עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. מישהו יודע כיצד אני יוצר ומאחסן ערך במשתנה ב-JS ולאחר מכן שולח אותו דרך ה-FORM (טופס) ל-ASP ?

    • 6 תגובות
    • 684 צפיות
  2. Started by mazam,

    אני צריך אתר לחברה של אבא שלי אני צריך משיהו שמבין HTML ASP ויודע לעצב חובבנים לא לבוא רק מקצוענים!!! צריך משיהו שיוכל להוציא לי חשבונית על זה!!! פרטים נוספים בואו לEMAIL MAORZAMIR@GMAIL.COM יש תשלום! רק מי שיכול להוציא חשבונית אני מזכיר! נא לשלוח לי כתובות של אתרים או פרויקטים קודמים שבניתם

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  3. Started by shoshana,

    איך ניתן להגדיר לכפתור פעילות של מס' הקשות במקלדת לדוג:ctrl+f5?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  4. Started by ~שירה,

    מהן הפקודות שהאותיות יהיו צבעוניות על הרקע השחור?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  5. אני רוצה לתת ליוזר את האפשרות להכניס תאריך בפורמטים הבאים: dd/mm/yyyy d/mm/yyyy dd/m/yyyy d/m/yyyy dd/mm/yy dd.mm.yyyy dd-mm-yyyy וכדומה כיצד אוכל לעשות המרה ממחרוזת לתאריך מבלי לדעת מראש את הפורמט שהיוזר ישתמש בו?

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  6. Started by McMerc,

    אני צריך עזרה במציאת מערכת פורומים חינמית. וגם למצוא שרת לשם עליו את המערכת.

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  7. Started by freee,

    אני צריך עזרה בליישר את מה שאני יראה בתמונות(מה שיהיה מסומן). שאנשים יבינו זה מערכת php-nuke ושאלתי אצלהם בתמיכה וזה רק מה שהם מוכנים להגיב: "אין לי את הקבצים מול העיניים ולכן אין לי יכולת לומד לך כיצד לישר באופן פרטני. באופן כללי, עליך לערוך את קבצי העיצוב של הפורומים בכתובת: themes/YOUROWNTHEME/forums/ ושם יש קבצים שמסתיימים ב-TPL ועליך לערוך אותם כך שיתאימו לצרכיך - לערוך את הישור של HTML. בהצלחה." אני מחפש מישהו נואשות שיעשה לי את זה פליז. תודה רבה רבה לעזורים. http://img255.imageshack.us/my.php?image=97332184qh3.jpg http://img255.imageshack.us/my.php?image=40796016nc5.jpg

  8. Started by skywalker13,

    כשמסתכלים במקור הדף בפיירפוקס זה מהודר מאוד יפה ונוח בצבעים והכל. ומאוד נוח לעבוד כך. אבל זה חסום ואי אפשר לעשות שם שינויים ואז לעשות שמירה והכל כמו שעושים שאקספלורר אם ה-notepad. האם יש אפשרות כלשהי לבטל את החסימה הזאת?

  9. אורח mikicita
    Started by אורח mikicita,

    רציתי להתחיל ללמוד C++ אני רק רוצה לדעת אם מישהוא יכול להמליץ לי על אתר טוב או מדריך רצוי בעברית אבל אפשר גם באנגלית THANK YOU

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  10. שלום. אני רוצה לבנות אתר חינמי משלי. על איזה אתרי איכסון אתם ממליצים לי, שהשרתים שלהם חזקים ועמידים ועם דומיין חינם מלאך ולמה שאני רושם משהו בעברית בתוכנה - editplus(תוכנה ליצירת דפי html),אז דף האינטרנט לא מראה לי את הכתב בעברית? איך אני עושה שכן הוא יראה לי גם בעברית?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  11. אני חפש מדריך מומלץ בעיברית לאובייקטים בשפת סי שימו לב סי ולא סי++

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  12. Started by ה*לה,

    יש לי מחלקה IFly שהגדרתי אותה interface. ממנה יורשות שלוש מחלקות: מטוס, ציפור ודבורה. כל מחלקה מממשת פונקציה 1. תעופה (אם data member speed נמצא מעל מספר מסוים) 2. נחיתה (אם speed מאופס) -> שתי הפונקציות מחזירות מחרוזת האם התעופה / הנחיתה הצליחו. מנסה לבנות שתי פונקציות : 1. פונקציה שמקבלת מספר (1 או 2 או 3) ולפיו יוצרת אוביקט חדש בהתאמה (1 = new מטוס, 2 = new ציפור, 3 = new דבורה) הפונקציה תחזיר אובייקט מסוג IFly. (עושים switch case לפי הארגומנט שהפונקציה קיבלה ומצהירים על אוביקט חדש?) 2. פונקציה שמקבלת מספר, וערך מהירות והיא קוראת לפונקציה 1 יוצרת אוביקט חדש ומאתחלת את המהירות שלו -> איך עושים את זה?

