תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מקוה שזה מקום מתאים לשאול. לא מצאתי מקום אחר טוב יותר לשאול. למנהלים בבקשה להעביר למקום המתאים, אבל בבקשה הימנעו מלחסום אותי. תודה מראש ושבת שלום, dr70
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני משתמש במערכת הפעלה Windows 2000 Professional גירסה אנגלית. אני מעוניין לשנות את המראה של התיקיות, כך שהרוחב של הפאנל השמאלי בו רשומים פרטים של קבצים מסומנים ו-Image Preview של תמונות יהיה ברוחב של 30% מרוחב החלון (310 פיקסלים בתצוגה של 1024X768 במסך מלא). בנוסף לכך, אני מעוניין שלכל התיקיות יהיה רקע אחיד שיהיה תואם לרקע של הפאנל השמאלי אותו שיניתי באמצעות הקובץ wvleft.bmp. אני יודע איך משנים את הרקע לכל תיקייה בנפרד. אולם, אני מעוניין שלכל התיקיות (כולל תיקיות חדשות) יהיה את אותו הרקע כברירת מחדל מבלי לשים בכל תיקייה קובץ Desktop.ini. יהיה גם נחמד, אם ניתן יהיה לגדרום לחלון של המחשב שלי להיראות כמו ב-Windows XP עם הפרדה בין דיסקים קשיחים, כוננים אופטיים, מדיה נשלפת, ת…
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני מעוניין לבנות תוכנה שמראה כל פאקט יוצא ונכנס ב c# בואו לא נכנס לדיון אם c# טובה בדברים האלה כי היא על הפנים אבל לא נורא בכל אופן כל מדריך קישור או משהו יעזרו אגב בבקשה לא מהאתרים code project משם מצאתי מספיק צריך איזה מדריך שיסביר איך לעשות זאת תודה
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה להשיג את את ה-Handle של הScroller של החלון הנוכחי שהמשתמש נמצא בו. חשבתי להישתמש בפונקצייה GetFocus שאמורה להחזיר לי את ה-Handle של הפקד שהמשתמש נמצא עליו בפוקוס אך הפונקצייה אינה עובדת (אפילו אם לחצתי על הScroller בכדי להיכנס לפוקוס): Dim si As New SCROLLINFO() si.cbSize = Marshal.SizeOf(si) si.fMask = ScrollInfoMask.SIF_POS GetScrollInfo(Handle, ScrollBar, si) Debug.WriteLine(Marshal.GetLastWin32Error) Return si.nPos ניתן ליראות כי אמרתי לתוכנה לרשום בחלון של ה-Debug את מספר השגיאה, המספר הוא 1400 מה שאומר לפי MSDN: "Invalid Window Handle." בעיקרון הפונקצייה כן עבדה בתוך התוכנה כאשר הצבתי Textbox ואפילו לא הייתה שגיאה. אבל ב…
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אהלן יש לי שאלה: יש 2 שכבות div, אחת בתוך\על השנייה.. אם נגיד לdiv הכולל (המסגרת נקרא לו), אני קובע 600px גובה, ואז בdiv הפנימי, אני קובע 100% גובה, אני רוצה שה div הפנימי יהיה באותו אורך כמו המסגרת אבל זה לא קורה... הבנתי למה זה לא קורה כי הdiv הפנימי בעצם הוא standalone מה שנקרא...יענו, "מאיפה לעזאזל 100%?". אז השאלה שלי היא כזאת: איך אפשר לומר לדפדפן שה100% הוא ביחס לdiv החיצוני...ניסיתי לשחק עם positions אך לשווא. תודה רבה! רבה! רבה!
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
התמונה: הבעיה: תודה.
