עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by ori83,

    מישהו יכול לרשום בדיוק איך פותחים פרוייקט ב NET. כדי לכתוב תוכנית פשוטה ב++C? איפה אני מסתכל בצורה נוחה דרך התוכנה על הספריות STL?

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  2. Started by alonezer,

    טוב אז השאלה היא: במועדון השכונתי נמכרים כרטיסים מוזלים למשחק השבת במחיר 50 ש"ח לכרטיס. כל מי החפץ לקנות כרטיסים מקיש במחשב את כמות הכרטיסים ומקבל בפלא את הסכום שעליו לשלם. בסוף היום מעוניינים במועדון לדעת כמה כרטיסים נמכרו ומהו הסכום בקופה. כתוב תוכנית לביצוע המטלה. עכשיו אני בעקרון יודע מה לעשות אבל לא הולך לי אם מישהו יענה פה אני מבקש שיענה בשפה הפשוטה ולא המסובכת מכיוון שאני לומד רק חודשים ורק הגענו ללולאות.. תודה רבה.

  3. Started by ac1240,

    עשיתי חיפוש ומה שקראתי לא הכי התאים לי אני צריך לעשות הרשמה באתר שאת זה כבר עשיתי אבל אני צריך שברגע שאני לוחץ על הרשם שהנתונים הללו יכנסו למסד (אני עובד עם SQL 2000) ואין לי מושג איך אני אמור לעשות את זה תודה

  4. Started by shaharo,

    שלום אני מתכנת כרגע ב java ואני רוצה לקחת תמונה ופשוט לחלק אותה לתמונות קטנות. כמו פאזל. מישהו יכול לתת לי עצות איך להתחיל?, איזה מחלקות להתמקד? ורעיון לאלגוריתם? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  5. Started by dududs,

    אני רוצה למשל לתת לגולש לבחור אופציה מתוך 4 אפשרויות. ואז לשמור את זה בcookie שלו במחשב. (זה החלק הקל) ובפעם הבאה שהוא נכנס לאותו דף html לעשות מבנה שנראה כך : (לקרוא מתוך הcookie של הגולש) אם הגולש בחר באופציה 1 אז שלח אותו ללינק מס'1. אם הגולש בחר באופציה 2 אז שלח אותו ללינק מס'2. וכדומה... איך אני עושה את זה ? מה הפקודות לכך ? אשמח אם מישהו יפרט או יתן לי להעתיק את הקוד תודה מראש, דודו.

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  6. יצרתי טופס בעלה richtextbox ומעליו יש listbox שבLoad הוא מוסתר וכשאני לוחץ על כפתור אני רוצה שהlistbox יקפוץ למעלה ויגדיל את החלון עצמו. קצת קשה לי להסביר אבל נכון שאני עושה visible=true לlistbox הוא מופיע לי במקום הקיים של הטופס ומסתיר לי דברים אז אני רוצה שהוא פשוט יקפוץ למעלה מעל הכל. מי שלא הבין נכון דוגמא יש את החלון הקטן של האייסקיו עכישו יש כפתור ההיסטורי שאיך שלוחצים עליו הוא מעלה חלון למעלה ובו כתוב כל ההיסטורי. אני יודע שזה נקרא משהו דינמיות כי כמו שיש בvalidation controls מאפיין dynamic שכשאר הוא true אז כשיש הצגה של הerormessage של הקונטורול הוא פשוט מקפיץ את התיבות טקסט למעלה ומראה את ההודעה במקום שהוא היה מוסתר.

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  7. Started by AgentZ,

    אהלן חברים , אני מנסה ללא הצלחה לעצב את הטבלה כך שבצבע הרקע של הטבלה יכסה רק את השטח שבו כתוב משהו , בניגוד למה שהמצב עכשיו (צירפתי תמונה). קוד הHTML : <html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1255" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="menu.css" /> <title>example</title> <style> .index{background-position: 1px 30px;} </style> </head> <body> <div align="center" dir="rtl" id="body"> <ul id="menu"> <li><a href="contact.html" class="contact"><em>צור קשר</em></a></li> <li><a href="samples.html" clas…

