עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by פיני1805,

    אנשים סליחה על הבורות אבל אין לי מושג איפה זה במקלדת הפעולה הארתמטית OR, אני יודע שזה שתי קווים מקבילים רק לא יודע איך מסמנים את זה עם המקלדת. תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  2. Started by miki_michal,

    שלום, אני אתאר את המצב שברצוני לפתור, ואשמח לשמוע אם יש שפה אחרת או פתרון ראוי אחר, שיכול להתאים לפתרון לבעיה. יש לי קובץ LOG, נניח מ Syslog קובץ טקסט,ואני רוצה שיוצגו פרטים מסויימים מהלוג בדף HTML שיתדעכן מחדש עבור כל שורה, שתתקבל בלוג, חשבתי לממש את הפתרון בPERL , אני מצליח לטעון את הקובץ אבל לא מצליח ליצור דף HTML, האמת שחיפשת ברשת המון ולא מצאתי אף דוגמא או הסבר, ניסתי CGI ולא בדיוק ברור לי מה הפלטפורמה שאני צריך ליצור על מנת להריץ את זה, אני רוצה שהקובץ לא ירוץ על שרת! אלא על מחשב מקומי סתם, ופשוט תהיה אפשרות בדף HTML לנווט לקובץ של TXT, ואז הדף יתעדכן כל שורה חדשה ששתתקבל. כלומר על הזמן מתבצעת כתיבה לקובץ ממקור אחר, ואני צריך לבצע קריאה של LOG ולהדפיס חלקים רלוונטי…

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  3. דפי aspx שמקושרים לדף masterPage אני רוצה לגשת בscript בmasterPage לפקד שנמצא בדףaspx שמקושר לmaster איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  4. שלום חברים. ישנו אתר שבנוי מ PHP באמצעות Wordpress שאני רוצה להוסיף לו (יותר נכון, לעומד אחד מתוכו) קישורים ל Facebook ולעוד אתר אחר. כיצד עושים זאת?

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  5. Started by IlanF,

    נגיד יש לי אתר mysite.com ואני רוצה שכל מה שנמצא בכתובת mysite.com/folder יהיה מוגן בססמא. איך אני עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  6. מי שיעזור לי אני ממש אשמח. יש לי אתר בHTML נמצא בתיקיה מסוימת...נניח א' בתוך התיקיה הזאת יש עוד תיקיה נניח ב'... ויש דף אינטרנט בתוך התיקיה ב'... איך אני מקשר אותו(קישור יחסי) לדף בתיקיה א'? (במידה ואני יכתוב בלינק שבעמוד את זה: /a/site.html הוא מתייחס לזה מהתיקיה הנוכחית כאילו ישנה תיקיה a בתיקיה ב' ושם הדף site.html(וכמובן שזה לא עובד) אני יכול לכתוב את כל הנתיב... אבל אז כשאני יעלה את האתר לשרת כל הכתובות ישתנו והכל לא יפעל... מי שיכול לפתור לי את הבעיה, או למצוא רעוין אחר אני יודה לו מאוד. סופשבוע נעים ושבת שלום! (אם לא הייתי ברור במשהו העירו לי ואנסה להסביר בצורה טובה יותר)

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  7. Started by ranran,

    שלום לכם יצרתי את הקוד הבא if (ClientsCount == 1) if (MessageBox.Show("לקוח בעל שם זהה כבר קיים\nהאם אתה בטוח שברצונך להוסיף את הלקוח?", "לקוח קיים", MessageBoxButtons.YesNo, MessageBoxIcon.Question) == DialogResult.Yes) { BllC.AddClient(c); int ClientId = BllC.LastClientId(); AddLangsAdvantages(ClientId); MessageBox.Show("הלקוח נוסף בהצלחה", "פעולה הצליחה", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Information); } else MessageBox.Show("הלקוח לא נוסף", "פעולה בוטלה", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Exclamation); else if (ClientsCount > 1) if (M…

    • 4 תגובות
    • 676 צפיות
  8. Started by ranran,

    שלום אני תקוע באיזה קטע בC# איך דרך קוד אני גורם לעכבר לעשות קליק? כלומר יש לי כמו שלט כזה שכבר תיכנתתי את הפקודות שלו לC# עכשיו את תנועת העכבר דרכו כבר סידרתי אני רוצה שכאשר אני לוחץ על כפתור (לא משנה איזה) זה ידמה לחיצה על העכבר (הכפתור השמאלי) תודה

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  9. Started by JVT,

    אני צך לכתוב תכנית הצפנת מידע, שתעשה את הדברים הבאים: 1. קלט תווים, שמירתם במערך זיכרון והפיכתם לכוכביות (*) ואח"כ שהתוכנה תדע לקרוא תכוכביות 2. קלט מספר תא בזיכרון והפיכתו מכוכביות לתווים בבקשה תעזרו =]

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  10. שלום התחלתי לא ממזמן ללמוד VB 6.0. אני צריך עזרה בכתיבת קוד שאמור לבצע את זה - ע"י לחיצה על שני מקשים (נניח ctrl + R) התוכנה צריכה להעתיק טקסט צבוע מתוך הדפדפן ולהדביק אותו לתוך תיבת טקסט. זה בעצם copy paste של צירוף בודד במקום שניים. ניסיתי כל מיני דברים ולא הלך לי :-[ תודה רבה, Zzzz

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  11. Started by creative,

    עיצבתי אתר ויש לי בעיה שכשאני עובר מחשבים עם רזולוציה שונה המראה שונה. איך פותרים את זה.

