עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אני מציג מידע מהDATABASE באמצעות LISTVIEW ואני רוצה שכל שורה שהוא מציג לי היא תהיה כקישור, מאחר ואני רוצה שילחצו על התוצאה ויעברו לדף אחר. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  2. Started by redead,

    אני משתמש בתוכנה ויזואל סטודיו.. רציתי לדעת איך אני עושה בעצם את הקישור בין הכלים השונים לבין הקוד.. נגיד שאני רוצה לעשות קוד פשוט שממיר מעלות מפרנהייט לצלזיוס , הקוד הוא דיי פשוט : Dim C As Double Dim F As Double C = (5 \ 9) * (F - 32) עכשיו נגיד שאני עושה תיבת טקסט בצד אחד שאליה יוכנס המעלה בפרנהייט באמצע כפתור ביצוע ובצד השני תיבת טקסט בה תיכנס התוצאה איך אני גורם לזה לעבוד? איך בעצם עושים את הקישור בין הקוד לתיבות? תודה לעוזרים..

    • 0 תגובות
    • 627 צפיות
  3. היי לכולם. אני שולח את השאילתה הבאה באמצעות PHP: ומשום מה, זה בוחר לי את אותה הרשומה בכל פעם, ולא לוקח רשומה רנדומלית. למישהו יש רעיון למה?[br]פורסם בתאריך: 3.09.2007 בשעה 11:02:20 כנראה שאני סתם קופץ מהר מדי. טעות אחרת שלי בקוד שקראה לרשומות הלא נכונות. תודה בכל מקרה

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  4. Started by alex15,

    שכחתי איך לשים תמונה איך לשים תמונה ? LOAD PICTURE ןמשהו שכחתי איך תוכלו לומר לי ? ואיך לשים תמונה מתחלפת שתתחלפ בויזואל ביסיק?

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  5. Started by woming,

    יצרתי טופס אך אני לא יודע איך לגרום לתוכן שבטופס להגיע לכתובת אימייל שלי. האם משהו יכול להגיד לי איך עושים לבד ב-HTML ובנוסף איך עושים בגוגל לדוגמא. תוודה מראש

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  6. Started by MasterDK,

    שלום אני מחפש ספרים בעיקר בנושא של עיצוב תוכנה. כשאני אומר עיצוב תוכנה אני מתכוון לכל מה שבא לפני שלב התיכנות. יצירת קבצי דוקטמנטציה, עיצובי UML, ועוד כל מיני דברים שכנראה קיימים ואני לא יודע אליהם. לא מצאתי פורום אחר לשים בו את הנושא הזה, מצטער מראש אם זה לא הפורום המתאים. ותודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  7. Started by zepower,

    אפשר עזרה בבקשה בהתקנת פורום smf? אני לא יודע איל מתיקנים הורדתי קובץ אבל הוא כולה קובץ לא צריך לחלץ קובץ כזה או משו? עם צריך לחלץ אי אפשר אני יודע שצריך לעלות אותו לfxp אבל נתקעתי קודם מה לעשות עם הקובץ שהורדתי יש למישו מדריך?או יכול ליכתוב ?

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  8. יש לנו באחד האתרים עמוד שמשתמש באובייקט ActiveX. אם הדפדפן של המשתמש חוסם את ה ActiveX אני רוצה להציג הודעה שמסבירה איך להתקין אותו. איך אני יכול לבצע בדיקה כזו?

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  9. Started by yahalom,

    אני מקבל את ההודעה הבאה Controls created on one thread cannot be parented to a control on a different thread אני מקבל את אותה ההודעה גם כאשר אני מכניס את הקטע הבעיתי ל LOCK הסבר כללי : בדובר באפליקציה של משחק אותו הקוד מורץ פעמיים באותו המחשב ומתקשר ע"י REMPTING דרך שני פורטים שונים הבעיה מתרחשת עמוק בזמן המשחק כאשר נידרש ליצור פקד בערך באותו הזמן ב שני האפליקציות כלומר נוצר חייל חדש בשני הלוחות הקוד הוא public void board_event_Add_control_to_form(Control c) { //lock (this) //{ this.Controls.Add©; c.BringToFront(); //} } תודה

