עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. יש טבלה DG, יש לה EditCommandColumn אני רוצה שכאשר היוזר לוחץ על "עדכן" אז קודם תרוץ פונקציה בקליינט מה ניסיתי? EditCommandColumn.Attribute.Attribute.add("onclick", "return temp();") אבל זה עושה שגיאה מה ניתן לעשות? vb.net 2.0 without Ajax

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  2. יש לי לינקי לקובץ MP3, עשיתי לינק רגיל, אם אני לוחת עליו הוא משמיע אותו ולא שואל לשמור.

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  3. Started by nathan14,

    אני לא יודע אם זה בדיוק המקום לשאול על אקסל אבל אני מקווה שאני אקבל כאן תשובה. יש לי טבלה עם הרבה מאוד נתונים ואני צריך לשנות את כל הנתונים (לחלק אותם ב0.79 ולעגל את התוצאה כלפי מעלה) הצלחתי לעשות את זה ע"י הפונקציות באקסל אבל הבעיה היא שאז התוצאה שאני צריך מתקבלת בתא חדש כי היא חייבת להשתמש בנתונים הישנים. השאלה שלי היא, איך אני יכול את מה שאני צריך בלי להצטרך לקבל את התוצאה בתא חדש אלא פשוט לשנות לפי הצרכים שלי את כל התאים הקיימים?

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  4. Started by donkey kong,

    Set c = Server.CreateObject("ADODB.Connection") set r = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") c.Provider="Microsoft.Jet.OLEDB.4.0" c.Open Server.MapPath("proj.mdb") r.activeconnection=c dim answ, i, vp1, vp2 answ=request.form("chosenAnswer") i=Request.form("VoteNum") r.Open "select * from polls where ID=" & i vp1=r.fields("tvotes")+1 vp2= r.fields("votes" & answ)+1 r.close set r=nothing c.execute "Update polls set votes" & answ & "=" & vp2 & " and tvotes=" & vp1 & " Where id=" & i c.close set c=nothing בניתי סקר בASP והקוד הזה אמור לקבל את הנתונים מהסקר ולעדכן את הטבלה(DB) לנותנים שהתקבלו... יש לי בעיה במשפט הUPD…

    • 6 תגובות
    • 666 צפיות
  5. Started by c5123,

    אני צריך להוסיף ל arry של class (תלמידים) ואני לא יודע אך אחרי חיפש קל הבנתי שאני צריך להשתמש ב arraylist אבל אני לא מצליח להשתמש בזה ואני לא יכל למצוא דוגמא לאחד שעובד אם obj/class :s07: help am lozing my mind

  6. Started by JVT,

    השלמתי את מה שצריך אבל אני רק רוצה להיות בטוח אם זה נכון. במשתנה AsciiChar נתון תו. התכנית הרשומה למטה פותרת את הבעיה הבאה: אם AsciiChar מכיל ספרה (כלומר, תו בין '0' ל-'9') אזי נשים במשתנה Digit את הספרה הזו אם לא - נשים במשתנה Digit את התו '?' השלימו את המקומות הריקים: .MODEL SMALL .STACK 100h .DATA asciiChar DB '7' digit DB '?' .CODE mov ax, @data mov ds, ax mov dl, AsciiChar cmp dl, '0' ______________ cmp '9', dl js END sub dl, '0' ______________ END: mov ah, 4ch int 21h END תודה לעוזרים =))

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  7. הכנתי על המחשב שלי פרויקט, המשכתי את העבודה במחשב אחר והוא רץ שם יופי, שאני מריץ על המחשב שלי (בתוכנה Microsoft Visual Studio .NET 2003) עכשיו זה נותן לי את השגיאה הבאה : Microsoft Development Environment --------------------------- Error while trying to run project: Unable to start debugging on the web server. Server side-error occurred on sending debug HTTP request. Make sure the server is operating correctly. Verify there are no syntax errors in web.config by doing a Debug.Start Without Debugging. You may also want to refer to the ASP.NET and ATL Server debugging topic in the online documentation. --------------------------- OK Help ---------------------------…

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  8. Started by jeger01,

    שלום חברים, אני מכין אתר אבל כאשר הפכת את ה"כפתורים" שבצד האתר לקישורים יש בסביביהם ריבוע קישור ,ואני רוצה לדעת איך אפשר שזה יעלם? שלא יראו את הריבוע קישור.. תודה צירפתי תמונה שזה יהיה ברור [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  9. שלום... אני מחפש לינק להורדת Turbo Pascal [עדיף גירסא 7] שתומך בWindows XP לפי מה שידוע לי,מדובר בתוכנה שממזמן הפסיקו למכור אותה,ככה שהורדה שלי היא לא ווארז או משהו לא חוקי אודה לכל מי שיעזור לי,אני צריך את זה באופן די דחוף.

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  10. Started by kiki666,

    שלום אני בעל אתר אשר רץ על מערכת ניהול תוכן ג'ומלה מי שמכיר מבוססת PHP.. האתר מקודד יוניקוד UTF8 אך הסקריפ דורש windows-1225 עברית רגילה.. מה עושים במקרה כזה?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  11. Started by WIZARD221,

    PHP VS ASP.NET VS JAVA אני אישיתי מאוד טוב בסי שארפ וג'אוה אבל הבנתי שPHP זו הטכנולוגיה האידיאלית לבניית אתר אינטרנט. האם כדאי ללמוד אותה במיוחד לדבוק במה שאני יודע? תודה מראש

  12. Started by Little_AKA_Or,

    שלום הייתה לי איזו עבודה קטנה ב-JS, להגיש כמה תרגילים, והכל הלך לי חלק חוץ מהתרגיל הבא: צור את לוח הכפל. צבע את האלכסון הראשי (התאים המחברים את הקצה העליון השמאלי עם הקצה התחתון הימני) בצבע כחול ואת האלכסון המשני (התאים המחברים את הקצה העליון הימני עם הקצה התחתון השמאלי) בצבע ירוק. הבעיה שלי היא שאני אמור להגיש את זה למחר, ואני צריך את העזרה באופן די דחוף, אז אם תוכלו זה יהיה נהדר. אני אבדוק גם את הת'ראד בבוקר בתקווה לקבל תשובה. תודה רבה!!