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  12. Started by Aviv C,

    בניתי תוכנית שעושה פעולות על מילון. בניתי גם רשימה מקושרת גנרית. צירפתי את כל הקבצים שלי. יש לי בעיה עם הפונקציה CopyWord בקובץ dictionary.c. משום מה הערך של הפרמטר השני שלה שונה ממה שאני נותן לו. במקום להעתיק את המחרוזת שנתתי זה מעתיק מחרוזת זבל. מישהו יכול לעזור לי? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  13. Started by itayze,

    רוצה להתחיל ללמוד את השפה , מחפש ספר טוב שיהיו בו הסברים איכותיים .... שיכסה את הבסיס בצורה טובה וגם את הרמה היותר מתקדמת ... אם אפשר , אז שמות של ספרים ובאיזו רשת חנויות קניתם ....

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  14. Started by stavalfi,

    שלום, משום מה אני לא מצליח לשים בתגית iframe דף asp. למה? תנו לי רעיונות ואני יגיד לכם אם זה צדקתם!

  15. אני רוצה לעשות רשימה של שמות של ודיאו ושילחצו יראו אותם בריבוע ליד... למשל ככה: http://video.nana.co.il/ תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  16. נתונה הבעיה: יש מחלקה A: class A{ public: void doA(); private: ... }; יש מחלקה אחרת B class B{ public: void doB(); private: A _a; }; כמו שניתן לראות היחס של A ו B הוא יחס של B has A מילת המפתח פה היא has, כאמור אין אפשרות להישתמש בהורשה. כמו כן המתשמש יכול ליצור רק מחלקות מסוג B ( A לא ניתן ליצור כי היא לא תעבוד בלי B). כמו כן המחלקה B אמורה לספק גישה למתודה doA של המחלקה A. איך ניתן לעצב את זה? הרעיונות היחידים שעלו לי לראש הם: 1. להוסיף מתודה ל B שנרקראת const A& getA() const{return _a} ואז לקרוא לה ככה b.getA().doA(); 2. להוסיף ל B מתודה שנקראת void doAStuff(){ _a.doA();} אבקש את עזרתכם בלבחור בעיצוב הנכון ביותר מבין השתיים או להמליץ על עיצוב אחר שאני כנ…

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  17. Started by ranran,

    שלום יש לי שני פורמים (פורם1 ופורם2) בפורם 2 יש טקסטבוקס עכשיו פורם אחד נפתח אני לוחץ על כפתור פורם 2 נפתח מפורם2 אני רוצה להגיע לפעולה להלן public void FindText(string Text) TEXT זה הטקסט שרשום בטקסטבוקס בפורם 2 עכשיו שעשיתי עשיתי עם קונסטרקטור בפורם2 לפורם1 מה שבעצם יצר לי עוד פורם1 ואני רוצה שהוא יתייחס לפורם1 הראשון הבנתי שזה משהו עם PARENT מישהו יכול לעזור לי? תודה

  18. Started by desegel,

    מה החידושים בה? מה היתרונות\חסרונות? האם חייבים ויסטא כדי להתקין אותה? האם יש שיפורים חשובים בפריימוורק 3.5 לעומת קודמיו? תודה......

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  19. Started by bikram,

    שלום, אני אמור לקרוא מקובף טקסט מספרים (כ-int) ואז לשלוח אותם לפונקציה שכבר כתבתי שמכווצת את הקובץ.... בחרתי להשתמש באובייקט של: BufferedReader br כאשר כל פעם אני קורא מחרוזת- ממיר אותה לint ושולח לפונקציה המכווצת write(int) כפי שניתן לראות: while(s!=null) { int num=Integer.parseInt(s); cos.write(num); s=br.readLine(); } הבעיה היא ש- s (ממחלקת String ) למרות שמקבל null בסוף הקובץ- משום מה עדיין יש כניסה לתוך גוף הלולאה! אשמח לכל הצעה תודה

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  20. Started by CodeNinja,

    היי אנשים, יש איזה פרוייקט שאני עובד עליו ב #C. העיניין הוא שאני עובד עליו במחשב הנייח ברזולוציה גבוהה יחסית - הכל טוב ויפה, עובד פיקס, רציתי להמשיך לעבוד עליו גם בנייד שלי רק שלנייד רזולוצייה הרבה יותר נמוכה וכל הפרוייקט התבלגן.... פתאום הגודל של הFORM לא התאים (לתמונת רקע של הFORM), כל הכפתורים שינו את המיקום שלהם.... בלאגן שלם.... אבל כשאני חוזר לעבוד עליו במחשב הנייח- פיקס.... איך אפשר לשמור על תאימות של הפרוייקט בכל הרזולוציות? בכל המחשבים? תודה ושבוע טוב, שחר.

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  21. ז"א את המפתח טבלה הכי גדול(אחרון) או שאי אפשר בכלל? תודה!

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  22. Started by gabig12,

    היי רציתי לדעת איך פותחים קובץ ASP מתוך קובץ ASP לפריים אחר

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  23. Started by Alex89,

    מחפש אתר איכסון חינמי בלי פירסומות וכל מיני תוספות שתומך ב PHP

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  24. Started by Sango,

    שלום חברה, יש לי צורך לקרוא ורק לקרוא קובץ שפתוח ע"י תוכנה אחרת, נגיד קובץ WORD. האם המשימה אפשרית בC#? תודה, והמשך יום טוב.[br]פורסם בתאריך: 12.10.2009 בשעה 21:33:55 אוקי, הסתדרתי FileShare.ReadWrite זה מה שהיה צריך להוסיף במקום FileShare.None

  25. Started by or0126,

    אני בונה אתר וכמובן שאני צריך לכתוב בasp עכשיו אני כתבתי דף של הכנסת משתמש חדש לתוך טבלת access וכל הזמן מופיעה הבעיה הבאה: Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query. איך אני פותר את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות

דיונים חדשים בפורומים