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  8. Started by CRT,

    טוב אין לי ממש מושג לאיפה לתקוע את השאלות שלי אבל נראה לי לפה הם יתאימו הרבה יותר. אז ככה חיפשתי כבר בהרבה מקומות ולא כל כך מצאתי משהו שיענה לי בצורה מלאה. אני לא מבין גדול של פורומים אבל אני רוצה לדעת איך אפשר להשתמש בכל האמצעים שהוא יכול לתת. כלומר להכניס תמונה אבל שהיא תהיה לא בגודל המקורי (שינוי גודל בפורום אבל כשלוחצים עליה היא נפתחת בגודל מקורי). וגם הכנסת סירטונים אם יש אפשרות כזאת. ואם יש למשהו איזה מאמר שמקיף את כל המידע על זה, זה יבוא עוד יותר בטוב. אגב איך קוראים לזה?? קודים של פורום או סקריפטים??

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  9. Started by yigael_o,

    היי, אני רוצה לזהות מתוך תוכנית שלי אם מותקן במחשב IE6 או IE7. מישהו זוכר מה הקוד לזה מתוך C#?

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  10. 8=2x+5y-3z אני רואה לראות את המשטח הזה ב MATLB ...אין אני עושה את זה ? במקרה הנל המשתנה הראשון והשני חופשיים ושהשלשי לא חופשי ..

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  11. נתון לי בקובץ טקסט (CSV) טבלה 2 עמודות: עמודה ראשונה: לינק לאתר, למשל http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html עמודה שניה: איזה ערכי Robots tag צריך לצפות שיהיה באתר. למשל: index, follow אני צריך לכתוב תוכנית vb.net שמטרתה: 1) לקרוא את הקובץ. (צריך להמיר ל-XML?? אולי ל- dataset??)ייי 2) לבקר בכל אתר ולציין: א. האם הלינק שבור ב. אם הלינק לא שבור: האם קיים תג Robots tag ג. אם קיים התג: האם ערכי התג כמו שצפינו בטבלה הנתונה ואם לא אז לציין את הערכים בפועל. אין לי שמץ של רעיון איך להתחיל את התרגיל. אשמח לעזרה באופן כללי אלה הערכים שיכולים להיות בתג robots: <META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX, FOLLOW"> <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, NOFOLLOW"> <M…

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  12. Started by נגה,

    1. יש לי תבנית של מסמך - איך ניתן לראות את ההגדרות שיש בה? (לפתוח את הקובץ של כל ההגדרות?)? 2. האם אפשר ליצור ש: אם אני פותחת מסמך חדש (ללא תבנית), ירוץ מאקרו שיקבע את כל המאפיינים של התבנית? (אם זה לא מתאים לפורום המתאים, אשמח שיועבר לאיפה שצריך)

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  13. Started by eegg,

    צריך את התשובה של זה: http://www.1234.co.il/game/pascal.jpg

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by NoamPC,

    היי אני עזרה בשפת JavaScript, יש לי אתר שאני רוצה שכל יום הוא יעבור תא במערך. איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  15. שלום לכולם, כתבתי סקריפט שאמור להוסיף +1 לשורה במסד בכל פעם שלוחצים על הקישור. הפעולה לא מתבצעת אך אין הודעת שגיאה. אשמח לעזרה: <a href="?do=goodrank&id=<?php echo $row['ID']; ?>">התגובה עזרה לי</a> | <a href="?do=badrank">התגובה לא עזרה לי</a> <?php if ($_REQUEST['do'] == "") { $_REQUEST['do'] ==""; } if ($_REQUEST['do'] == "goodrank") { $goodrank = $row['good']; $newgoodrank = $goodrank++; $rankid = $_REQUEST['id']; mysql_query("UPDATE 'comments' SET 'good' = '$newgoodrank' WHERE 'ID' = '$rankid'"); } ?> תודה! יונתן.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  16. Started by the_big,

    אני רוצה להוסיף שדה סה"כ למסד נתונים קיים כלומר יש לי שדה של כמות ושדה של מחיר ואני רוצה לעשות הכפלה בניהם והתוצאה תרשם בשדה הסכום מישהו יודע איך לעשות את זה תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  17. שלום לכולם, יש לי פרוייקט להגיש למחר ויש לי את אותה בעיה בכל הפונקציות ברגע שאני מוצא פתרון סיימתי. יצרתי את הפונקציה הבאה: int CommonPass(char *UserPassword,char *(CommonPasswords[])) //function starts { int i; //determine itrrator for loop for(i=0 ; i<13 ; i++) //starting a loop to run all 13 common passwords { if(strcmp(UserPassword,CommonPasswords[i])==0) //checking if the password is equal to the common password return 0; //returning 0 if they are equal } return -1; }//function ends וקראתי לה כך: if(CommonPass(password,Common)==0) printf("Yes"); הבעיה היא שברגע שאני מגיע לשלב שהוא קורא לפונקציה התוכנה קורסת אחרי שעשיתי Debug הוא…

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  18. היי. יש לי אתר. אני רוצה לבנות לו בעזרת התוכנה Adobe Flash CS3, מוזיקה ברקע. כלומר, אני רוצה שכל פעם שמישהו יכנס לאתר, אז באופן אוטומט תיתנגן המוזיקה(מוזיקה של 5 שניות בערך), ושתתנגן פעם אחת בלבד. איך אני מבצע את זה ב Adobe Flash CS3 ומכניס את זה לאתר שלי(בנוי על html). אם אפשר הסבר מפורט, או מדריך, אני אשמח מאוד תודה

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by oron_s,

    שלום אני צריכה להוציא ערך INT מ OBJECT איך לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  20. Started by gabi21,

    ייש לי בעיה יש ברשותי הסקריפט הבא אני מנסה להכניס ל משתנה איקס מחרוזת שאמורה לחפש אותה בשאילתה הבעיה היא שהשאילתה לא מצליה לעבוד לי עם המשתנה הוא רואה את האיקס כמחרוזת במקום להסתכל בערך שמחזיק את המשתנה יש דרך לבצע את השאילתה עם המשתנה שהזה? דבר נוסף זה שהסקריפט פה נראה הפוך dim x x="calc.exe" strComputer = "." Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _ & "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2") Set colProcessList = objWMIService.ExecQuery _ ("SELECT * FROM Win32_Process WHERE Name = 'x' ") For Each objProcess in colProcessList objProcess.Terminate() Next

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  21. Started by prager,

    איפה אני יכול ללמוד אבטחת מידע?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  22. Started by Raul,

    אני צריך מחלקה ומחלקה יורשת. לדוגמא: מחלקה PERSON מחלקה יורשת EMPLOYEE אני חייב שיהיו למחלקה הבסיסית לפחות 2 פעולות ידועות.

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  23. Started by bbnbbn,

    יש איזו שהיא מחלקה או תוכנית בשפת JAVA שיודעת לקחת קובץ MIDI ולפרק אותו לאקורדים?? תודה לעוזרים...

  24. Started by gkman,

    שלום לכולם באתר שאני בונה כרגע אני משתמש בPHP בפונקציה INCLUDE בשביל התפריט שנמצא בתקיה הראשית של האתר אבל כשאני משתמש בתפריט בדף שנמצא בתיקיה שבתוך התיקיה הראשית אז הקישורים לא פועלים. אני יודע שהבעיה נובעת מכך שהדפדפן מתייחס לקישורים לא מאיפה שהמסמך המקורי של בתפריט נמצא אלא מהמיקום הנוכחי שממנו לוחצים על הקישורים חשבתי להשתמש בתגית </ BASE> אבל אז כל הקישורים יפעלו כאילו הם נלחצים מהתיקיה הראשית יש דרך להחיל את התגית BASE רק על חלק מהקישורים או שיש פתרון אחר?

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  25. שלום לכם, אני תוהה... האתר שלי מאוחסן בארץ עם חבילת אחסון בינונית. יש לי צורך בנפחים גדולים מאד של כמה גיגות עבור גלריית תמונות וסרטונים באתר. האם יש אפשרות להוסיף אחסון באתר חיצוני מעבר לחבילה הקיימת שלי שבה יישבו רק הפריטים בגלריה? אם כן, אשמח לדוגמא של אתר איחסון שמאפשר את זה. אם יש אתר שעושה את זה בחינם לתקופת ניסיון אפילו לצורך הבדיקה, מעולה! תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים