תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה להריץ משהו ועשיתי בץ',הוא עובד והכל בסדר אבל שאני עושה עוד אחד בכדי להריץ את אותו בץ' ראשון למשל כמה פעמים יש לי בעיה. זה הבץ' הראשון: echo off @echo off פה הנתיב set a=10 :loop הקובץ שאני מריץ\300%a%.cap set/a a=%a%+1 if not %a%==12 goto loop echo end of loop :end זה השני : echo off @echo off set x=0 :loop נתיב\הבץ' הראשון echo %x% set/x x=%x%+1 if not %x%==10 goto loop echo end of loop :end
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
-
כולם אותו קובץ. struct soldierr { char kind[5]; }; typedef struct soldierr Soldier; בMAIN int i,j; Soldier game[10][10]; for(i=0;i<10;++i) { for(j=0;j<10;++j) { if(i==0 || i==9 || j==0 || j==9 || (i%2!=0 && j%2==0) || (i%2==0 && j%2!=0)) { game[i][j].kind="NULL"; continue; } } } הקומפיילר אומר לי שהבעיה היא השורה הזו game[i][j].kind="NULL"; הארור:
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שאני כותב משהו במסמך ואז שומר או נהייה ככה ' ½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½,ן¿½ן¿½ ' ובאתר זה בסדר מדי פעם.. איך מסדרים שזה יהיה נורמלי בתוכנה? אם לא כתבתי בפורום הנכון תעבירו בבקשה.. תודה מראש,לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריכה לדעת בבקשה איזה תוכנה הכי טובה והכי ממולצת לתוכנת בניית אתרים אבל ללא תיכנות, כלומר שהיא בנויה רק צריך לשים מלל,נידמה לי גם שאפשר לעשות זאת עם אופיס פרופשונל, תישאלי מה הכי טוב/קל. אני אשמח לקבל תשובות תודה מראש אני
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
איך ניתן לדבג תוכנה כך שהתוכנית תפסיק (כמו brakepoint) בכל פעם שערך של משתנה, משתנה? אני מתכנת בויז'ואל סטודיו 2005 בשפת C++
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה יש לי להגיש פרוייקט אתר אישי משולב JAVASCRIPT SQL ASP HTML עכשיו יש לי טופס HTML אני צריך שהוא ישלח את הטופס ואני אקבל אותו על המחשב כקובץ אקסס מסד נתונים אני צריך מדריך לזה ואני צריך מדריך לזה שכל האתר יהיה נעול למתמשים לא רשומים אני צריך מדריך בעברית איך אני גם עושה א תכל זה בלי להציב את הקבצים בתיקיית WWWROOT תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני מנסה לקחת קוד JS ולשים אותו בתוך דף HTML אצלי (או בתוך פרויקט web form אצלי) אבל אני מקבל שגיאה. איך אני משתמש בקוד? האתר: http://jsfromhell.com/forms/restrict
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי פרוצדורה אשר מעתיקה שורות פנימיות לא מוסתרות בתוך טווח נבחר לגיליון חדש (נניח אם בטווח נבחר A1:C3 יש שורה פנימית מוסתרת: A2:C2 ,אז היא לא תועתק לגיליון חדש, שאר השורות יועתקו). בזמן קומפילציה ישנה שגיאה Code Execution has been interupted, ואני לא לוחץ על pause במקלדת! ולא על Esc!. Sub CopyNonHiddenRowsToNewSheet() Dim iRow As Range: Dim DataSheet As Worksheet: Dim NewSheet As Worksheet Dim i As Long Set DataSheet = ActiveSheet Worksheets.Add after:=DataSheet Set NewSheet = ActiveSheet DataSheet.Activate For Each iRow In Selection.Rows If Not iRow.Hidden Then iRow.Copy NewSheet.Paste (NewSheet.Cells(i + 1, 1)) ' פה השגיאה מתבצעת כאשר אני לוחץ דיבאג בהודעת…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
