עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by bm1125,

    האם יש משהו לא תקין עם השורה הזו: include($location); זה קוד של טופס בשני עמודים שהעמוד השני משתנה לפי הנתונים שהוזנו בעמוד הראשון. הנה הקוד המלא: switch ($purpose) { case "Home_Improvement": case "Consolidation": $location="secured_application.php"; break; case "Remortgage": case "Mortgage": $location="remortgage.php"; break; case "Holiday": case "Furniture": case "Electrical": case "Medical_Fees": case "Car": case "Christmas": $location="picture_form.php"; break; } ob_end_flush (); include($location); השגיאה: Warning: main(secured_application…

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  2. אני מתכוון מתי שהוא יריץ את התוכנית שלי הרזולציה של המסך שלו תשתנה לרזולציה שאני יגדיר אני יודע שיש משחקים שעושים ככה כמו נגיד fm 2007 השאלה שלי איך אני יכול לעשות את זה אם זה פקודות כלשהם או מה ?

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  3. Started by ^DaGoN^,

    אני צריך Drop-Down Menu משהו בסגנון הזה: http://javascript.internet.com/navigation/simple-drop-down-menu.html אבל פשוט יותר כי אני לא רוצה משהו עם יותר מדי שורות קוד להסתבך עם יותר מדי Java, ועברתי אחד אחד באתר ההוא הכל די מסובך לשנות לו את העיצוב, שאני משנה את ה-CSS או את ה-Java דבר אחר מסתבך =\ תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  4. " לצערנו התגלו היום תקלות שלא נצפו מראש, לרבות תקלות תקשורת ותקלות תפעול" -> http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3632131,00.html אני רוצה להבין האם בציבור ישנה איזושהיא דעה קדומה או פרספציה של מוצרי תוכנה, ובפרט להבין מה על מהנדס להסיק מכתבה כזו. עוד משהו שאפשר להציץ בו (אני מבקש אחרי השתתפות בסקר) http://it.themarker.com/tmit/article/5066

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  5. Started by exercise,

    בהנחה שאני משתמש בפרויקט של .NET 2 האם יש אפשרות של תאימות לאחור בפרוייקטים של ויזואל סטודיו 2008 ל 2005 ?

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  6. Started by 114508534,

    אני צריך קוד לא משנה באיזה שפה של לוח מודעות לאתר שלי .הרעיון אמור להיות שהגולשים יוכלו לכתוב בלוח הזה מה שיש להם להציעה

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  7. שלום לכולם אני מנסה לבנות תוכנית שכרגע יש לה שני חבילות gui ו logic ב- logic יש לי מחלקה בשם person שיש user ו admin יורשים ממחלקת person מה שאני מנסה לעשות ולא מצליח זה בחבילה של ה gui לעשות כזה דבר: logic.Person myPerson = new logic.Person(_userName,_password person=system.log_in(myPerson כאשר system זו מחלקה סטטית שנמצאת בתוך חבילת ה-logic שבודקת דרך SQL את היוזר והסיסמה ומעדכנת עוד כמה פרטים לאחר שני השורות האלה אני מנסה לגשת למשתנים בתוך person והא פשוט לא נותן לי לדוגמה: person.name .... מישהו יודע למה ואיך כן אני יכול לעשות את זה .. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  8. Started by SweeT_EviL,

    אני רוצה להוסיף פרטים לWIZARD הזה.. ראיתי שאני יכול להוסיף עוד שלב לתהליך ההרשמה או לערוך את הדף הנוכחי. אבל שני האפשרות האלה לא באמת מוסיפים לי אותו לDB.. בנוסף אני מעוניין לבצע בדיקת אימות לאימייל(UNIQUE) ולשנות את התנאים של הסיסמא (למשל שזה יהיה 7 תווים ומעלה אבל לא משהו אחר..). חשבתי על ליצור בעצמי אבל אני לא רואה איך אני יכול לקשר את שאר הכלים לDB שלי(כמו ה LOGINVIEW עם שני המצבים שלו).

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  9. Started by ranran,

    איך אני עושה דבר כזה בדיוק כמו IMAGESHACK שיעלה לי לתיקיה בשרת שלי רק תמונות בASP מישהו יכול להסביר לי?

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  10. אהלן, יש לי בעיה קלה בנושא, אני מחפש דרך פשוטה למעבר משורה לשורה בלי לעשות getline אינספור פעמים, האם קיימת שיטה או דרך לבצע זאת ?

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  11. Started by nir567,

    Private Sub Text3_Change() List1.Clear strsearch = "SELECT * FROM [agafim]" _ & " WHERE [rspon_first_name] LIKE '*" & Text3.Text & "*'" Set rs = db.OpenRecordset(strsearch) If rs.RecordCount > 0 Then For i = 0 To rs.RecordCount - 1 f_name = rs![rspon_first_name] List1.AddItem f_name + " " + rs![rspon_last_name] Next i Else MsgBox ("NO RESULSTS") End If End Sub יש לי בעיה עם הקוד הזה. למשל: אני לוחץ "נ" אז הוא משום מה מוצא לי רק "נועה" למרות שהוא אמור גם למצוא "נמרוד" או "נאור".. זה ממש דחוף! זה לפרויקט שלי במחשבים. אז אשמח אם מישהו יבין מה הבעיה ויעזור לי..תודה!! נ.ב לא מצאתי איך עושים code בהודעה הזאת.. ** נערך ** עכשיו יש קוד

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  12. Started by skywalker13,

