תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה להשוות שני מערכים A וB ולבדוק אם B1 שווה ל A זאת אומר (A1 =B1 או A2 או A3 או A4) ואז ל B2 וכו' לפי גודל המערך. ואז לבדוק אם A1=B1 ואם A2 =B2 וכו'. לפי גודל המערך שנקבע על ידי המשתמש אני לא מצליח אם מישהו יודע בקשה להגיב תודה מראש. (בפסקל!)
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני מציג מידע מהDATABASE באמצעות LISTVIEW ואני רוצה שכל שורה שהוא מציג לי היא תהיה כקישור, מאחר ואני רוצה שילחצו על התוצאה ויעברו לדף אחר. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה ויזואל סטודיו.. רציתי לדעת איך אני עושה בעצם את הקישור בין הכלים השונים לבין הקוד.. נגיד שאני רוצה לעשות קוד פשוט שממיר מעלות מפרנהייט לצלזיוס , הקוד הוא דיי פשוט : Dim C As Double Dim F As Double C = (5 \ 9) * (F - 32) עכשיו נגיד שאני עושה תיבת טקסט בצד אחד שאליה יוכנס המעלה בפרנהייט באמצע כפתור ביצוע ובצד השני תיבת טקסט בה תיכנס התוצאה איך אני גורם לזה לעבוד? איך בעצם עושים את הקישור בין הקוד לתיבות? תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היי לכולם. אני שולח את השאילתה הבאה באמצעות PHP: ומשום מה, זה בוחר לי את אותה הרשומה בכל פעם, ולא לוקח רשומה רנדומלית. למישהו יש רעיון למה?[br]פורסם בתאריך: 3.09.2007 בשעה 11:02:20 כנראה שאני סתם קופץ מהר מדי. טעות אחרת שלי בקוד שקראה לרשומות הלא נכונות. תודה בכל מקרה
-
- 2 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הבאה Controls created on one thread cannot be parented to a control on a different thread אני מקבל את אותה ההודעה גם כאשר אני מכניס את הקטע הבעיתי ל LOCK הסבר כללי : בדובר באפליקציה של משחק אותו הקוד מורץ פעמיים באותו המחשב ומתקשר ע"י REMPTING דרך שני פורטים שונים הבעיה מתרחשת עמוק בזמן המשחק כאשר נידרש ליצור פקד בערך באותו הזמן ב שני האפליקציות כלומר נוצר חייל חדש בשני הלוחות הקוד הוא public void board_event_Add_control_to_form(Control c) { //lock (this) //{ this.Controls.Add©; c.BringToFront(); //} } תודה
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
יצרתי טופס אך אני לא יודע איך לגרום לתוכן שבטופס להגיע לכתובת אימייל שלי. האם משהו יכול להגיד לי איך עושים לבד ב-HTML ובנוסף איך עושים בגוגל לדוגמא. תוודה מראש
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
שלום אני מחפש ספרים בעיקר בנושא של עיצוב תוכנה. כשאני אומר עיצוב תוכנה אני מתכוון לכל מה שבא לפני שלב התיכנות. יצירת קבצי דוקטמנטציה, עיצובי UML, ועוד כל מיני דברים שכנראה קיימים ואני לא יודע אליהם. לא מצאתי פורום אחר לשים בו את הנושא הזה, מצטער מראש אם זה לא הפורום המתאים. ותודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אפשר עזרה בבקשה בהתקנת פורום smf? אני לא יודע איל מתיקנים הורדתי קובץ אבל הוא כולה קובץ לא צריך לחלץ קובץ כזה או משו? עם צריך לחלץ אי אפשר אני יודע שצריך לעלות אותו לfxp אבל נתקעתי קודם מה לעשות עם הקובץ שהורדתי יש למישו מדריך?או יכול ליכתוב ?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לנו באחד האתרים עמוד שמשתמש באובייקט ActiveX. אם הדפדפן של המשתמש חוסם את ה ActiveX אני רוצה להציג הודעה שמסבירה איך להתקין אותו. איך אני יכול לבצע בדיקה כזו?
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
בס"ד שלום, אני משתמש במירק 6.35 איך אני עושה שברשימת שמות במירק מי ששלחתי לו הודעה פרטית אז יהיה בצבע שונה? תודה, תזכו למצוות
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
שלום. יש לי בדף checkboxlist שמציג רשימת ערוצים, המשתמש מסמן באיזה ערוצים הוא רוצה שהמאמר שלו יעודכן(מספר המאמר ידוע למשל כמאמר מס' 1). כאשר הוא לוחץ על submit אני עובר על הערוצים שנבחרו וצריך לעדכן בטבלה ב database כאשר בכל שורה מופיע מספר המאמר מול אחד הערוצים שנבחרו (many to many). כמובן שצריך לבדוק האם המאמר מעודכן מקודם על ערוצים אחרים שלא נבחרו עכשיו ולעדכן זאת. יש למישהו מושג איך עושים את זה? :-\ אם מישהו הבין למה אני מתכוון ויוכל לעזור לי, אני אשמח לתשובה, במקרה שלא תשאלו ואני אנסה לפרט יותר או אולי להביא דוגמא... תודה
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
כיצד אני יכול לשים תמונה באפליקציית VisualBasic.NET ולשנותה בהתאם לתמונה אחרת באמצעות כתיבת שורות קוד מסוימות? אודה לעזרה מהירה בנידון מאחר וניסיתי מספר דברים אך לצערי ללא הצלחה.
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
איך עושים שכשמשנים משהו בSELECT כלשהו (יענו ONCHANGE) זה ישנה את כל הערכים בSELECT אחר
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
היי, אני מנסה לבצע reboot מתוך אפליקציה ב C שרצה על linux. מצאתי את הפקודה(" system("reboot שאמורה לעשות את זה אבל כנראה שזה ריבוט של SW ולא של HW בנוסף כיוון שנראה כי המערכת עולה מזובלת אח"כ. מישהו מכיר אולי פקודה אחרת? ביצע של SW or HW reset בצורה מסודרת בקריאה סמתוך אפליקציה בזמן ריצה? תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
1.מה צריך לדעת כדי להיות מהנדס תוכנה? 2.איפה אפשר לילמוד את זה? 3.וכדי להיכנס לילמוד את זה מה הדרישות של המכלל, אוניברסיטה או כול קורס מזורז אשר בעל ערך?
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני בונה אתר עם פריים פנימי ומשלב פלאש, כך שהכפתורים הם חלק מעיצוב בפלאש השאלה שלי היא מה הפקודה המדוייקת בפלאש לפתוח דף כלשהו בפריים, אם לדוגמא השם של הדף הוא index.html והשם של הפריים הוא mainFrame תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
שלום. מישהו מכיר תוכנה Open Source ליצירת קובצי הרצה (EXE) בג'אווה?? אני יודע שאפשר להריץ את קובצי ה-JAR, אבל בכל מקרה... (או לפחות מה יותר עדיף..) נ.ב. מישהו מכיר תוכנה ויזרד ליצירת התקנה?? (אם יש משהו מתאים ליצירת התקנה לאפליקציות JAVA) מצטער על ההטרדה. תודה רבה!!!
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
הי, מכיוון שאני ממש אוהב לעבוד עם שפת האסמבלי , רציתי למצוא ספר או מדריך ברשת שמסביר על פריצת משחקים ? ** לא לדאוג אין לי כוונה להקים קבוצה חדשה ;D סתם נובע מרצון להעמיק את הנסיון באסמבלי. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> הוא מצורף לי בראש הדף... שמתי לב שבסופו רשום EN האם אני צריך לשנות כשאני עושה דפים בעברית?, וכיצד.? תודה לעוזרים..
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
שלום לאחר שאני עושה fork התוכנה שלי מחכה בפקודת ה-pselect עד אשר ה-child מפסיק לחיות. אולי מישהו יודע למה? עדכון - מצאתי תא הבעיה, עשיתי טעות עם הsigchild ולכן הוא נתקע שם. לסגור.