שלום רב, התחלתי לבנות אתרים לא מזמן (בשפת HTML), ואני רוצה לדעת איך להעתיק/לבנות אתר. -הדרך הקלה היא:שמעתי שאפשר להעתיק מאיזה אתר פורום מוכן. -הדרך הקשה היא:לבנות פורום בעצמי. אני מעדיף את הדרך הקלה אך אשמח לדעת גם איך לבנות פורום בעצמי איזה ידע צריך? אם צריך תוכנה מיוחדת? בתודה מראש YOSDA BOY
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
הסקריפט (אני חושב שיש דרך יותר פשוטה לעשות את זה אבל חשבתי עליה אחרי שסיימתי את רוב הקוד, אז נא לא להגיד לי לעשות את זה אחרת): function removeA() { var aArray = document.getElementsByTagName("a"); var i=0; for (i=0; i<aArray.length;i++) { if (aArray[i].className == "fmllink") { if (aArray[i].parentNode.tagName=="P") { var aArrInP = aArray[i].parentNode.getElementsByTagName("a"); var j=0; var tmpStr="" for (j=0;j<aArrInP.length;j++) { tmpStr += aArrInP[j].innerHTML; aArray[i].parentNode.removeChild(aArrInP[j]); } aArray[i].parentNode.innerHTML = tmpStr; } } } } הבעייה עם הסקריפט שהוא מעיף רק את תגי הa האי…
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
מערך חד מימדי ל 2ו מידי אני יודע לדוגמה יש לי 1000 פרטים ...אני ממיר את זה ל 100*100 כאשר זה היה x+y*100 אורי מה קורה עם יש לי יותר מ 2 מידים נניח 4 מיימדים ?כמו חילוק של 1000 ? ל 4 מימדים ? ויותר ?איך מחשבים זה ? אני קצת לא מבין את המטדולגיה ? ברור שזה חד חד עריכי? תודה לכל העונים ...אני מתחבט בזה די הרבה זמן.
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני רואה אותה גם בהקשר של קבצים וגם בהקשר של פתיחת סוקט מה ההבדלים? למה זה דומה?תודה על התשובה
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
כדי להכניס אותן לדברים שאני מתכנת? אני מתכוון למשל לאנימציה של הפנס שוינדוס מציג בזמן חיפוש, או לאנימציות של הדפים המעופפים שהוא מראה בזמן העתקה.
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אז ככה, אני צריך לבנות אתר הדומה לאתר הבא: http://appulo.us/appdb/ (אני לא מתייחס לתוכן הלא חוקי כמובן,זאת רק דוגמא למה שאני מחפש) אפשר באתר הזה לעבור בעצם בין העמודים השונים של המשחקים מבלי לרענן את הדף במלואו ,אלא רק את החלק הקבוע הזה שבו מוצעים המשחקים. חיפשתי שעות על גבי שעות איך לעשות את זה ללא הועיל. כל מי שיודע משהו בנושא בבקשה שיעזור! תודה רבה רבה רבה מראש למי שידע איך עושים את זה!
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להוריד קובץ דרך ASP מכתובת אחרת כך שהקובץ יגיע למחשב שלי כאילו השרת מבקש אותו. לדוגמא. האתר שלי בכתובת a.com הקובץ שאני רוצה נמצא ב b.com כך שאם אני רוצה קובץ אני ארשום: http://a.com/getfile.asp?File=b.com/file.jpg ניסיתי עם ADODB.Stream וזה לא ממש עובד עם קבצים בשרתים אחרים רק על השרת שלי.
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום. אני עושה קורס מבוא לתכנות ובכללי זה הכרות ראשונה שלי עם התוכנה. עד עכשיו עבדתי על התוכנה שהתקנתי במחשב של חברה שלי ועכשיו אנחנו כבר לא ביחד וניסיתי להתקין את התוכנה אצלי. התוכנה נראת אותו דבר VISUAL C++ 2010 EXPRESS רק שעכשיו רשום לי בסוגריים גם ADMINSTRATOR. לא יודע אם זה משנה. בכל מקרה הבעיה היא שהוכנה התחילה לעבוד לי בצורה מוזרה כמו שהיא פותחת וישר סוגרת את החלון של של התוכנה כשאני מריץ אותה. צריך להוסיף איזה פונקציות או משהו כדי שזה יעבוד. ישבתי על זה איזה שעה וחשבתי שהרבה יותר קל למצוא את התוכנה הישנה שהייתה לי. כל הכיתה שלי לא נתקלה בבעיה הזאת ובכללי כל השיעורים שלנו הם בלי התוספות. האם יש דרך להחזיר את זה לגרסה המקורית שהייתה לי?
