עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by hadasushy,

    הי, יש לי IFRAME שלתוכו אני טוענת קבצי PDF. לפעמים אין צורך שיראו את ה IFRAME אז רשמתי את הפונקציות האלה בג'אווה סקריפט. function hideIFrame(){ var divobj = document.getElementById("divframe"); divobj.style.display="none"; } function showIFrame(){ var divobj = document.getElementById("divframe"); divobj.style.display="block"; } function loseFocus(){ var divobj = document.getElementById("divframe"); if (divobj.style.display == 'block') { divobj.style.display="none"; divobj.style.display="block"; } } קבצי ה PDF מתחלפים רק כשהפעולה לא מתרחשת במקביל להצגה של הIFRAME אם אני צריכה להחליף PDF ובו זמנית להפוך את הIFRAME לנראה אז זה כבר לא…

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  2. Started by sby333,

    שלום לכולם, רשמתי מאקרו מותנה לפקד, אשר אמור לפתוח טופס בתנאי שיש התאמה בין 2 טבלאות במסד נתונים. התנאי נבנה בבונה הביטויים של אקסס. הטבלאות מקושרות לטופס. אני מקבל שגיאה בעת ריצת הטופס כאשר כתוב בשגיאה שאין גישה לטבלאות. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  3. אני צריך להוריד מידע מטבלה לאקסל. אני מעתיק את המידע לגיליון אקסל, חוזר לאתר לוחץ על "הבא". המידע בטבלה מתעדכן בנתונים חדשים שאותם אני מעתיק שוב לגיליון אקסל. השאלה היא האם ניתן לעשות זאת בצורה אוטומטית?

  4. Started by יוסי גריינימן,

    וכל זה ב7-8 הכי הרבה 10 //servise אנגולר import {Injectable} from '@angular/core'; import {AngularFirestore} from '@angular/fire/compat/firestore'; import {catchError} from 'rxjs/operators'; import {throwError} from 'rxjs'; @Injectable({ providedIn: 'root' }) export class DataService { videos: any[] = [] errorVideos: any = false users: any = false constructor (private firestore: AngularFirestore) { this.getvideos(); } getvideos () { if (this.videos.length === 0 && !this.errorVideos) { this.firestore.collection('videos') .valueChanges() .pipe( catchError(error => { this.er…

  5. Started by CB85,

    שלום, אין לי מושג איך קוראים לזה, אבל ישנה אופציה כלשהי, המאפשרת ליצור קישור "עקיף" דרך האתר, כלומר ברגע שמציבים את העכבר מעל הקישור, בשסטטוס-בר יהיה רשום קישור לא אל האתר המקושר, אלא אחד מורכב מסימנים ואותיות, תחת הדומיין של האתר שלי... שמעתי שעושים דברים כאלו דרך JAVA... בעקרון לא משנה לי איך לעשות, העיקר לעשות את זה. תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  6. Started by zvirozenb,

    אני מחפש קומפיילר של delphi 7 עבור תוכנה שנכתבה בשפה זו לפני כמה שנים ואני צריך לשנות בתוכה דברים ולקמפל מחדש צבי

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  7. מחפש פורום חינמי פשוט שיהיו לו 3 דברים : 1.ממשק פשוט כמו באתר תפוז ( בלי נושאים ותתי נושאים כמו כאן למשל, שכל התגובות יהיו מרוכזות בדף אחד). 2.שיתמוך עברית באופן מלא. 3.שתיהיה אפשרות למנהל להוסיף עוד מנהל. מצאתי הרבה פורומים חינמיים ברשת אבל לכל אחד מהם יש תכונה אחת או 2 רק מ3 האפשרויות שאני מחפש. כמו כן,אשמח לקבל הצעת מחיר ממתכנת מאזור פ"ת והסביבה לבניית פורום. אפשר לפנות אלי כאן בהודעה פרטית. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  8. שלום אני מעוניין להוסיף checkbox עם כיתוב בעברית ולכן הטקסט נפרש ממקום קבוע מימין לכיוון שמאל ולא להיפך כמקובל. איך אני קובע את מיקום הchkBox שיהיה מיושר לפי ערך מסויים משמאל לחלון? כל הנסיונות שלי להתחשב איכשהו באורך הטקסט בטוויפסים נכשלו. תודה