    • 8 תגובות
    • 683 צפיות
  13. Started by eladh16,

    שלום איך אני מוסיף עידכוני rss לאתר הפרטי שלי? לעמוד הראשי בדרך הכי פשוטה וקלה. ועוד שאלה: יש לי פורום(smf) שבו כבר יש אוטומטי עידכוני rss(מופיע האיקון בשורת הכתובת למעלה). כאשר אני נכנס לעידכוני ה rss אני רואה את כל הנושאים החדשים שנכתבו בפורום. הבעיה היא שאני רואה גם את הנושא של ההודעה וגם את התוכן שלה. איך אני יכול לשנות שיהיה מוצג בעיכוני rss רק הכותרות של הנושאים החדשים ולא גם את התוכן של הנושא עצמו? תודה

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  14. אהלן, אין לי ממש ידע בתכנות מעבר לקצת C של כיתה י"א, אבל אני מעוניין ליצור "תוכנה" או יותר נכון מאגר נתונים עם קצת אופציות אוטומטיות ואפשרות להוצאת דוחות במטרה לחסוך שעות עבודה וטעויות לחיילי האומללים. למי שהיה בצבא והכיר את הנושא, מדובר על פק"ל חלוקה\דפי תפוצה של הק"שים. למי שלא יודע מה זה אומר, נקרא לזה "מוצרים" אני מגדיר מדרגיות - אוגדה חטיבה גדוד אחר כך אני מגדיר בכל אחד מהם בעלי תפקידים - מפקד אוגדה, סגן, מח"ט ק. אג"מ, מ"פ, מ"מ.... אחר כך אני מגדיר לכל אחד מה הוא מקבל. דוגמא:מפקד אוגדה מקבל את כל העגלה סגן מקבל במבה ביסלי קולה מ"פ מקבל בסילי וקולה מ"מ מקבל רק קולה אחרי בניית החלוקה החלק החשוב הוא המספור, שיכול להתחיל במספר שונה בכל מוצר.. הדבר שאני מעוניין ליצר הוא ל…

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  15. שלום אני מנסה לכתוב קוד לאתר שלי שיימלא בו טופס וישלח אותו אבל הפקודת שליחה לא מצליחה . התגובה שלה היא העמוד של הטופס במקום שגיאה \ הצלחה . void upload_to_internet (list_class^ abcdef ) { WebClient^ wc = gcnew WebClient ; String^ html ; //Byte^ bt ; System::Collections::Specialized::NameValueCollection^ fields = gcnew System::Collections::Specialized::NameValueCollection ; fields->Add("name","Myname"); fields->Add("email","Mymail") ; fields->Add("pics" , "10" ); array<Byte>^ bt ; bt = wc->UploadValues("site address ... " , fields) ; html = System::Text::Encoding::ASCII->GetString(bt) ; Console::WriteLine(html) ; } מה שאני מקבל בפ…

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  16. אם אני מגדיר באבא פונקציה כוירטואלית ולא דורס אותה בבן, אז עדיין הבן יכול להפעיל אותה כלומר הvptr יצביע ויפעיל את הפונקציה באבא ?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  17. יש לי שתי שאלות: 1. הוספתי פקד LOGIN ופתחתי יוזרים דרך ה "administer website"ואני מעוניין לוודא די האימות אכן הצליח להיכנס(כלומר שגם שם שמשתמש וגם הסיסמא נכונים), אשמח לדעת איך מתבצעת הסביקה בקוד. 2. איך אני מגדיר בWEBFORM גודל חלון, כלומר, כאשר היוזר מבצע כניסה אני רוצה שיפתח חלון בגודל ספציפי.