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום לכולם הבנתי שאני צריך להשתמש בפעולה SCHEMA ,כדי לקבל את שם העמודות (FIELDS). יש למישהו מושג בזה?
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
ככה, נתחיל בזה שזה לא ממש תכנות. אבל אני לא חושב זה מתאים כל כך לפורום גרפיקה (או לכל פורום אחר). אני לומד למבחן ונתקלתי בבעיה/אי הבנה. אני ארשום את השאלה הבעיתית ואפרט. נתון משולש בעל הקוארדינטות a(2,2,1) b(1,2,1) c(2,1,1) w (להתעלם מw) שעליו מבצעיםהגדלה פי 3 וסיבוב בזווית 40 מעלות מסביב לציר 2x+3=y. רשום את מטריצות הטרנספורמציות והקוארדינטות של שניים מהקדקדים. אז בגדול זו לא ממש בעיה, אלא שצריך לבצע תחילה הזזה של המשולש לראשית הצירים, בגלל שאף פעם לא עשיתי את זה ידנית (בעבודה עם open gl ו cg קל להתעלם מהפרטים) אני לא בטוח איך בדיוק. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, (פתרון פרמטרי או רעיון גם יתקבלו בברכה.) תודה. מטי.
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי טופס ואני רוצה לשחק לו בזום בגלל שיש לי תמונה גדולה מדי ואני לא רוצה להקטין אותה, אני פשוט רוצה לעשות לו זום חיצוני וככה אני יראה אותו קטן יש אפשרות כזאת?
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם :] מישהו יודע איך משנים את הגודל של הפונט בפקודה הזאת? חישפתי בגוגל אבל לא הצלחתי : [
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
-
זה אמנם קשור לתראד הקודם שפתחתי, אך שם העניין קצת מסובך ופה זו שאלה ספציפית. אני מנסה להציג תמונה באופן הבא (הקוד באדיבות ASK בפורום אחר): <?php header("Content-type: image/png"); // set content type to png $img=imagecreatefrompng("file.png"); // load base image $textcolor = imagecolorallocate($im, 255, 255, 255); // RGB 255-255-255 color imagestring($im, 0,0, 1, $_GET['string'], $textcolor); // draw string received as parameter imagepng($im); // output result as png imagedestroy($im); // free handle ?> אין לי קובץ PNG אז ניסיתי עם קבצי JPG ו GIF והחלפתי את פונקיית imagecreate בהתאם. ומקבל: imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resour…
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם (-: החלטתי לפרסם עוד שתי תוכנות שפיתחתי בכדי שתעזרו לי לשפר אותן, אז ככה, אני מרגיש שאני מפתח את התוכנות בעקיפין , אני מתכוון במקום לעשות משהו בדרך הפשוטה, אני פשוט עושה בדרך מסובכת יותר ממה שזה אמור להיות. בכול מקרה, הינה הקישור לשני התוכנות: האחת: http://www.softpedia.com/get/Office-tools/Diary-Organizers-Calendar/Just-In-Time.shtml תוכנה שפיתחתי ומבוססת על התוכנה הקודמת שלי (שהיה בה שגיאת כתיב בשם והחלטתי להשאיר את השם ככה), התוכנה הזו לדעתי ממש יכולה לעזור לאנשים מסויימים, העניין פה, שעל רוב המחשבים שבדקתי היא עבדה טוב, על חלק היא פשוט קרסה ... אשמח אם חלקכם תירצו לקחת חלק בבדיקה של התוכנה ולראות מה לא טוב בה. עוד תוכנה שבניתי סתם בשביל הכיף היא Personal Di…
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-