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  10. Started by יהודי,

    בס"ד שלום, אני משתמש במירק 6.35 איך אני עושה שברשימת שמות במירק מי ששלחתי לו הודעה פרטית אז יהיה בצבע שונה? תודה, תזכו למצוות

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  11. שלום. יש לי בדף checkboxlist שמציג רשימת ערוצים, המשתמש מסמן באיזה ערוצים הוא רוצה שהמאמר שלו יעודכן(מספר המאמר ידוע למשל כמאמר מס' 1). כאשר הוא לוחץ על submit אני עובר על הערוצים שנבחרו וצריך לעדכן בטבלה ב database כאשר בכל שורה מופיע מספר המאמר מול אחד הערוצים שנבחרו (many to many). כמובן שצריך לבדוק האם המאמר מעודכן מקודם על ערוצים אחרים שלא נבחרו עכשיו ולעדכן זאת. יש למישהו מושג איך עושים את זה? :-\ אם מישהו הבין למה אני מתכוון ויוכל לעזור לי, אני אשמח לתשובה, במקרה שלא תשאלו ואני אנסה לפרט יותר או אולי להביא דוגמא... תודה

  12. כיצד אני יכול לשים תמונה באפליקציית VisualBasic.NET ולשנותה בהתאם לתמונה אחרת באמצעות כתיבת שורות קוד מסוימות? אודה לעזרה מהירה בנידון מאחר וניסיתי מספר דברים אך לצערי ללא הצלחה.

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  13. Started by D-M-X,

    איך עושים שכשמשנים משהו בSELECT כלשהו (יענו ONCHANGE) זה ישנה את כל הערכים בSELECT אחר

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  14. היי, אני מנסה לבצע reboot מתוך אפליקציה ב C שרצה על linux. מצאתי את הפקודה(" system("reboot שאמורה לעשות את זה אבל כנראה שזה ריבוט של SW ולא של HW בנוסף כיוון שנראה כי המערכת עולה מזובלת אח"כ. מישהו מכיר אולי פקודה אחרת? ביצע של SW or HW reset בצורה מסודרת בקריאה סמתוך אפליקציה בזמן ריצה? תודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  15. Started by nir007,

    1.מה צריך לדעת כדי להיות מהנדס תוכנה? 2.איפה אפשר לילמוד את זה? 3.וכדי להיכנס לילמוד את זה מה הדרישות של המכלל, אוניברסיטה או כול קורס מזורז אשר בעל ערך?

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  16. Started by tdknight,

    אני בונה אתר עם פריים פנימי ומשלב פלאש, כך שהכפתורים הם חלק מעיצוב בפלאש השאלה שלי היא מה הפקודה המדוייקת בפלאש לפתוח דף כלשהו בפריים, אם לדוגמא השם של הדף הוא index.html והשם של הפריים הוא mainFrame תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  17. Started by rubiliani,

    שלום. מישהו מכיר תוכנה Open Source ליצירת קובצי הרצה (EXE) בג'אווה?? אני יודע שאפשר להריץ את קובצי ה-JAR, אבל בכל מקרה... (או לפחות מה יותר עדיף..) נ.ב. מישהו מכיר תוכנה ויזרד ליצירת התקנה?? (אם יש משהו מתאים ליצירת התקנה לאפליקציות JAVA) מצטער על ההטרדה. תודה רבה!!!

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  18. Started by Spider76,

    הי, מכיוון שאני ממש אוהב לעבוד עם שפת האסמבלי , רציתי למצוא ספר או מדריך ברשת שמסביר על פריצת משחקים ? ** לא לדאוג אין לי כוונה להקים קבוצה חדשה ;D סתם נובע מרצון להעמיק את הנסיון באסמבלי. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  19. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> הוא מצורף לי בראש הדף... שמתי לב שבסופו רשום EN האם אני צריך לשנות כשאני עושה דפים בעברית?, וכיצד.? תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  20. Started by 12w23e,

    שלום לאחר שאני עושה fork התוכנה שלי מחכה בפקודת ה-pselect עד אשר ה-child מפסיק לחיות. אולי מישהו יודע למה? עדכון - מצאתי תא הבעיה, עשיתי טעות עם הsigchild ולכן הוא נתקע שם. לסגור.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  21. Started by yahalom,