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  13. Started by tamir12,

    שלום כתבתי קוד בjavascript וקוד לא עבד משהו יודע למה הנה הקוד : <html dir="rtl"> <head> <title>void</title> <script language="javascript"> function bgcolor2red( ) { document. bgcolor='red' ; } </script> </head> <body bgcolor="green" text="yellow"> <h1>b </h1> </hr> </br> העבר את הסמן <a href="javascript:void(0) ;" onmouseover="bgcolor2red( );" onmouseout=document.bgcolor='orange' ;"> כאן </a> כדי לשנות את צבע הרקע </body> </html> תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  14. Started by ac1240,

    איך אני יכול להפעיל על האתר שלי עיצוב מוכן ? האתר בנוי ב HTML+VB.NET יש לי קובץ psd/css/html ואת תיקיית התמונות

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  15. שלום לכולם, אני מנסה דיי הרבה זמן כבר להעתיק פקדים מטאב מספר 1 (Tabpage1) לטאב שהמשתמש בחר (TabControl1.SelectedTab), ניסתי כמה דברים כמו... TabPage1.Controls.CopyTo(TabControl1.SelectedTab,0) או: TabPage1.Controls.CopyTo(TabControl1.SelectedTab.Controls,0) ה-0 מסמל את הפקד שהוא יתחיל להעתיק ממנו, אבל משום מה זה לא עובד... אשמח לעזרה! המשך למטה תודה!

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  16. Started by ~שירה,

    עד כמה זה לא "בטוח" לעשות את זה? מה זה עושה?למה זה לא בטוח?אשמח להסבר תודה

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by shoshana,

    כיצד ניתן לקבל אורך/רוחב דף aspx בjs? ניסתי document.body.offsetHeight וזה לא הציג אורך מלא. אשמח לקבל תגובה!! די דחוף!!

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  18. Started by matteo,

    שלום אני בונה תוכנה לא מסובכת אני בקצר אני רוצה לעשות בסיפיפי שזה יחליף אי פי כלומר יעשה ריקונקט ניסיתי system("ipconfig /renew") לא עונה לדרישה שלי יש אפשרות שניה שזה יהיה בנוי בשפה אחרת ואני פשוט בתוכנית אעשה שזה יפתח את התוכנה וכנ"ל גם יסגור אותה(סמכו עלי בעזרת kill process(

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  19. Started by psycho killer,

    אני צריך שרת איחסון חינמי להעלות עליו אתר קטן אבל אני צריך שרת של יסגר לי אחרי חודש כי פתחתי כבר בטריפוד ואחרי חודש שלא העלתי כלום ואף אחד לא נכנס סגרו לי אותו

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  20. Started by Rhx,

    שלום, אני צריך עזרה ממישהו שיודע PHP ומוכן לסדר לי כמה דברים, כמו RTL וכדומה.. לא עבודה קשה, אבל אחד ששוטף אותה, ממש עזרה קטנה.. מי שמוכן שיפנה אליי לפרטי..

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  21. איך מחפשים רשומות עם תאים רקים כאשר התא הוא מספר/מטבע/תאריך SELECT * FROM tbl WHERE fld... מה ההמשך??

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  22. Started by N N C,

    השאלה היא כזו, כשאני יוצר ת'ראד חדש (אינסטנס) אך לא קורא לפונקצית ה-run() שלו, האם הוא באמת עושה משהו ? רשום איפשהו במערכת בתור ת'ראד רץ ?

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  23. Started by Gilo2005,

    חייב עזרה בתוכנה הזו מדריכים וכו... יתקבלו בברכה .

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  24. Started by gal_z6,

    אני צריכה עזרה דחוף דחוף דחוף ממישהו!!! אני ממש מבקשת שתעזרו לי ממש דחוף.. אז ככה: 1. { 2. int a, b, c; 3. int SUM=0; 4. CONSOLE.WRITE("please enter 3 numnbers"); 5. a = Console.ReadLine(); 6. b = Console.ReadLine(); 7. c = Console.ReadLine(); 8. SUM = (A + B + C) 9. Console.WriteLine("The average is:" +SUM/3); 10. } יש פה תכנית עם שיגאות תחביר , צריך לאתר את השגיאות ולתקן אותם. לאחר התיקון: מה יוצג במסך אם הקלט יהיה: a=15,b=2,c=5? ועוד משהו אחד אחרון D: !!! יש בקישור תרשים זרימה: http://img125.imageshack.us/img125/1074/57766246wu8.jpg צריך לרשום את התכנית בשפת C# תודה תודה תודה רבה למי שיעזור לי - אפילו בקצת :-*

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  25. יש לי כמה פרויקטים סרבר (לדוג ב-node.js)שמחוברים למונגו ועכשיו כל פעם שאני מנסה להריץ הוא כותב לי את השגיאה: error: MongoNetworkError: unable to get local issuer certificate cause: Error: unable to get local issuer certificate התרגום: שגיאה: MongoNetworkError: לא ניתן לקבל אישור מנפיק מקומי סיבה: שגיאה: לא ניתן לקבל אישור מנפיק מקומי למישהו יש רעיון פתרון מפורט מה לעשות אשמח לשמוע?? (ואולי גם יודע למה זה קרה גם אשמח לדעת??) בתודה מראש

דיונים חדשים בפורומים