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  9. Started by tdknight,

    אני בונה תוכנית שמטרתה להעתיק קטעים מקבצים שונים ולרכז אותם ביחד בתוך קובץ אחד הבעיה היא שכל פעם שהתוכנית מעתיק שורה מהקבצים אל הקובץ הנ"ל, היא מוסיפה מרכאות ("") בקצות השורות, מה שלא רצוי במקרה הזה. איך אני מבטל את זה? דוגמא: אם זה הקטע שאני מעוניין להעתיק REG ADD %KEY%\003 /VE /D "switching to cd2" /f REG ADD %KEY%\003 /V 1 /D "cdswitch wincd2 %CDROM% /r: /t:255 /b" /f אז התוצאה היא כזו: "REG ADD %KEY%\003 /VE /D ""switching to cd2"" /f" "REG ADD %KEY%\003 /V 1 /D ""cdswitch wincd2 %CDROM% /r: /t:255 /b"" /f"

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  10. Started by eegg,

    אני רוצה לעשות form לשליחת אימייל אבל לא דרך . outlook ניסיתי כמה אבל זה תמיד פותח את הoutlook מישהו יכול לעזור לי. תודה על כל עזרה

  11. Started by shir gold,

    הי רציתי לשאול מתי יקרה לי מצב בגרף שE=V^2? בגרף מכוון? בגרף לא מכוון? תודה!!!

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  12. Started by J0n1,

    שלום. קודם אני רוצה להבהיר שאין לי מושג בזה ואני לא יודע אם הנושא חוקי או לא, אז אם הנושא לא חוקי תנעלו בבקשה את האשכול. אחי סיים קורס של .net משהו עם C# וVS קיצר הוא רצה לתרגל והוא הבין שיש פרויקט תרגול MOC 2543 שמגיע עם LABIM מוכנים, אבל באינטרנט מצאתי רק את הPDFים ולא את הלאבים. אם מישהו יכול להפנות אותו למקום שבו יש את הלאבים האלו להורדה אני אשמח. תודה

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  13. Started by orninyo,

    שלום למה הקישור הזה לא עובד? a.gate1 { margin-right:2%; position:absolute; } <a href="a.php" class="gate1"><img src="pics/a.png" alt="a" width="55" height="55"/></a> כשאני מוריד את הabsolute הוא עובד אבל הוא הכרחי ניסתי להעביר אותו כמאפיין של img וזה לא שינה השורה האחרונה עטופה בDIV גדול יותר שגם הוא absolute

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  14. Started by zmagen,

    לפרטים - zmagen@yahoo.com

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  15. Started by cohenkobi1,

    זה הקוד: Procedure TForm2.DBGrid1TitleClick(Column: TColumn); {$J+} const PreviousColumnIndex : integer = 1; {$J-} begin if DBGrid1.DataSource.DataSet is TCustomADODataSet then with TCustomADODataSet(DBGrid1.DataSource.DataSet) do begin try DBGrid1.Columns[PreviousColumnIndex].title.Font.Style := DBGrid1.Columns[PreviousColumnIndex].title.Font.Style - [fsBold]; except end; Column.title.Font.Style := Column.title.Font.Style + [fsBold]; PreviousColumnIndex := Column.Index; if (Pos(Column.Field.FieldName, Sort) = 1) and (Pos(' DESC', Sort)= 0) then Sort := Column.Field.FieldName + ' DESC' else Sort := Column.Field.FieldName + ' ASC'; end; end; הפרוצדו…

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  16. Started by creative,

    אני יוצר מערך של INTEGER ולכל תא במערך אני עושה RANDOM הבעיה שאני לא רוצה שיהיה אותו מספר פעמיים במערך איך אני אומר לרנדום לא ליצור אותו מספר פעמיים?