    אני מעוניין שבחלון אחד של טופס אחד יוצגו לי טפסים אחרים כמו חלונות איך אני מבצע את זה ? עדיף תשובה דרך קוד אם אין אז גם דרך הממשק הגרפי יעזור תודה

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  22. שלום! השאלה ה-1: איך אני עושה שאירוע מסוים יקרה כשהעכבר לא מעל הטופס? לדוג' שטימר יפסיק לעבוד. 2. בפרויקט שלי מבית הספר אני צריך לעשות חיפוש. אני עובד עם פקד ADODC שאליה קישרתי את הטבלה שלי. אז ככה, החיפוש מחפש לפי שם פרטי והוא מתחיל לפעול באירוע change של פקד ה-textbox. לדוגמא נלחץ את האות "נ" אז הוא יעבור על כל השמות הפרטיים בטבלה וימצא את אלו ששמותיהם מתחיל ב-"נ" אם נוסיף עוד אות לדוגמא "י" הוא יביא את אלו ששמותיהם מתחילים ב-"ני" (למשל ניר). אבל משום מה יש לי בעיה ואני לא מבין מה היא. זה פועל רק עבור אחד מן הרשומות כמו שצריך ואת השאר הוא לא מוצא או משהו. צירפתי לכם את הטבלה ואת הטופס בקובץ rar. תודה מראש,ניר!! [attachment deleted by admin]

  23. Started by sof,

    בעיה דיי ראשונית שאין לי עליה מענה. אני בא לעבוד על הויזואל מנסה לפתוח פרוייקט. אך משום מה אני לא יכול ליצור בטוענה שהמחשב אינו מצליח להתקשר לlocalhost מה הבעיה? *נוצרה תקיה וירטואלית בIIS ופתיחת הפרוייקט נעשית לשם. *עריכה: לא משנה,קצת הגדלתי ראש (מה שהייתי כנראה צריך לעשות לפני זה ופתרתי) למעוניינים: התקנת Frontpage extension מעודכנת נדרשה =]

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  24. Started by aravmaxim,

    יש לי בעיה, אני רוצה להפיץ קבצים ממחשב מסוים למחשבים שנמצאים ברשת איתי ולכן בחרתי בתוכנה Udpcat שהיא קרוס-פלאטפורמית וניתן להוריד אותה ואת קוד המקור באתר הבא http://udpcast.linux.lu/. אך יש בעיה אחד מהפונקציונליות של התוכנה הכי חשובה היא להעביר Stream של קובץ בצורה מקובצת בעזרת הארגומנת pipe-- ותוכנה לקיבוץ כמו למשל gzip או tar. בהפצה בין מחשב וינדוס לוינדוס אין בעיות ובין לינוקס לוינדוס אין בעיות, כמו כן מוינדוס ללינוקס אין בעיה. אך יש בעיה בהעברה מלינוקס לוינדוס. ולכן החלטתי לכתוב קוד ב C בשביל לעשות זאת בצורה קרוס פלאטפורמית. הטריק אם Udpcast עובד כך: תוכנת הפצה(udp-sender) לוקחת את ה STDIN של התוכנה ומפיצה אותו. התוכנה של הקבלה(udp-reciver) שופכת את כל המתקבל לתוך STD…

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  25. Started by mashas,

    יש לציין כי התוכנית עברה בהצלחה קומפילציה על לינוקס, הדיבוג מתבצע על כלי C++ builder 5 של בורלנד. אני מקבלת את השגיאה הבאה: [linker Error] Unresolved external '_Scan_rsp_rcvd' referenced from K:\MSHOVAL\BORLAND\MAC_APP\OBJ\NESTART_UNIT.OBJ יש לציין כי המשתנה מוגדר באחד מקבצי הheader . יש קובץ שמכיל את הmain ויש עוד מספר קבצים של כל מיני utilities שלהם יש headers , והמשתנה מוגדר האחד מהם ועדיין משום מה הוא טוען שהוא לא מוצא אותו.... מישהו נתקל?

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות

דיונים חדשים בפורומים