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני מעוניין שבחלון אחד של טופס אחד יוצגו לי טפסים אחרים כמו חלונות איך אני מבצע את זה ? עדיף תשובה דרך קוד אם אין אז גם דרך הממשק הגרפי יעזור תודה
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לי בעיה, אני רוצה להפיץ קבצים ממחשב מסוים למחשבים שנמצאים ברשת איתי ולכן בחרתי בתוכנה Udpcat שהיא קרוס-פלאטפורמית וניתן להוריד אותה ואת קוד המקור באתר הבא http://udpcast.linux.lu/. אך יש בעיה אחד מהפונקציונליות של התוכנה הכי חשובה היא להעביר Stream של קובץ בצורה מקובצת בעזרת הארגומנת pipe-- ותוכנה לקיבוץ כמו למשל gzip או tar. בהפצה בין מחשב וינדוס לוינדוס אין בעיות ובין לינוקס לוינדוס אין בעיות, כמו כן מוינדוס ללינוקס אין בעיה. אך יש בעיה בהעברה מלינוקס לוינדוס. ולכן החלטתי לכתוב קוד ב C בשביל לעשות זאת בצורה קרוס פלאטפורמית. הטריק אם Udpcast עובד כך: תוכנת הפצה(udp-sender) לוקחת את ה STDIN של התוכנה ומפיצה אותו. התוכנה של הקבלה(udp-reciver) שופכת את כל המתקבל לתוך STD…
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
יש לציין כי התוכנית עברה בהצלחה קומפילציה על לינוקס, הדיבוג מתבצע על כלי C++ builder 5 של בורלנד. אני מקבלת את השגיאה הבאה: [linker Error] Unresolved external '_Scan_rsp_rcvd' referenced from K:\MSHOVAL\BORLAND\MAC_APP\OBJ\NESTART_UNIT.OBJ יש לציין כי המשתנה מוגדר באחד מקבצי הheader . יש קובץ שמכיל את הmain ויש עוד מספר קבצים של כל מיני utilities שלהם יש headers , והמשתנה מוגדר האחד מהם ועדיין משום מה הוא טוען שהוא לא מוצא אותו.... מישהו נתקל?
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
אהלן יש פה בעייה מאוד מוזרה..אולי אני פשוט לא מבין איך עובד ה repaint,זה נראה כאילו יש לו רצונות משלו.. הבעייה היא כזאת: יש לוח משחק, השחקן מבצע מהלך, ואז מגיע תפקידו של הrepaint לעדכן את התמונה, ואחריה יש מת'ודה לביצוע מהלך של מחשב שלוקח לה זמן להתבצע...ואז שוב יש repaint כדיי לעדכן את הלוח..וחוזר חלילה. -- הבעייה היא שהוא קודם מבצע את הפונקציה לביצוע מהלך של מחשב, לפני הרענון תמונה, למרות שלמראית עין אין זה הגיוני, ואז נוצר מצב שהתמונה קופאת להרבה זמן וזה מציק ולא נעים לעין, כי לפתע רואים 2 שינויים בבת אחת. יכול להיות איכשהו שזה קשור לthread-ים? או שסתם עולות לי בראש כל מיני קונספירציות על הrepaint הזה.. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
זה הקוד: <html> <head> <title>gallery</title> <script language="JavaScript"> y=0; function next() { if (y==37) {y=0;} y=y+1; pic.src='AirPlanesPic/A10'+'/'+y+'.jpg'; pic.width=800; pic.height=600; } function previous() { if (y==1) {y=37;} y=y-1; pic.src='AirPlanesPic/A10/'+y+'.jpg'; pic.width=800; pic.height=600; } </script> </head> <body dir="ltr"> <select id="Select1"> <option value="A10">A-10</option> <option value="B2">B-2</option> <option value="B52">B-52</option> <option value="F117">F-117</option> <option value="F…
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-


