תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
ככה כמחויבות אישית כיתה י ' אני בונה אתר לאשכול של בית ספר עכשיו הם רוצים אתר די פשוט הם הראו לי דוגמא הכול שם HTML זה לא בעיה ממש לא בעיה יש לי רק בעיה אחת הם רוצים סקר באתר עכשיו אני יודע שיש אתרים שנותנים סקרים מוכנים אבל זה לא מכובד לשים כזה דבר באתר.. סקר אמתי בונים ב ASP או PHP הבעיה שאת שניהן אני לא יודע אז ככה מישהו מוכן לעוזר לי בזה?? תודה למי שמנסה לעזור מסנג'ר שלי : maor_zamir@hotmail.co.il איסיקיו: 235407809 ו אם אתם בונים תרשמו מה שבא לכם בדוגמא אני כבר ישנה את זה לשאלה שאני צריך {אני עוד לא יודע תשאלה עכשיו}
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איך אני שולט על המתח ביציאות של הכרטיס קול... בנוסף, איך שולטים על יציאות שונות בכרטיס? זאת אומרת, בכרטיס 5.1 איך אפשר להחליט מה יצא מכל יציאה בנפרד.. רצוי ב-C# אבל כל שפה אחרת תתקבל בברכה. [ד"א, מה המתח הגבוה ביותר שאפשר להוציא מהכרטיס?] תודה.
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום ותודה מראש לכל מי שיוכל לעזור לי. כתבתי קוד ב-PHP שאמור להראות לי IP של מי נכנס לשרת שלי. כתבתי את הקוד על מחשב (לא שרת) אם XP והכל עבד, כאשר העברתי את הקוד לשרת עם WINDOWS 2000 SERVER זה מראה לי רק 0.0.0.0 (גם מהמחשב המקומי). שוב תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני זקוק למישהו שמבין asp כדי לפתוח אתר איכסון התגמול הוא להיות מנהל משני של האתר או לקבל מהחברה 50 מגה איכסון לקבצים הדואר שלי : doronb12@017.net.il האיסיקיו : 302149801
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במציאת פרוייקט שאוכל לבנות. בעקרון אני רוצה לבנות משחק מקורי בסגנון כזה: http://www.armorgames.com/games/squares2.html זאת אומרת משחק פשוט מבחינה גראפית (אני לא צייר), ודי פשוט לעשותו, אך הוא חייב ליהיות מקורי (עשיתי כבר סנייק לפני שנה). אני צריך איזהשהו גרעין של רעיון למשחק מקורי, משהו שאוכל להמשיך לפתח בעצמי. חשוב להדגיש אני לא רוצה לעשות פרויקט גדול ומורכב מידי (ובלי AI), רק משחק קטן כדי שאתנסה בתכנות עם גראפיקה.
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מפתח אפליקצית web כאשר בשלב מסוים יכול הלקוח ללחוץ על לינק מסוים כדי לפתוח קובץ, באופן אוטומטי נפתח חלון שיש בו אפשרויות open, save ו cancel, השאלה שלי כיצד אני יכול להוריד את אפשרות השמירה מחלון זה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
אני יודע שזו אולי בקשה די גדולה, אבל מישהו מכיר סקריפט המגביל גודל תמונה בחתימה בפורומים?
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
כותרת צריך שכשאני שולח אימייל למישהו ואני רוצה שהוא יראה את התמונה ישר, בלי לקבל הודעת אישור להצגת התמונה. ניסיתי לעשות שהתמונה תהיה כרקע, אבל עדיין זה לא עובד. עצות?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
כיצד אני מגביל את גודל הקובץ שמשתמש יכל לשלוח לי בעזרת Form שעושה Upload ? תודה. פתרון: מצאתי את התשובה. $file_size=$_FILES['uploadfile']['size']; ואז אני בודק מול הגודל שאני רוצה.