-
- 5 תגובות
- 699 צפיות
-
-
בשפת C אני מנסה ליצור מצב כזה שהסמן שלי עומד למעלה אבל מודפס כבר משהו בדף כלומר שהקלט שהמשתמש יכניס יהיה בערך ככה _ (Kelet) ***************************** *'''''''''''''''''''''''''''* *'''''''''''''''''''''''''''* *'''''''''''''''''''''''''''* *****************************
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
יש לי מספר רב של ספרים בצורת קבצי טקסט שבהם אני משתמש במהלך הרצאות כדי לפתוח מקורות שהמרצה מקריא מהם. כרגע אני משתמש במחשב כף יד עם תוכנה שקוראת קבצי טקסט ובאמצעות החיפוש אני מוצא את המקום המבוקש. השיטה הזו מסורבלת מכמה סיבות: 1. צריך לפתוח כל ספר בנפרד ממנהל הקבצים. 2. אין אינדקס מסודר. 3. אין אפשרות לחזור למקור קודם (רק לפתוח ולחפש מחדש). 4. אין אפשרות להוסיף הערות, סימניות וכו'. אני מעוניין לכתוב לעצמי תוכנה שתנהל את הספרים הנ"ל ותאפשר לי אפשרויות מתקדמות יותר. לאחר בירור שעשיתי הגעתי למסקנה שהתוכנה BASIC4PPC היא המתאימה לי ביותר (ריבוי פונקציות, תמיכה מצד המפתחת והיכרות שלי עם VISUAL BASIC). הכיוון שלי הוא ליצור תוכנה עם הפונקציות האלו: 1. ניהול כל הטקסטים בתוכנה אחת.…
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום לכולם. בא לי לבנות crawler. הבעיה שלי היא נקודת המוצא. האם מותר לי לעשות מוצר ולשווק אותו אפילו אם המוצר יתבסס על מנוע החיפוש של google, yahoo, ו bing? האם יש לכם המלצות אחרות לנקודת מוצא? הבעיות העיקריות שאני צופה עם אחת מהנ"ל זה שיכולים להיות לי מאות (אם אל אלפי) שאילתות ברגע מסויים, וגוגל (לא יודע לגבי YAHOO ו בינג) אוהבים לחסום כאלה "בוטים". אשמח לקבל תשובה. תודה רבה מראש!
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה בשיעורי הבית שלי,אני צריך שתעזרו לי בדרך לקחת מספר תלת ספרתי כמו 346 ולפרק אותו ליחידות עשרות ומאות, לדוגמא: 300-40-6.. איך אני עושה את זה.. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
מישהו מכיר פקודה ב-php שתגרום לטופס מסויים להישלח ישר לאיזה מייל שאני רוצה?
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
יש לי SOLDIER ויש לי WHITESOLDER שיורש מSOLDIER יצרתי במהלך הריצה אובייקט של מערך: public Soldier[] soldier.1 2.ולאחר מכן עשיתי for (int i = 0; i < 12; i++) { soldier1 = new WHITESOLDIER() 1 { הוספתי את ה מספר 1 שיהיה נוח לעין עכשיו מפה הכל רץ סבבה, אבל עכשיו הגעתי לקטע בתוכנית שאני רוצה להרוג את החייל במקום ה5 למשל או כל מקום אחר ואני רוצה ליצור במקום שלו ספציפי במערך SOLDIERKING שיורש מSOLDIER גם אז אני עושה: White_king whiteking; whiteking = new White_king(); הכל רץ סבבה עד לפה soldier1[2] = whiteking; הבעיה היא שהוא לא מזהה את הסולדיר בתור מלך הוא עדין מזהה אותו בתור WHITESOLDIER איך אני יכול להעתיק אליו שההתייחסות למקום הזה תהיה לחייל הל…
-
- 7 תגובות
- 698 צפיות
-
-
כבר שאלתי את השאלה הזאת אבל לא הסברתי כל כך טוב ולא ענו לי. אני רוצה להשתמש בתמונה בתור בסיס לאתר. בתמונה יש כפתורים. אני רוצה להפוך את הכפתורים לקישורים. אני משתמש בimage map אבל בכל מסך הקישורים יוצאים במקומות אחרים בהתאם לגודל מסך. מה אני אמור לעשות? חשבתי אולי לעשות באחוזים אבל זה לא עובד לי. (אפשר גם פתרונות ב image ready\photoshop) תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום. התחלתי ללמוד MCPD באוניברסיטה הפתוחה ואני מתקדם בקצב איטי יחסית מכיוון שאין לי ידע קודם בתכנות . הקורס מתמקד בכל הנושא של C# ו ASP.NET ואני מעוניין בעזרה בשיעורים פרטיים בתשלום. אני מנתניה וניתן ליצור קשר בטלפון 0543016089 תודה
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
לא כל כך הבנתי את הקטע של התנאי המקוצר , לדוגמת <SCRIPT language=JavaScript> gotDog = (visitorPet == "dog")?"Yes":"No" </SCRIPT> מישהו יכול לרשום לי שורת קוד שתכליל את מה שרשמתי למעלה שתחזיר ערך YES ?