    שלום. התחלתי אם asp וניסיתי לעשות לוח שח-מט שבכלל לא הצליח לי יצאה לי טבהל 8 על 8 כאשר עמודות זוגיות שחורות ואיזוגיות לבנות. העניין הוא שאני יכול לעשות את זה בקלות ב-javascript אבל אני לא מבין את הקוד. מבקש אם מישהו יכול לכתוב לי את הקוד כי בספר ההסברים ממש בקצרה ולא מבינים כלום. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  13. שלום, רציתי לדעת אם יש אפשרות בJS לגרום לFF להוריד קובץ(במקום לנסות לפתוח אותו) כשלוחצים על הלינק, במקום ללחוץ ימיני ושמור בשם. אני מעוניין לעשות REPLACE לLOCATION של חלון מסויים לתוך URL שהוא FLV. חובה שזה יתבצע בJS(אני מנסה לבנות תוסף לFF). תודה.

  14. Started by nir567,

    השתמשתי בפונקציה AnimateWindow: הצהרה: Private Declare Function AnimateWindow Lib "user32" (ByVal hwnd As Long, ByVal dwTime As Long, ByVal dwFlags As Long) As Boolean Const AW_BLEND = &H80000 Const AWF_Hide = &H10000 Const AWF_Center = &H10 וב-form load: Private Sub Form_Load() AnimateWindow Me.hwnd, 1500, AWF_Center End Sub כשהפורם נפתח הוא נפתח בצבע שחור. לא משנה מה צבע הרקע. איך אני יכול לעשות שהוא יפתח בצבע הרקע או לחילופין בצבע אחר שאקבע מראש. תודה!

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  15. אני עושה OC ומבצע בדיקות יציבות .אני רוצה לדעת אם הבדיקה הכשלה אז רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה או יכול לכתוב כזאת תוכנה ששולחת SMS לפלא אם תוכנה במחשב מפסיקה לעבוד.

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  16. Started by Godmoney,

    Meta Tags בחלק של ה Body - האם אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  17. שלום אנשים, אני משחק טיפה עם האקסס לאיזה פרויקט קטן שאני מכין ואני מקווה שתוכלו לעזור לי עם הבעיה הבאה: יש לי טבלה המכילה זמני פעילות של מישהו (work)... השדות בטבלה הם:שם (Name), תאריך (work_date), זמן התחלה (start_date), זמן סיום (end_date). למשל: חיים עבד ב-05/05/2009 בין 10:00 ל-11:00. דוד עבד ב-06/05/2009 בין 08:00 ל-15:00. חיים עבד ב-07/05/2009 בין 09:00 ל-12:00. לבנות שאילתה שקולטת תאריך, זמן התחלה, וזמן סיום ופולטת את השמות של מי שעבד באותו זמן זה לא בעיה(ב-05/05/2009 בין 08:00 ל-17:00 לדוגמא) אבל איך אני בונה שאילתה שבודקת מי היה פנוי בשעות האלה? מקווה לתשובה מהירה (או שלפחות תגידו לי מה לחפש בגוגל)... תודה אנשים

    • 1 תגובה
    • 660 צפיות
  18. Started by creative,

    איך הלך לכם? דווקא לא היה קשה יחסית קצת הסתבכתי עם השאלה של האוטומט מחסנית בתורת המחשב. עריכה: אופס לא ראיתי שכבר נפתח אשכול בכללי...אפשר לסגור תודה.

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  19. Started by alex15,

    אני מבקש קוד שפותח את הדפדפן ? שואלים אם אתה אוהב לשמוע מוזיקה ואם אתה לוחצ כן אז נפתח לך הדפדן על נגיד אתר מוזיקה כלשהו ואם שמים לא הוא חוזר לתוכנה ?

    • 4 תגובות
    • 660 צפיות
  20. Started by doker,

    שלום רציתי לדעת אם מישהו יוכל להסביר לי כמה דברים 1.מהו הקוד של הצגת התמונה ממצלמת אינטרנט ב VC++ 2.איך אני ניגש לתמונה כלומר אני רוצה לדעת את הצבע שי בפיקסל מסוים איך אני עושה זאת. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  21. Started by tsvika,

    איך אני יכול להוציא את ההוסט ניימ של מחשב הלקוח בPHP? כמו שבASP יש את environ.. אבל איך עושים את זה בPHP?

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  22. Started by HaEsrimVeArba,

    יש לי עבודה לחופש אין לי כח ליצור משהו מ אפס, אודה לכם חברים אם תוכלו לשלוח לי תכנה ב C++ עם פולימורפיזם ו MFC משהו לא מסובך (או שכן) רק כדי לרצות את המורה..

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  23. Started by G.P.S,

    שלום, אני בונה פורום ואני צריך סקריפטים לעיצוב וכאלה. בעיקר אני צריך את מדריך איך לעשות מסגרת לפורום זה הכי דחוף לי בבקשה עזררה.....

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  24. ^^ תודה.

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  25. Started by shoshana,

    יצרתי פקד asp.net משלי וכדי לאפשר למשתמש בפקד להוסיף url (לimage לדוג') הוספתי attribute [Editor(typeof(UrlEditor), typeof(UITypeEditor))] וזה עדין לא עובד. לא נוצר הכפתור הקטן של ... שפותח חלון בחירת קובץ. יש למשהוא מושג מה הבעיה? דחוף!!!!!!!!!!!!!!!! ??? ??? ??? אם לא כתבתי ברור את הבעיה אז תגידו לי, פליז דחוף ביותר!!!

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות

דיונים חדשים בפורומים