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  18. Started by POD,

    שלום לכם, פעם ראשונה שלי בפורום תיכנות ... כמו שהבנתם יש לי בעיה ב-VB6. אני צריך לעשות FIT לתמונה גדולה שתתאים לכפתור פקודה מסויים. הנה הקוד: Private Sub chgpic_Click() Dim picture1 As StdPicture explorer.ShowOpen picture1.Picture = LoadPicture(explorer.FileName) button1.Picture = PaintPicture(picture1.Picture, 0, 0, button1.Width, button1.Height) ה-explorer הוא ה-COMMONDIALOG שבעזרתו אני פותח את הקובץ. button1 הוא הכפתור עליו אני צריך להתאים את התמונה. יש לי כנראה בעיה עם ה- PaintPicture... או שאני בכלל לא צריך להשתמש בפונק' הזו . תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  19. Started by rb024,

    שלום לכולם, מחפש דרך לתעד זמנים (כמו TIMEKEEPER של עבודה, אתם יודעים כשמעבירים כרטיס...) דרך ממשק HTML שאוכל להעלות בדומיין שלי כך שאוכל לראות שעה, IP ואולי גם הערות מהרגע שבחרתי לתעד. יש למישהו רעיון? האם אני צריך MYsql בשביל זה?

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  20. Started by crowbar87,

    שלום לכולם כתבתי תוכנה פשוטה, היא עוברת קומפילציה אבל כשאני מנסה להריץ אותה אני מקבל שגיאה "linker error undefiened symbol in _print module" הינה הקוד: תוכנה מקבלת תו ובודקת אם הוא סיפרה, אות תנועה, עיצור או רווח על ידי השוואה של הערך של התו בטבלאת ASCII חישפתי בגוגל הסבר על ההודעת שגיאה הזאת ולא מצאתי תשובה. יש למישהו מושג?

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  21. שלום לכולם, לאחרונה לא עובד לי שליחת המיילים דרך האתר, הדף עצמו עובר.. אך לא מגיע מיילים לדואר בפועל, ניסיתי לשנות את המייל שממנו שולחים אך ללא הועיל (חשבתי שאולי חסמו לי אותו) הקוד הוא כזה: אשמח לעזרה!! Set objEmail = CreateObject("CDO.Message") objEmail.From = "support@mekudeshet.co.il" objEmail.To = sEmail objEmail.Subject = "מקודשת - תוכנת ניהול לשדכנים" objEmail.Configuration.Fields.Item ("http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/sendusing") = 1 objEmail.Configuration.Fields.Item ("http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpserverpickupdirectory") = "c:\inetpub\mailroot\pickup" objEmail.C…

  22. Started by liransho,

    מי יכול לכתוב לי תוכנה שתעזור לי לשנות IP שלי בלי לכבות את המודם? יש אפשרות כזאת לעבור IP בלי לכבות את המודם והמחשב?

    • 2 תגובות
    • 681 צפיות
  23. Started by MaC_MaN,

    יש לי איזה סקריפט שבניתי שנועל (accountDisabled), ומעביר מחשבים.. יש לי איזה בעיה בו בחלק הזה... select ADsPath from 'LDAP://dc=xx,dc=xx,dc=co,dc=il' WHERE objCategory='computer' AND Name='pc*' OR name='VPC*' הבעיה היא שהוא מגיע לקבוצה מסויימת בשם VPCS ונופל כי הוא לא יכול לבדוק האם היא נעולה\לא יכול לנעול אותה.... בנוסף הוא מוצא מישומה רק את הVPC... יש למישהו רעיון איך להתגבר על זה?

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  24. שלום לכולם כתבתי תוכנה ב-MFC בשפת ++C שבתוכנה אני משתמש בכל מיני התקנים חיצוניים,בין היתר אני יוצר קבצי אקסל ומשתמש בפקדי active x עכשיו אני רוצה ליצור מהתוכנה שלי גירסא שאני אוכל להשתמש גם במחשב שלא מותקן בו visual studio ,ז"א גירסא שתיקח את כל ה-DLL ים הרלוונטיים ויוצרת גירסת exe . איך עושים כזה דבר? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  25. Started by bugosdckh,

    לכל מי שמכיר יוניקס יש פקודה בשם basename שמיבאה לי את שם הקובץ כאשר אני מקבל path מלה אני צריך פקודה דומה אבל ב dos?

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות

דיונים חדשים בפורומים