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  17. Started by shimon956,

    שלום לכולם אני צריך מדריך לvisual c++ עדיפות לעברית (אם לא לא נורא). תודה רבה.

  18. כמו שניתן בalexa דרך האתר...יש אפשרות דם דרך האתר של קומסקור ? אם כן אשמח לקבל לינק. תודה.

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  19. Started by TheSlayer,

    שלום לכולם, אני אמור ליצור די הרבה טבלאות (ואחר כך גם שאילתות) ב-mySQL שיושב על שרת. אני יכול לכתוב את כל הקוד ב-notepad ואז ליבא את הקובץ כשאני אהיה מחובר לשרת, אבל אני מחפש כלי ידידותי שמכיר את השפה ויסמן לי מילים שמורות, יעיר לי על טעויות סינטקס וכו'. אמרו לי להשתמש ב-notepad++ אבל אני מחפש משהו יותר ידידותי וטוב. אשמח לקבל המלצות.

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  20. Started by IlanF,

    מצאתי בחיפוש בגוגל את הפוסט http://adavidchan.com/how-to-javascript-animated-rotating-headline-links/ וניסיתי להוסיף את זה לאתר שלי, אבל נראה שזה לא עובד... הורדתי את mootools, עשיתי כל מה שרשום שם, אבל זה לא עובד. למישהו יש רעיון למה זה לא עובד? או איזה תחליף ראוי שכן עובד?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  21. Started by zuk666,

    שלום. כתבתי תוכנה ונתקעתי בבעיה שאני מקווה שתוכלו לעזור לי בה. אני מעוניינת למלא פקד Combo box ברשימת קבצים הנמצאים בתיקיה מסויימת שנקבעה מראש, בעלי סיומת שנקבעה מראש גם כן. כמו כן, בעזרת איזו פונקצייה אני יכולה למלא Combo Box? אשמח אם תוכלו לעזור לי. תודה רבה. :s05:

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  22. Started by eran256,

    יש לי להגיש למחר עבודה ואני יושב שעות ולא מצליח כלום יש לי דרך לפתרון אבל אין לי מושג איך לכתוב את זה. האם מישהו יכול לעזור לי שיכתוב ואני ארשום את התרגיל והדרך לפתרון, אני לא רוצה שתנסו ללמד אותי אין לי זמן לזה העבודה למחר. זה חומר דיי בסיסי. המטרה היא לבדוק תקינות של 2 תאריכים כולל 29 לפברואר פעם ב4 לא כולל מאות חוץ מה 400 ולחשב את הפרש הימים בניהם הם חייבים להיות באותה שנה. תודה מראש ערן..בבקשה

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  23. Started by dingo,

    שלום לכולם אני משתמש בתוכנת Dreamweaver 8 ויש לי בעיה אני לא מוצא איפה ההגדרות שמסדרות את הרקע של האתר בהתאם לגודל חלון האינטרנט אני מתכוון שהרקע ימתח או יתכווץ בהתאם לרזולוציה או לגודל החלון אשמח לקבל תשובה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  24. Started by BneXt,

    שלום לכולם... הכנתי תוכנה שיוצרת קובץ .dll מסויים... עכשיו אני רוצה קוד שישלח את הקובץ הזה או לאימייל\ל-FTP שלי. חיפשתי בכל האינטרנט, בגוגל הגעתי כבר לעמוד העשירי ופשוט לא מצאתי... השליחה יכולה להתבצע בכל דרך שהיא חוץ מ-OUTLOOK של WINDOWS. מקווה לתגובות ולעזרה... הקוד צריך להיות בתוכנה VB6. תודה, BneXt.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  25. Started by antonio1,

    הורדתי את התוכנה שהיא מעולה לעיצוב אתרים בחרתי מהTEMPLETS דוגמת אתר והתחלתי לעצב הבעיה היחידה היא איך אני משנה את המלל של האתר (לא של הכפתוריפ והכותרת את זה הצלחתי) מישהו מכיר מדריך בנושא או יכול לעזור כי אני לא מצליח למצוא את האפשרות הזאת תודה

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים