ אותו באמצעות GCC הוא נותן לי את גם שגיאה... מישהו יכול לעזור לי להבין מה השגיאה ואיך אני מתקן את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני לומד בביה"ס זה הבסיס... טוב אז גרפיקה אנחנו לא לומדים אבל נתנו לנו משהו (דף שרשום איך לעשות טקסט ורקע בצבעים) אז שאני עושה : textcolor (4) cprintf("lordgod"); זה לא עושה את זה בצבע ... אז איך עושים ? כמובן 4 = red ...
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד ויזואל בייסיק ולא הבנתי את ההבדל בין התוכנות
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ניסיתי ליצור רשימה מקושרת ע"פ זה, לכתוב את הפונקציות היה די פשוט אבל הסתבכתי בלבנות את הרשימה בפועל, איך בפועל יוצרים את התאים ברשימה? זה הקוד שכתבתי, אני מאמין שאם תכנסו תבינו יותר טוב במה הסתבכתי. בשורה 14 מה אני אמור לכתוב. אגב בפונקציה removeafter איך מפנה האשפה יפנה אותו הרי הוא עדין מצביע אל תא, נכון שעכשיו גם התא שלפניו מחובר לתא שאחריו אבל גם הוא מחובר עליו, וא"כ מתי הוא יפנה אותו? אתם מכירים דרך יותר טובה ליצור רשימה מקושרת? כי נראה לי שהדרך הזאת לא משהו, עובדה שדרכה אי אפשר למחוק תא מסויים אלא צריך לנסות למחוק אותו ע"פ התא שלפניו.
-
- 11 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
איך אפשר לעשות שהפונקציה הזאת לא תשנה את L שבמיין? Stack fromListToStack(const List L,Stack S) { Position P=L,Head; Position TmpCell=L; ElementType i; bool flag; P=Advance(P); while(P) { Push(Retreive(P),S); i=(Retreive(P)); Delete(Retreive(P),P); while(P) { flag=false; if(Retreive(P)==i) { Delete(Retreive(P),P); P=Advance(P); Head=Header(P); flag=true; } if(!flag) P=Advance(P); } P=Head; } return S; } איך אפשר למיין סטאק עם הפונקציות האלו?: #ifndef _Stack_h #define _Stack_h struct Node; typedef int ElementType ; typedef struct Node *PtrToNode; typedef PtrToNode Stack; int IsEmpty1(Stack S); Stack CreateS…
-
- 37 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
אהלן חברים, אני רוצה להתחיל ללמוד שפות תכנות, במלוא הרצינות. אני מבין קצת על חומרת מחשב אבל אני רוצה להיכנס לזה יותר לעומק אשמח אם תעזרו לי מאיפה להתחיל. תודה
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה עם שימוש חוזר בנתונים שבמערך. החזרתי מפונקציה ל- Main מערך int בעזרת הפרמטר out. יש אפשרות לשלוח את הנתונים לפונקציה אחרת מתוך ה- Main? (כאשר אני שולח אותם, אני מקבל 0 ,0 ,0 ,0) [זהו מערך של 4 ספרות שונות]. נבדק ונמצא שהנתונים אכן תקינים, הבעיה היא בשליחת מערך זה לפונקציה אחרת. אודה לעזרתכם תודה "כותרת" הפונקציה כפי שהמערך נשלח בחזרה ל - Main static void RandomDigits(out int[] rnd)
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
השאלה היא: כתוב תוכנית הקולטת מספרים שלמים חיוביים, התוכנית תסתיים בקליטת הערך 1-. התכנית תדפיס את ערכו של המספר הקטן ביותר בסדרה, ואת מקומו. using System; class Program { static void Main(string[] args) { int a,counter=0,minum=100; a = int.Parse(Console.ReadLine()); while[b](a => 0)[/b] { if (a < minum) { minum = a; counter++; } a = int.Parse(Console.ReadLine()); } } } הוא אומר לי כאן שהa : Cannot convert lambda expression to type bool because it is not a delegate type A local variable named 'a' cannot be declared in this scope because it would give a different…
-
- 26 תגובות
- 2.9k צפיות
-