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אהלן רציתי לשאול שאלה יש לי את הקוד הזה <IfModule mod_rewrite.c> Options +FollowSymlinks RewriteEngine on RewriteCond %{QUERY_STRING} !^param=(.*)$ RewriteRule ^(.*)\.deb$ download_counter.php?file_name=$1 [nc] </IfModule> אני יגיד לכם למה הוא אמור לשמש אני אמור להקליד כתובת אינטרנט עם שם של קובץ שהסיומת שלו היא .deb ואז שהוא יעביר אותי לדף שנקרא download_counter.php ושם יש את הקוד הזה $file_name = mysql_real_escape_string ($_GET['file_name']); $file_name = str_replace("/public_html/","",$file_name); $result = mysql_query("SELECT * FROM table_test WHERE deb_name = '" . $file_name . "'" ); if ( mysql_num_rows ($result) == 0 ) { mysql_query ("INSERT INT…
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
אני אתחיל בזה שאני אספר לכם שאני לא יודע כמעט כלום על כל מה שהתח"מים (מגמת מחשבים בתיכון) לומדים בכל הקשור ליסודות המחשב אבל אני מעוניין ללמוד את מה שהם לומדים דרך האינטרנט . הבקשה שלי מכם היא לתת לי כמה שיותר מקורות מידע שבהם יש חומר התחלתי ובסיסי על הנושא... תודה
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
יצרתי טבלה בדף html והתא מסוים הצבתי תמונה: <table> <tr> <td width="50%"> <img src="mypicture.jpg"> </td> </tr> </table> מובן שאת גודל התא בטבלה התאמתי לגודל התמונה (שיחקתי עם האחוזים עד שעלתה לי התמונה במלואה). כאשר נכנסתי לאתר התגלתה לי התמונה במלואה כפי שצריך להיות כשנכנסתי לאתר דרך נחשב אחר נגלתה לעיני התמונה באופן חלקי בלבד ! דהיינו, בכל מחשב התמונה בטבלה נראית בשיעורים שונים !! מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן וכיצד אני יכול לימור טבלה עם תמונה שתראה באותו אופן בכל מחשב ? תודה !
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
חבר'ה אני מתכנת בשפת C ויש לי את התוכנה builderX והיא די מסובכת לקימפול ולהרצה.... משהו יכול להסביר לי איך עובדים איתה או קישור למדריך (חשוב שיהיה בעברית)... תודה!
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
-
בדלפי.. בניתי יוניט מסויים שהגדרתי בו מערך ב interface מערך פשוט של סטרינג עד 10 עכשיו ב implemtain של אותו יוניט הכנסתי במערך נתונים יעני מילתי אותו.. עכשיו כשאני מנסה לקרוא את המערך מהתוכנית הראשית לא עובד ... יעני המערך ריק..
-
- 0 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום רב, עליי להעביר אתר ממארח אחד למארח אחר, כאשר הכתובת נשארת זהה. האם עליי: להוריד את קבצי האתר מהמארח הישן, ולהעלות אותם כמו שהם למארח החדש. אם כן, האם ההורדה נעשית מאתר המארח (ע"י השם והסיסמה) וההעלאה באותו אופן? או באמצעות תוכנה? האם יש משהו לשנות בקוד האתר או בקבצים לפני ההעלאה למארח החדש? תודה רבה..
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
שלום לכם, אומנם זו בקשה קצת מוזרה אך מי שיוכל אני אשמח מאד! אני צריך אדם שמתעסק בC++ ברמות גבוהות זאת אומרת מבין לעומק את רעיון תכנות מונחה עצמים ויודע להשתמש בהם, יודע EXCEPTIONS העמסת אופרטורים וכו'.. אני לא יוכל לשאול כל שאלה בפורום למה אחרת זו תהיה הצפה... אני יצטרך עזרה אישית ישירה אני ממש יודה אם מישהו יוכל לעזור לי בכך... תודה רבה רבה רבה ! יקיר כמובן מי שיוכל נא להשאיר פה MSN או ICQ או כל דרך ליצירת קשר ואני כבר אצור עמו... תודה ושוב תודה!
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
לום לכולם אני מחפש מערכת של oscommerce-2.2 מתורגמת לעברית אם מישהו יודע על מקום שאפשר להוריד או שיכול לעזור לתרגם.. ושאלה נוספת האם המערכת של PHPNUKE יש לה יכולות להוות אתר מכירות עם קטלוג וממשק של מכירות והכל? תודה על העזרה
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
ב C# VISUAL STUDIO 2008 אני רוצה להוסיף פקד LOGIN , הוספתי שני יורים דרך ה ADMINISTER WEBSITE, וROLE אחד, כאשר אחד היוזרים מקושר לROLE מסוים (manage). כעת כל בדיקה שאני רוצה לעשות בקוד כמו למשל : בדיקה אם היוזר נמצא בROLE מסוים - Roles.IsUserInRole("manage") - תמיד נשאר FALSE או בדיקה אם המשתמש הצליח להיכמס - User.Identity.IsAuthenticated - תמיד נשאר FALSE הוא לא נותן לי, יש למישהו פתרון ?
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-