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
תקשיבו אני חייב לישאול אותכם משהו עשו טובה תישתדלו לענות זה בקשר ל-java scriptאוקיי אז זה הולך כך: איך יוצרים אנימציה דרך שלוש תיבות טקסט כאשר ברביעית יש מונה שאומר איזה תמונה מופיע באותו רגע במסך וואלה מי שעונה מלך! ואני חייב לו מה שהוא רוצה ממש תודה מראש ממני Izikfa
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני צריך לכתוב קוד VBA שיוצר מצגת PowerPoint: הקוד יבקש INPUT של רוחב, גובה ומספר השיקופיות הרצוי. בכל שיקופית צריכה להיות מסגרת אדומה מרוסקת עם פינות מעוגלות 6 מ"מ גודל המסגרת יהיה 3 מ"מ פחות מנתוני ה INPUT והיא ממורכזת במרכז השיקופית האם מישהו יכול לעזור לי בזה?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
הי חבר'ה יש לי בעיה קשה יש לי תוכנית עם מלא פורמים ומשום מה הפורם מס 15 מוגדר כראשי וברירת מחדל והפורם שצריך להיות ראשי הוא 90(שממנו תתחיל התוכנית ותיהיה שרשרת משם לכל התוכנית) איך אינ משנה את זה?!!! זה די דחוף=] תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי אני לא מצליח להתקין את php4 ,יש לי vista ואני נתקע בשלב שלב 3 - הפסקת שרת ה-IIS כעת פתח את Internet Services Manager (לפעמים מופיע כ-Microsoft Management Console) מתוך Control Panel => Administrative Tools. הקלק עם עכבר ימני על ה-Web Server שלך (בדר"כ מופיע כ-Default Web Server), ובחר ב-Stop. [ראה את תמונה 1]. כי אני לא מוצא את הweb server ניסיתי דרך appatch אבל זה מסובך מאוד. אשמח לעזרה תודה לירון
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
איך אני מכניס נתונים למשתנה בASP מתפריט נגלל(drop down box)??? אני מנסה לעשות את זה ככה: c=request.form("cot") והוא אומר לי: שגיאת זמן ריצה של Microsoft VBScript (0x800A01A8) דרוש אובייקט: 'xyx' איזה אובייקט דרוש?? [br]פורסם בתאריך: 5.05.2007 בשעה 14:08:08 סידרתי את הבעיה!!!!
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
אני צריך את התוכנית שמבצעת את הפעולה הבאה: להציג "טקסט רוקד" על המסך והיא צריכה לזוז 100 פעמים על גבי המסך ולשנות כל פעם את הצבע. דחוףףףףףףףףףףףף!!!!!
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
לא תואר ראשון. חיפשתי בג'ון ברייס אבל אני לא מוצא. איפה אני יכול לעשות קורב כזה,ואיזה אפשרויות יש ?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
הבנתי שזאת תוכנת שרת טובה לעבודה מול mysql תודה לכל מי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
אני צריך לוודא שנכנסים נתונים או ב DropDownList1 או ב DropDownList2 אבל לא בשניהם... איך אני עושה את זה עם Validation ? הבנתי כנראה שצריך להשתמש ב CustomValidator אבל אין לי מושג מה צריך לעשות שמה. כמובן שאני צריך שזה יהיה בצד הקליינט ולא בצד השרת.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום. יש לי תוכניות בג'אוה שאני רוצה להוסיף לה לGUI חלק שמציג קוד HTML כלשהו. האם יש רכיב בסווינג שיודע לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
עשיתי ישומון של כדור שנע בתוך ריבוע אבל הוא לא מפסיק להבהב אז עשיתי חציצה כפולה וזה פתר את בעית ההבהוב אבל עכשיו זה בשחור-לבן וגם הכדור מעתיק את עצמו ולא ומעביר את עצמואז מה שיוצא זה קו שחור.... מה עושים??????
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
מישהו מכיר אולי פורום שכתוב ב ASP.NET? אני צריך משהו מאוד מאוד פשוט שנראה כמו הפורום של תפוס או טורק לא הרגיל שנראה כמו זה .. תודה לכל עוזר
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
השפה היא c ואני משתמש ב visual studio 2005 כאשר אני מנסה להריץ תוכנה שכתבתי מתקבלת הודעת שגיאה בנוסח הבא: " {אין אפשרות לאתר רכיב}-הפעלת יישום זה נכשלה מכיוון שלא אותר MSVCR80D.dll התקנה מחדש של היישום עשויה לפתור בעיה זו." יש לציין שתוכנה שכתבתי ושמרתי כבר, רצה בלי בעיות. נסיתי לכתוב מחדש ע"י פתיחת קובץ חדש לכבות ולהדליק את המחשב ושום דבר לא עזר פשוט אי אפשר לכתוב יותר שום קוד.
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום, כשאני משתמש במשפט ה-MCI: play myMedia FullScreen זה באמת מציג לי את הוידאו המתנגן במסך מלא, והכל עובד מצוין. כשאני רוצה לחזור למסך הרגיל אני לוחץ על הוידאו (כאשר הוא במסך מלא) והוא חוזר למצב הרגיל, אך משהה את הוידאו. איך ניתן להציג את הוידאו במסך הרגיל לאחר חזרה מהFULL SCREEN ושגם ימשיך לנגן אותו? תודה רבה, תום.
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה תוכנה בACCESS ובVB. יש לי חלון של טופס בתוך טופס. טופס אחד עם רשימת מבחנים והטופס המשנה מכיל את השאלות על פי הבחירה של המבחן בטופס הראשי. כשאני עושה בLOAD_FORM הראשי REQUERY לתיבות בחירה הטפסים ננעלים ולא מגיבים. משהו יודע מה הבעיה? תודה מראש על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-


